MALIJOHN je napisal/-a:Sej jst osebno mam v mislih A6 3.0 tdi q z s-line opremo. Ampak ta X5 me pa tud tko privlač.
tale avdi je majka ti powem,ampk maš prou X5 bi tud mene


LP
Golfy je napisal/-a:če greš iz audija na bmw moreš bit malo![]()
andrej777 je napisal/-a:X5 je iz strani izgube cene velik na bolšem kot A6 In serija 5. In res avto je zakon. Uprašanje je če ga rabš. Med A6 3.0tdi in 530d pa ni velikih razlik. BMW je sigurno bolše vodljiv kot audi na prvi pogon. Če je Audi quatro je za po dežju in snegu sigurno bolši. Motorja sta oba dost močna z nekje podobno porabo. Če še mal pomislš na zavarovanje se splača pogledat tut 525d ki ima 130 kW in tako občutno nižje zavarovanje. Tega sicer še nisem vozu samo glede na to kako gre 530d tut ta ne more bit slab.
Cena pa itak hitr pade pri vseh teh avtih. Dokler je še model ki se trenutno prodaja je cena še dobra, ko pride ven pa nova verzija je pa konc. Poglej cene 530d l.2000 e39. Jih maš po 3-4 miljone take da samo![]()
Pri audiju je isto. Iz tega stališča gledano je X5 sigurno bolši ker je zelo cenjen avto in je tut 5 let star še zmeraj 7-8 miljonov če je tak ko more bit. Z šport paketom zgubiš malo udobja samo velik pridobiš na vozni dinamiki. Odvisno kaj hočeš.
Bistvo pa je da z nobenim ne boš mimo usekal. Vsi so dobri avti. Uprašanje kaj rabš in kaj se ti bolj dopade.
audi4ever je napisal/-a:Zadnji pogon je super, avto je sigurno najbolj vodljiv od vseh v tvojem izboru, predvsem bolj od Audija s sprednjim pogonom, pa tudi od Quattra.
glej nixxon kakor za kogazato se tudi s tvojo trditvijo ne morem strinjat, nasprotno, zame je neumesna.
Nixxon je napisal/-a:Golfy je napisal/-a:če greš iz audija na bmw moreš bit malo![]()
Here we go.Za moje pojme je pa obratno.
Lahko ti povem samo za BMW, predvsem serijo 5. Avto je super, odvisno za kaj ga boš rabil. Upam da ne kupuješ dizla samo zaradi trenutnega "trenda šparanja", ampak dejansko delaš dolge ture z avtom in ne 5km do službe vsak dan.
Zadnji pogon je super, avto je sigurno najbolj vodljiv od vseh v tvojem izboru, predvsem bolj od Audija s sprednjim pogonom, pa tudi od Quattra. Zadnji pogon ni bavbav kot mislijo tisti ki ga sploh nikoli niso imeli, tudi po snegu in dežju. Rabiš samo trezno glavo, ampak tako je tudi pri ostalih. Poleg tega ima elektroniko ki preprečuje polsposobnim voznikom da bi razsuli avto na prvem ovinku.
O ostalih avtih vem bolj malo, ampak saj tako je z vsemi na tem forumu. In osebno nebi kupu nov avto, so vsi predragi oziroma dobiš malo rabljen primerek za dosti manjši denar.
Moja izbira definitivno BMW serije 5. Glede obeh dizlov pa tako: oba sta dobra, razlika ni tako velika, predvsem je razlika v ceni in registraciji. Če to ni problem in res res hočeš dizla potem bi jaz kupu 530d.
Kakorkoli, uspešen nakup in zadovoljno uporabo avta.
Golfy je napisal/-a:prvo kot prvo... če se kupuje nov auto bmw ali audi se ne pričakuje nevem kakšno šparanje.... dizel pa benz je pa že skoraj isto.
Golfy je napisal/-a:moje mnenje je, da za isto ceno dobiš boljši audi (quattro, z več opreme,...) kot bmw.
Golfy je napisal/-a:sploh pa so mi audiji lepši,... itak pa mnenje usakega posameznika
STABI je napisal/-a:Z nobenim od naštetih avtov ne moreš veliko zgrešit, menim pa sledeče:
letnik 2004 in 2005 ne boš dobil za majhne denarje in ko daješ za rabljen avto 7, 8 ali pa 10MIO, pač primakneš še tista dva milijončka in imaš novega.
Golfy je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Golfy je napisal/-a:če greš iz audija na bmw moreš bit malo![]()
Here we go.Za moje pojme je pa obratno.
Lahko ti povem samo za BMW, predvsem serijo 5. Avto je super, odvisno za kaj ga boš rabil. Upam da ne kupuješ dizla samo zaradi trenutnega "trenda šparanja", ampak dejansko delaš dolge ture z avtom in ne 5km do službe vsak dan.
Zadnji pogon je super, avto je sigurno najbolj vodljiv od vseh v tvojem izboru, predvsem bolj od Audija s sprednjim pogonom, pa tudi od Quattra. Zadnji pogon ni bavbav kot mislijo tisti ki ga sploh nikoli niso imeli, tudi po snegu in dežju. Rabiš samo trezno glavo, ampak tako je tudi pri ostalih. Poleg tega ima elektroniko ki preprečuje polsposobnim voznikom da bi razsuli avto na prvem ovinku.
Pa a si vedu da je ta znameniti quattro pr audiju na voljo pr večini modelov šele proti mastnemu doplačilu, eto ti ga dnar k ga ušparaš pr audiju! spredn pogon pa no way!
O ostalih avtih vem bolj malo, ampak saj tako je z vsemi na tem forumu. In osebno nebi kupu nov avto, so vsi predragi oziroma dobiš malo rabljen primerek za dosti manjši denar.
Moja izbira definitivno BMW serije 5. Glede obeh dizlov pa tako: oba sta dobra, razlika ni tako velika, predvsem je razlika v ceni in registraciji. Če to ni problem in res res hočeš dizla potem bi jaz kupu 530d.
Kakorkoli, uspešen nakup in zadovoljno uporabo avta.
prvo kot prvo... če se kupuje nov auto bmw ali audi se ne pričakuje nevem kakšno šparanje.... dizel pa benz je pa že skoraj isto.
moje mnenje je, da za isto ceno dobiš boljši audi (quattro, z več opreme,...) kot bmw.
sploh pa so mi audiji lepši,... itak pa mnenje usakega posameznika
andrej777 je napisal/-a:Nevem od kje vi pobirate kolk je BMW drag.
Pa poglejmo mal številke.
Audi A6 3.2 , 6 st. ročni menjalnik ,256KM.....cena 10.917.589 sit (quatro..11.847.303sit)
BMW 530i, 6 st. ročni menjalnik, 258KM.......cena 10.772.335 sit(530xi..11.423.993sit)
Dizlov ne moreš primerjat ker 3.0tdi obstaja samo z quatrotom, 530d pa zaenkrat še ne odstaja. Je pa 3.0 TDi quatro za 300.000 sit dražji kot 530d.
Audi 2.7 TDI je res 300.000 sit cenejši od 525d BMW-ja samo ma VELIKO SLABOST. 132kW!!!Pri BMW-ju so mal gruntal akj delajo in jih ma 130 kar se pri ful kasko pozna ZELO VELIKO!!! Nevem zakaj tut Audi ni mal gruntal kaj dela in se magari zlagal za tista 2kW ki pomenita že pri osnovnem zavarovanju cca 100.000sit.
Pa ne zdej bluzit kolk ma Audi serijsko več opreme in kolk je cenej dodatna oprema KER NI!!!! V obeh dobiš pri osnovnem modelu en falus in moraš dat vsaj še 2 miljona na njega da je "vozen" in da maš kej od avta, samo tako pač je.
Vsi naveliko razlagate kolk je BMW predrag. Kaj pol šele Audi ki je še mal dražji ?? ne bit ko čreda in ponavljat vse za drugimi ampak mal poglejte številke in premislte kaj govorite. En reče" BMW je dražji od Audija" čez en dan je že 10 podpisov na njegov post kako ma prou. PA NOBEDEN NIMA POJMA KOLK KATER AVTO STANE!!!
Edino nevem kaj BMW grunta da še ni dal 530xd ven ampak tudi to verjamem da pride.
PureTNT je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:Nevem od kje vi pobirate kolk je BMW drag.
Pa poglejmo mal številke.
Audi A6 3.2 , 6 st. ročni menjalnik ,256KM.....cena 10.917.589 sit (quatro..11.847.303sit)
BMW 530i, 6 st. ročni menjalnik, 258KM.......cena 10.772.335 sit(530xi..11.423.993sit)
Dizlov ne moreš primerjat ker 3.0tdi obstaja samo z quatrotom, 530d pa zaenkrat še ne odstaja. Je pa 3.0 TDi quatro za 300.000 sit dražji kot 530d.
Audi 2.7 TDI je res 300.000 sit cenejši od 525d BMW-ja samo ma VELIKO SLABOST. 132kW!!!Pri BMW-ju so mal gruntal akj delajo in jih ma 130 kar se pri ful kasko pozna ZELO VELIKO!!! Nevem zakaj tut Audi ni mal gruntal kaj dela in se magari zlagal za tista 2kW ki pomenita že pri osnovnem zavarovanju cca 100.000sit.
Pa ne zdej bluzit kolk ma Audi serijsko več opreme in kolk je cenej dodatna oprema KER NI!!!! V obeh dobiš pri osnovnem modelu en falus in moraš dat vsaj še 2 miljona na njega da je "vozen" in da maš kej od avta, samo tako pač je.
Vsi naveliko razlagate kolk je BMW predrag. Kaj pol šele Audi ki je še mal dražji ?? ne bit ko čreda in ponavljat vse za drugimi ampak mal poglejte številke in premislte kaj govorite. En reče" BMW je dražji od Audija" čez en dan je že 10 podpisov na njegov post kako ma prou. PA NOBEDEN NIMA POJMA KOLK KATER AVTO STANE!!!
Edino nevem kaj BMW grunta da še ni dal 530xd ven ampak tudi to verjamem da pride.
Imaš dve skupini. BMW zombije, ki ponavljajo kako je znamka superiorna vsemu ostalemu in nasprotnike, ki navajajo protiargumente (resničnost pa tu variira). Glede sprednjega pogona se ne bi strinjal, ker novi A6 dobro demonstrira lahkotnost vodenja, tako v standardni, kot tudi v quattro različici (prav tako tudi A8). BMW tako ali tako že leta dokazuje, da zna ustvarjat dinamične avtomobile. Cene so podobne, tako da je ostalo le stvar okusa. Morda bi bbilo bolje, da bi se več energije usmerilo v služenje denarja za nakup želenega vozila, kakor za prepir o tem, zakaj je drugo vozilo slabše.
Lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov