Asterix je napisal/-a:Lastniki hond in bmw-jev lahko odgovarjate, 'hondaši' in 'bemwejaši' pa ne
OK, potem pa, lastnik BMWja in bmwjaš obenem tle.

Torej, imam točno tak avto kot ga ti gledaš, edino lepše barve. :P Opreme imava oba enako, torej nič. Štrom špegli so serijski in se drugačnih ni dalo dobit (edino še ogrevane, katere iščem pa jih ni). Centralno je tudi serijsko, edino vrečo za smuči nimam, je pa to dokaj redka stvar pri teh modelih.
PORABA JE OB NORMALNI VOŽNJI OD 7,7 DO 9,0 L/100KM, za vse pametnjakoviče tu. Če kdo ne verjame naj me kontaktira in se dobimo na pijači, mu prinesem skoraj vse račune od tankanj zadnjih dveh let, gor so napisani kilometri, pa naj potem govori. Slednjo porabo (9,0 l/100km) sem pridelal na poti na morje na Pag. To pri meni pomeni 4 osebe v avtu, avto do vrha nafookan s prtljago ter dvemi surfi na strehi. Največkrat imam porabo poleti od 8,0 do 8,2, pozimi okoli 8,5 do 8,7.
Vzdrževanje avta ni nek hud strošek, vsaj ne teh modelov. Vsak ki trdi drugače nima pojma, ali pa je slišal nekje nekoč nekaj v galaksiji daleč, daleč stran... Obstaja ogromno neoriginalnih delov ki so zelo poceni, mehanikov je nepooblaščenih malo morje (bivših uslužbencev bivšega Tehnouniona, ki so šli na svoje) ki odlično opravljajo svoje delo, tako da glede tega ni panike. Mene servis pride okoli 30kSIT, ko je treba kaj menjat (jaz sem menjal jermene (vse tri, tudi zobatega) ter napenjalce za 22kSIT,...), potem razne menjave semeringov na diffu zadaj so bili 30kSIT,... Deli so sigurno cenejši kot od drugih znamk (imamo doma sedaj že tretjega japonca, pa so deli v splošnem dražji, je pa res da je odvisno kateri).
318i sam po sebi je zelo dober uvod v svet BMWja in zadnjega pogona. Ima zelo dobro lego, je vodljiv kot malokateri drugi avto od konkurence (prednost zadnjega pogona in neobremenjenih sprednjih koles), v tem sigurno prekaša tudi Civica, Mondeota pa sploh. Do 100 te bo sicer nascal vsak malo močnejši Clio, ampak me niti malo ne gane, osebno se ne rabim tako dokazovat. Končno ima tovarniško 198km/h, po števcu malo več, ampak se mi avto smili da bi ga tolk gonil.
Neke HUDE športnosti pa ne pričakuj od 318i. V tem je Honda s tem motorjem v oglasu boljša.
Eden od problemov z BMWjem bi lahko bila njegova mašina M40. Ta avto je dokaj občutljiv na razne bedake za volanom ki ne delajo rednih servisov in avto mrzlega gonijo. Pa tudi ima nekaj napakic, ki se ti lahko maščujejo. Predvsem se dročniki radi izrabijo in se začnejo oglašat, pa odmična se izrabi. Te napake so potem popravili z novim motorjem M43, ki pa je ven prišel šele leta 93 (oziroma 9/92). Vendar če si vsaj polsposoben, ti ne bo kar tako crknilo. Moj avto je imel pred mano par bedakov, pa pri 225kkm še vedno dela BP. Imam kolega ki ima 350kkm na števcu s prvo mašino, katera dela še lepše kot moja.
Ampak tako pač je z vsemi avti. Tisti ki ti bo rekel da avto nima nobenih serijskih napak je pa lažnjivec.
Če te BMW res zanima potem bi jaz na tvojem mestu pogledal še starejše modele (E30). Mogoče se nekaterim zdi oblika zastarela, samo so pa bulletproof kar se kvalitete tiče. Tudi ta katerega gledaš (e36) je zelo zanesljiv, eletronike imaš samo toliko kolikor jo je potrebno da avto deluje. Včasih je to dobro, včasih ne.
Pozimi ter po mokrem moraš biti malo bolj pazljiva, ampak samo za odtenek bolj kot z drugimi avti. Vsak avto z RWD bo po snegu šel brez problema, v kolikor ohrani svojo hitrost. Ko se enkrat ustaviš pa bi znala naletet na problem. Letos jaz svojega avta še nikjer nisem rinil, pa sem vozil čisto po vsaki brozgi, katero je letos nebo dol poslalo. Lani smo šli trije avti nad Tržič na sankanje. Nekje na klancu smo morali ustavit ker se je našel en pacient ki nas ni hotel mimo spustit. Ko je blo treba speljat sem bil edini ki je speljal brez problemov (Megane in Lantra wagon nista imela te sreče). Občutek na gasu pa je.
Tko da tisto o stoječih Mercih na autobahnu je mal bosa (samooklicani stručkoti). Edini avto, katerega sem jaz letos videl v grabnu ob cesti je bil en Audi iz Italije, pa še tisti najbrž zaradi slabih gum.
Model E36, katerega gledaš, ima idelano razporeditev teže (50:50), tako da ga ob suhem vremenu zeloooooo težko spraviš počez, v dežju malo lažje, v snegu najlažje. Tako da dejansko se v 95% vremenskih razmerah avto obnaša VSAJ tako dobro kot kak FWD.
Tako naredi: Pojdi pogledat VSE kateri te zanimajo, vzemi s sabo nekoga ki ve kaj gledat in ti bo lahko podal neko (pol)strokovno mnenje in se potem odloči glede na:
- Ohranjenost
- Vozne lastnosti
- Morebitne stroške
- Kateri je tebi najbolj všeč!!! Navsezadnje ga boš ti vozila, ne pa mi tukaj.
Toliko zaenkrat od mene, za nadaljne informacije nas poišči na http://forum.bmwslo.com in ti bo še kdo povedal kaj o teh avtih.
PS: Ko sem kupoval svoj avto so bili v ožjem izboru še Nissan Sunny, Ford Escort in Honda Civic (starejši model). Po mentaliteti mi je BMW še najljubši, da o ostalih stvareh ne govorimo (mentaliteta Hondašev mi ne paše, think what you will).