Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Po jun 20, 2005 1:38 pm

Ja videl... ima Subaru sploh svojo stran razen tistega subaru.si zmazka k dela samo v IE browserju in povrhu pol informacij manjka? Btw: zakaj imajo tako slabe specifikacije, 1.3 ma končno 155(rotflol, leta 2005) in to pri 92 konjih....
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Po avg 08, 2005 3:37 pm

Aja, lastnike Ignisov 1.3 in 1.5 bi pobaral kok jim kej ta gajbica gre po avtocest? Eni pravjo 180 s trenutno porabo 17l sam ne vrjamem da gre po ravnem toliko... tko da prosim za čimbolj točno oceno :) namreč a gre (do daske) 160 ali 180 je kar velik faktor pri nakupu ;)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr sep 14, 2005 10:28 am

Potem res nimamo nobenega člana - lastnika tega avtomobila, ki bi lahko kaj napisal o Ignis 2x4 1.3 VVT?
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
jaroslav
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 08, 2005 5:23 pm

Napisal/-a jaroslav Če sep 15, 2005 3:15 pm

Mati ma 1.5 4x4... vozu se se nisem kej prov velik, sploh ne kake AC ali kaj podobnega.
je pa to super avtocek, "gozdarski"... za po mestu je fajn, ker je pregleden, sedis visoko...
Masina je kar poskocna... bom cez vikend naredil en krog po AC pa ti sporocim kako in kaj...
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če sep 15, 2005 6:16 pm

Ja, 1.5 4x4 (kao permanent?) sem vozu po A/C in hribih... tam 165 gre, je pa ful okreten (majhn obračalni krog), dobr ABS prime, ... fletn skratka...
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Pe sep 16, 2005 7:59 am

Ok fantje, pomoje sem se odloču (v ožjem krogu je bila še Alfa 147):
toj to :)
Priponke
ignis_done.jpg
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Pe sep 16, 2005 6:35 pm

ice je napisal/-a:Ok fantje, pomoje sem se odloču (v ožjem krogu je bila še Alfa 147):
toj to :)

fajn, me veseli, tudi sam gledam za tem avtom, za ženo, kolebam med novim swiftom in ignisom, mislim, da bi ji bil všeč,
no ne tako načičkan - :? ups, sori - zrihtan,
ampak ti suzukiji so že original kar simpatični. Torej mi bo kaj informacij iz prve roke - vsaj upam, da bomo izvedeli o avtu kaj več - prišlo prav, ker, kot je videti ignisi niso ravno pogosto posejani tu naokrog.

uspešen nakup želim!
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Po nov 14, 2005 9:16 am

No pilgrim, si že kaj nabavil? Sam sem pa močno razočaran nad uvoznikom Suzukija... namreč ko se končno le odločim in grem v salon, naletim na to:

S prodajalcem se dogovoriva za ceno (ki vključuje kovinsko barvo) in opazujeva v salonu rdeč model, prav take opreme in motorja kot ga želim.

Potem je šlo nekako tako:

i: Ok, potem bi pa kar se odločila za to, vzela pa bi temno sivo kovinsko barvo.
p: to pa ne bo šlo, cena ki sem vam jo povedal je za avtomobile, ki so na zalogi. Mamo pa samo rdeče, zelene in srebrne.
i: em, ok pa ni panike, bova pa počakala nekaj tednov da prispe nov z Madžarske?
p: vam kar sedaj povem, da do konca leta ga ne bo.
i: no ja, mogoče lahko potem računava kar na januar/februar?
p: (gre brskat po papirjih), ne - ni predvidene dobave te barve tudi za naprej.
i: emmmmm.... kako ni predvidene, torej avto sploh ne morm kupt? Gre mar iz prodaje?
p: to ne, ampak tega ni predvidenega, žal mi je.

No, pol sm poklical še nekaj salonov in nihče nima avta te barve več... pokličem malce kasneje še v Avstrijo in v angleščini mi prodajalec pove, da avto s to barvo lahko kadarkoli kupim pri njih...... jaoooooo. Kaj naj zdaj grem v Avstrijo ga iskat? Ima kdo kakšne informacije kakšni so pogoji za reg. novega avtomobila s tujine? En kp obrazcev pa jeb vrjetn...
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim To nov 15, 2005 6:33 pm

ice je napisal/-a:No pilgrim, si že kaj nabavil?

navdušenje nad novim swiftom me je malo minilo, ko sem prebral nekaj ne preveč navdušenih testov. sicer se za njim na cesti še vedno obrnem, zame je to lep majhen avto, lepši od novega minija, ki je prehuda šminka za normalnega zemljana, ampak ... ne vem, trenutno je kupovanje avtomobila pri nas doma malo off, morda enkrat drugo leto. Ženo pumpam, da bi zamenjala pet let starega twinga, ki ima sicer samo 40kkm ampak pet let in bi bilo treba zdaj za zamenjavo jermena in ostalega kar sodi v komplet dati cca 100k SIT.
Ne vem, moral se bom iti peljati s Swiftom - upam, da v MB na suzukiju ne bom razočaran kot ti.
sicer pa so novi kandidati: honda HR-V (baje se jo dobi za manj denarja), honda jazz, gledam modusa, pa me renoji nekako - po tem ko smo jih vozili petnajst let - nekako ne privlačijo več... ne vem, iščem, čakam, gledam, kaj boste kupili in kako boste zadovoljni ... ;)

Suzuki swift 1,5 GS 5v
DELO Sob 15.10.2005
Diagnoza novega suzuki swifta: shizofrenija. Ne, v tem primeru ne gre za mentalno neuravnovešenost, ampak prej za to, da je avtomobil po eni strani zelo solidno prevozno sredstvo, ki razveseljuje s svežino in živahnostjo. Po drugi plati pa naenkrat naredi obrat za 180 stopinj in preseneti z nepraktičnostjo ter nekaterimi nenavadnimi in malo spornimi rešitvami.
Začnimo z analizo zunanjosti. Težko bi trdili, da avtomobil ne ugaja že na prvi pogled. Pustimo zdaj ob strani namigovanja in mnenja, da ne gre za kaj več kot plagiat britanske legende. Zdi se mi, da je swift ne glede na nekatere podobnosti z minijem vseeno precej samosvoj, še posebej če upoštevamo različne detajle. Prijazna prednja maska pozdravlja s svetili v obliki jadra in odbijačem, ki ga prekinjata dve razmeroma ozki mreži za zajemanje zraka. Po ukrivljenem motornem pokrovu se linija prelomi in nadaljuje prek vetrobranskega stekla do zadka, ki je v višini zadnjih svetil všečno izbočen. K dobri estetski oceni nedvomno pripomorejo še petnajstpalčna aluminijasta platišča, ki so s pnevmatikami vred postavljena v skrajne kote avtomobila, in precej visoka bočna linija.
Očitno je, da prvi del analize ni odkril nobenih znakov razdvojenosti, ki pa se pokažejo takoj, ko hočete swifta odkleniti in zagnati. Japonec ima v paketu opreme GS ključ, ki ga načeloma ni treba jemati iz žepa, samo pritisnete na gumb in vrata se odklenejo, pa tudi za vžig motorja lahko ključ ostane tam, kjer je. Vse lepo in prav, ampak omenjeni ključ je tako velik, težak in neroden, da bi ga takoj menjal za običajnega, ki je »manj« praktičen. Končno sedite za plastičnim volanom, ki ni nastavljiv po globini. Ta ne bi povzročal prevelikih zamer, če ne bi bil v duetu s petstopenjskim menjalnikom, ki se raje zatika kot pretika. Krmilni mehanizem je drugače natančen in komunikativen. Izrazita dvojnost značaja swifta je očitna v primerjavi med zunanjostjo in notranjostjo, saj je slednja puščobna. Precej puščobne in plastične notranjosti ne zmoti niti avdiosistem s satelitsko navigacijo (opcija pri opremi GS) in nerazumljivo majhnim zaslonom. Predvsem višji potniki bodo hvaležni visokemu stropu, nekaj manj bolj skromno odmerjenemu prostoru za kolena.
Če 1,3-litrski motor v swiftu ne zadovolji, potem je 1,5-litrski stroj s časovno variabilnim odpiranjem sesalnih ventilov točno to, karpotrebujete. 75 kW odgovarja dinamičnemu značaju tono težkega avtomobila. Odzivnost motorja je odlična, pospeševanje pa zvezno vse do rdečega polja pri 6500 vrtljajih. 133 Nm se ne sliši veliko, a je ta podatek povsem v skladu s prostornino stroja in pripomore k večji elastičnosti motorja, tudi pri nižjih vrtljajih. Povprečna poraba se je gibala okoli 7,5 litra, kar je veliko, če upoštevamo, da s swiftom nismo divjali. Če potegnemo črto, lahko rečemo, da sta uglašeno podvozje in motor najmanj sporna dela swiftovega značaja.


Suzuki swift 1.3 GS 5v
DELO Sob 23.07.2005
Na lanskem pariškem avtomobilskem salonu so pri Suzukiju po dolgih 21 letih tržnega vztrajanja, vmes so ga sicer dvakrat prenovili, ostarelega swifta nadomestili z naslednikom. Zdaj je ta avtomobil nižjega razreda znova v vseh pogledih konkurenčen, ob všečni podobi in dobrih voznih lastnostih pa prepričuje še z maloprodajno ceno.
Za novega swifta so v Suzukiju vzeli v roke povsem prazen list in ga zrisali ter domislili neodvisno od predhodnika, če izvzamemo velikostni razred. Malček je znova delo japonskih snovalcev, a ga izdelujejo v Evropi (na Madžarskem), da se izognejo carinskim dajatvam, hkrati pa lahko to jemljemo kot posreden namig, kateri kontinent oziroma trg jim je pri tem avtomobilu najpomembnejši. Glede pestrosti ponudbe (motorji in opremljenost) se swift uvršča bolj v vrh med primerljivimi avtomobili, česar za predhodnika ni bilo mogoče reči, so se pa zato dvignile maloprodajne cene za posamezno izvedenko – čeprav so spet ugodne, saj jih je slovenski zastopnik že takoj ob začetku prodaje občutno znižal.
Novi swift je kot skupek trenutno prevladujočih oblikovnih trendov v razredu malih avtomobilov atraktiven na pogled. Nekateri sicer Japoncem očitajo plagiatorstvo, češ da silhueta in še nekatere podrobnosti v kabini sumljivo spominjajo na minija in toyoto yaris. Kljub temu, glede na predhodnika, je novinec oblikovno velik korak naprej, enako pa lahko trdimo za njegovo tehniko. Trojica motorjev je bolj ali manj zasnovana v duhu sodobnega časa (spremenljivo krmiljenje ventilov pri večjem bencinskem in vbrizg prek skupnega voda pri dizelskem stroju), med doplačljivimi dodatki najdemo recimo polavtomatski (za motor 1.3) ter avtomatski menjalnik (za motor 1.5), prostoročni zagon motorja in odklepanje vrat ter celo navigacijski sistem, volanski servoojačevalnik pa je skladno s trenutnimi zapovedmi elektro-mehanski.
S kratkima kolesnima previsoma in z dovolj razkošno medosno razdaljo swift sicer na prvi pogled obeta zadostno prostornost, a kakor pri večini tovrstnih avtomobilov se bosta »na drugi pogled« v njem še najbolje počutila potnika na prednjih sedežih, na zadnji klopi, zlasti v predelu nog, pa je bolj avtomobil kompromisov. V tem duhu je zasnovan tudi prtljažnik, ki je špartanskih mer, a ga lahko s podrtjem naslona zadnje klopi (v razmerju 60:40) toliko povečate, da boste v njem lahko prevažali kaj večjega, seveda brez potnikov na zadnji klopi.
Opremski paket GS je med tremi deželnimi opremskimi paketi (GC, GLX in GS) najbogatejši in vključuje tudi sistem za prostoročni zagon motorja in odklepanje vrat, meglenki, sistem isofix za pritrditev otroškega sedeža, stranski zračni varnostni blazini in varnostne blazine v predelu glave po vsej dolžini kabine. Žal ročne klimatske naprave, ki so jo pri Suzukiju edino vključili v serijsko opremo, ne moremo ravno pohvaliti, saj je v vročih dneh delovala zgolj v dveh skrajnostih. Kabino je dobro hladila le, ko smo stikalo za nastavitev hlajenja obrnili na najbolj hladno stopnjo, ventilator pa na najvišjo stopnjo delovanja. Potem je v kabini čez čas postalo prehladno, seveda le v predelu, kamor je pihalo iz rež na armaturni plošči, zato je bilo treba prezračevanje omejiti. V vseh drugih primerih je bilo v kabini pretoplo in očitno je, da klimatski-prezračevalni sistem ni kos svoji nalogi.
Drugače je za potnike in predvsem voznika odlično poskrbljeno. Zlasti nežnejši spol bo vesel dejstva, da swift v novi izdaji ni izgubil niti malo nekdanje prijaznosti do uporabnika, mehkobe pri sukanju volanskega obroča ali pomikanju prestavne ročice ter voznih lastnosti. Je izredno vodljiv, lahkoten za upravljanje in nezahteven glede vozniškega znanja, saj je njegovo podvozje dovolj dodelano in razporeditev mase tako enakomerna, da v ovinkih ni opaziti slabosti zasnove »vse spredaj«, če ga vozite skladno s predpisi. Zavore, čeprav zadaj bobnaste, se zelo dobro obnesejo tudi pri polno obremenjenem avtomobilu, poleg tega sta v vseh opremskih paketih že serijsko dodana zavorni dodatek ABS z elektronsko porazdelitvijo moči (EBD) in sistem za pomoč pri zaviranju.
Šibkejši in manjši od obeh bencinskih motorjev, prihodnje leto bodo v ponudbo dodali še štirikolesni pogon in 1,2-litrski dizelski motor, je 1328-kubični vrstni štirivaljni stroj, opremljen s štiriventilsko motorno tehniko in z elektronskim vbrizgom goriva. Sicer v ničemer ne izstopa, a po drugi strani povsem zadovoljivo opravlja svoje poslanstvo in je tudi dovolj varčen in zmogljiv. Serijsko ima dodan ročni petstopenjski menjalnik, ki v nekaterih okoliščinah razgali edino pomanjkljivost motorja, premajhno prožnost, ki pa je občutna le pri odločnih pospeševanjih in v mestni rabi, če lenarimo s prestavno ročico. Motor ima razmeroma skromno gibno prostornino in območje največjega navora šele v zgornji tretjini še dopustnih motornih vrtljajev. Ko je avtomobil polno obremenjen s potniki in prtljago in imamo vključeno klimatsko napravo, ti značilnosti prideta še bolj v ospredje.
A če si takšne posebne okoliščine, ki jih praviloma ne bi smeli doživeli pogosto, odmislite, je novi swift dovolj hiter in okreten avtomobil, da o njem velja razmisliti, tudi če ste »bolj živahne sorte« voznik. Še toliko bolj, ker je v primerjavi s predhodnikom svetlobna leta daleč tako glede varnosti in opremljenosti kot glede notranje ureditve. Dvomim sicer, da bo pri nas tržno vsaj približno tako uspešen, kot je bil v devetdesetih letih prejšnjega stoletja, a ker je od predhodnika povzel le ime in prijaznost do uporabnika, bi si to vsekakor zaslužil.
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če nov 17, 2005 11:24 am

Ma jebesh swifta, zame je premejhn pa notranjost je preveč standardna za tak avto...

Anyway, a sm že povedu, da sem zalubljen? ;)
Priponke
Chevy-e-Cruze-04.jpg
chevy-e-cruze-02.jpg
854926_9_full.jpg
854926_8_full.jpg
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če nov 17, 2005 1:39 pm

Pa še YGM1 - avstralsko-japonsko-ameriška predelava (Holden/Suzuki/Chevrolet), no v to smer bi šel z novim Ignisom ;)
Priponke
854926_14_full.jpg
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 17, 2005 2:21 pm

Ice jst bi probal pogledat še za Daihatsu Terrios. Podobna mašina, enako placa(mal daljši), brez problema dosega 180km/h in ima stalni 4x4 pogon. Od leta 1998 je pod okriljem toyote in od 400 prodanih v letu 2004 ni bilo niti enega garancijskega servisa na teh avtomobilih.

Kolega ga je izmed najmanjših terencev(samuraj, jimny in terrios) takole opisal.
A imajo ti avti kaj skupnega, razen da imajo 4 kolesa?
- Samurai se ne dela več in je najmanjši in najcenejši
- Jimny ponuja udobje lesene klopce, a je pravi terenski avto
- kar pa za Teriosa ne bi mogel reči, je pa Terios najbrž najbolj vsestransko uporaben avto od vseh štirih.
Vse je odvisno od tega, koliko denarja misliš zapravit in za kaj misliš avto uporabljat. Za offroad Terios ravno ni, a če takoj črtaš hard iz jedilnika, je najbrž najboljši avto.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če nov 17, 2005 2:57 pm

Terios: za tak dnar kot se Terios prodaja (ca.4mio) bi vzel novo Mazdo 3 ali kakšno hudo limuzino rabljeno par let... hm, NOVO vitaro bi dobu za ta dnar, mogoč clo par let staro RAV4ko!

Trenutno v letu dveh v avto ne bi vlagal preveč dnarja... povrhu nikakor ne rabim 4x4 ker ne živim v kakšnih hribih :)
Zadnjič spremenil ice, dne To dec 06, 2005 3:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če nov 17, 2005 4:21 pm

Glede Justya, uradni odgovor Subaruja v Sloveniji:
"Subaru JUSTY modelno leto 2005 ima enake tehnične karakteristike kot SUZUKI IGNIS, oziroma vozili sta identični le da se prodajata pod različnimi imeni. Ker vsa tehnika izhaja iz vozil SUZUKI je to tudi vzrok, da seza prodajo novih vozil JUSTY nismo odločili."
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr maj 16, 2007 1:21 pm

Zanimivo, včeraj sem srečal starejši par, ki je vozil Subaru Justya (torej kopijo suzuki ignisa)... jih nisem vprašal, kje sta ga staknila. Zgleda se je Subaru premislil in ga prodaja v Sloveniji? Avto je razen badga identičen, le spodnja plastika je prebarvana v barvo avtomobila.

Drugače pa naredil 30000km, zamenjane le metlice brisalcev, žarnice, ki so bile vgrajene v tovarni še delujejo - osram h4 bilux. :D
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov