kochar je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:Vzdrževanje nevem zakaj bi blo za cliota kej ceneje kot za BMW-ja. Gume so tolk kolkr maš feltne gor tako da je isto, olje je isto za BMW-ja al pa renoja, Izguba cene je pri cliotu večja kot pri BMW-ju ker je itak vreden samo še cca 35% novga. Res da je zaarovanje dražje samo se mal drugač pelješ.
BučeValda bo vzdrževanje BMW-ja dražje od vzdrževanje clia; eno je avto srednjega oz. višjega razreda, drugo pa avto nižjega razreda; pametni pač kupijo tisto, kar je njihovem budgetu primerno
Po tvoji logiki bo npr. vzdrževanje kakšnega starega Mercedeza S klase ki je vreden npr. 2 milijona enako kot vzdrževanje clia za enako ceno, kar pa so, jasno, buče
_Jerry_ je napisal/-a:klemen je napisal/-a: Da je rabljen BMW poceni za vzdrževanje so pa res buče.
To si pa tako lepo in simpaticno povedal, da mi je prav zal, da te moram razocarat...
_Jerry_ je napisal/-a:klemen je napisal/-a: Da je rabljen BMW poceni za vzdrževanje so pa res buče.
To si pa tako lepo in simpaticno povedal, da mi je prav zal, da te moram razocarat...
andrej777 je napisal/-a:NAPRIMER: Mi mamo MB E 200d letnik 1991. Mogl smo menjat hladilnik in je pršu 30 jurju nov. Kolk pride za cliota??
klemen je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:NAPRIMER: Mi mamo MB E 200d letnik 1991. Mogl smo menjat hladilnik in je pršu 30 jurju nov. Kolk pride za cliota??
0 SIT.
Hladilnik crkne samo na zelo starih avtomobilih z ogromno prevoženimi :P
Tule ne govorimo o okvarah, že redno vzdrževanje, čeprav na nepooblaščenih servisih je za srednje velik avto (alfa 156, e36, e46, peugeot 406, ...) dosti dražje kot za en mestni avtomobilček (clio, p206, ...), sploh pa kak 10+ let star srednje velik avto, ki ima za sabo povečini že > 300kkm in pride do prve menjave sklopke, amortizerjev, ... kar pri novem cliotu verjetno (upam da) ni potrebno.
Potem komplet gum 175/70/13 je cca 40-50kSIt, 195/65/15 pa cca 100kSIT.
In tako naprej pri vseh postavkah.
Se pa strinjam, da je vožnja boljša, tudi sam vozim starejši avto namesto kakega novega cliota, treba je pa vedeti, da je rabljen srednje velik avto za 2Mio SIT mnogo dražji kot nov Clio za 2Mio SIT (za nekje toliko se mi zdi, da se prodajajo).
Norden je napisal/-a:_Jerry_ je napisal/-a:klemen je napisal/-a: Da je rabljen BMW poceni za vzdrževanje so pa res buče.
To si pa tako lepo in simpaticno povedal, da mi je prav zal, da te moram razocarat...
To so res buče. O tem, koliko je recimo E46 bolj pokvarljiv od alfe 156, sej je uporabnik rogerg (ali nekaj takega), sodeč po njegovem zapisu na bmw forumu, prepričal na lastni koži. Vzdrževanje je očitno kaj drago.
Norden je napisal/-a:Od očeta sodelavcu je pri 60 000 km na njegovem 316 ali 318 dvignilo glavo motorja. Avto je bil kupljen nov.
Če te kaj več zanima odpovedovanje črpalk (prav vseh!!!), se pa obrni na uporabnika stardec na suxu.
Smo pa imeli primer na forumu o izkušnjah s tremi(!) BMWji, kjer je celo jerry osupnil. Jap, in vsaj en od njih je bil kupljen povsem nov.
Hočem reči zgolj to, da je po mojih informacijah vzdrževanje rabljenih BMWjev dosti dražje, kot nekateri skušajo prikazati, zato je treba pred nakupom temeljito premisliti.
Če se ne motim, imajo recimo nekatera VAG vozila in pa BMW vozila vodno črpalko s plastičnim rotorjem, tako da je pri nakupu teh vozil menjava črpalke še dodaten strošek.
Pa še kaj bi se našlo.
PureTNT pa je dal že zdavnaj seznam možnih težav s serijo 3, ki je kar zakrbljujoč.
Tako da bi o nekem poceni vzdrževanju le težko govorili, prej o povprečno dragem.
kljukec je napisal/-a:a vmesne variante pa ni
zakva 15 starga merca, bmwja
al pa novga cliota, corso....
sej obstaja tud 5-7 let stara škoda, ford, citroen........
torej velik avto, ne tako priznane firme lahko kupiš mlajši od nekega bmw
to je po moje optimalna varianta, če rabiš velik avto- če ga pa ne rabiš si pa lahko kupiš novega oz. novejšega malčka
aja kar se tiče okvar, če se gremo glih sliota kupš podalšano garancijo pa 4 leta neboš mel nč več stroškov le redne servise
jst sm pristaš novih avtomobilov, ker sm pač tak človek da dam raje denar naeenkrat, kot pa da imam neke dodatne stroške z avtom pa čeprav nebi bili višji
pač lažje mi je preboleti neko večjo vsoto denarja naenkrat , kot pa vsake 3 mesece prebolevati manjšo vsoto
lp
pilgrim je napisal/-a:No, ja sem eden, ki pač kupuje nove avtomobile (seveda zadnje čase, ko si to lahko privoščim).
Zakaj?
ker sem pač imel dovolj starih krip, kjer nikoli nisem vedel, kaj vse je in še bo škripnilo, kaj vse so skrite napake, koliko so km prevrteli...
ker se na popravila nič ne spoznam in niti nimam poznanih mehanikov,
ker me veliki in luksuzni toliko ne pritegnejo...
Priznam: kupiti nov avto je največje metanje denarja stran. V trenutku, ko si ga pripeljal iz salona, si vrgel stran cca 20-25% denarja, ki si ga plačal.
Vendar: tehničnega imaš pri novem avtu šele čez 3, 5 in 7 let, imaš do 3 leta garancije (čeprav te tudi tu poskušajo na*egniti)
nikjer ni ničesar skritega, napake etc...nihče v avtu ni kadil...
Vsaka stran (novo - staro) ima svoje razloge za to, kar počne.
Sicer pa, če mi - bedaki ne bi kupovali novih avtomobilov, kje bi pa vi dobili rabljene :P
In še odgovor acx-u:
jaz bi seveda za ta denar kupil manjši, pa zato novejši in bolje ohranjen avtomobilček
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov