kiki13 je napisal/-a:
Tule so se zmotili glede porabe megana, mislim da ima megan tovarniško porabo 4,6/5,3/6,4 oz. 119g/km.
Za koliko pa imaš narejen predračun za megana? Še vedno traja akcija 2015, kjer dobiš veliko ugodnosti (5 let garancije in servisov ter z nekaj malega doplačila osnovno in kasko zavarovanje). Pozanimaj se, meni se zdi dober nakup, moraš pa megana dobiti dosti pod ceno 16, govorim iz lastnih izkušenj.
Kar se pa tiče motorja, je zelo tih, sam sem ga kupil zaradi tega, ker se ne vozim po avtocesti (regeneracija dpf) in mi bolj pride v poštev bencinar. Pospeški so ok, porabo imam 5,6 litra na zadnjih 2000 km, kar se mi zdi ok. Motor ima ketno, vodno hlajeno turbino, 6 prestav (pri 100 km/h ima cca. 2100 obratov, torej je menjalnik zelo dolg).
Boriw je napisal/-a:Ja megan je bila ponudba 15.300 (kovinska barva).
Ampak še ni bila končna. Smo zmenjeni, da se v ponedeljek nadaljno pogovoarjamo. Predvidevu sm da spravm na ene 14.500. Bi se dal še bolj?
Octavian9 je napisal/-a:Moje mnenje - naredi velik ovinek in stran od Renaulta, Peugeota ipd. avto približkov. Zakaj?
Škoda 6 let garancije - francoski približki max 4 leta in smešne omejitve 80.000 km (z doplačilom - primer Renault).
Zakaj Škodi tržni deleži rastejo - Francozom padajo?
Zakaj Škode v % bolje obdržijo cene, kot francoski avtomobili? Sploh na najbolj razvitih trgih, kot je npr. Nemčija.
Rapid mogoče oblikovalsko ni noben presežek, na dolgo roko pa bistveno kvalitetnejši izdelek od že prej omenjenih.
Glede motorja 1,2 TSI - bili so posamezni problemi z verigo, pa tudi s turbinami. Sedaj pa kar pogumno. Garancije povedo svoje.
Da ne omenjam prostornosti v Rapidu na zadnjih sedežih in v Meganu, bog ne daj v 308. Bolj neuporabnega avtomobila kot je 308 na zadnjih sedežih je težko najti. Ko sem voznikov sedež nastavil na pravilni vozniški položaj na zadnji sedež ni bilo več mogoče postaviti otroški sedež in gor posesti otroka. V Rapidu to ni težava.
Prtlažnik tudi tu Rapid povozi konkurenco po zunanjih dimenzijah.
In mislim, da so to bitveno pomembnejše lastnosti od plastične notranjosti.
Se pa strinjam, da je Focus tudi odlična izbira vsekakor svetlobna leta boljša od francoskih avto pri....
Godward je napisal/-a:Megane, ker dobis najvec avta ta tak denar. Pa se lep je, ne pa old skul rapid
Octavian9 je napisal/-a:Moje mnenje - naredi velik ovinek in stran od Renaulta, Peugeota ipd. avto približkov. Zakaj?
Škoda 6 let garancije - francoski približki max 4 leta in smešne omejitve 80.000 km (z doplačilom - primer Renault).
Zakaj Škodi tržni deleži rastejo - Francozom padajo?
Zakaj Škode v % bolje obdržijo cene, kot francoski avtomobili? Sploh na najbolj razvitih trgih, kot je npr. Nemčija.
Rapid mogoče oblikovalsko ni noben presežek, na dolgo roko pa bistveno kvalitetnejši izdelek od že prej omenjenih.
Glede motorja 1,2 TSI - bili so posamezni problemi z verigo, pa tudi s turbinami. Sedaj pa kar pogumno. Garancije povedo svoje.
Da ne omenjam prostornosti v Rapidu na zadnjih sedežih in v Meganu, bog ne daj v 308. Bolj neuporabnega avtomobila kot je 308 na zadnjih sedežih je težko najti. Ko sem voznikov sedež nastavil na pravilni vozniški položaj na zadnji sedež ni bilo več mogoče postaviti otroški sedež in gor posesti otroka. V Rapidu to ni težava.
Prtlažnik tudi tu Rapid povozi konkurenco po zunanjih dimenzijah.
In mislim, da so to bitveno pomembnejše lastnosti od plastične notranjosti.
Se pa strinjam, da je Focus tudi odlična izbira vsekakor svetlobna leta boljša od francoskih avto pri....
pskoda je napisal/-a:Godward je napisal/-a:Megane, ker dobis najvec avta ta tak denar. Pa se lep je, ne pa old skul rapid
X2
Octavian9 je napisal/-a:Moje mnenje - naredi velik ovinek in stran od Renaulta, Peugeota ipd. avto približkov.
Glede motorja 1,2 TSI - bili so posamezni problemi z verigo, pa tudi s turbinami.
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov