xandrej je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Daleč od tega da morebit ljubitelj, drugo je pa da kr neki u tri krasne nabija

enih ensotavni nimajo treh čistih v glavi...
No bolj mi je smešna izjava sploh da avto pri 150 000 kilometrih začne delovat vredu.... Preden, da koga žališ osebno se vprašaj kolikokrat zapelješ v luknjo samo to v teh kilometrih kolkokrat je bila nažgana do blokade na mestu... (pridem na kako srečanje tu in tam pa vidim) pa take scene...
Če pa ti nimaš treh čistih v glavi pa če hlih pišeš o nabijanju postov si malo poglej kolliko nabitih imaš sam preko 2400 postov... Mislim, da si pravi strokovnjak ali pa imaš dosti za povedat...

Mislm če lej kakšne pišeš: se pravi vsaka Honda je tišana do blokade na mestu, seveda ko je mrzla

Moja jo dolker ni olje 90 stopinj jo od blizu ne vidi.
Se edino strinjam da je dost takih pacientov, vendar od tazga pač ne kupiš avto

itak že po krajšem pogovoru z lastnikom hitr ugotoviš kolk ima v glavi itd kako skrbi za avto itd....
Sploh pr 6G 1.4 ni panike,s e velik avtov dobi od folka ki nima lih 20 let in nič v glavi

in je zato fajn nakup.
Pač pr 150.000 prevoženih morš itak pr vseh avtih računat da se določene stvari menjajo, oz obnovijo. Pač amortizerji, sklopka itd... vsendar te stvari so normalne. Ti pa prihrani velik živcev če nimaš nepotrebnih okvar itd...
In tle so japonci vsi v prednosti!! kar se tiče okvar in same tehnike. Je pa res da so slabši na področju dizajna, ergonomije, tut za akustiko so slabši itd...
Sam za enga k rab avto da mu dela bp je takle 1.4 Civic fajn nakup. Dost solidna registracija, poraba v mejah normale (7-8l) okvar pa res ni večjih, sploh na motorju, sveda če je bil lepo redno servisiran oz lepo čuvan