Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To dec 27, 2005 4:16 pm

Če bi sam kupoval pod tvojimi pogoji - poudarek na bencinski motor - potem bi iskal BMW-ja. Pa bi še par 100 tisočakov prišparal in si nabavil eno lepo ohranjeno E 39
Nekaj takega

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=579578

Tak avto je z normalnim, povprečnim lastikom in 200 tisoč km na splošno v v veliko boljšem stanju kot konkurenca za enak denar in recimo 100 tisoč km, pa tudi kvaliteta materialov, izdelave .. je na opazno višjem nivoju enako velja za vožnjo, lego na cesti in ostale lastnosti - kašn BRAVO in podobna "druščina" se na splošno enostavno ne more primerjat.
Kar je dražje je recimo registracija + zavarovanje - ampak glede na to kar ti nudi je vse skupaj relativno. Tudi poraba - veliko jih bo znalo "modrovat", da ta zadeva "kuri" - dej ti en avto z 1,6 oz 1,8 l motorjem "pohodit" pa bo poraba zelo blizu - s to razliko, da je proti takemu BMW-ju po zmogljivostih enostavno "nepremičnina", poleg tega pri hitrosti 160 - 200 km/h v tem avtu brzine praktično občutil ne boš v enem BRAVU oz podobni "druščini" pa je vožnja pri taki brzini vse kaj drugega od udobja, do lege na cesti ..
Skratka - v zameno za nekaj več stroškov boš imel opazno boljši avto

LP
 
T2a
Uporabnik
 
Prispevkov: 1466
Pridružen: To jun 08, 2004 7:43 am

Re: Kaj kupiti za 850k - 900k SIT

Napisal/-a T2a To dec 27, 2005 4:21 pm

tejo je napisal/-a:Kupujem EVROPSKI avto, mašina 1.6 ali 1.8 (od 90KM naprej)

:roll:
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To dec 27, 2005 5:16 pm

TommyGun - če je to meni namenjeno - sm videl in prebral
Ampak jst osebno ne delam kompromisov oz jih skušam delat čim manj. Osebno imam raje dizla - majhna poraba in se sprijaznim z pripadajočimi zmogljivostmi
Če pa vzamem bencinca potem pa hočem da zadeva "gre" - in ima ob tem primerne vozne lastnosti - zato raje vzamem takega BMW-ja, kot eno 1,6 oz 1, 8 l "mašino", ki proti temu BMW-ju dobesedno "ne gre" - pa da ne govorimo o vsem ostalem, ker ni primerjave.
Sicer pa sem lepo napisal na začetku " če bi sam kupoval ....." - torej moja izbira in temu žal ne moreš oporekat.

LP
 
Jan_87
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Pe jul 08, 2005 4:50 pm
Kraj: Slovenia

Napisal/-a Jan_87 To dec 27, 2005 5:27 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Če bi sam kupoval pod tvojimi pogoji - poudarek na bencinski motor - potem bi iskal BMW-ja. Pa bi še par 100 tisočakov prišparal in si nabavil eno lepo ohranjeno E 39
Nekaj takega

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=579578

Tak avto je z normalnim, povprečnim lastikom in 200 tisoč km na splošno v v veliko boljšem stanju kot konkurenca za enak denar in recimo 100 tisoč km, pa tudi kvaliteta materialov, izdelave .. je na opazno višjem nivoju enako velja za vožnjo, lego na cesti in ostale lastnosti - kašn BRAVO in podobna "druščina" se na splošno enostavno ne more primerjat.
Kar je dražje je recimo registracija + zavarovanje - ampak glede na to kar ti nudi je vse skupaj relativno. Tudi poraba - veliko jih bo znalo "modrovat", da ta zadeva "kuri" - dej ti en avto z 1,6 oz 1,8 l motorjem "pohodit" pa bo poraba zelo blizu - s to razliko, da je proti takemu BMW-ju po zmogljivostih enostavno "nepremičnina", poleg tega pri hitrosti 160 - 200 km/h v tem avtu brzine praktično občutil ne boš v enem BRAVU oz podobni "druščini" pa je vožnja pri taki brzini vse kaj drugega od udobja, do lege na cesti ..
Skratka - v zameno za nekaj več stroškov boš imel opazno boljši avto

LP


Mislim, da po avtomobilu do 900k SIT povprašuje študent (mogoče se motim), ampak tale BMW je... 1. predrago vzdrževanje, 2. ubijalska registracija itd. - govorim z vidika študenta. ;)
 
T2a
Uporabnik
 
Prispevkov: 1466
Pridružen: To jun 08, 2004 7:43 am

Napisal/-a T2a To dec 27, 2005 5:36 pm

Mojster Miha je napisal/-a:TommyGun - če je to meni namenjeno - sm videl in prebral
Ampak jst osebno ne delam kompromisov oz jih skušam delat čim manj. Osebno imam raje dizla - majhna poraba in se sprijaznim z pripadajočimi zmogljivostmi
Če pa vzamem bencinca potem pa hočem da zadeva "gre" - in ima ob tem primerne vozne lastnosti - zato raje vzamem takega BMW-ja, kot eno 1,6 oz 1, 8 l "mašino", ki proti temu BMW-ju dobesedno "ne gre" - pa da ne govorimo o vsem ostalem, ker ni primerjave.
Sicer pa sem lepo napisal na začetku " če bi sam kupoval ....." - torej moja izbira in temu žal ne moreš oporekat.

LP


se strinjam z napisanim,samo mogoče @tejo išče avto ki ne 'leti',čene bi poudaril da hoče minimalno 170KM :-P
mislim a da je prau da si napisal tvoj predlog da se preuči vse možnosti,ki se jih da dobiti za ta denar ;)
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To dec 27, 2005 5:37 pm

Jan_87 - drago vzdrževanje - to je zelo relativno. Tak BMW bo na recimo 200 tisoč km brez težav vzdržal še 200 - 300 tisoč km. Na splošno pa so tudi materiali veliko kvalitetnejši in zdržijo več. Kljub večjim naporom in izpostavljenosti obrabe - glede na občutno boljše zmogljivosti.
V kar se lahko zlahka prepričaš če samo pogledaš notranjost oz obrabo materialov pri enem takem BMW-ju z realnimi 200.000 km ali več oz nek avto tipa BRAVO oz podobne "druščine" za enak denar.
Mirne duše lahko zatrdim, da standarde (kvaliteta materialov, natačnost izdelave, zmogljivosti, tehnična naprednost ... ), katere je dosegal BMW s tem modelom, konkurenca o kateri govorimo še danes ne dosega v novih avtomobilih.

LP
 
cashy
Novinec
 
Prispevkov: 314
Pridružen: Pe jan 07, 2005 8:38 am

Napisal/-a cashy To dec 27, 2005 5:53 pm

Mojster Miha, sej to vse drži, vendar, če je študent, si bo za tak avto že stežka pritrgal od ust za registracijo in bencin, pa tudi redni servisi dvomim, da so tako poceni, kot pri Bravotu. Kvaliteta pri BMW je vsekakor na veliko višjem nivoju, vendar jo tudi plačaš tekom lastništva precej bolj kot pri Bravotu. Tudi sam bi raje imel "nepremičnino", kot pa avto, ki leti, živel bi pa ob kruhu in vodi :roll: Ko in če bi si pa lahko privoščil, da bi vzdrževal tako zverino, kot je ta BMW, pa sigurno ne bi vzel kakega za 700k, ampak kakega dosti dražjega, precej mlajšega in bolje ohranjenega. :twisted: :P
ne praš me nič, ker nič ne vem
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To dec 27, 2005 6:18 pm

cashy - najprej o študentu ni bilo nikjer zapisano, torej nisem mogel vedet, da gre za "študentski žep", poleg tega nisem imel v mislih BMW za 700 tisočakov ampak je lepo napisano, da bi sam zbral nekaj več in šel čez "limit"
In kot sm rekel - osebno bi v takem primeru raje vzel dizla - recimo PUNTO JTD za enak denar - stroški so seveda občutno manjši. Ampak hotel je bencinca in kot sm rekel - osebno ne maram kompromisov - al bom "šparal" ali pa naj avto "leti" - ker, da bom kupoval eno "zadevo" 1,6 oz 1,8 l, ki ne bo "ne tič ne miš" - "ne hvala".
Kot sm rekel stroški registracije (cestnina + zavarovanje) so višji, poraba pa niti ne. Če se recimo vsak dan voziš po AC nekje 130 - 150 km/h bi si upal za gajbo pive stavit, da bo rabil približno toliko kot en 1,6 oz 1,8 l beninski avto pri enakih hitrosti ali pa manj. Poglej si malo teste, kjer avtomobile "tiščijo" - boš videl, da je razlika v porabi majhna glede na večje zmogljivosti.
Vzdrževanje - kot sm rekel materiali so kvalitetnejši, obraba je manjša, cena servisov je zelo relativna. Normalno, da te bodo na BMW-ju pošteno "obrali" - ampak da se tudi cenejše in nič manj kvalitetno servisirat. Sicer pa kot sm rekel - ko vidiš samo notranjost enega BMW z 200 realnimi "tisočaki" km ali pa enega BRAVO-ta oz podobno "druščino" - ti je takoj jasno
Pač moja osebna odločitev - če sm na njegovem mestu.

LP
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Napisal/-a RKay To dec 27, 2005 6:23 pm

www.avto.net
Za tak denar je vsak avto dober
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan To dec 27, 2005 7:19 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Jan_87 - drago vzdrževanje - to je zelo relativno. Tak BMW bo na recimo 200 tisoč km brez težav vzdržal še 200 - 300 tisoč km. Na splošno pa so tudi materiali veliko kvalitetnejši in zdržijo več. Kljub večjim naporom in izpostavljenosti obrabe - glede na občutno boljše zmogljivosti.
V kar se lahko zlahka prepričaš če samo pogledaš notranjost oz obrabo materialov pri enem takem BMW-ju z realnimi 200.000 km ali več oz nek avto tipa BRAVO oz podobne "druščine" za enak denar.
Mirne duše lahko zatrdim, da standarde (kvaliteta materialov, natačnost izdelave, zmogljivosti, tehnična naprednost ... ), katere je dosegal BMW s tem modelom, konkurenca o kateri govorimo še danes ne dosega v novih avtomobilih.

LP


ej če kupuje auto za 900 k sit, pol veš da nima 300 za registracijo, pa vsaka guma stane zih 30000, rabš pa 4, pa mogoče zimske in letne, pa usaka najmanša stvar k se pokvar(ja bmw se kvar, je meu kolega bmwja, se pokvar volan oz letev, teh velkih gar ne morš servisirat pousod, ga proda takoj) te stane kr dost
pol pa če nočš met ga doma parkiranga ti pa tole žre nad 10 litrou

en bravo al pa krkol podobnga, je manjše:
cenejša registracija
cenejše gume
pokuri mn
če kupš bravota oz italjana, maš italijo in njene odpade bliz, lahk dobiš rablenih delou še pa još, pa tud novi niso dragi proti drugim znamkam

tist k ma pa recimo 200000 plače pa bl mau stroškou si pa lahk bmwja 5ko špoga, ker ga lahk vzdržuje
podpis
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To dec 27, 2005 7:42 pm

lublancan - a je kje zapisano, kolko ima denarja ? Napisano je od 850 - 900 "tisočakov" - od tu naprej pa ne veva ne jst ne ti. Osebno recimo, da imam prihranjenih milijon tolarjev kupim avto za max pol milijona, ker se držim določenih načel varčevanja oz kupovanja. In če bi sam zapisal omenjeno vsoto, imam še enkrat toliko "na zalogi" - pač moj način kupovaja oz varčevanja. Tvoj, njegov .... me ne zanima - sicer pa kot rečeno tudi sam ni zapisal - torej je njegova stvar in o tem ne moremo dalje debatirat.
Glede cene vzdrževanja oz mojega zapisa, da je njegova cena relativna - volanska letev - če je pri BMW-ju za zamenjat, potem ne vem kakšna je pri FIAT-u pri enakih km oz enakih voznih pogojih. Glej prijatelj je pri BRAVI pri slabih 60.000 km menjal zavorne ploščice - pri mojem VW bodo zdržale (glede na zdajšnjo obrabo) vsaj 100.000, pri BMW-jih je po mojih izkušnjah ta številka še nekoliko višja - več km - pri enakih pogojih vožnje. Enako velja za ostale materiale. Seveda pa je nekaj drugega, če ti kupiš BMW z pol milijona km - pri enakih ali nekoliko več km bo BMW pri normalnem vzdrževanju in enakih pogojih vožnje vsekakor bolje ohranjen oz manj obrabljen kot FIAT.
Porabi manj (FIAT proti BMW) - ob primerni vožnji - kaj pa pri hitrosti 130 - 150 km/h ?

LP
 
Uporabniški avatar
BMW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Ne nov 24, 2002 2:29 pm
Kraj: Primorska

Napisal/-a BMW To dec 27, 2005 8:22 pm

Če bi se rad vozil in to z nizkimi stroški ter z čimmanj problemi kupi BMW ali japonca.Avta seveda ne boš servisiral na uradnem servisu.Pri takih avtih kilometraža sploh ni problem.Tu je en primer odličnega,kvalitetnega ter udobnega avtomobila: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=571073 s katerim po mojih izkušnjah (motor 2.0) ni bilo nobenih problemov, ali pa kakšen dobro ohranjen E36.Poskusi :vrum :woohoo
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M Pe dec 30, 2005 2:31 pm

Men se pa zdi, da si tejo še ni čist na jasnem kaj pravzaprav bi...
 
dumpweed
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr dec 28, 2005 12:51 am

Napisal/-a dumpweed Pe dec 30, 2005 2:55 pm

najbolš de nabau yugota :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
sanny
Novinec
 
Prispevkov: 407
Pridružen: To nov 30, 2004 2:06 pm
Kraj: koper

Napisal/-a sanny Pe dec 30, 2005 4:23 pm

kupi roverja 400 (1.4) ali 414-ko s hondinim motorjem in nimaš kaj falit. tej avtomobili so bili full opremljeni, hondini motorji so večni (kot vsi japonski) in dobi se jih za take cene da dol padeš. za 900jurjev bi moral dobit zelo lepega 98 ali 99 letnik s klimo, servo volanom, centralnim zaklepanjem (možno daljinskim), ABS, električne šipe (možno tudi zadaj)...ko sem jih jaz gledal je bil en zelo lepo ohranjen z vso opremo ki se jo je dalo takrat dobit za 700jurjev, letnik 98. pa 1.4 imajo po 105 km tako da tudi potegne če rabiš.
 
Uporabniški avatar
subi92
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1622
Pridružen: Če dec 16, 2004 9:19 am

Napisal/-a subi92 Pe dec 30, 2005 4:40 pm

sanny je napisal/-a:kupi roverja 400 (1.4) ali 414-ko s hondinim motorjem in nimaš kaj falit. tej avtomobili so bili full opremljeni, hondini motorji so večni (kot vsi japonski) in dobi se jih za take cene da dol padeš. za 900jurjev bi moral dobit zelo lepega 98 ali 99 letnik s klimo, servo volanom, centralnim zaklepanjem (možno daljinskim), ABS, električne šipe (možno tudi zadaj)...ko sem jih jaz gledal je bil en zelo lepo ohranjen z vso opremo ki se jo je dalo takrat dobit za 700jurjev, letnik 98. pa 1.4 imajo po 105 km tako da tudi potegne če rabiš.


Rover zdaleč ni tako vzdržljiv kot hondin motor :roll:, čeprav je zelo identična-imajo pa svoje glave, ki pa...
Subaru Legacy 2.0 AWD 1998, Mazda Premacy 1.8 l.2000, Ford Fiesta MK1 1979
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande Pe dec 30, 2005 5:04 pm

Moj glas gre vsekakor k HONDI,ne zato ker o vozim sam ampak hocem ti dobro,sam vozim 1.4is skromnih 90ps,poraba ne presega 7 litrov...je pa avto atraktiven,motor trpezen.. ;)
 
Uporabniški avatar
Dejan1
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: So maj 01, 2004 4:01 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Dejan1 Pe dec 30, 2005 6:10 pm

Vidm da nekateri velik govorite čez italjane...pač dela avto tako kot dela lastnik z njem.Če boš lepo delu z njem, ga servisiru kar je potrebno bo delu tako kot more.Trenutno mam alfo 33 letnik 93 pa mi dela vse kot mora. Vse kar je, je to da menjam olje in filtre na 10k km in preden jo tišim počakam da se motor segreje, in dela vse kot mora. Pa še če kaj crkne je na pol zastonj.
Pa frend ma bravota 00 letnik in ma zdej 170k km in ni mel nobenih večjih težav z njim, pa tud poraba se lahko sprav na dobrih 6 litrov če lepo voziš (to je večina relacije).
Odločitev je pa vedno od tistga k avto kupuje. Tko da mi lahko sam predlagamo.
LP
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Pe dec 30, 2005 7:20 pm

Mojster Miha je napisal/-a:lublancan - a je kje zapisano, kolko ima denarja ? Napisano je od 850 - 900 "tisočakov" - od tu naprej pa ne veva ne jst ne ti. Osebno recimo, da imam prihranjenih milijon tolarjev kupim avto za max pol milijona, ker se držim določenih načel varčevanja oz kupovanja. In če bi sam zapisal omenjeno vsoto, imam še enkrat toliko "na zalogi" - pač moj način kupovaja oz varčevanja. Tvoj, njegov .... me ne zanima - sicer pa kot rečeno tudi sam ni zapisal - torej je njegova stvar in o tem ne moremo dalje debatirat.
Glede cene vzdrževanja oz mojega zapisa, da je njegova cena relativna - volanska letev - če je pri BMW-ju za zamenjat, potem ne vem kakšna je pri FIAT-u pri enakih km oz enakih voznih pogojih. Glej prijatelj je pri BRAVI pri slabih 60.000 km menjal zavorne ploščice - pri mojem VW bodo zdržale (glede na zdajšnjo obrabo) vsaj 100.000, pri BMW-jih je po mojih izkušnjah ta številka še nekoliko višja - več km - pri enakih pogojih vožnje. Enako velja za ostale materiale. Seveda pa je nekaj drugega, če ti kupiš BMW z pol milijona km - pri enakih ali nekoliko več km bo BMW pri normalnem vzdrževanju in enakih pogojih vožnje vsekakor bolje ohranjen oz manj obrabljen kot FIAT.
Porabi manj (FIAT proti BMW) - ob primerni vožnji - kaj pa pri hitrosti 130 - 150 km/h ?

LP

To je pa čist realno mišljenje. In celo nekoga, ki ima BMW-ja... Sam ne primerjat prosim benfe z bravom..... mu delate krivico :roll: Sej obstajajo veliki avtomobili za majhen denar, vendar je to stvar okusa.... Jst si sam ne znam predstavljat, kako bi imel tak avto, pa da ne bi mel full al pa vsaj delnega kaska.... je pa ziher 300k... to je pa že kar... :evil: . Ampak... kdo upa dat roko v ogenj, da bo vsak BMW delal BP, al pa da Nissan Almera ne bo NIKDAR crknla. Vidu sem stat strica pred semaforjem k kup nesreče zraven crkjene Almere v Žabji vasi (NM). Tako da... "neuničljivo" za moje pojme ne obstaja. Drgač pa.... če ne veš kaj bi kupu za svoj dnar in če kupiš neki na blef, ker so drugi rekli, da "je kao avto po defaultu" "neuničljiv" ti to ne more bit porok za dober nakup. Pr avtu se hitr zajebeš... ampak v tem primeru bi blo boljš, da si vrgu dnar skoz okn... manj se boš žrl ;)
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx Pe dec 30, 2005 9:19 pm

glede ploščic ki zdržijo 100000km. Ka za ene ploščice pa maš ti to? Brat je moral pri Ibizi pri 25kkm menjat DISKE ne sam ploščice tak da neke hude trpežnosti tud vw( vag grupa) nima. Kot je dejan napisal kot se ti obnasas do avta, tak se bo on obnašal nazaj. Lahko pa naletiš na izjeme povsod, tudi pri BMW ;) . Ali pri fiatu, celo pri renaulto obstajajo ;) . Vglavnem stroški bodo klub teoretično večji kvarljivosti pri fiatu dosti nižji kot pri bmw in velik nižji kot pri japoncih. Ker za ceno enega dela pri japoncu lahk pri fiatu skor generalno nardiš( mal pretiravam ampak js skor res:)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov