Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Pe jan 14, 2005 5:45 pm

Mate je napisal/-a:Tud jest bi se pridruzu mnenju, da raje vzami 1.6, kot 1.4, 1.0 masine pa bi se jaz vsekakor izognil, razen ce zarad financnih razlogov ne mores placevati registracije za 1.6. Glede porabe, vprasanje, ce bo kaj vecja od 1.4, pa je pomoje se vedno primerljiva z 1.0. Te (pre)majhne masine v avtomobilih znajo bit precej pozresne, ker hitro ugotovis, da jo ubistvu skoz do konca tisis. To pa potem pomeni tud bolj obremenjeno masino in vecje moznosti okvar.


Vprašanje 1.6 ali 1.4 pr registraciji nima pomena...razred je isti ( 1350-1800ccm)

LP
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Pe jan 14, 2005 5:47 pm

Fullback je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Tud jest bi se pridruzu mnenju, da raje vzami 1.6, kot 1.4, 1.0 masine pa bi se jaz vsekakor izognil, razen ce zarad financnih razlogov ne mores placevati registracije za 1.6. Glede porabe, vprasanje, ce bo kaj vecja od 1.4, pa je pomoje se vedno primerljiva z 1.0. Te (pre)majhne masine v avtomobilih znajo bit precej pozresne, ker hitro ugotovis, da jo ubistvu skoz do konca tisis. To pa potem pomeni tud bolj obremenjeno masino in vecje moznosti okvar.


Vprašanje 1.6 ali 1.4 pr registraciji nima pomena...razred je isti ( 1350-1800ccm)

LP


aja če te pa res registracija zanima pa:

http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=5
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Pe jan 14, 2005 7:16 pm

Fullback je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Tud jest bi se pridruzu mnenju, da raje vzami 1.6, kot 1.4, 1.0 masine pa bi se jaz vsekakor izognil, razen ce zarad financnih razlogov ne mores placevati registracije za 1.6. Glede porabe, vprasanje, ce bo kaj vecja od 1.4, pa je pomoje se vedno primerljiva z 1.0. Te (pre)majhne masine v avtomobilih znajo bit precej pozresne, ker hitro ugotovis, da jo ubistvu skoz do konca tisis. To pa potem pomeni tud bolj obremenjeno masino in vecje moznosti okvar.


Vprašanje 1.6 ali 1.4 pr registraciji nima pomena...razred je isti ( 1350-1800ccm)

LP



To je za cestnino ne registracijo :roll:

za porabo 1.6 pa glej podpis
Slika
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Pe jan 14, 2005 7:28 pm

AndrejD je napisal/-a:
Fullback je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Tud jest bi se pridruzu mnenju, da raje vzami 1.6, kot 1.4, 1.0 masine pa bi se jaz vsekakor izognil, razen ce zarad financnih razlogov ne mores placevati registracije za 1.6. quote]

Vprašanje 1.6 ali 1.4 pr registraciji nima pomena...razred je isti ( 1350-1800ccm)

LP


To je za cestnino ne registracijo :roll:

za porabo 1.6 pa glej podpis


Veš dobr kaj je mate s tem mislu...ne govorim o porabi...
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Pe jan 14, 2005 7:48 pm

Ne se kregat, no :P

Prostornina ze spada v isti razred, torej je cestnina enaka. Razlika pa je v moci.
1.4 ima 60KM, kar je cca 44kW in osnovna registracija cca 102k
1.6 ima 75KM, kar je cca 55kW in osnovna registravija cca 107k
No, razlike ni lih velik :oops: Se ena:
1.0 ima 50KM, kar je cca 37kW in osnovna registracija cca 92k.
Najvecja razlika je 15k. Pomoje se splaca vzet 1.6.
Slika
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Pe jan 14, 2005 7:55 pm

hehe...splača se tut 1.4 100km :lol: :P ...
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2257
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Pe jan 14, 2005 8:08 pm

Mark_Oh je napisal/-a:hvala vsem.
drugač pa Hors na žalost sm kr delč stran od lj tk da bo ta varianta bl težka. ampak hvala vse en.

potem se prav z mašin 1.4 ali 1.6 odvisn kolk mi je do hitrosti.

kaj pa letniki, se ful razlikujejo tisti prvi (l. 95) od tistih k so bli bl zadnji delani (l. 98)

hvala!

LP Mark_Oh
[/quote]

Razlike so minimalne (kot so ti že drugi povedali), ampak nekaj jih je pa!!

Z letom 97 so serijsko veliki odbijači, zatemnjene zadnje luči in beli žmigavci spredaj, po višina nastavljiva sedeža (volan mislim da je vseskozi nastavljiv), 2× AirBag & zategovalniki pasov in novi števci (čeprav nimajo vsi l'97 novih!!).
Oni bolj prvi nimajo hlajenih diskov.
Aja, pa zadnji brisalec se vklopi (samo brisalec, brez špricanja) s tipko na koncu ročke, pri starješih pa te tipke ni in tam vedno malenkost špricne, ko hočeš vklopit brisalec.

Razlike so tudi pri motorjih, prvi so imeli 1.0 45KM in 1.3 55KM, potem pa so ta dva motorja umaknili in sta prišla 1.0 50KM in 1.4 60KM.

Starejši poloti (če so AirBagi) nimajo predala pred sovoznikom (tam kjer je drugače predal je AirBag, pod AirBagom pa je polička), nek predal(ček) je pod volanom.

Pri novejših (97->), pa je nameso poličke pod AirBagom predal (sicer neosvetljen, ampak boljše kot nič :) ).

Potem je razlika v zvočnikih, starejši imajo spredaj ločen sistem, visokotonci v armaturki, nizkotonci v vratih (zato so manjši predali v vratih).
Medtem ko novejši imajo zvočnike samo v armaturki (10-ke) in večje predale v vratih. Zadaj ni predvidenih mest za zvočnike (vsaj pri 3 vratnem ne), zato jih je treba dat v polico (ki je BTW. dovolj močna za to).

Pa tudi stranske šobe v kabini, se v detajlih razlikujejo (pri starješih z premikanjem celotne šobe zrak usmerjaš levo/desno, z tisitmi lopatičkami pa gor/dol. Pri novejših pa je ravno obratno.




Aja, poraba 1.0 50KM mašine??
Meni pije 6.2 (povprečje od 1.1.2003 naprej).
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid So jan 15, 2005 1:00 am

Fullback je napisal/-a:
acid je napisal/-a:
KREMENKO je napisal/-a:
acid je napisal/-a:
george_ je napisal/-a:
KREMENKO je napisal/-a:Se prav polo mk4?

ja zelo dobra izbira. to je strojček :D
sam kup saj 1.4 al pa 1.6 da saj uleče kot se zagre

lp


Kupi raje 1.6 če želiš da avto bolj potegne, če pa si zadovoljen s povprečno močjo pol pa 1.4. :D

A t močnej je 1.6 - 75km. Ka pa 1.4 16v - 100km. Navadn 1.4 - 60km je čist dost poskočen.


Ja tele mašince so ja tile modeli. Jaz mam 1.4 60KM, pa z močjo nisem preveč zadovoljen bi raje mel kakšnega 1.6. Kakšni so pa podatki za 1.6 75KM ali pa 1.4 16v 100KM če lahko kdo napiše.


Kva nisi zadovoljen...ne stresi tuki...k maš prov lepga polota...itak je vedno tko, da bi človk hotu met boljšga kot ga ma...(no ja eni ga pa sploh nimajo :lol: )
BTW: kako kej napreduje tvoje pedenanje avta?

LP


Ja lep že lep samo malo več hrčkov bi pa lahko mel ane :P drugače pa ko bo pomlad bom se loto naprej, prvo morem tak avto raztrgat ker bom dal not 35mm2 kabl :twisted:
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD So jan 15, 2005 12:34 pm

Fullback je napisal/-a:
AndrejD je napisal/-a:
Fullback je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Tud jest bi se pridruzu mnenju, da raje vzami 1.6, kot 1.4, 1.0 masine pa bi se jaz vsekakor izognil, razen ce zarad financnih razlogov ne mores placevati registracije za 1.6. quote]

Vprašanje 1.6 ali 1.4 pr registraciji nima pomena...razred je isti ( 1350-1800ccm)

LP


To je za cestnino ne registracijo :roll:

za porabo 1.6 pa glej podpis


Veš dobr kaj je mate s tem mislu...ne govorim o porabi...


Mate je mislil da je cena registracije ista jaz pa sem mu povedal da je s tem mislil cestnino in ne registracije .
Sicer pa je Mate že dodal post kjer je popravil to.


poraba pa ni letela na mateja pač pa je nekdo spraševal kolko porabi 1.6

Lep Pozdrav
Slika
 
Uporabniški avatar
Mark_Oh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Po nov 22, 2004 9:37 am
Kraj: Šentjanž

Napisal/-a Mark_Oh So jan 15, 2005 1:20 pm

Še enkrat najlepša hvala vsem ki ste mi povedali kakršno koli informacijo.

Z vašimi podatki ste me prepričal in upam da bo v parih mesecih pred hišo stal polo.

Imam pa samo še eno vprašanje: kako je z poloti v tujini? bi se splačalo it pogeldat v Nem ali pa IT za polota?

Hvala vsem

LP Mark_Oh
 
Uporabniški avatar
furious
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Po maj 26, 2003 6:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a furious So jan 15, 2005 1:35 pm

mat ma 1.4 60km l.96 prevoženih 160kkm pa kr nekak dela no.edino kar je crknilo je bila loputa ne vem kera točno ampak avto je mrzel crkaval pri 130kkm.cena na poblaščenem servisu (vrtač) z delom je bila 120ksit :roll: :?: poraba je nekaj čez 7 litrov.motor kar pokočen vendar nad 3k obrati mrtev kot da bi bil dizl :roll: podvozje je trdo in ne preveč stabilno avto se nagiba na ovinkih pri visoki hitrosti je izolacija slaba.cena avta za svoj letnik sigurno previsoka.oprema je bol tko tko kot se za volkswagna spodobi.poraba olja je pa smešnonizka za 160kkm cca. 0.3l.LP!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So jan 15, 2005 4:09 pm

Verjetno je bila loputa za zrak. Nam je tudi neuradni mehanik rekel, da jo bo treba menjati (pri passatu '97) in da je to strosek nekje 80-120k.
Ce je motor "poskocen" do 3k in naprej ne, je verjetno zamorjen. Enako je pri passatu 1.6, ker se avto vozi le na kratke relacije in nikoli ne vidi vec kot 4k, razen kadar ga jest dobim v roke, da ga mal razpiham. Npr. moj golf IV 1.6 je bil za svojo masino kar poskocen do 3k potem je pa dobro vlekel vse do 5, 5.5k. Pomoje da zarad nacina voznje, ker vcasih med pospesevanjem pac pustim, da se zvrti.
Glede stabilnosti v ovinkih, bi blo verjetno treba mal preverit amortizerje, ker so po 9ih letih in 160kkm verjetno ze malo premehki.
Zvocna izolacija je enako slaba tudi pri passatu, in sklepam da pri vseh VW tistih letnikov. Golf IV ima to ze bolje narejeno, je pa tudi precej razlike med bencinerjem in dizlom (dizel je tisji) - pri velikih hitrostih.
Serijska oprema je pri volkswagnih ze dolgo bolj boga, ce se pa isce model z veliko opreme, se ga pa tud najde. Pri rabljenih pa niti in vec tako velike razlike v ceni.
Cene vecinoma vseh rabljeni VW so drazje od konkurence, a bo to verjetno tudi ostalo ob prodaji. Je pa res, da se za tak denar da dobiti vecji in bolj opremljen avto kaksne druge znamke. Seveda je pa to ze spet odvisno od okusa in zelje posameznika.
Slika
 
Uporabniški avatar
furious
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Po maj 26, 2003 6:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a furious Ne jan 16, 2005 11:11 am

avto ni zamorjen ima veliko navora v nizkih obratih v visokih ga pa ni nič.je posledica tega da so v 1.4 motor sredi 90ih let sprvil not celih 60 KM ki so tehnološko zaostali :roll: če pogledamo konkurente so imel že recimo 91 leta v 1.4 motorju vsaj 80KM :roll: LP!
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2257
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Ne jan 16, 2005 11:41 am

furious je napisal/-a:avto ni zamorjen ima veliko navora v nizkih obratih v visokih ga pa ni nič.je posledica tega da so v 1.4 motor sredi 90ih let sprvil not celih 60 KM ki so tehnološko zaostali :roll: če pogledamo konkurente so imel že recimo 91 leta v 1.4 motorju vsaj 80KM :roll: LP!



Res je, da ti motorji ne ljubijo visokih obratov, vendar je 3000 rpm vseeno nekam nizko.
Do obratov kjer doseže max moč (okoli 5000), se mora brez poblema zvrtet!
 
Uporabniški avatar
furious
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Po maj 26, 2003 6:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a furious Ne jan 16, 2005 11:53 am

saj se zavrti to ni problema.vsakič ko ga dobim v roke vidi rdeče polje samo pomoje ni smiselno motorja priganjat ker ni pravega učinka.je le samo 60Km kar je za 1.4 motor odločno premalo.LP!
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Ne jan 16, 2005 5:09 pm

16V ja boš težko dobil lepega ... vzdrževanje je dražeje, pa redki so ful ... sem ga iskal za sebe pa mi ni uspelo ....
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov