Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
carfan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če avg 25, 2005 9:27 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a carfan Ne okt 02, 2005 1:07 pm

Dejstvo je, da so se nemci zelo zelo poslabšali, nasploh kar se elektronike tiče. To pa vem, ker poznam dovolj ljudi iz Verovškove (prodaja in servis vozil Audi, kdor ne pozna) in sem že marsikaj slišal. Ne se tok ravno v tistega zaleteti z 8xizrednim servisom.

Moj bi se nekje prodajal z začetno ceno 1.600k sit.
Kar se pa BMWjev tiče, pa mislim, da so zelo dobri, sploh za šmekerje in tiste ki se želijo kazati. Saj v vožnji ni nič narobe, kot si sam rekel, dokler ti ni treba speljati v hrib. Sem se peljal z enim ki je imel ASC-proti zdrsavanju. V ovinku bi ven letel, če voznik ne bi pazil, pa ni šlo ne vem kok hudo.
Ne vzeti tega osebno, tudi sam sem bil pristaš audijev, mogoče si bom celo kupil A8, samo ne dam več roke v ogenj za to znamko.

LP
Diesel ali Bencin, alternativa je samo PLIN!!!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne okt 02, 2005 2:03 pm

carfan je napisal/-a:Dejstvo je, da so se nemci zelo zelo poslabšali, nasploh kar se elektronike tiče. To pa vem, ker poznam dovolj ljudi iz Verovškove (prodaja in servis vozil Audi, kdor ne pozna) in sem že marsikaj slišal. Ne se tok ravno v tistega zaleteti z 8xizrednim servisom.

Moj bi se nekje prodajal z začetno ceno 1.600k sit.
Kar se pa BMWjev tiče, pa mislim, da so zelo dobri, sploh za šmekerje in tiste ki se želijo kazati. Saj v vožnji ni nič narobe, kot si sam rekel, dokler ti ni treba speljati v hrib. Sem se peljal z enim ki je imel ASC-proti zdrsavanju. V ovinku bi ven letel, če voznik ne bi pazil, pa ni šlo ne vem kok hudo.
Ne vzeti tega osebno, tudi sam sem bil pristaš audijev, mogoče si bom celo kupil A8, samo ne dam več roke v ogenj za to znamko.

LP


No prav...pa verjemi tistim z verovškove...tudi jaz sem že marsikaj slišal...med drugim da motorji 1.8 NA crkujejo kot po tekočem traku in žrejo minimum 12...in to ravno tako od delavcev pri pooblaščenem serviserju tko da...včasih ma povprečna mamca več znanja o znamki ki jo prodajajo kot pa oni sami...
Drgače pa...glede lege na cesti in BMW in skorajšnjega letenja ven...ah...nima veze...saj tako ali tako ne boš hotel verjet :) pa mimogrede...ASC v ovinku ne dela praktično nič... tako da če si prehiter si prehiter...

Problem speljevanja v hrib je v 10cm snegu, ne pa nasplošno

Drugače pa ne jemljem osebno, samo vsake toliko se pojavi kakšna takale cvetka...so mi rekli, mi je od kolega brat reku itd...tudi prav...če verjameš ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
carfan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če avg 25, 2005 9:27 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a carfan Ne okt 02, 2005 6:22 pm

ASC naj bi blokiral kolesa, ko bi se hotela le ta zavrteti. Nekaj proti vrtenju koles se je res vklapljalo, samo nikakor pa ne, da bi ne vem kako močno to vplivalo na vožnjo vozila.
Kakorkoli, povej svoje mnenje in poslušal te bom :)

LP
Diesel ali Bencin, alternativa je samo PLIN!!!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne okt 02, 2005 6:51 pm

carfan je napisal/-a:ASC naj bi blokiral kolesa, ko bi se hotela le ta zavrteti. Nekaj proti vrtenju koles se je res vklapljalo, samo nikakor pa ne, da bi ne vem kako močno to vplivalo na vožnjo vozila.
Kakorkoli, povej svoje mnenje in poslušal te bom :)

LP


Samo reči sem mislil, da med ljudmi še vedno velja stereotip, da z zadnjim pogonom v snegu nimaš kaj delat. Valda to še zdaleč ni 4x4 ampak vsaj v primeru BMW-ja, ni več tako kritično kot je bilo za časa starejših modelov.
ASC ne blokira koles, ampak zavira posamezna kolesa takrat ko se hočejo zavrteti v prazno in s tem prenaša moč na drugo kolo(z boljšim oprijemom) če je dodatek ASC+T pa tudi odvzema moč motorju. Dodatek pomaga samo ko tiščiš plin in sicer da avto ne koplje, k hitrejšemu prehodu v ovinek ne pomaga, pomaga pa pri izhodu, ampak v smislu varnosti. Praktično lahko gas pohodiš do pleha, pa avto ne bo kopal ampak bo kvečjemu zgubljal hitrost, ker mu bo elektronika čisto pobrala moč.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
carfan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če avg 25, 2005 9:27 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a carfan To okt 04, 2005 8:06 am

Hvala za razlago. Mar ti voziš BME-ja ali si le ljubitelj njih. No vidiš, tudi jaz sem razumen. Samo verjetno to, kar si napisal velja za vozila najnovejše izdelavi, kateri pa imajo ceno krepko čez 10 MIO.

LP
Diesel ali Bencin, alternativa je samo PLIN!!!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr okt 05, 2005 9:06 am

carfan je napisal/-a:Hvala za razlago. Mar ti voziš BME-ja ali si le ljubitelj njih. No vidiš, tudi jaz sem razumen. Samo verjetno to, kar si napisal velja za vozila najnovejše izdelavi, kateri pa imajo ceno krepko čez 10 MIO.

LP


Sem ljubitelj vseh dobrih vozil ;) Daleč od tega da bi bil zaplankan samo z BMW-jem...
Imajo pa porazdelitev teže 50:50 že od 91' leta oziroma od modela E36(trojka) naprej ;)
ASC pa je postal serijska oprema res šele malo kasneje...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
NoFEAR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Če nov 11, 2004 9:31 am

Napisal/-a NoFEAR Sr okt 05, 2005 9:40 am

Spet nekateri tle gor buče prodajajo... :roll:

Ameriški avtomobili so šlampasto sestavljeni??? A res? No, pa povej kolk si jih že videl in vozil?? Vrjetno nobenga... Mal si poglejte povprečno starost avtomobilov v USA in v EU... V EU precej prevladujejo novejši letniki, medtem ko v USA ni nič narobe če se voziš z letnikom 88 ali še starejšim... Da seveda ne govorimo o V8 motorjih, ki so pri 500.000km (takrat ko vsi evropejci že umrejo) komaj na polovici življenske dobe...

Razlog zakaj je ameriških vozil pri nas malo, je predvsem v tem, da si uvoznik oz. pooblaščeni serviser zaradi premajhne konkurence lahko dovolijo drage nadomestne dele in urno postavko za servisiranje, poleg tega pa je seveda zaradi precej močnih in prostorninsko velikih motorje precej draga registracije,in višja poraba goriva. Če ti taki stroški ne predstavljajo ovire, potem ne vidim razloga zakaj si ga ne bi privoščil...

Jst osebno sem bil nekaj let lastnik cherokee-ja in morm rečt da je zelo OK avto. Razlog da sm ga prodal je bil samo v tem da je bil v avto vgrajen evropski(!) motor 2.1TD, kateri vozilu seveda ni bil kos in je imel precej težav. Ostali deli vozila (pogoni, menjalnik, elektrika, zavore, blabla) so vedno delovali brezhibno, z minimalnim vzdrževanjem. Avto je bil letnik 1988, prevoženih 260.000 km. Aja - karoserija nič rjava, ker je bila seveda pocinkana... Takrat ko evropejci za kaj takega še slišali niso...
Slika
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Sr okt 05, 2005 1:22 pm

kaj ti 2.1TD motorji so bili v bistvu renaulotvi? al kako ze? vem da mi je par dni lih razlagal od prijatelja ata ki ga je tudi imel, da so deli v mašini pasali šrauf na šrauf z renojevimi :)

drgač pa.. se čist strinjam z tem kar si povedal :!:
 
Uporabniški avatar
NoFEAR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Če nov 11, 2004 9:31 am

Napisal/-a NoFEAR Sr okt 05, 2005 2:21 pm

Ja, motorji so bBli narjeni v sodelovanju z Renaultom, zato ker je bila večina teh jeep-ov pred prodajo na civilnem trgu narejenih za vojaške potrebe in je bil eden izmed pogojev, da mora bit nekaj procentov avtomobila narejenih v evropi... Podobn motor je bil vgrajen v Trafice, vendar jih je Renault uporabljal brez turbin (navadni diesel)...
Slika
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Sr okt 05, 2005 2:47 pm

Jp, moram reči, da smo imeli cheerokeja pet let... Avto je bil kupljen, ko je imel na števcu (v realnosti pa več) 140kkm. Šel je pet let brez ikakega rihtanja, razen olja in filtrov. Pri tem se je v njemu vozilo vse, od drv, jabk, do krompirja. Ni crknila niti ena žarnica. Imel je pa probleme z elektriko (šipami, zici), ki je nihče ni znal kakovostno zrihtat, ampak to nas ni motilo. Nna koncu so šle pa polosovine, amortizerji in nekaj malenkosti. Takrat pa se je pojavil problem, ker ni bilo nikjer za dobit rabljenih delov, novi pa so svinjsko dragi... Zato je šel v takem stanju od hiše... Kot že rečeno pa prej popolnoma nič...
Lp Mrcina

.
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
NoFEAR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Če nov 11, 2004 9:31 am

Napisal/-a NoFEAR Sr okt 05, 2005 2:57 pm

Jah, če ste avto uporabljali kot delovni stroj, pol bi mogl tud vzdrževanje temu primerno prilagodit, pa bi zihr še dalj časa delal...

Drgač se pa da tud dokaj ugodno in kvalitetno poštimat servise in ugodne rezervne dele dobit, samo vedet morš kje... ;)
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov