Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če sep 23, 2004 3:39 pm

PaNTerSan je napisal/-a:Men so recimo avtomobile s turbinami "struckoti" zelo odsvetoval.


Nic nisi povedal, zakaj so ti jih odsvetovali. Ce so bili pa to "struckoti" v narekovajih, kot si napisal, mi je pa tudi jasno, da svojih nasvetov niso znali upraviceno argumentirat in bi bilo bolje, ce bi bili tiho :!:

Turbina seveda ima svoje posebnosti. Ima tako dobre, kot tudi slabe lastnosti. Od slabih bi omenil samo turbo luknjo (za izkusenega voznika cisti uzitek, za zacetnika je lahko pogubna) in pa posebne zahteve segrevanja in ohlajanja, ki se jih mora voznik strogo drzati. Ce si z vsem tem seznanjen in navodila tudi upostevas, se ti ne more zgoditi nic hudega. Tako v financnem smislu, kot tudi iz vidika varnosti. Ce ne se ti pa lahko zgodi marsikaj -tudi brez turbine... :wink:
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Če sep 23, 2004 8:30 pm

_Jerry_ je napisal/-a:Fantje, preden zinete se kaj v tem smislu, najprej razcistimo osnovne pojme

6. Turbina se se najbolj splaca tistim, ki vozimo zelo hitro! Priganjanje (pre)sibkega motorja nima ponavadi nobenega smisla in takrat je tudi poraba ogromna. Z malolitraznimi motorji se je pac najbolj smiselno voziti pocasi.



povej to mojemu avtu
povprečna poraba pri zelo umirjeni vožnji 11 l/ 100km
trenutna poraba pri polnem gasu(turbina dela na polno) čez 100 l/100km :shock:

po tvoje se vozim poceni?! :?
denarnica in računi od petrola se ne strinjajo





res je turbo avto lažje tunat, res je da ima več konj, res da je užitek vozit tak stroj, ampak poceni pa ni!
ne samo poraba ,tudi registracija je dražja, vzdrževanje še bolj - dražji deli, boljše olje, več stvari lahko lahko crkne (ne zato ker bi bil manj vzdržljiv ampak preprosto zato ker ima motor več delov) in najti mehanika ki ti bo to popravljal, ako ne delaš sam, tudi ni ravno najlažja stvar


iLLoGiC pa bi rad avto z več konji in manjšo porabo takim kriterijem bi ustrezala kakšna honda (jaz je nebi kupil ker mi ni všeč, ampak dobro, kriterijem ustreza)



kupi si turbinca in se "poceni hitro vozi" ter z njim razčiščuj osnovne pojme :P
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če sep 23, 2004 9:06 pm

shusuglao je napisal/-a:povej to mojemu avtu
povprečna poraba pri zelo umirjeni vožnji 11 l/ 100km
trenutna poraba pri polnem gasu(turbina dela na polno) čez 100 l/100km :shock:

po tvoje se vozim poceni?! :?
denarnica in računi od petrola se ne strinjajo





res je turbo avto lažje tunat, res je da ima več konj, res da je užitek vozit tak stroj, ampak poceni pa ni!
ne samo poraba ,tudi registracija je dražja, vzdrževanje še bolj - dražji deli, boljše olje, več stvari lahko lahko crkne (ne zato ker bi bil manj vzdržljiv ampak preprosto zato ker ima motor več delov) in najti mehanika ki ti bo to popravljal, ako ne delaš sam, tudi ni ravno najlažja stvar


iLLoGiC pa bi rad avto z več konji in manjšo porabo takim kriterijem bi ustrezala kakšna honda (jaz je nebi kupil ker mi ni všeč, ampak dobro, kriterijem ustreza)



kupi si turbinca in se "poceni hitro vozi" ter z njim razčiščuj osnovne pojme :P


Si morda pomislil, da je s tvojim motorjem kaj narobe, da imas taksno porabo? :wink: Najbrz nisi, ker je verjetno to tvoj prvi turbinec in ga ne mores z nicemer primerjat! Imam prijatelja, ki mu je BMW 750 zrl 34 litrov ob lepi voznji, dokler ni zamenjal in ocistil nekaj delov. Zdaj mu spije 12 litrov. Verjemi ali pa ne, meni je vseeno. Nekaj je narobe s tvojim avtom, ne z mojim, zakaj bi se torej JAZ sekiral? Verjetno ni nic hujsega, ampak nekateri pac mislijo, da vzdrzevanje avtomobila pomeni samo menjavanje olja in sveck. Si avto sploh ze peljal k mehaniku ali pa vprasal koga za nasvet? Sicer se strinjam, da se turbo avtomobili bolj kvarijo kot navadni, sploh ce so slabo vzdrzevani, ampak ce kupis solidno ohranjenega (to je sicer res tezko, nemogoce pa ni -treba je vztrajat pri iskanju) za 400.000 in potem smiselno investiras se nekaj stotakov, imas lahko avto, s katerim si zadovoljen. Kar se pa tvojega zadnjega stavka tice, ti pa lahko povem, da sem imel ze vec kot 10 turbincev, v glavnem znamke SAAB, ki je bila pionir na podrocju razvoja turbo bencinskih motorjev in z vsemi sem imel dobre izkusnje. Toliko iz moje strani, pa srecno, varno in varcno zvizganje turbine vam zelim vsem skupaj... :hi
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če sep 23, 2004 9:10 pm

No, saj imate prav -za zacetnika z omejenim kapitalom je motor brez turbine vsekakor primernejsi. Jaz sem se vtaknil vmes samo zato, da ne bi kdo tegale prebral in si mislil, cemu sploh potem sluzijo turbine... :roll: Jaz bi si zelel na cesti vecje stevilo turbo bencincev, kot jih vozi sedaj :wink:
 
Uporabniški avatar
iLLoGiC
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Pe feb 06, 2004 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a iLLoGiC Če sep 23, 2004 9:48 pm

_Jerry_ je napisal/-a:1. Illogic kupuje avto za predelavo, ker pa omenja turbino, sklepam, da ne bovori o plastiki, katero ima namen navesit na avto, ampak o predelavi motorja! :wink:

2. Ker je govora o povecani moci motorja, nadalje sklepam, da ga potrebuje za bolj sportno voznjo, drugace bi pac povedal, da mu je literska "kosilnica" brez turbine popolnoma dovolj :wink:

3. Fant razmislja v popolnoma pravo smer! Zakaj? Zato, ker ima motor s turbino boljsi izkoristek od enakega motorja brez turbine! Zakaj? Ker turbino poganja izkljucno kineticna energija izpusnih plinov, ki drugace ostaja neizkoriscena in gre v nic!


ALELUJA! :lol:

Koncno se je nekomu posvetlo... Uzivam v pospeskih, torej bom verjetno res opravljal posege na motorju in podvozju, ne pa na zunanjem izgledu. Poliranje pride v poštev, 200 kSIT pa ne dam samo zato da bo mel odbijače ki bojo dali avtu videz rakete, šel pa nebo nikamor... Če mene vprašaš je to butasto.

Mogoče ko bom zadovoljen z poskočnostjo, MOGOČE pol kaka ledica ki... :P

Ampak najboljše pa je ko maš avto čisto serijski (na zunaj) pod havbo pa 200KM :lol:, in se na križišču poleg tebe ustavi frajer s Hondo CRX :lol: (brez zamere hondaši!) ki ima plastike tolko da je avto 2x težji, na motorju ap novi filter :P

Kak ga je lepo pol pogledat v vzvratnem ogledalu...
Govoril sem...
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če sep 23, 2004 10:06 pm

iLLoGiC je napisal/-a:Ampak najboljše pa je ko maš avto čisto serijski (na zunaj) pod havbo pa 200KM :lol:, in se na križišču poleg tebe ustavi frajer s Hondo CRX :lol: (brez zamere hondaši!) ki ima plastike tolko da je avto 2x težji, na motorju ap novi filter :P

Kak ga je lepo pol pogledat v vzvratnem ogledalu...


Me veseli, da sva na enaki valovni dolzini :D Kolikor vem, se temu, kar bi ti rad naredil, rece "sleeper" :wink: Meni je tudi vsec originalen avto, iz izpusnega sistema pa ogenj! :twisted: Sam vozim avto, ki ni spuscen in nima prav nobenega spojlerja, kolesa so celo navadna z okrasnimi pokrovi, ko pa se prebudi 200 konjicev pod haubo, je pa veselica... 8) Folk samo stoji in :o Take rabimo :!:
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če sep 23, 2004 10:10 pm

iLLoGiC je napisal/-a:ALELUJA! :lol:

Koncno se je nekomu posvetlo... Uzivam v pospeskih, torej bom verjetno res opravljal posege na motorju in podvozju, ne pa na zunanjem izgledu. Poliranje pride v poštev, 200 kSIT pa ne dam samo zato da bo mel odbijače ki bojo dali avtu videz rakete, šel pa nebo nikamor... Če mene vprašaš je to butasto.

Mogoče ko bom zadovoljen z poskočnostjo, MOGOČE pol kaka ledica ki... :P

Ampak najboljše pa je ko maš avto čisto serijski (na zunaj) pod havbo pa 200KM :lol:, in se na križišču poleg tebe ustavi frajer s Hondo CRX :lol: (brez zamere hondaši!) ki ima plastike tolko da je avto 2x težji, na motorju ap novi filter :P

Kak ga je lepo pol pogledat v vzvratnem ogledalu...


Pa ševedno nisi povedu koliko hočeš da je poraba (razen če si mislu avto ki porab 1.4L na 100km).
Slika
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Če sep 23, 2004 10:15 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
Si morda pomislil, da je s tvojim motorjem kaj narobe, da imas taksno porabo? :wink: Najbrz nisi, ker je verjetno to tvoj prvi turbinec in ga ne mores z nicemer primerjat! Imam prijatelja, ki mu je BMW 750 zrl 34 litrov ob lepi voznji, dokler ni zamenjal in ocistil nekaj delov. Zdaj mu spije 12 litrov. Verjemi ali pa ne, meni je vseeno. Nekaj je narobe s tvojim avtom, ne z mojim, zakaj bi se torej JAZ sekiral? Verjetno ni nic hujsega, ampak nekateri pac mislijo, da vzdrzevanje avtomobila pomeni samo menjavanje olja in sveck. Si avto sploh ze peljal k mehaniku ali pa vprasal koga za nasvet?


nič ni narobe z avtom, to je normalno, pa tudi nisem rekel da se sekiraj, samo pravim da če ima avto več konjev tudi več pije in da turbina ni zato da zmanjša porabo, ampak da da več konjičkov.
da ne bo potem kdo mislil da če daš na 3.0 motor turbino, da je poraba za pol manjša :wink:
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
G0lden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 507
Pridružen: Če apr 01, 2004 11:15 pm
Kraj: Maribor in okolica

Napisal/-a G0lden Če sep 23, 2004 10:18 pm

Vse o delovanju turbine ---> http://forum.bmwslo.com/viewtopic.php?t ... ht=turbine

Hvala _Jerry_ -u :P
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 4 gostov