xopy je napisal/-a:In res sploh me ne zanima kolk avto kej zgubi na ceni! A glede na to, da vas večina govori samo o prodaji avtomobila, a jih vi letno menjujete al kako? Nimam tolk denarja, da bi ga vsako leto al pa vsako drugo leto novga kupu! Bistvo mi je, da bom avto imel 10-15 let - no vsaj z tem namenom ga kupujem. Če sem lahko imel sedajšni avtomobil 12 let, se sploh ne ukvarjam s tem kolk bom zgubu (verjemte s 405ko je blo več kot 4.7miljona zgube!), ampak s tem da bo zadeva dobr služla svojemu namenu! To me zanima, ali naj vzamem 307 al kaj drugega!
Če primerjam strani na avto.net ima peugeot 307 benzina 2 strani, ford focus ima 3 strani, fiat stilo 2 strani, citroen xara 2 strani, renault megane 5 strani, vw golf4 2 strani, opel astra 4 strani, toyota corolla 1 stran, honda civic 1 stran. Vidimo da je peugeot tako nekako na neki sredini prodajanih avtomobilov (čeprav jih je po mojem več kot fiat stilotov). Focusov je mal več, ker imajo veliko novih vozil zaradi akcije vpisanih v avto.net). Sem pa zakriterij dal avto na benzino od letnika 2001.
Glede na prodajo bi se skor najbol spodobilo corollo al pa civic vzet, sam civic mi nekam ni všeč, corolla je pa mal dražja.
Glej, ce mislis imeti avto 10-15 let, je res prakticno vseeno, koliko bo po dveh letih izgubil na vrednosti. Poznam pa primere, ko je bil clovek nad avtomobilom kljub temu, da je kupil novega, po dveh letih tako razocaran, da ga je prodal tik pred iztekom garancije, ker ni mislil vec placevati za tovarnisko malomarnost. Iz tega vidika je nakup Corolle vsekakor smiseln, ker pri Pizoju se lahko (na zalost, ker meni je se vedno ZELO ZELO vsec

) kar vnaprej pripravis na razna "presenecenja". Tako malo problemov, kot si jih imel s Pizojem 405, ne bos imel z NOBENIM novim avtomobilom vec, niti z japoncem

Odgovor je torej jasen: ce si potrpezljive sorte clovek, kupi lepotca z levom na motornem pokrovu, drugace raje se malo premisli, obrni vse zepe in razbij se sinovega prasicka-sparovcka, ter kupi
