vR5GTT je napisal/-a:Tega smo šli s kolegam gledat je veliko več treba narest kot samo ličarskega popravila, pa tud to bi blo treba cel avto pobarvat , klepat, pol stvari manjka od hladilnika klime, cevi klime, zašvasana jermenica servota, brez obeh airbagov, avto že stoji kr en kup časa ker im diske tolk prerjavene da bi jih blo najbolje menat!! Tko da ene 300k bi dal več pa ne zanjga!!
GapsoN je napisal/-a:Kolikor je meni znano:
Paziti je treba da je recimo avto vsaj 97 letnik in EURO2", ce je starejsi so potrebne dodatne meritve in potrdila proizvajalca tako da stvar lahko traja predolgo in stane casa in zivcev.
To je napisal človek, ki ga je sam uvozil.
Lahko se pa moti(m).
sanny je napisal/-a:vR5GTT je napisal/-a:Tega smo šli s kolegam gledat je veliko več treba narest kot samo ličarskega popravila, pa tud to bi blo treba cel avto pobarvat , klepat, pol stvari manjka od hladilnika klime, cevi klime, zašvasana jermenica servota, brez obeh airbagov, avto že stoji kr en kup časa ker im diske tolk prerjavene da bi jih blo najbolje menat!! Tko da ene 300k bi dal več pa ne zanjga!!
ni mi jasno da če manjka hladilnik od klime pa cevi pa to...klima dela perfektno..preverjeno na testni vožnji...
cena ličarskega in kleparskega dela je od 100 do 150 jurjev in to za celoten avto prenovit od zunaj (preverjeno - stric je ličar)...za popravit samo to kar je podrsan blatnik pa to pa pride 50jurjev...
no in polosovina je še za zamenjat...
torej če je vse skupaj (največ) 200jurjev stroškov in ga dam za 500 jurjev stran je še zmeraj cenejši od vseh ki se prodajajo in po takem posegu bi bil res kot nov...drugo pa res vse preverjeno dela (pregledan tudi pri mehaniku)
če se slučajno kdo najde ki bi ta avtek imel naj pm...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov