frcac je napisal/-a:Kako je s trojko ne vem ker jo nisem dosti vozil. Za študentski žep pa priporočam eno res lepo dvojko. Imel sem 1.3, 1.6, vmes veliko vozil 1.6 D, zdaj pa imam GTija. Vsekakor so to izredno trpežni avti in če se malo poigraš dobiš še zdaj kje kakšenga ki je skoraj kot nov - s tem da ga plačaš slabih 400 tisočakov oziroma več če gre za kakšenga GTDja ali GTija z več opreme. Pa se (neglede na vse komentarje ki se bodo usuli) splača.
Sam vozim tretjo dvojko - navadnega 1.8 GTija s polno opremo (električni paket, servo, klima, potovalni računalnik, športni sedeži...) in res je - avto je gokart. Vožnja z njim je uživaška. Eden izmed avtomobilov pri hiši je novi Polo, razlika pri legi na cesti je ogromna - s polotom to enostavno ni to.
Kaj je mojemu (sicer zdaj ne več študentskemu žepu) pri teh avtih všeč? Če odštejem gume, pride recimo servis menjave olja in vseh filtrov (tudi mikrofiltra za prezračevanje notranjosti) 12 tisočakov, na 1.6 sem delal veliki servis - in za menjavo jermena, napenjalca, vodne črpalke, novo hladilno tekočino, becinsko črpalko, menjavo olja in sprednjih diskov s ploščicami dal malenkost več kot 40 jurjev.
GTi je s svojim slabimi 120 KM zelo živahen avto, pri mešani vožji (110 km dnevno, 1/2 avtoceste) imam porabo brez težav pod 7l, na relacije (letos poleti morje s klimo) pade celo za piko pod 6l, če ga pa raztiščavam avto ne gre in ne gre čez 8,5l. Cel avto je generalno obnovljen (motor, menjalnik, podvozje) in ga nikakor ne nameravam menjati.
Lp, Sašo
Midva sva pa na isti valovni dolzini

