Napisal/-a Nixxon Sr sep 21, 2005 10:17 am
Vsi tej avti, torej S-i in RS-i pri Audiju, M-i pri BMW, AMG-ji pri Mercedesu,... so rabljeni dokaj poceni, če gledaš kako zver dobiš, ampak ta cena je šele "the tip of the iceberg". Tukaj moraš upoštevat da so cene rezervnih delov dražje za vsaj 20% pa do 100% od navadnih modelov. Poleg tega da tak avto voziš kakor mu je namenjeno in se tudi nekateri deli hitreje obrabijo. Ampak tovarna in prvi lastniki s tem računajo, ta drugi, tretji, n-ti pa zelo velikokrat ne. Potem pa se prodajajo take drvarnice kakršne so.
Moje osebno mnenje je da imaš, poleg za nakupno ceno avta ter registracijo, še vsaj 50 do 100% več denarja da ga daš takoj rihtat, da bo normalno vozen. Če nič drugega so razne gumice na rokah ali kaj takega za zamenjat. Verjemi, to ni mačji kašelj.