Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To sep 21, 2004 10:52 am

Clio je zlo uredu avto, ma ga tast, tud sam sem naredil že kar nekaj kilometrov z njim...sicer ma 65KM model(DCI), ampak je za zmerno vožnjo povsem dovolj...Tud mene precej moti položaj za volanom, volan je prepoložen(kot v kombijih) sedež previsok, stopalke pa preblizu, ali pa volan predaleč...skratka...položaj je na nuli...v Corsi temu ni tako...no pa saj če si umirjen voznik, te tak položaj ne bi smel pretirano motit...
Ah, ja...poraba je na tem Cliotu okrog 4 litre, ali pa kakšen deci manj, vožen je pa večinoma relacije(magistralna cesta), tako da v mestu bi lahko računal s porabo nekje 4,5-5,5 odvisno od mesta in desne noge...
Hmmm, kaj sem še pozabu...notr mi Clio deluje dovolj kvalitetno, precej boljše od prejšnjega, mogoče k temu pripomore dejstvo, da ma tast avtomatsko klimo, ki bistveno izboljša izgled same sredinske konzole...vsaj meni no...
Moja izbira pa bi bila vseeno Corsa, predvsem zarad MENI lepše oblike in boljšega položaja za volanom :wink:
Drugač pa tud čez Cliota, razen položaja za volanom, nimam kej rečt, pejt v avtohišo, se usedi v enega in si naštelaj sedež, če ti ugaja tudi s Cliom ne boš zgrešil :wink:

LP, Slide
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
BAGGIO
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne apr 04, 2004 7:50 pm
Kraj: NM

Napisal/-a BAGGIO To sep 21, 2004 6:29 pm

ToniTic je napisal/-a:Vozim Clio 1.5 dci 80 KM Billabong. Avto bo jutri star eno leto. Prevozil sem 35.000 kilometrov, prvi servis na 30.000 je stal 23.000 sit. Razen z občasnimi črički v armaturki in dvakrat je crknila sprednja žarnica (1800 sit ena) drugih težav ni. Me pa moti nekaj drugega. Continental gume, ki so na vseh novih cliotih kot prva vgradnja so že popolnoma izrabljene, čeprav nimajo niti 30.000. Pozimi sem seveda imel zimske.


Vse kr si napisou tud pr men drži. Najbolj fajn je pa žarnco menjat! Za popizdit, tolk da nism z macolo sesipou predno luč. Aja - men je prvič žarnco razneslo, pol mi je pa čez en mesec še enkrat pregorela. Črički so zelo dejavni med 1200 in 1500 obrati, zato sem parkrat podložu armaturo, vendar so se samo preselili na druge obrate.
Drgač je pa CLIO zelo ugodna in dobra izbira iz mojih dosedanjih izkušenj. dCI 80 še nisem spravu prek 5,3 l/100 km pri vseh 30.000 km. :D
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony To sep 21, 2004 7:34 pm

Če še mogoče kdo ve kolk so kej dragi servisi za Corso?
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony To sep 21, 2004 7:55 pm

Ja v Cliotu se precej visoko sedi, tudi če maš sedež na najnižjem položaju. Clio od kolega ima precej čričkov tako kot ste že rekli, pri trivratnem pa je plastika ob straneh na zadnji klopi precej švoh. Motor se mi zdi super. Štirje smo se peljali po ravnini 190 km/h (po števcu). Za Corso sem sigurn, da ne gre tolk, ker ima deset konjev manj (oz. 12) ter 10 Nm navora manj, glede čričkov pa ne vem. Mislim da se s Cliotom ne da lepo peljati pod 2000 obratov ker malo bobni. Za Corso pa ne vem.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To sep 21, 2004 8:43 pm

Zanimivo...bobni pod 2000 vrtljaji...
Isto opazko sem slišal od frenda, pr katerem majo doma DCi-ja z 80KM...
V tastovem (65KM) bobnenja nism opazu in lepo pelje že čisto s kleti obratov :wink:
Brez bobnenja...zakaj je hudiča razlika :?:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony To sep 21, 2004 10:01 pm

Ja v dci 65 sm se že peljal, pa se mi zdi da tudi lažje spelje brez dodajanja gasa.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr sep 22, 2004 10:16 am

foter ma corso 1.3 CDTI 70 KM, pa je zlo poskočn avto, pije tm okol 5,5/100 (foter se NE vozi počas), je tri vratna z vso opremo, zadnja steklka so zatemnjena, lar je zlo lepo skupaj z zadimljenim lučem (sm bil zravn ko ga je naročil :twisted: ). placa noter je dovolj tut zame (200 cm), vse je nastavljivo po globini in višini (volan, sedež), skratka oče je zadovoljen. edin prtljažnik bi lahko bil večji :( , ne spraviš gajbe pira noter (zato grejo pa platoji... :-P ). po mojem sta oba avta precej enakovredna med sabo, odločit se boš moral na podlagi izgleda....
kaj pa 1,7 CDTI 100 KM???
Slika
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony Sr sep 22, 2004 11:03 am

1.7 CDTI s 100 km se sicer sliši fajn sam je mislm za 300000 SIT dražja, pa glede na to da bo to moj prvi avto je malce predraga registracija. A mogoče veš če vleče lepo tudi pod niskimi obrati (pod 2000)?
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr sep 22, 2004 1:16 pm

za 100 konjsko ne vem, 70 konjska pa začne pr cca.1800 obrati vlečt..
Slika
 
Uporabniški avatar
DeNo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če maj 13, 2004 1:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DeNo Sr sep 22, 2004 1:32 pm

1.3 CDTI
Pod 2000 obrati tudi zelo lepo vleče, je pa res da konkretno zagrabi pri cca1800. Na začetku je bila turbo luknja dokaj očitna, vendar se z kilometri počasi in vztrajno izgublja to pomeni da je zdej po 10.000 km praktično ni. Za servise pa še ne vem, ker jih ima na 50.000 km :shock: . Milsim pa da razen olja in filtrov drugega na bi smelo biti. No mogoče zavornih ploščic (odvisno od načina vožnje). LP
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr sep 22, 2004 1:37 pm

Turbo luknje si se verjetno navadil, sicer ne vem kako si naj razlagam da je izginila :?
Turbina pač hočeš nočeš rabi vrtljaje, zato da izpušni plini obrnejo turbino, in če ni obratov, ni dost plinov in ni brce v hrbet, pri 5000km ali pa pri 500000km :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
DeNo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če maj 13, 2004 1:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DeNo Sr sep 22, 2004 1:52 pm

Mogoče sem se narobe izrazil - hotel sem povedati samo, da se prehod veliko manje čuti kakor prej. Nekako veliko lažje potegne do te magične meje 1800 vrtljajev. Nisem expert pri turbo dizlih, v bistvu ga imam prvič, in preprosto sem dobil tak občutek. Je pa res da bi moral več različnih mašin probat. Ker pri corsi 1.7 DI je ta prehod oz. občutek čisto drugačen.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr sep 22, 2004 2:00 pm

Ja, to maš pa absolutno prav, prav Corsina mašina, je znana po svoji umirjenosti in kultiviranosti, in turbo luknja pri tem motorju res ni tako izrazita kot pri TDI-ju, je občutek bolj podoben NE turbo-motorju!
Je pa še nekaj, avto se je utekel, in mogoče zdaj tudi malo bolj vleče, posledica, še boljši občutek :wink:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony Sr sep 22, 2004 7:52 pm

če bi primerjali kvaliteto izdelave, kaj je torej boljše?
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Sr sep 22, 2004 8:23 pm

Jaz imam corso sport (1.4 90 KM) in zaenkrat nimam pripomb nad samo izdelavo. Je dokaj kvalitetno in robustno narejena, pri tem mislim, da se nič ne maja, premika oz. vse je na svojem mestu, kljub temu, da imam zdaj prevoženih 30 k km. Avto ima odlično lego na cesti je pa zelo odvisna od gum. Lega je zelo nevtralna, če pa že odnese pa odnese zadnji konec. Avta nimam samo zato, ker na njem piše sport ampak ga tudi vozim tako. Prvi servis sem delal pri 22 k km (interval je sicer 30 k km) in sem dal za njega pri pooblaščenem servisu (Kolmanič) 15 k sit, za dizla je po moje malo dražje imaš pa servis na 50 k km. Glede na cliota sem bil pri corsi bolj zadovoljen z športnim sedežem in podvozjem. Presenetil me je tudi volan, ki je odličen.
V glavnem izbira je bol ali manj težka. Corsa mi je delovala bol odraslo od clia zato sem se tudi tako odločil, prav tako me pretiravanje pri cliu ni tako navdušilo kot pri corsi, ker se res lahko z njo igraš. Vzel sem jo kljub temu, da nimam el. šip in potovalnega računalnika, glede na clia, ki je to vse že imel v opremi (bil je le za 30 ksit dražji).

Odločitev še je vedno tvoja, z nakupom pa po moje ne boš zgrešil kar koli boš vzel :wink:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
denisB
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Ne sep 07, 2003 10:17 pm
Kraj: radovljica

Napisal/-a denisB Sr sep 22, 2004 8:43 pm

Mam zdej ene 3 tedne novega Clia Extreme.Z avtom sem zaenkrat zelo zadovoljen,poraba pri meni je nekje med 4.8 do 5.5l /100km.Mislim pa če vzameš Clia Extreme,da boš dobil več opreme kot pri Corsi.Se pravi :usnjen volan,klima,4x airbag,servo volan,ABS,športni sedeži(nastavljiv po višini),nastavljiv volan,ISOFIX za vampe :D,potovalni računalnik,električna okna,daljinsko centralno zaklepanje,..itd

Upam da si s cenam seznanjen.Cena za mojega je bila 2700000,s tem da sem še doplačal ALU,avtomatsko klimo in metalik barvo (3-vratni model)

Lp Denis
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony Sr sep 22, 2004 10:52 pm

Ja Clio ter Corsa imata oba približno isto ceno (Extrem, Cosmo Plus, ki jesedaj nekaj v akciji) z približno enako opremo cca 2700000 Sit z avtomatsko klimo ter 15 col litimi platišči. Sedaj moram samo probat še Corso potem pa bo odločitev padla.
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Če sep 23, 2004 8:04 am

Danes je moj Clio star eno leto. Pravzaprav ga imama skupaj s punco. Še dobro se spomnim kakšna mrzlica (prijetna) je bila pred enim letom, ko sma ga kupovala. Pa kakšno navdušenje ko sma se peljala iz trgovine. Uživaj!
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če sep 23, 2004 8:07 am

mislim da pr corsi ni potovalnega računalnika. pa clio extreme je un k ma dva rora zadi?? tist fajn zgleda, pa še homolomo ga ne je*e!! :twisted:
Slika
 
tomi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 25, 2002 2:45 pm

Napisal/-a tomi Če sep 23, 2004 8:26 am

kaj pa punto jtd imaš klimo, potovalni računalnik, nastavljiv sedež gre dovolj nizko sem sam visok 190cm, nastavljiv volan, 85KM, 196Nm navora, poraba pri meni 4,5 do 5,5 odvisno od vožnje
za razliko od ostalih ima moj punto prevoženih 130.000 km brez najmanjšega problema, servis, cena servisa 8000 sit seveda olje in filter zamenjam sam

lp
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov