Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe mar 25, 2005 7:02 am

2Schkorc: Predelana je bila z N CUP.
- boljše hlajenje(kiler od opel GTi + dodaten hladilnik za olje)
- predelan interkuler
- dodan ventil za odzračevanje(petka ga v originalu nima, ampak ima v interkulerju zaporo, ki ne spusti zraka nazaj v turbino
- pa še par drobnarij, kot so močnejša črpalka za bencin, pa pa turbinca odprta skor do konca.

Nič nisem govoril preko zadnjih bremz, da bi bile zanič(se pa pri norenju in bremzanju na polno pregrevajo, ker zadaj slabo hladi diske - sam sm predelal zadaj zadnji pojačnik bremz in lajtnge od bremz tako, da ko sem zabremzal na povno so prvo blokirale zadnje potem šele prednje gume - avto je tako šel vedno naravnost in se ustavil v neverjetno kratki razdalji. Pa za pozimi je tut bila dobra varjanta, ker je zadek lepo odnašalo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Pe mar 25, 2005 8:04 am

ka pa kdo ve za odbijače in razne bonitete turbo 5ke, kr bi jih jz na campusko vrgu...
vem ja... prešvoh da bi zgledu nekak ampak to sm kupu kr ni blo pred 2 letoma dnarja, zj pa je mal za zalogo.
navezu sm se pa na campusko in je ne bi menjal še neki časa, jo pa pedenam počas..ve kdo kej?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe mar 25, 2005 11:50 am

Damjan19 je napisal/-a:ka pa kdo ve za odbijače in razne bonitete turbo 5ke, kr bi jih jz na campusko vrgu...
vem ja... prešvoh da bi zgledu nekak ampak to sm kupu kr ni blo pred 2 letoma dnarja, zj pa je mal za zalogo.
navezu sm se pa na campusko in je ne bi menjal še neki časa, jo pa pedenam počas..ve kdo kej?


Je en tip k se ukvarja s plastiko na glavni cesti proti Horjulu ma vso plastiko kar rabiš za petko turbo - mislim da ima celo kalupe za delat plastične razširitve za na blatnike.

Drugače pa kontaktiraj uporabnika turbobitch - njegov kolega prodaja komplet obrobe in prednji pa zadnji odbijač za 40.000 sit.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Pe mar 25, 2005 12:58 pm

Jst bi pa rabu sam obrobe blatnikov, brez odbijačov, pa pragov, ej nebivedu a mi lahk poveš tel., al pa se pozanimaš kok bi hotu on ko je na cesti proti horjulu zanje, ps. kje je sploh horjul :?:
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Pe mar 25, 2005 1:48 pm

Schkorc jst nism nobenmu govoru kako nej vozjo ampak so drugi opravljal mojo vožnjo. Sm probou že 16v in žal nism bil navdušen. Kot sem reku- sm odvisn od turbo luknje. Kar se pa porabe tiče, moj fotr ma 16 16v pa se poraba pri pospeševanju dvigne do 30l, tko da mislm da so take porabe pri turbači čist realne.

Damjan, Uroš Mam komplet odbijače za 40 k. Zdej nevem kok računa Smrtnik v Podovnic, ampak če vaju zanima mi pošljta pm pa se bomo kej zmenil.

G&F tuning: Avto kot vidiš je mnogim všeč. Je lep, je hitr iin zici, joj zici so men fantastični - zakon. Kup avto sam več kot 400k si te pa ne splača dat.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Pe mar 25, 2005 2:41 pm

Turbobitch, a lahko kje objaviš fotke tvojga R5 Turbo.
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Pe mar 25, 2005 2:48 pm

ej stari raj si kup SWIFT al pa Hondo k gre bolj pa še nebo tolk problemou z vzdrzevanjem (turbina,olje,voda)!!!!!!!! jebeš to staro krntijo!!! al pa kup MINI COOPERJA S k ma kompresor in ti nebo res treba cakat da se turbina umiri, pa spet -jap bolj gre!!
Slika
 
prosko002
Novinec
 
Prispevkov: 329
Pridružen: Če mar 27, 2003 4:44 pm
Kraj: Paradiž

Napisal/-a prosko002 Pe mar 25, 2005 2:49 pm

Schkorc je napisal/-a:... (poznam nekoga ki mu je GTt zelo pri srcu, in jo tud ma, vozi se mal pocasnej, je pa drugac invalid, tak da ne more lih bit nek uren voznik, sam vseen ma pa turbašico, ker mu je všec). ...


Mal off-topic...

Zakaj pa invalid ne more bitu "uren" voznik??? a ti si pa lahko???

De ne boš reku, de nekej v prazno nabijam... jst sem invalid... mam fivko... moj sanjski avto je pa GT-Turbo... in kr nekej folka iz foruma me pozna... skor 5 let mam izpit... od tega sem v treh letih menjal 4 mašine... :) gas do fulla vedno in povsod... kjer se da...

zdej mi pa ti obrazlož nekej... moji kolegi "neinvalidi" ki so dirkalii z mano, vedo de zelo hitro vozm... in kvalitetno... zaenkrat karambola še nisem naredu... vsi drugi "neinvalidi" pa so že večkrat sesipal.. mnogokrat boljše avte od moje fivke..,


zdej pa mi pa hudiča povej, od kje teb ideja, de "invalid" ne more bit "uren" voznik...???


sorry izrazu... ampak zame si en navaden i****! pomoje si sam še največ invalida med vsemi!

Vsem ostalim, se pa opravičujem ta tale post...

lp

Prosko
Speed Give Me What I Need ...
I Feel The Need ... The Need For Speed.
Because The Show Must Go On.
Slika
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Pe mar 25, 2005 2:58 pm

Pozoren mors tut bit na to da so se pregrevale tiste petke gt turbo........ :roll:

P.S. pa ne se skoz kregat fantje........ker to nikamor ne pelje.... :evil:
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Pe mar 25, 2005 3:03 pm

swifthead je napisal/-a:ej stari raj si kup SWIFT al pa Hondo k gre bolj pa še nebo tolk problemou z vzdrzevanjem (turbina,olje,voda)!!!!!!!! j**eš to staro krntijo!!! al pa kup MINI COOPERJA S k ma kompresor in ti nebo res treba cakat da se turbina umiri, pa spet -jap bolj gre!!


Ej tastar ne govor da gre swift pa mini cooper bolj, al pa honda. Dobr zrihtana gt turbo poč serijskega cooperja, vtija, swifta pa sploh.

Grega: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=25673
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Pe mar 25, 2005 3:08 pm

prosko002 je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:... (poznam nekoga ki mu je GTt zelo pri srcu, in jo tud ma, vozi se mal pocasnej, je pa drugac invalid, tak da ne more lih bit nek uren voznik, sam vseen ma pa turbašico, ker mu je všec). ...


Mal off-topic...

Zakaj pa invalid ne more bitu "uren" voznik??? a ti si pa lahko???

De ne boš reku, de nekej v prazno nabijam... jst sem invalid... mam fivko... moj sanjski avto je pa GT-Turbo... in kr nekej folka iz foruma me pozna... skor 5 let mam izpit... od tega sem v treh letih menjal 4 mašine... :) gas do fulla vedno in povsod... kjer se da...

zdej mi pa ti obrazlož nekej... moji kolegi "neinvalidi" ki so dirkalii z mano, vedo de zelo hitro vozm... in kvalitetno... zaenkrat karambola še nisem naredu... vsi drugi "neinvalidi" pa so že večkrat sesipal.. mnogokrat boljše avte od moje fivke..,


zdej pa mi pa hudiča povej, od kje teb ideja, de "invalid" ne more bit "uren" voznik...???


sorry izrazu... ampak zame si en navaden i****! pomoje si sam še največ invalida med vsemi!

Vsem ostalim, se pa opravičujem ta tale post...

lp

Prosko


vsepovsod obstajajo izjeme.. ..moraš pa priznati, da v večin primerov, so invalidi manj spretni kot pa ostali vozniki. s tem ne mislim nič slabega! ena družinska prijateljica je invalidka, v prometni nesreči je izgubila moža in starega očeta, pred nesrečo je bila zelo dobra voznica, sedaj je pa prav tako uspešna voznica, ampak še zdaleč ne takšna kot je bila prej.. ..ampak za to, kar ima sedaj (po nekajletni rehabilitaciji) je vložila tolki truda in volje, da človek ostrmi, ko jo posluša! tako, da ne bom preveč zabluzu.. ..jst osebno sem zelo zadovoljen, da si ti spreten voznik, ampak ne jemat takšnih izjak (npr. schkorceve...) preveč osebno, ker verjamem, da ni hotel nič žalega!
 
prosko002
Novinec
 
Prispevkov: 329
Pridružen: Če mar 27, 2003 4:44 pm
Kraj: Paradiž

Napisal/-a prosko002 Pe mar 25, 2005 3:15 pm

sej glih to je fora... noben ne želi nč žalega... ampak vseen to nardi... wtf se mora en vtikat v stvari, ki jih ne razume?? ..... in jih po vsej verjetnosti nikol ne bo!

zdej pa ne bom več smetil te teme s temi bedarijami.. zato se še naprej pogovarjajte ... o ... ne edini, ... ampak... edinstveni GT-jki..

lp

Prosko
Speed Give Me What I Need ...
I Feel The Need ... The Need For Speed.
Because The Show Must Go On.
Slika
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Pe mar 25, 2005 3:18 pm

Turbobitch je napisal/-a:
swifthead je napisal/-a:ej stari raj si kup SWIFT al pa Hondo k gre bolj pa še nebo tolk problemou z vzdrzevanjem (turbina,olje,voda)!!!!!!!! j**eš to staro krntijo!!! al pa kup MINI COOPERJA S k ma kompresor in ti nebo res treba cakat da se turbina umiri, pa spet -jap bolj gre!!


Ej tastar ne govor da gre swift pa mini cooper bolj, al pa honda. Dobr zrihtana gt turbo poč serijskega cooperja, vtija, swifta pa sploh.

Grega: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=25673


po podatkih, ki sem jih našel na http://www.carfolio.com nese standarna R5 GTT tako swifta GTI, kot cooperja S, VTI je pa prevelik zalogaj!
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Pe mar 25, 2005 6:28 pm

@prosko002:
poznam nekoga ki mu je GTt zelo pri srcu, in jo tud ma, vozi se mal pocasnej, je pa drugac invalid, tak da ne more lih bit nek uren voznik, sam vseen ma pa turbašico, ker mu je všec
Se oprošcam vsem, ki sem jih s to izjavo prizadel, sem šel brat nazaj, pa sem res mal glupo napisal. Seveda je tud invalid lahko dober in hiter (uren) voznik. Z mojo izjavo sem hotu samo turbobitchu nekak nazorno povedat, da obstajajo ljudje, ki so mogoc hendikepirani in mogoc nimajo moznosti da bi bili urni vozniki (upam da se boš strinjal, da recimo slep clovek ne more voziti tako urno kot ostali). Tako da nisem mislil nic slabega z mojo izjavo, pravzaprav (ce bi mogoce prebral parkrat) sem se nekak hotu postavit v bran invalidom.
Drugac pa tud invalidi znajo vozit in so nekateri tud prav urni. Je kolega prodal CRX VTI, cloveku brez ene roke, pa se tud dobro pelje, ampak pac po svojih zmoznostih.

Aja pa nikjer nisem reku da sem jst uren voznik.
1. Ne sodi ljudi, ki jih ne poznaš in ne govori o stvareh o katerih nimaš pojma. Tud mene pozna dost ljudi iz foruma (pa ne kot nabijalca postov-da ne boš spet kej narobe razumel tu te nisem nic omenjal).
2. S tabo je nekaj narobe, v treh letih unicit 4 motorje? Pojdi na kak tecaj vzdrževanja motorja. Drugac pa lepo za tebe, da voziš hitreje kot tvoji neinvalidni kolegi, tak bytheway koga to sploh zanima kako hitro ti voziš? (clue: nekak je tema Renault 5 GTturbo).
3. Moja ideja, da invalid ne more bit spreten voznik je bazirana predvsem na izkušnjah (spet ponovim: misliš da je lahko slep clovek uren voznik, ali pa clovek brez okoncin,...)
4.
sorry izrazu... ampak zame si en navaden i****! pomoje si sam še največ invalida med vsemi!
Prosim ne z menoj v takem tonu, ker me ne poznaš, drugac pa ja, res sem trajni invalid (jst to cist resno), od tu tudi izkušnje, tak da ne o tem kdo razume stvari o katerih govori.

Aja pa svetujem ti da še enkrat prebereš (in o tem razmisliš) kaj sem napisal, ker nikakor ni bilo mišljeno žaljivo.

@nebivedu: No že že, kar se tice predelave tvoje GTt, tud mi smo menjali vodni hladilnik (malo večji ampak brez hlajenja olja v njem), pravtako še oljni hladilnik, intercooler večji, ampak to da na moči bolj malo, prav tako kot BOV. crpalko smo mi tud menjal, pa turbino smo tud poskusno odpiral, sam nekak ni nekega haska, ce mu povecujes samo boost, kaj pa bencin? Sej ne drugega sam 230 se mi zdi mal visoka cifra, ne pravim pa da ni mogoce.
Kar se pa tice zadnjih zavor pa itak mi na naših avtih (predvsem renoji, pri italjanih, nemcih se to ne obnese lih najboljš) vrzemo te teznostne ventile dol, tak da zadnje bremze bolj primejo, pa ni nobenih problemov z smerjo vožnje skozi ovinek, recimo fiat, opel pa je brez ventila oziroma s cist zategnjenim groza (tak kot bi ročno zategnil v ovinku)

@turbobitch: No ne vem men osebno je vožnja z renojom ful všec, ma pa vsak svoje dobre lastnosti , tako je recimo v dolocenih pogledih 16V boljši v dolocenih je pa GTt, sam za primerjavo moraš naredit dost kilometrov z vsakim da lahko primerjaš.. Nekak jst neb mogu ostat ne brez 16Vja ne brez GTt.

@swifthead: Glup komentar. Da ne bo spet kake zamere, Swift GTI pa vecina Hond so hudi stroji, nimam nic proti njim, ker so res dobri in obcudovanja vredni avti , sploh kar se tice tehnike. Ampak ne govori preden ne sprobaš še kakega drugega avta, recimo men v sami vožnji honda ne potegne (obnašanje in stabilnost avta) tolk kot renault (spet so pa razlike od avta do avta, pa mogoc se honda hitrej pelje kot reno, sam filing je pa menj boljši v renoju zarad kontrole, stabilnosti), drugac je pa tud hondo al pa suzukija treba vzdrževat, pa potem takem so honde pa suzukiji okol 90 letnika tud stare tako imenovane krntije. Aja pa lepo kažeš (v primeru da boš kdaj posedoval Cooperja S), kako bo en primerek vec s slabim motorjem (tud navaden motor je treba prej segret pa ga pol ohladit, sploh pa kompresor, sej to ti je zlo podobna zadevšna kot turbina, tak da ne vem zakaj ga ni treba segrevat pa hladit) No sploh pa s tisto, da gre GTI al pa honda bolj kot GTt si pa sploh mim vseku (niso vse 5ke tak zdelane kot pa tiste s katerimi si ti ocenjeval to)

LP, Primož
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 So mar 26, 2005 8:55 am

jest bom pa tole dodal. Vsa ta evforija okol petke turbo je popolnoma nesmiselna. Primerjati avto z VTI in Gti-ji in podobnimi je nesmiselno. Zakaj? Petka je nedvomno hitrejša od semaforja do semaforja. Avto je izredno lahek, prestavna razmerja so kratka, malo dodelave pomeni na petki občuten prirastek na moči. Ampak.. lega na cest je omejena z zadnjo torzijo, krotiti jo zna zelo ozek pas ljudi, notranjost in počutje v njej je primerljivo z Zastavo, kakšni so sedeži ne vem, ker sem sam notr jih od impreze, pred njo sem vozil Gti -ja golfa letnik 90. golf ima bistveno boljšo lego na cesti, mirnejši je na meji,1., 2. in 3. prestave so vsaj zame bolj uporabne, ker so daljše. Avto je notri tišji, lepše se sedi, možno je dati klimo vanj....Swift GTi je fajn majhen avto, nekje med petko in golfom po notranjosti, lega na cesti ne bom trdil, ker ga nikoli nisem vozil, večina jih je zmahanih, tako da gredo kot Bravo 1.6. Preverjeno! VTi honda ima eno veliko prednost in to je zvok ob priganjanju, vzdržljiv motor, solidno izdelavo, ter najmanjšo izgubo vrednosti. Seveda je podvozje odlično, edina (zame) pomanjkljivost je notranjost, ki je fuj.
Koliko se splača kupiti petko tubo je stvar presoje, sigurno moraš pa imeti posebno željo po več kot 15 let starem avtu za 400k. S tem da bo potrebno investirati v tak avto še in še...
Ko sem kupoval svoj avto sem gledal vse petke turbo ki so bile na voljo, pa so bile v takem slabem stanju da je groza. Zato sem dodal še malo in si kupil 6 let mlajši avto, ki je primerljiv z petko vendar ponuja meni sicer še vedno grdo notranjost, ampak z njim sem se odpravil v Francijo ne da bi pomislil da bo kaj slo narobe, zraven pa imel še zemljevid vseh odpadov na poti.

lp
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc So mar 26, 2005 11:56 am

@mito155: No jaz mislim, da je evforija okol 5ke GTt smiselna lih tolk al pa še bolj kot evforija okol VTI hondic (katere imajo tud "evforicne" cene). Renault je bil v letih turbo 5ke zelo dober v rallyu (tud v formuli, sam tam ne s 5ko), tak da je ta avto neke vrste legenda (prav tako kot je legenda Golf 1 GTI, al pa malo vecja legenda Lancia Delta HF). V vecini zdajšni kupci teh avtov tega ne vedo oz. se zato niso in se ne zanimajo. Vazno je da ma dost konjev, da je avto poznan širšemu krogu pa najvažnejše, da je avto poceni, torej cca. 100k SIT.
Avto primerjat z VTIjem al pa GTIji, zakaj pa ne kaj mu pa manjka? Res pa je, da je swift GTI od leta 88 dalje (vecina od l. 91), VTI pa (ce smo pri civicu) od l. 92 torej od oka 10 let za R5 GTt, ki so jo lansiral l. 83, R5 turbo pa še prej. Avto je cist primerljiv, opreme ma pac tisto osnovno (el. stekla, daljinsko centralno, meglenke), izgled je itak pri vseh avtih stvar okusa, udobje pri vožnji meni pri "športnem" avtu ne igra neke velike vloge, drugac tud swift ni neki udoben, notranjost je res mal utesnjena, o varnosti pri 5ki pa raj nebi. Sama lega na cesti pa men odgovarja, in sploh nimam nobenih problemov z zadnjo torzijo, res sem pa že od dostih slišal ko so kritiziral torzijo, ampak men je avto bolj stabilen kot recimo honda, kateremu grozno odnaša zadnji konec (to potrjujejo tudi lastniki hond), pa tud hondaši ki so presedlali na renoje so s stabilnostjo zadovoljni, tak da naš krog renojevcev je s torzijo zadovoljen. Pocutje v notranjosti je men dalec od Zastave (ceprav me tud v zastavi nic ne moti, primerjamo stare avte). Treba pa je tud res gledat na r5 GTt, ki je res v notranjosti drugacna kot pa recimo campus, ki je res oskubljena na minimum GTtjke. Sedeži so men eni boljših (poleg 16Vjevih).
Drugac pa primerjava z Golfom 1 GTI je bolj na mestu (isto obdobje), res je VWju uspel naredit dober avto z 1ko in je res bolj udoben in prostornejši, lega je dobra, pa golf možnost usnja, pa kot si rekel klime in ostalih dodatkov, ki so nedvomno v + golfu, ce to seveda rabiš, ampak se peljem s 5ko, 16Vjem, al pa corradom ko se v vsakmu počutim dobro, sam navadit se je treba avta. Res pa je da se v 16Vju počutim dost boljš in varnejše kot pa v 5ki, in če bi se mogu odločt bi izbral 16Vja za vsako dnevni avto.
Za VTIja drži, da ima dober zvok, da je vzdržljiv, izdelava je kot si rekel solidna, izguba vrednosti je manjša ampak tukaj smo v drugem obdobju in v drugem cenovnem razredu, tak da je VTI primerljiv z Cliom 16V (aja pa VTI gre bolj, da ne bo treba to komu takoj dodajat), kjer pa se spet približata (zvok je tud pri 16Vju edinstven, udobje, velikost, varnost,..., pa tud izguba na ceni ne ostaja prevec za hondo, Clio 16V l.91-93 400-600k SIT za lep primerek, l.94-96 cca. 800k in naprej, mislim da smo že kr v rangu honde). No podvozje je stvar okusa kot pravim je pri men lih podvozje šibka stran honde (ne pravim da je slabo, sam men bolj odgovarja "torzija"), glede notranjosti honde se pa jst tud strinjam, pa naj bo 92-95 model, al pa 95 naprej, ko mi ni všeč.
Ce se splaca dat 400k SIT za 15 let star avto je res stvar presoje, ampak obstajajo tud ljudje, ki placajo za 10 let staro CRX VTI 2.3 mio SIT, pa tud trenutno se prodaja ena l. 93 za tako ceno. Res je, da je vecina 5k v slabem stanju ampak se najde tam pa tam kakšna izjema, ki je cuvana ali obnovljena sam taka mislim, da ne bo šla za 500k SIT. Tako da v tak avto je res potrebno vložit kar nekaj časa, ljubezni in denarja, če se to splača pa je stvar posameznika, ampak to bodo počeli predvsem zbiratelji, ljubitelji in ljudje, ki so jim to bile včasih sanje pa ni bilo takrat možnosti, taki ljudje so pripravljeni plačati za tak avto (res dober primerek) tud dost več kot mio SIT (tu imam v mislih bolj R5 turbo). Mislim pa, da je nakup takega avta bolj upravičen, če se avto kupuje kot drugi avto, pa tud mislim, da je mogoc bolj primeren za nedeljske izlete kot pa za dailydriverja (pa ne, da avto neb zdržal).
Tud avto, ki ga ti voziš je men všeč (mislim, da voziš GTja), ampak je že tud težko dobit ohranjen primerek, sam pa ni vec v istem cenovnem in casovnem rangu kot 5ka, tak da nekdo ki kupuje 5ko, kar tako, ima cca. 300k SIT, za to pa ne bo dobil dobrga GTja.

LP, Primož
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar So mar 26, 2005 2:06 pm

popolnoma se strinjam, da ima VTI dober zvok k jo tišiš, s 16Vjem se še nisem pelu :( tko de ne morem rečt, sam men osebno mi pa najbolj "diši" zvok turbine in pa BOV.. ..sploh v kakšni R5 GTT, ki ni ravno briljantno zvočno izolirana in se v notranjosti avtomobila zvok turbine in pa BOV (če ga ima namontiranega) izredno lepo sliši!
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch So mar 26, 2005 2:27 pm

Vti pa R5GTt je zelo težko primerjat. Časovno sta več let narazen. Men so sedeži od petke res fenomenalni. Lepo športno se sedi notr, LEPO so kvadratasti, kot cel avto in to mi je zelo všeč. Jst sm z glasom svoje petke zelo nacdušen in nebi rabu VTI ja, ki sover ima lep glas sam turbinca ma pa spet lep glas in ko seštejem glas moje turbince in mojga devitota sem kar zadovoljen. :P :P

Pri petki maš samo tri možnosti:
1: Si mlad pa kupš avto zato ker leti pa ne pazš nanjo (sovražm take:P)
2: Kupš avto zato ker leti se furaš in ti ni všeč in kupš rajš druzga ka leti (ponavad je to grši avto:P) P.S. Sori Mito
3: Ljubezen na prvi pogled, in jst avta druzga definitivno še dolg ne bom imel.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 So mar 26, 2005 9:27 pm

jz bi jo tut mel...čez 2 leti, če bo po sreči! :oops:
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt So mar 26, 2005 11:26 pm

Kljubtemu da sta si r5 GTT in pa VTI casvno narazen..lahko kaj hitro ocenis avte.....

oba sta dobra.....s to razliko da bilo kateri hondin motor ce hoces da kam gre je potrebno gonit do skrajnih obratov da avto dobi konje....je pa ena napaka pr hondah nasploh.....ki mislim da je se ni noben povedal in to je bolezen hondinih motorjev ,namrec manjka jim navor.........ki je "kao" visok sm v visokih obratih ....v spodnjih je pa ni....

:roll:
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov