SuperFly je napisal/-a:Cliota al pa polota bo za tako ceno zlo težko dubu... Fabio, 206 al pa corso pogojno (če bojo popusti)....
Mogoce s ksnim popustom, drugace pa tezko

INFINITI je napisal/-a:Ko je že nekdo omenil Dacio Logan - danes sem bral autobild in so dali primerjalni test: za isti keš novo dacio ali rabljenega golfa IV. In jao, jao; vedel sem da dacia ni bog-ve-kaj, ampak kako sranje je ta avto je pa res presenečenje. Pazi zdaj to test zavor 100-0; 53 METROVZnotraj drek od materijalov, lega konjske vprege - ker osel bo to kupil
INFINITI je napisal/-a:Ko je že nekdo omenil Dacio Logan - danes sem bral autobild in so dali primerjalni test: za isti keš novo dacio ali rabljenega golfa IV. In jao, jao; vedel sem da dacia ni bog-ve-kaj, ampak kako sranje je ta avto je pa res presenečenje. Pazi zdaj to test zavor 100-0; 53 METROVZnotraj drek od materijalov, lega konjske vprege - ker osel bo to kupil
roko na srce:
z loganom in njemu podobnimi dobiš nov avto z vsem potrebnim, tudi klimo, za kok tok normalen denar. in imaš prevozno sredstvo.
vsi mi (z menoj vred), ki prevozna sredstva fetiširamo, poveličujemo, preplačujemo, o njih vnedogled razmišljamo (vsaj jaz najmanj eno polno uro na dan - raje več - visim na tem forumu ), oziroma vsi tisti, ki za avtomobile izdaja(m)o po 6, 7 ali celo 10-15 miljonov, (al pa 300-350 jurjev, saj je vseeno, samo da gre vse do zadnjega fičnika) smo v bistvu nategnjeni. preplačali smo nekaj, kar se nam zdi nujno, potrebno, samo po sebi umevno...
da je logan zastarel, da je to in to, da se podvozje obnaša bolj tak, da je not podn... v kar nas prepričujejo testi po cajtngih, je v bistvu voda na mlin avto industrije.
da smo pripravljeni zadnje fičnike vlagati v pleh, je umetno ustvarjena potreba - že pred - mislim da tremi leti, je na vsak prodan avto v sloveniji delež sredstev za reklame bil kar okrog 800 takratnih DM. kdo bi pa drugače dajal vedno nove in nove miljone za dodatke kot so razni senzorji za dež (mater, kaj sem čorav, da ne vidim, kdaj dežuje ), erbeg za vsako koleno posebej, pa razni DVD, LCD, ESP, ŽMNJ.........
torej, ko se bomo naslednjič peljali mimo modela v loganu, se dajmo za spremembo ne počutit vzviženi nad njim, ampak pomislimo, koga zdaj potrošniški sistem bolj vleče za nos
INFINITI je napisal/-a:Saj v bistvu če še enkrat prebereš moj tekst boš razumel da je kupovanje novega logana nategovanje potrošnika in voda na mlin avtomobilski industriji; in to takšni ki ne ustreza nobenemu današnjemu standardu več. Kje bi se ti raje vozil; v rabljenemu VW golf IV ali karkoli drugega (recimo moj kupe je danes vreden še malce manj) ali v novem Loganu z katastrofalnimi bremzami in podvozjem, kjer je aktivna in pasivna varnost v kleti avtomobilskega pekla? Zaradi mene ti je lahko vseeno kar se tiče ESP in podobnega, ampak poštene zavroe so pa vseeno nujno poreben dodatek. 53 metrov zaustavne poti, si zasluži veliko nalepko 80 nalimano na odbijač, saj je razlika v zaustavni poti na avtocesti tudi po 40-50 metrov večja od normalnega avtomobila. Nategovati kupca s takšno zastarelo tehnologijo si pa definitivno zasluži ne samo posmeh ampak zgražanje. "Bogi revež" ki pa kupuje novi avto pod vsako ceno raje od rabljenega, ki je kvalitetnejši in boljši, pa si zasluži en "oče naš..." ko ga vidiš, saj se najverjetneje niti ne zaveda v čem se vozi. Je treba met malo zdrave pameti pri izbiri vozila, druhgače pa če razumeš nemščino, si jutri kupi Autobild in si preberi zadevo (v isti številki so nahvalili kitajski avto, torej ne gre za pristranskost, temveč konkretne meritve in opažanja - črno na belem). Drugi teden bo pa crash test Golfa in Dacie - ugani na koga stavim da se bo boljše izkazal...
INFINITI je napisal/-a:Saj v bistvu če še enkrat prebereš moj tekst boš razumel da je kupovanje novega logana nategovanje potrošnika in voda na mlin avtomobilski industriji; in to takšni ki ne ustreza nobenemu današnjemu standardu več. Kje bi se ti raje vozil; v rabljenemu VW golf IV ali karkoli drugega (recimo moj kupe je danes vreden še malce manj) ali v novem Loganu z katastrofalnimi bremzami in podvozjem, kjer je aktivna in pasivna varnost v kleti avtomobilskega pekla? Zaradi mene ti je lahko vseeno kar se tiče ESP in podobnega, ampak poštene zavroe so pa vseeno nujno poreben dodatek. 53 metrov zaustavne poti, si zasluži veliko nalepko 80 nalimano na odbijač, saj je razlika v zaustavni poti na avtocesti tudi po 40-50 metrov večja od normalnega avtomobila. Nategovati kupca s takšno zastarelo tehnologijo si pa definitivno zasluži ne samo posmeh ampak zgražanje. "Bogi revež" ki pa kupuje novi avto pod vsako ceno raje od rabljenega, ki je kvalitetnejši in boljši, pa si zasluži en "oče naš..." ko ga vidiš, saj se najverjetneje niti ne zaveda v čem se vozi. Je treba met malo zdrave pameti pri izbiri vozila, druhgače pa če razumeš nemščino, si jutri kupi Autobild in si preberi zadevo (v isti številki so nahvalili kitajski avto, torej ne gre za pristranskost, temveč konkretne meritve in opažanja - črno na belem). Drugi teden bo pa crash test Golfa in Dacie - ugani na koga stavim da se bo boljše izkazal...
Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov