Da malo osvežim temo...
Bil sem poleg na testnih vožnjah, sprobal smo tako 2.0 kakor tudi 1.6 tdi in to enega za drugim v relativno kratkem času, zato lahko podam neke primerjave (mogoče bodo koristile še komu, ki kupuje avto iz VAG grupe). Kar se mene tiče je razlika občutna. Ne le večja moč in boljše performanse (to je itak logično in pričakovano), je še nekaj stvari, ki gredo v prid večjemu motorju:
- poraba je bila praktično ista, 1.6 tdi je po računalniku spil celo 0,1 litra več
- pospeševanje pri večjem motorju je bolj zvezno, pri manjšem se v spodnjem območju občuti turbo luknja.
- zvok motorja je pri 2.0 tdi, potem ko se ogreje precej lepši in tišji, za razliko od 1.6 tdi ni neprijetnih resonanc, ki so imele za posledico črička v armaturi (sicer čričkov pri vožnji po npr. slabši cesti ni bilo v nobenem avtu). Tu sem se spomnil na en test Audija A3 (aktualni model), kjer je kljub zelo dobri izolaciji motor zelo dobro slišen kot en klopotec.
- 6 stopenjski menjalnik kakorkoli obračamo je vedno prednost pred 5 stopenjskim. Predvsem 4. in 5. prestava sta pri 1.6 tdi za moje pojme predolgi in tako rahlo "ubijata" pospeševanje.
Se pa občuti razliko tudi med 16 in 17 col gumami. Kljub dobri izolaciji kabine, se pri 17 col sliši nekaj več hrupa izpod koles (sicer daleč od česa kritičnega ampak me je vseeno kar malo presenetilo glede na vse hvalospeve o super zvočni izolaciji), vožnja je malenkost trša kar se najbolj občuti na slabi cesti. Zato pa je avto precej bolj agilen in suveren čez ovinke, verjetno k temu nekaj doda tudi športno podvozje, ki pride serijsko zraven večjih gum. Tudi izgled avta je z večjimi gumami precej boljši. Torej stvar preferenc, eni bodo imeli raje 16 drugi pa 17 col.
Piš vetra je nekako neslišen do cca. 150 km/h, nad to hitrostjo je slišen, vendar ni moteč, kar je ok glede na to, da gre praktično za enoprostorca.
Toliko zaenkrat, avto me je kot ne preveč velikega ljubitelja znamke kar navdušil

, če bi imel recimo 2 froca, bi tudi sam razmišljal v tej smeri sploh zdaj, ko so dolga jamstva. Sigurno rajši to kot pa dragi in nepraktični crossoverji z relativno utesnjenimi kabinami.