Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To sep 27, 2005 6:39 pm

MIHOLL – vem, da 1,6 ni primerljiv z 2,0 – hotel sem le dokazat, da ni nobenih milijonskih razlik kot trdi ALESY, ampak so bile razlike v nekje 100 – 200 tisočakih .
Pa še naslednje - PASSAT letnik 99 ni imel bencinskega 2,0 motorja ampak - primerljivo z PRIMERO 2,0 - motorja 1,8 (šibkejši) in 1,8 T (močnejši). 1,8 je bil dražji za 100 tisočakov, 1,8 T pa 200 tisočakov, PRIMERA 1,6 pa je bila s primerljivo opremo in motorjem cenejša za okrog 200 tisočakov - torej nikjer ne vidim milijonskih razlik, kot jih je navedel ALESY - kljub tako majhnim razlikam pa ima PASSAT, posebno najbolj iskane različice (TDI in 1,8 T) višjo ceno na tržišču, posebno TDI.
"Zbodla" me je tudi tvoja trditev, » VW ne drži cene bolj kot drugi « - ker je možno prebrat, da si lastnik ALFE 145 - si ti kdaj primerjal prodajo (cena + "hitrost" prodaje) med avtomobilom kot ga imaš ti ali GOLF-om III generacije - primerljivo stanje, letnik, oprema, nabavna vrednost ob nakupu ... ?

LP
 
alesy
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:45 am

Napisal/-a alesy Če sep 29, 2005 6:45 am

O, ful ste se razpisali, sem gledu dan dva po tistem, ko sem temo odpru, sta bla sam dva al trije odgovori noter. Sem mislu da ne bo kaj odgovorov.

Drugače res nisem primerjal alfe, ki res pretirano zgublja na ceni, pa vseeno ti avtomobili me ne zanimajo.
Vglavnem točnih podatkov koliko so stali avtomobili leta 99. res nimam sem pa prepričan, da Nissan Primera in VW Passat kupljena l.2005 bosta čez 5-6 let imela podobno ceno.
Res se nima smisla kregat. Drugač pa če je Passat resnično stal enako kot primera, kot ti navajaš leta 1999, potem je passat res pridobil na ceni in si z primero več izgubil, samo nisem pa prepričan, če to res drži.
 
bad_olio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po jun 21, 2004 9:46 am
Kraj: OBLA ZEMELSKA

Napisal/-a bad_olio Če sep 29, 2005 7:37 am

vsi neki nabivate brez neke dobre osnove.. samo.. novi avti so dragi, pri novem avtu ful izgubiš, pa blablabla.
Najprej si fantje razčistite sami pri sebi, kaj je avto in za kaj se rabi avto in zakaj ga jaz rabim...Avto je mašina, ki se mora amortizirat, torej, čimprej ga moraš znucat. Je pa res, da je danes avtomobilski trg bolj podoben preseravanju, kot pa res pametni porabi.

Če kupuješ nov avto potem ga kupuješ zato, da se z njim voziš. Nekateri loleki (nekaj jih poznam), so kupili nov avto (Primera, Carisma) in ga po 3 letih z 30k kilometri prodali za tretino cene, ker jim ni bila barva več všeč, mislim HALO. Tak avto bi on moral imeti še 10 let... So pa drugi, ki so za golfaIV dali 11K EU po treh letih pa ga z 90 k km prodali za 2250kSIT, mislim, da razlaga ni potrebna.

Če kupuješ avto moraš vedit za kaj ga rabiš, kolko ga rabiš, za kolko časa ga kupuješ, ne pa sam cene z avto.neta gledat pa ameriko odkrivat.
!!!NESO LHKE!!!
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če sep 29, 2005 11:51 am

Alesy - če bi malo bolj podrobneje prebral je med vrsticami zapisan tudi vir informacij, s katerim si lahko "zbrišeš" svoje pomisleke in dvome.
Določeni model oz znamke "držijo" ceno bolje kot drugi - zakaj - enostavno delovanje tržišča oz ponudbe in povpraševanja na njem. Vzroke gre iskati v dejstvih kot so npr. večjem ali manjšem imidžu, zadovoljstvom, priljubljenostjo, ... med širšim krogom lastnikov - ter nenazadnje vsemi stroški, ki pritičejo določenemu modelu oz znamki.
Me pa čudi "tišina" Miholl-a po njegovi trditvi » VW ne drži cene bolj kot drugi «, ki bi jo lahko pojasnil na primeru vozila katerega lastnik je.

LP
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Če sep 29, 2005 12:35 pm

Ponavadi je tako da dražji kot je avto več cene zgubi,zato dans za 2 miljona dobiš rabljenega Daewooja al pa Bmw-ja...

Pri Citroenu sopred leti delal neko raziskavo ko je po xy letih ax stal skoraj enako kot Xm...

In to da VW drži ceno so mal buče,to je držal za golfa II k je še dans drag, daj v avto.net mejo 2,0 in 2,5 miljona pa dobiš vse "vodilne" ladje srednjega razreda (Passat,C5,156,A4,406,laguna....) z približno istimi karakteristikami


Bo treba še enkat moj 1vi post prebrat---sem posebaj izpostavil golfa! Poglejmo današnjo golf4ko in Alfo 147 - k ste tok z alfo zatežili. (recimo golfa TDija in bencinsko alfo-cene novih so tam-tam, z nekaj opreme). Za isti letnik, so cene enake-pa razložte to ob superiornem Tdiju in kao požrešni bencinski alfi. Fenomen cene golfa je ostal samo pri Golf II in nekaterih Golfih III... IV je na istem kot ostale znamke,prav tako passat,in drugi modeli VWja

Primer I :
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=486764

Primer II
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=459698
(to da ma navigacijo naj vas ne zmoti ker ne vpliva bistveno na ceno!)
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če sep 29, 2005 4:30 pm

Zelo prebrisano Miholl - vendar premalo prebrisano zame. Našel si najdražjo 147 v ponudbi. Če gremo na tak način ocenjevat vrednost vozila potem boš našel tudi optimista, ki prodaja primerljivega GOLF-a IV za 3 milijone. Ampak za ta denar ne eden ne drugi ne bo našel novega lastnika. Realna ponudba je pri obeh za par 100 tisočakov nižja. Vsekakor je v ponudbi cena ALFE 147 nižja kot pri GOLF-u IV TDI. Pa čeprav je bila najcenejša ALFA 147 1,6 ob nakupu dražja, kot GOLF katerega link si zapisal (sodeč po slikah in opremi GOLF-a).
In tudi vsak, ki se spozna na prodajo avtomobilov in zmore realno oceno trga, ti bo znal zaupati, da je vsekakor ob prodaji avtomobila bolje biti "v koži" lastnik GOLF-a VI TDI kot ALFE 147 1,6

LP
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Če sep 29, 2005 4:46 pm

Nabavna cena alfe je bla okoli 3.8 miljona + navigacija-pa še ta je res redkokdaj v 147ki zato tut pravim da ne vpliva bistveno na ceno rabljene...cena golfa ni bla bistveno nižja....

Alfa 147 letnik 2002 z ročno klimo in z okoli 50 k prevoženih se prodaja tam okoli 2,5 miljona sitov...tko da tale alfetina ni bla primer extra drage alfe...
Tu je govora kdo bolj drži ceno in ne kdo bo lažje prodal avto - in verjemi 147ke se rabljene zelo dobro prodajajo...še posebaj jtd-ke ki so nove od 4,3 miljone,takale rabljena 02, z 50k prevoženih pa tam okoli 3 miljone sit...

Sej pravim Golf II in III sta "malo" nad povprečjem cen,IV in ostali novejši VWji se pa pač zgubijo z množico meganov,lagun,C5k,alf,fordov itd itd...tko da kazga bajnga profita pri prodajanju rabljenega golfa pač nimaš...
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Če sep 29, 2005 6:00 pm

Miholl tale tvoj zgornji post že drži ampak problem je v mentaliteti takšnih prodajalcev. Večina misli, da če so golfa II prodajali po visokih cenah, bodo lahko tudi golfa V. Ampak ža ali pa tudi na srečo, se vse na tem svetu spreminja.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če sep 29, 2005 7:05 pm

Miholl - ne govorimo o bajnem profitu ampak o tvoji izjavi » VW ne drži cene bolj kot drugi « - pač dokazal sem ti - ALFA je imela višjo ceno, prodal si jo po nižji ceni. In kako trdiš, da ALFA za 2,7 mio SIT ni bila extra draga - v ponudbi maš še dve za 2,5 z manj km, dobiš pa jih tudi za 2,4; 2,3; 2 miijona. Govorimo za bencinski motor. Dizelska 147 JTD je bila ob nabavi slab milijon dražji od TDI-ja, ki si ga dal v link, danes pa je cena za tako ALFO po ponudbi sodeč od 2,5 do 2,9 mio SIT - in si praktično na ceni TDI-ja - torej je ALFA spet potegnila "ta kratko" - oz je VW, ki si ga ti dal v primerjavo obdržal boljšo ceno oz si manj izgubil od nakupa do prodaje.
Ponujena cena pa še ne pomeni cene po kateri se bo avto prodal ne pri 147 ne pri GOLF-u. Glede na dejstvo, da je GOLF bolje prodan avto tako nov kot rabljen, pomeni to večji krog potencialnih kupcev. In glede na to, da je veliko GOLF-ov v ponudbi prepeljanih iz tujine, z večinoma veliko km, boš solidno ohranjenega z malo km prodal prej kot ALFO v enako dobrem stanju.

LP
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx Če sep 29, 2005 7:17 pm

ne mores primerjat alfe 147 pa golfa spljoh :D , drugače pa ne verjamem da je bil golf kot nov cenejši od alfe prav tako pa mislim da vsi bol ali manj isto zgubijo ( preveč :( ) , ampak nažalost bos v tej državi res prej prodal smrdljivega golfa ( pomožnosti sdi), kot alfico, to pa je problem v folku ne v avtih
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če sep 29, 2005 7:39 pm

ok glede izgube cen:
za primer sm zbrau ene par avtov in pogledo po eurotaxu (ki je veljal do 10.5.05)glede cen. In ugotovil to-->
---------------------------------------------------------------------------------------
model :arrow: cena novega(l.02) :arrow: cena danes
---------------------------------------------------------------------------------------
vw golf
1.9TDI highline :arrow: 4.804k :arrow: 3.068k
110KM
--------------------------------------------------------------------------------------
alfa 147
1.9JTD distancive :arrow: 4.885k :arrow: 3.131k
116KM
---------------------------------------------------------------------------------------
citröen xara
2.0HDI exclusive :arrow: 3.691k :arrow: 2.492k
109KM
----------------------------------------------------------------------------------------
renault megane2
1.9dCi privilege lux :arrow: 4.680k :arrow: 3.056k
120KM
---------------------------------------------------------------------------------------
toyota corola
2.0D-4D sol :arrow: 4.329k :arrow: 2.607k
110KM
--------------------------------------------------------------------------------------
seat leon
1.9TDI sport :arrow: 4.398k :arrow: 2.888k
110KM
---------------------------------------------------------------------------------------
pugeot 307
2.0HDI XSi :arrow: 4.835k :arrow: 3.071k
109KM
---------------------------------------------------------------------------------------

te cene niso najbol aktualne,tak da če gdo dobi podatek iz novejšega euritaxa naj ga objavi.Vse avtomobile sm zbral samo po tem da ma 5 vrat, in pa najdražji model z primerljivimi konji.Sam nevem kaj je meu kateri avto takrat v opremi vendar so te cene za oprame ,ki so pripisane in brez dodatnih želja.
Mislim da je zaenkrat dovolj ob priložnosti pa tabelo še dopolnim ;) kr se mi neda več pisat :lol:
 
Uporabniški avatar
samson33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Sr avg 18, 2004 9:04 am
Kraj: savinjska

Napisal/-a samson33 Če sep 29, 2005 9:05 pm

Jst se strinjam za nov avto če imaš denar.
Sam sem lani kupu sanovanje zato vozim golfa IId. Nabava cena 2003 je 230k sedaj pa je vreden 160k. Avto je zanesliv kar pa je za zamenjat pe je poceni in lahko dobljivo. Cena avta starejšega od 5 let je odvisna tudi od porabe, zaneslivosti in stroškov vzdrževanja. Primerjati 5 let starega WV in kio v Sloveniji in Južni Koreji je razlika.
Modras
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če sep 29, 2005 9:14 pm

Maniaxxx - ALFA 147 1,9 JTD prog. je leta 2002 stala (vir AM 7/2002) 4,38 mio SIT - GOLF, ki je na linku je pa osnovna varianta z pomembnejšo dodatno opremo; ročna klima, 4 vrata, metalna barva
Osnovni GOLF TDI 100 je takrat veljal 3,44 mio SIT - s tisto opremo približno 3,7 mio SIT. Za opremo ALFE ne vem, vendar če odmislimo dodatno opremo je bila ALFA za 0,7 mio SIT dražja, z vsakim kosom dodatne opreme pa se seveda razlika veča.
ALFE in GOLFA normalno ne gre primerjati, ker sta pač to avtomobila, ki sta bila snovana, konstruirana in izdelana z mislijo na povsem drugačne ciljne kupce. EUROTAX - vse lepo in prav - vendar je to cena ki služi trgovcem za osnovo pri ocenjevanju rabljenega vozila, dotatno pa se seveda spreminja glede na povpraševanje po posameznem modelu ter seveda interes prodajalca. Ker je nesmiselno pričakovat, da ti bo prodajalec ocenil avto po višji ceni, kot ga je po njegovih izkušnjah možno prodati.

LP
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p To maj 20, 2008 3:08 pm

pilgrim je napisal/-a:zakaj kupiti nov avto???

Prvi primer: nakup novega avtomobila
2002 - kupil NOVEGA senika 1,9 dCi z VSO opremo za 3,9M (v renojevi akciji leta 2002 dizli minus 300k sit)
2002-2005 naredil 60kkm,
stroški bencin (po ceni cca 250 sit in porabi 6l) - 900k sit
3 x redni servis po 20k sit - 60k sit
ničkrat tehnični, ničkrat okvare (če pa že kaj, je tu garancija) - 0k sit
2005 avto prodan za 2,7M
v treh letih dal za avto 2,16M sit (gorivo, servisi, izguba vrednosti...)

drugi primer: nakup starega avtomobila
2002 - kupil 4 leta starega senika 1,9 dci z za 2,1M
recimo tega http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=465664
2002-2005 naredil 60kkm,
stroški bencin (po ceni cca 250 sit in porabi 6l) - 900k sit (isto kot nov)
3 x redni servis po 30k sit - 90k sit (avto je starejši, več se menja...)
trikrat tehnični, okvare - med 100kkm in 160kkm se že kaj najde - recimo 300k sit (lahko bi napisal tudi 500k sit)
menjava gum (tega pri novem ni) - 120k sit
2005 avto prodan za cca 1,3M sit
v treh letih dal za avto 2,21M sit

torej skoraj enako, s tem, da si se v prvem primeru vozil v novem avtomobilu, v drugem pa v zdrka*ih jajcih (oprostite izrazu), hodil na tehničnega, kupoval gume, servisiral, iz avta spravljal vonj po čikih, kupoval prevleke za natrgane zice...

PS: aja, pa še to: če ne bi bihče kupoval novih avtomobilov, ne bi nihče kupoval niti starih :D


Pilgrim, ti pa si za v parlament. Noveka scenika si kupil za 3.9M in ga po 3 letih prodal za 2.7M.
4 leta starega scenika pa si kupil za 2.1M. Torej je avto v tem enem letu od tretjega do četrtega leta starost izgubil 600k, v prvih treh pa 1.2M? Kot veš cene z leti vedno počasneje padajo in če je v četrtem letu starosti avto izgubil 600k cene, je moral v prvem letu znatno več. To pa že preseže tvojh 1.2M. Kje pa sta še drugo in tretje leto starosti? Tvoj post mi deluje kot neke vrste zavajanje za tiste ki samo berejo in nič ne mislijo.

PS: Če boš odgovovarjal, da so razlike v ceni, ker ne gre za enake avte, saj je bil stari letnik 1998, novi pa 2002, potem ti kar zdaj odgovarjam - avte ki niso isti letnik ne moreš primerjati po številu okvar in urnih postavkah popravil, tako da v tem primeru ti pa drugi del izračuna ne deluje oz. je zavajalen.

PS2: To NI napad nate, slučajno debatiramo o smotrnosti nakupa novega avta in smo malo pobrskali forum. Po tvojem postu bi bil nakup novega vozila smotrn tudi če ga kupiš samo za 3 leta, kar pa se meni in še komu ne zdi smotrno. Zato pa sem se poglobil v tvoje pisanje....

Zdaj pa še vprašanje, ko sem ravno načel to že obstoječo debato, zanimajo me vaša subjektivna mnenja, o tem če in zakaj nov avto? Mogoče bi bil tukaj dober podatek tudi kako pogosto menjate avte (tj. na koliko let)....

Lp.
Slika
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Sr maj 21, 2008 6:35 pm

Glih naletel na tole z ženo malo gledava enoprostroce realno in seveda je v izbor prišel C Picasso Xsara nov za cca 13303€ + neki senzorji zadaj 1.6i 100KM
Sedaj je pa takole letniki 00 so po kar 5000€ in z za Citruse veliko km večkrat čez 200.000km kar pa že itak imam torej za polog dava ene 5500€ in pol še 5 let na lizing po 140€ in po prodaji dobiva ene 4000€ če sploh kaj se sedaj splača :?:
Stari za 5jurjev € ali novi za 13303+ € pa samo redni servisi in garancija za 2 leti in okol 25000km letno :?:
 
majkič
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So feb 17, 2007 2:14 pm

Napisal/-a majkič Po maj 26, 2008 12:08 am

Dobro, dobro, lahko kdo pove koliko hlodovine bi to zneslo

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2094733#

xenonski žarometi bi kar navrgli kakšno dodatno poleno.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po maj 26, 2008 1:32 am

uros_p je napisal/-a:Po tvojem postu bi bil nakup novega vozila smotrn tudi če ga kupiš samo za 3 leta, kar pa se meni in še komu ne zdi smotrno....

...kaj je "smotrno" in kaj ni je brez veze razglabljat, ker vedno lahko hodiš peš ali se voziš s kolesom, ker smotrno ni, da plačuješ bus ali vlak vsaki dan.....

Pa smotrno ni, da skuriš kurilca 3000 litrov čez zimo - si lahko v deko zavit.....najmanj mi je pa smotrno, da v enem tednu s malo večjim "čolnom" skurim prav tako 3000 litrov nafte.......kakor tudi ni smotrno, da imaš denar v "štunfu" doma, kakor tudi ne na banki, se pravi, da od vseh najslabših možnih nesmotrnih varijant, izbereš tisto, ki je najboljša med vsemi najslabšimi (strinjam se seveda, da tudi slaba) k u p i š n o v a v t o.....
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Po maj 26, 2008 2:03 am

po domače povedano je smoterno da če se že.. naj se ne špara na drobižu.
smoterno pa je si kupit avto s katerim boš mel najmanj stroškov. in v določenih razredih je to lahko nov, v drugih pa 10 let star.. recimo nekdo je omenil golfa II..

sicer pa res vsi kupujete tako smoterno?? ker če bi, potem nebi na cesti bilo avtov z več kot 1200kg, 100 konjev, 185 širokimi gumami... pa še to ni smoterno
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Po maj 26, 2008 7:31 am

Kot je rekel sašo5- smotrno je tisto kar tebi najbolj ustreza.

4 leta nazaj sem naprimer dal 1.2 mio in kupil safrana. Drobiž. V štirih letih sem sicer zamenjal nekaj izrednih reči (obnova volanske letve, kondenzator klime, glavni zavorni cilinder) in tako recimo da sem z nakupom in izrednimi servisi prišel na 1.5mio sit.
OK, naslednji mesec bo velik servis (tudi menjava diskov in amortizerjev), tako da bo cena narastla, ampak you get the point.
Tudi gume imam naprimer še v "poceni" dimenziji (195/65 15)

Sicer je res da požre več in registracija več stane, mi ga pa fušar popravlja za enako ceno kot punci pooblaščenci puntota 1.2.

In ko gledam cene- novi clio storia (!!) 1.2 16V z ročno klimo, metalik barvo, ABS in sicer popolnoma brez opreme (ni tempomata, avto klime, elektro ogledal, meglenk, progresivnega serva, xenona, .......) bi dal 9.240 EUR, kar je 2.2mio sit.

Niti slučajno pa nebi omenjal kaj bi bilo če bi hotel ob nakupu šparat s cliom storia dizel (več kot jurja dražji).
Z drugimi besedami, novi oskubljen clio bi me še po štirih letih ko imam "stara j***a z 200 tisoč" stal več kot sem dal za avto in vse redne in izredne servise.
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Po maj 26, 2008 7:57 am

sašo5 je napisal/-a:
uros_p je napisal/-a:Po tvojem postu bi bil nakup novega vozila smotrn tudi če ga kupiš samo za 3 leta, kar pa se meni in še komu ne zdi smotrno....

...kaj je "smotrno" in kaj ni je brez veze razglabljat, ker vedno lahko hodiš peš ali se voziš s kolesom, ker smotrno ni, da plačuješ bus ali vlak vsaki dan.....

Pa smotrno ni, da skuriš kurilca 3000 litrov čez zimo - si lahko v deko zavit.....najmanj mi je pa smotrno, da v enem tednu s malo večjim "čolnom" skurim prav tako 3000 litrov nafte.......kakor tudi ni smotrno, da imaš denar v "štunfu" doma, kakor tudi ne na banki, se pravi, da od vseh najslabših možnih nesmotrnih varijant, izbereš tisto, ki je najboljša med vsemi najslabšimi (strinjam se seveda, da tudi slaba) k u p i š n o v a v t o.....


No, dobro, da ne bomo šli v razne skrajnosti, naj dopolnim, da se mora moj stavek brati v kontekstu. Ko govorimo o smotrnosti, si moramo postaviti okvirje znotraj katerih bomo debatirali. Moj okvir je bil finančni vidik, kjer predpostavimo, da je avto nujno zlo, torej preračunavanja v zvezi z javnimi prevozi odpadejo. Ravnotako se ne bi spuščal načine gretja pozimi in razne možne varjante varčevanja denarja, pa naj bo to nogavica stare mame ali analna odprtina.
Osredotočiti sem se hotel na stroškovni vidik ob nakupu novega avta v primerjavi z nakupu starejšega avta in konkretno po kolikih letih se ti računica izide, upoštevajoč vse finančne dejavnike posedovanja novega vs. starega avta. Ta smotrnost mene zanima. In po izračunu kolega, zaradi katerega sem poodprl to temo je ta doba že 3 leta, kar pa se meni zdi dokaj kratka doba in bi rad to malo predebatiral.
Ne pravim, da nakup novega avta ni smiseln, pravim pa da ni smiseln da ga kupiš za eno leto in nato prodaš. Sprašujem pa se, kje pa potem je ta meja? In ker je seveda zaradi raznolikosti trga in povpraševanja ne gre enolično določiti, sprašujem vas za vaša subjektivna mnenja.
Ko kupujemo kruh, se vprašamo kako dolgo bo svež in dober in ali ga je smotrno kupiti 50 kil ali samo pol kile? Bistvo: Ne zanima me kako privarčevati, zanima me kako najbolj smiselno obrniti denar z ozirom na določene kriterije.
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov