Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe dec 02, 2005 8:26 am

mojstr miha za tizga porseja se itaq ve da je najslabsi porse......in upam si trdit da ni cist nc bolsi od tt-ja........sam to bi zdej spadal v drugo temo...... :twisted:
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe dec 02, 2005 6:13 pm

AudiRSboy - a si ti sploh prebral kaj sm napisal oz točneje te vprašal ?
Naj ponovim " pri roadsterijih igra veliko vlogo tudi markantnost, opaznost al kakorkoli že to imenuješ - si upaš trdit, da je pri tem, če že vse ostalo izvzamemo AUDI TT boljši od PORSCHE BOXTER-ja - o imidžu pa po mojem prepričanju spet ne gre izgubljat besed "

BTW - mogoče veš zakaj TT ni klasičen roadster ?

LP
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe dec 02, 2005 6:46 pm

Ker majo roadsterji že v osnovi dobro lego :lol: :lol: :lol: brez nepotrebnih modifokacij :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe dec 02, 2005 11:24 pm

mojst po videzu je tist najgrsi porse in ni cis nc lepsi od ttja celo grsi je(same kriteke padajo na tega porseja)...pa za takim porsejom se cist noben vec neobrne...ni use uredu kar je visoka znamka......mas tud mercedesa a klase kar ni kvaliteta(je kwaliteta sam ni tista taprava kar zmore) mercedesa kvaliteta je sele pr s in podobnim....pa itaq vela kokr muske tok dnarja..........pa sploh nemislm vec pisat o tem k je cist mim..........on se bo pa itak sam odlocu kwa bo kupu :twisted:

ps: da navs mislu da zagovarjam audija zato k sm lubitel nih....sam povem kar se je v praksi iskazal
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So dec 03, 2005 10:01 am

O obliki nima smisla razpravljat, ker je enostavno vsakemu všeč svoje. Kar se tiče makantnost, predvsem pa imidža, je po mojem prepričanju omenjeno veliko bolj na strani PORSCHE-ja.
Kar se tiče tvojega komentarja "ni use uredu kar je visoka znamka" - mislim, da si pri omenjenem avtomobilu "brcnil v temo" oz preprosto zgrešil. Sploh pa v primerjavi s TT-jem. Poglej si recimo zasnovo podvozja in primerjaj s TT-jem - razlike so ogromne, pravzaprav gre za povsem drugačno zasnovo, ki je pri PORSCHE-ju odločno bolj športnega tipa oz zasnove.
Sicer pa soglašam s tabo, v tem, da tu teče debata o TT-ju in pustimo ostalo konkurenco ob strani oz prihranimo jo za kdaj drugič.

LP
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So dec 03, 2005 10:43 am

sredinska postavitev motorja pri Porscheju misl da reši vsako dilemo. :lol: :lol:
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So dec 03, 2005 10:48 am

CupraR - razmišljaš v pravi smeri - na tvojo žalost pa ni samo to
Ampak kot sm rekel - prihranimo to raje za drugič

LP
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry So dec 03, 2005 11:01 am

Emm ja.

Mel smo tri leta kupeja 225 konjsko različico.Probal smo tut 180 konjsko, sam tega res ne kupt.Ma samo 5 prestav(upam da nism zamoču zdele), obrati med prestavljanjem nikakor ne padejo, pa tut gre ne tko očitno kokr 225 različica.

No ko pa pridemo do 225 konjskega, to je pa druga stvar. Že res da ima staro podvozjev osnovi 8 let, ampak nima veze.Je zelo mal hitrejših avtov na cestah po naših izkušnjah. Twisted Evil Če znaš avto pelat, gre tut TT napočez iz ovinkov pri Godoviču, pa kšne 190 v Črni Kal itd itd. Navora ima za popizdt velik.

Tist kit ki so ga vgrajeval je poslabšal lego vozila v ovinkih.Vgradil so namreč bolj mehke amortizerje in stabilizatorje.Je pa bila bolj predvidlljiva lega med zaviranjem v ovinku pri voskih hitrostih.Ampak, ker d**** bo pa bremzu v ovinku pr 200?

Vam prilagam sliko kakšn je bil naš.Je bolj zanič kvaliteta, ker je slika skenirana. Spojler jezgledal hudo, re hudo.In ne, ni bil samo za okras.Dejansko je nucal.
Priponke
Audi TTregist.JPG
Slika
 
Aljažo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Sr mar 23, 2005 11:20 pm

Napisal/-a Aljažo So dec 03, 2005 5:46 pm

Ta avto je odličen, sam sem napravil kar nekaj kilometrov z različico 225km quattro.
Edina stvar, ki me je motila je bila da je avto počasi izgubljal obrate in da si ga moral držati na obratih, če si hotel da je imel moč.
Oblika je zelo lepa in še lep čas nebo zastarela mogoče je na hitro celo podoben beetlu.
Vozne lastnosti so precej dobre, zlasti so me presenetile zavore.
Notranjost je bolj za 2, ker zadaj ne more sedeit oseba večja od 140cm in tudi prtljažni prostor je majhen.
Poraba pri mešani vožni je okoli 9,5l/100km.
Če dobiš ohranjenega, ti ga priporočam.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So dec 03, 2005 5:58 pm

Aljažo je napisal/-a:Ta avto je odličen, sam sem napravil kar nekaj kilometrov z različico 225km quattro.
Edina stvar, ki me je motila je bila da je avto počasi izgubljal obrate in da si ga moral držati na obratih, če si hotel da je imel moč.
Oblika je zelo lepa in še lep čas nebo zastarela mogoče je na hitro celo podoben beetlu.
Vozne lastnosti so precej dobre, zlasti so me presenetile zavore.
Notranjost je bolj za 2, ker zadaj ne more sedeit oseba večja od 140cm in tudi prtljažni prostor je majhen.
Poraba pri mešani vožni je okoli 9,5l/100km.
Če dobiš ohranjenega, ti ga priporočam.


:| :| :|
Zakaj pol kupiš avto z 225konji, da ga pol šparaš???...ker z 9,5 litri porabe in 1.8litrskim turbom vsekakor ni blo prav velikrat gas do ploha...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne dec 04, 2005 12:55 am

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=218791#

poceni je, samo ma po moje še enkrat tok prevoženih
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po dec 05, 2005 1:18 am

Mojster Miha je napisal/-a:CupraR - razmišljaš v pravi smeri - na tvojo žalost pa ni samo to
Ampak kot sm rekel - prihranimo to raje za drugič

LP


raj nism začel, tako da sm samo to omenil :lol: :lol: :lol:

Glede porabe, čim je mal kombinacije z relacijo ni problema met 10l porabe s tem da ga ne treba šparat :D Recimo pr samo mestna vožnja z takim 1.8T motorjem je poraba tm 11-11,5L. In daleč od penzionerske vožnje.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po dec 05, 2005 8:45 am

Je zelo mal hitrejših avtov na cestah po naših izkušnjah. :twisted: Če znaš avto pelat, gre tut TT napočez iz ovinkov pri Godoviču, pa kšne 190 v Črni Kal itd itd. Navora ima za popizdt velik.


Lej bom samo to rekel glede črnega kala (sej misliš navzgor preden so delali avto cesto ne?). Sam sem z 3X cenejšim hyundai coupejem vozil 185-190, med tem ko sem imel še 4 potnike v avtu, pa še potem smo ugotovili, da nas je lovila policijska vectra hehe. Pa se mi zdi da ni bila niti najmanjša umetnost peljati tako hitro, tako da tvoj podatek se mi ne zdi impresiven. Bli so trije koprski TTji ko sem še dol študiral. In valjda ko sem kupil coupeja sem po nekem času začel raziskovati koliko res gre v primerjavi z drugimi. No velikokrat sem se srečeval z temi TTji in niti najmanj se mi niso zdeli blazno hitri čez ovinke. Brez problema sem jim sledi ko so hoteli zbežati, Ene parkrat sem se pogovrjal z lastnikom pred eno restavracijo, kjer sva oba ponavadi parkirala - kar ni mogel verjeti.
Ja sej vem, odvistno od voznika, vendar sem pričakoval neko razliko in to dosti večjo - sploh za tako količino denarja (no ja mogoče je pa Porsche vseeno naredil zelo dobro podvozje na coupeju).
Drugače mi je TT kar všečen avto in 1.8t je tudi zelo dober motor. Sam če bi kupoval v tej klasi bi definitivno vzel Zja, tako brutalen je v primerjavi z TTjom, da imaš občutek da gre za popolnoma drugo kategorijo avtomobila. Tako da se strinjam z CuproR - veliko (pre)plačaš, glede na to da dobiš isto stvar v drugem paketu znotraj VAG koncerna ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Po dec 05, 2005 10:40 am

INFINITI je napisal/-a: No velikokrat sem se srečeval z temi TTji in niti najmanj se mi niso zdeli blazno hitri čez ovinke. Brez problema sem jim sledi ko so hoteli zbežati, Ene parkrat sem se pogovrjal z lastnikom pred eno restavracijo, kjer sva oba ponavadi parkirala - kar ni mogel verjeti.


lol :har


Res dobra primerjava, ja...pri nas npr. vaški šuhamer v tipotu s porezanimi fedri in doma stršanimi amortizerji na lokalnih cestah za šalo pospravi 20x dražje avtomobile ...misliš da ima to kaj opraviti z avtom?...ne, samo vozniku manjka par zobnikov glavi, pa še je.be se mu za avto...

če bi rad verodostojno primerjavo, postavi svoj avto na progo, pa boš vsaj približno videl kje stojiš, preganjanje po lokalnih krivinah pa res ne more biti neka refereneca, no :roll: ...



pa še nekaj o avtu - TT ni dirkalnik in ni namenjen taki vožnji...je precej bolj GT-jevske narave, se pravi avto z zmogljivim motorjem, določeno mero športnosti, predvsem pa veliko udobja, ki je načeloma postavljeno pred športno plat vozila...

v praksi to pomeni, da se lahko pelješ zelo hitro, dirkaški vožnji pa se avto slej kot prej začne upirati, ker ji ni namenjen - če si bolj dirkaške sorte, potem bi ti svetoval, da poskusiš še kakšno Hondo S2000 ali pa kakšen bavarski kupejček z M-značko ;) ...
GTI
ITR
E30
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po dec 05, 2005 11:44 am

meni osebno je TT zelo vsecen avto, mogoce ze malo v letih... samo ne srebrnega vzet z crnim usnjem ker je dolgocasen :D je pa to sigurno soliden avto za strehco dol uzet pa lepo pocas s pickico se na sladoled pelat...
kar se pa tice primerjave z boxterjem glede imidza pa kar se mene tice se mi ljudje z boxterji zlo smilijo. to so ponavadi taki, ki bi radi imeli porscheja pa za 911 cabrio nimajo pa si boxterja kupijo. sej je spica avto samo zame ima imidz porsceja za reveze :)
j*** ga...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po dec 05, 2005 12:21 pm

Loopz je napisal/-a:Res dobra primerjava, ja...pri nas npr. vaški šuhamer v tipotu s porezanimi fedri in doma stršanimi amortizerji na lokalnih cestah za šalo pospravi 20x dražje avtomobile ...misliš da ima to kaj opraviti z avtom?...ne, samo vozniku manjka par zobnikov glavi, pa še je.be se mu za avto...

če bi rad verodostojno primerjavo, postavi svoj avto na progo, pa boš vsaj približno videl kje stojiš, preganjanje po lokalnih krivinah pa res ne more biti neka refereneca, no :roll: ...


Pustmo tak folk - jaz nimam nič porezanega pa tršanega. Avto ima sedaj 120tkm za sabo in se podvozje se ne odziva kakor ko je bil nov jasno. Res je dirkalna steza prava stvar za referenco, ampak zame je bla polprazna cesta in razpoložen voznik v sosednjem avtu good enough. In verjami mi, avto se je takrat blazno dobro držal, ampak res blazno dobro. Pa nisem tak da mi je vseeno za avto, ampak točno čutilo se je do katere meje ga lahko zapeglam v ovinek in rezultat je bil, da so na original pilotkah ratal stranski bloki samo še scefrana guma po 30 tkm. Res je imel hud oprijem, sedaj bi moral verjetno že menjati blažilnike in fedre pa gumice, ker takega občutka za volanom nimam več. Pa tudi ovinki so edina prava referenca za lego, na stezi je lahko kup ravnic kjer je močnejši avto pač hitrejši.
AMpak ok nima veze - moj point je bil da drugi avti v tej klasi dajo boljše rezultate ven in občutek v ovinku - boxter,Z3,Z4 in 350Z so bili v mojih rokah precej hitrejši. Pa tudi motilo me je pri TTju da ima tako mehak, volnen občutek v volanu - sploh nisem vedel kaj se dogaja z gumami in avtom v hitrem ovinku. Sicer pa kakor komu paše - meni je vseeno kaj bo kdo kupil in zakaj ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po dec 05, 2005 1:16 pm

Kokr sm reku: TT je pač bolj ko ne za poziranje, čać glavni namen tega avta je da si opazen...
Kar se tiče zmogljivosti in predvsem same lege nima kej iskat proti S3, oz če uzamemo prednji pogon prot IV GTI 180ps in Leonu 1.8T. Kljub nešportni obliki teli avti ponujajo več užitka pri sami vožnji in bolj direkten občutek za volanom...

Že ena MX5 bo ponuja več užitka za volanom...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov