


P.S. če se bom kdaj odpeljal v podčetrtek, ga bom tud ziher odpeljal domov.. zato pa se prej raje malo še dodatno pozanimam o informacijah, če kdo kj ve slučajno

adis je napisal/-a:pravi brutalni američan, ni ravno "big block" a je dovolj velik, da se marsikaterega mimoidočega prestraši - zvok motorja
adis je napisal/-a:ljudje božji....avtor gleda 3.7 bencinarja in ga po vsej verjetnosti boli k*** za porabo...
pravi brutalni američan, ni ravno "big block" a je dovolj velik, da se marsikaterega mimoidočega prestraši - zvok motorja
peroRS je napisal/-a:adis je napisal/-a:pravi brutalni američan, ni ravno "big block" a je dovolj velik, da se marsikaterega mimoidočega prestraši - zvok motorja
Tole ma 6-cilindrov, tako da dvomim, da bo koga strašil. Ravno tako tole ni niti b od brutalnosti![]()
Ameriški avto brez V8 je ku*** za moje pojme.
adis je napisal/-a:sicer pa ni veliko na cesti avtomobilov z 3.0+ prostornino
~toMmy~ je napisal/-a:King1 je napisal/-a:primozek68 je napisal/-a:
Nič nisem zamešal. Amarok z prahotesno in vodotesno nadgradnjo, z izvlečnim podom in stelažami je odlično servisno-tovorno vozilo za sneg in teren. Tale sekretovina pa ni ne za natovorit (skupna teža hitro prevelika),ne za v teren, nima ugodne porabe,povrh vsega pa še poddimenzioniran menjalnik,ki gre ob težkih vlekah hitro v rinfuzo.
Sicer pa samo hiter pregled,kaj se uporablja v te namene vse pove- Transporter 4motion,amarok, BT 50, B2500, in tako naprej.
Se strinjam...
lp
x3, pa tudi če terenske sposobnosti niso pomembne, obstajajo za "resno delo" bolj praktični (že zaradi samih dimenzij) kombiji kesonarji z večjo nosilnostjo (3,5t!), enostavnim dostopom tudi iz boka, možnostjo cerade, kipera, vsaj pol nižjo porabo cenejšega goriva, cenejšimi pnevmatikami in takoj dostopnini rezervnimi deli.
Ta ameriška čuda pridejo racionalno gledano v poštev za delo kvečjemu na račun mase za vleko težke prikolice (pri nas ima en H2 v ta namen).
cruiser1 je napisal/-a:...In z nemcem boš izpadel zelo izobražen in razgledan kmet s prefinjenim okusom.
S tem spodaj definitivno!cruiser1 je napisal/-a:...In z nemcem boš izpadel zelo izobražen in razgledan kmet s prefinjenim okusom.
Tattoo- je napisal/-a:S tem spodaj definitivno!cruiser1 je napisal/-a:...In z nemcem boš izpadel zelo izobražen in razgledan kmet s prefinjenim okusom.
https://www.youtube.com/watch?v=F5QPHPritTk
primozek68 je napisal/-a:@cruiser: brez skrbi,da iz lastnih izkušenj. Sicer se je pa sam avtor popravil, v prvem postu omenja tovorjenje blaga,eno stran naprej pa priznava,da bi imel avto v glavnem za pozirat,včasih bi pa še kej prepeljal. In to slednje jaz ne obsojam. Službeno tovorjenje blaga (in to nekomu zaračunat) in Dodge Ram sta dva pojma. Kdor rabi blago prepeljat nekam na teren ali v sneg zagotovo ne bo kupil Ram-a. Za primer: gospod Z. ,ki ima strojno/drejarsko delavnico na Dolenjski cesti v Lj. ima Rama,z dvojnimi kolesi zadaj in ne vem kaj še,tovori s kombiji. Avstrijski delavci,ki imajo v Sloveniji določene stroje na terenu imajo mobilne delavnice v Amaroku in Mazdi BT50, tudi,ko sem bil sam v Ameriki, in sem se vozil kilometre in kilometre mimo farm ob cestah sem opažal samo starejše in sklumpane pick-upe ameriškega porekla,kar je pa novejšega,je pa večino jap. porekla.
primozek68 je napisal/-a:Jaz ne govorim o pick-upih, govorim izrecno za Dodge Ram-a.
Tattoo- je napisal/-a:S tem spodaj definitivno!cruiser1 je napisal/-a:...In z nemcem boš izpadel zelo izobražen in razgledan kmet s prefinjenim okusom.
https://www.youtube.com/watch?v=F5QPHPritTk
primozek68 je napisal/-a:v Ameriki, in sem se vozil kilometre in kilometre mimo farm ob cestah sem opažal samo starejše in sklumpane pick-upe ameriškega porekla,kar je pa novejšega,je pa večino jap. porekla.
primozek68 je napisal/-a:
In ja, vozim službenega pick-up-a, vsak dan že nekaj let. In vem,čemu je namenjen in kaj se da/ne da z njim tovorit.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov