a4 je napisal/-a:ford mondeo ali focus
konec koncev moraš avto voziti in ni hujšega kot voziti te visoke škatle
ti enoprostorci res dodajo nekaj višine v kabini, ampak komu to koristi ? porabi ? udobju v ovinkih/voznim lastnostim ?
a4 je napisal/-a:ford mondeo ali focus
konec koncev moraš avto voziti in ni hujšega kot voziti te visoke škatle
ti enoprostorci res dodajo nekaj višine v kabini, ampak komu to koristi ? porabi ? udobju v ovinkih/voznim lastnostim ?
wildbliw je napisal/-a:a4 je napisal/-a:ford mondeo ali focus
konec koncev moraš avto voziti in ni hujšega kot voziti te visoke škatle
ti enoprostorci res dodajo nekaj višine v kabini, ampak komu to koristi ? porabi ? udobju v ovinkih/voznim lastnostim ?
Rabim pa tudi kompaktno dolžino, ker bi ga vozil po mestu. Zavedam pa se tudi tega, da je pri enoprostorcih slabša vožnja, pač to je cena za ostale lastnosti, ki pretehtajo udobju ovinkov.
meteor je napisal/-a: Edino prtljažnik je tko/tko, ker pri karavanu imaš načeloma daljši bolj uporaben prtljažnik, višinske litre pa ne tako pogosto izkoriščaš kot dolžino. Dejstvo pa je, da enopr. omogoča lažje vstopanje, ponavadi lepo preglednost iz avta, več prostora za višje potnike, občutek zračnosti,
wildbliw je napisal/-a:Torej izredno nizka cena pri Zafiri ne odtehta zastarelosti?
Osebno mi je kot koncept C4GP neprimerno bolj všeč, kot pa 5008. Drive assistance je pa kar visoko doplačilo in ne vem, če se to res splača!?
Gregor Humar je napisal/-a:Škoda SUperb Combi?
pleomax je napisal/-a:Meni se zdi mazda draga. Prvič:Gre se za generacijo,ki se ne bo najbrž več kaj dolgo prodajala,pa 116 bencinskih konjev za tako visok in težak avto verjetno ni pametna izbira in najbrž precej porabi.
a4 je napisal/-a:ford mondeo ali focus
konec koncev moraš avto voziti in ni hujšega kot voziti te visoke škatle
ti enoprostorci res dodajo nekaj višine v kabini, ampak komu to koristi ? porabi ? udobju v ovinkih/voznim lastnostim ?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov