Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr jan 04, 2006 11:08 am

Asterix je napisal/-a:Lastniki hond in bmw-jev lahko odgovarjate, 'hondaši' in 'bemwejaši' pa ne :EE


OK, potem pa, lastnik BMWja in bmwjaš obenem tle. 8)

Torej, imam točno tak avto kot ga ti gledaš, edino lepše barve. :P Opreme imava oba enako, torej nič. Štrom špegli so serijski in se drugačnih ni dalo dobit (edino še ogrevane, katere iščem pa jih ni). Centralno je tudi serijsko, edino vrečo za smuči nimam, je pa to dokaj redka stvar pri teh modelih.

PORABA JE OB NORMALNI VOŽNJI OD 7,7 DO 9,0 L/100KM, za vse pametnjakoviče tu. Če kdo ne verjame naj me kontaktira in se dobimo na pijači, mu prinesem skoraj vse račune od tankanj zadnjih dveh let, gor so napisani kilometri, pa naj potem govori. Slednjo porabo (9,0 l/100km) sem pridelal na poti na morje na Pag. To pri meni pomeni 4 osebe v avtu, avto do vrha nafookan s prtljago ter dvemi surfi na strehi. Največkrat imam porabo poleti od 8,0 do 8,2, pozimi okoli 8,5 do 8,7.

Vzdrževanje avta ni nek hud strošek, vsaj ne teh modelov. Vsak ki trdi drugače nima pojma, ali pa je slišal nekje nekoč nekaj v galaksiji daleč, daleč stran... Obstaja ogromno neoriginalnih delov ki so zelo poceni, mehanikov je nepooblaščenih malo morje (bivših uslužbencev bivšega Tehnouniona, ki so šli na svoje) ki odlično opravljajo svoje delo, tako da glede tega ni panike. Mene servis pride okoli 30kSIT, ko je treba kaj menjat (jaz sem menjal jermene (vse tri, tudi zobatega) ter napenjalce za 22kSIT,...), potem razne menjave semeringov na diffu zadaj so bili 30kSIT,... Deli so sigurno cenejši kot od drugih znamk (imamo doma sedaj že tretjega japonca, pa so deli v splošnem dražji, je pa res da je odvisno kateri).

318i sam po sebi je zelo dober uvod v svet BMWja in zadnjega pogona. Ima zelo dobro lego, je vodljiv kot malokateri drugi avto od konkurence (prednost zadnjega pogona in neobremenjenih sprednjih koles), v tem sigurno prekaša tudi Civica, Mondeota pa sploh. Do 100 te bo sicer nascal vsak malo močnejši Clio, ampak me niti malo ne gane, osebno se ne rabim tako dokazovat. Končno ima tovarniško 198km/h, po števcu malo več, ampak se mi avto smili da bi ga tolk gonil.

Neke HUDE športnosti pa ne pričakuj od 318i. V tem je Honda s tem motorjem v oglasu boljša.

Eden od problemov z BMWjem bi lahko bila njegova mašina M40. Ta avto je dokaj občutljiv na razne bedake za volanom ki ne delajo rednih servisov in avto mrzlega gonijo. Pa tudi ima nekaj napakic, ki se ti lahko maščujejo. Predvsem se dročniki radi izrabijo in se začnejo oglašat, pa odmična se izrabi. Te napake so potem popravili z novim motorjem M43, ki pa je ven prišel šele leta 93 (oziroma 9/92). Vendar če si vsaj polsposoben, ti ne bo kar tako crknilo. Moj avto je imel pred mano par bedakov, pa pri 225kkm še vedno dela BP. Imam kolega ki ima 350kkm na števcu s prvo mašino, katera dela še lepše kot moja.

Ampak tako pač je z vsemi avti. Tisti ki ti bo rekel da avto nima nobenih serijskih napak je pa lažnjivec.

Če te BMW res zanima potem bi jaz na tvojem mestu pogledal še starejše modele (E30). Mogoče se nekaterim zdi oblika zastarela, samo so pa bulletproof kar se kvalitete tiče. Tudi ta katerega gledaš (e36) je zelo zanesljiv, eletronike imaš samo toliko kolikor jo je potrebno da avto deluje. Včasih je to dobro, včasih ne.

Pozimi ter po mokrem moraš biti malo bolj pazljiva, ampak samo za odtenek bolj kot z drugimi avti. Vsak avto z RWD bo po snegu šel brez problema, v kolikor ohrani svojo hitrost. Ko se enkrat ustaviš pa bi znala naletet na problem. Letos jaz svojega avta še nikjer nisem rinil, pa sem vozil čisto po vsaki brozgi, katero je letos nebo dol poslalo. Lani smo šli trije avti nad Tržič na sankanje. Nekje na klancu smo morali ustavit ker se je našel en pacient ki nas ni hotel mimo spustit. Ko je blo treba speljat sem bil edini ki je speljal brez problemov (Megane in Lantra wagon nista imela te sreče). Občutek na gasu pa je.

Tko da tisto o stoječih Mercih na autobahnu je mal bosa (samooklicani stručkoti). Edini avto, katerega sem jaz letos videl v grabnu ob cesti je bil en Audi iz Italije, pa še tisti najbrž zaradi slabih gum.

Model E36, katerega gledaš, ima idelano razporeditev teže (50:50), tako da ga ob suhem vremenu zeloooooo težko spraviš počez, v dežju malo lažje, v snegu najlažje. Tako da dejansko se v 95% vremenskih razmerah avto obnaša VSAJ tako dobro kot kak FWD.


Tako naredi: Pojdi pogledat VSE kateri te zanimajo, vzemi s sabo nekoga ki ve kaj gledat in ti bo lahko podal neko (pol)strokovno mnenje in se potem odloči glede na:
- Ohranjenost
- Vozne lastnosti
- Morebitne stroške
- Kateri je tebi najbolj všeč!!! Navsezadnje ga boš ti vozila, ne pa mi tukaj.


Toliko zaenkrat od mene, za nadaljne informacije nas poišči na http://forum.bmwslo.com in ti bo še kdo povedal kaj o teh avtih.

PS: Ko sem kupoval svoj avto so bili v ožjem izboru še Nissan Sunny, Ford Escort in Honda Civic (starejši model). Po mentaliteti mi je BMW še najljubši, da o ostalih stvareh ne govorimo (mentaliteta Hondašev mi ne paše, think what you will).
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr jan 04, 2006 11:13 am

sanny je napisal/-a:sej se lahko prepiramo do druzga leta keri je bolši pa to...BMW ni za študentski žep...ni sam unih 450-500 jurjev kolikor je treba pač dat za avto. je še uzdrževanje (ena guma za tega BMW-ja stane sigurno več kot za kakega puntota al cliota)...


Aja? Meni že dve leti super ratuje. Pa sedaj plačujem še najemnino za bajto (70kSIT +kar poštene stroške si razdeliva s punco), plačujem življenjsko zavarovanje, hrana, internet (trenutno čakam na novega), telefon, pa še kaj se najde.

Take bedaste tle poslušam da joj. :roll:

PS: Vsekakor pa boš za KATERIKOLI avto rabila več kot samo nakupno ceno avta.
Slika
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Sr jan 04, 2006 11:20 am

evo me lastnik mesanice honde.mam 1.6 16v motor poraba pozimi 7.5 8,poletni brez klime 6.5 klima 7.5. na polnih obratih pa tm 9-10.ga mam od 150k zdej ma 200k sm servisi pa dela k sus nobenih problemov
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jan 04, 2006 11:33 am

Na kratko ker itak vsak po svoje bluzi: bejš od esi motorja v Civicu (beri 5G 125ps). pri teh kilometrih bo j..ba ker zna kr dost olja že požret...
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Sr jan 04, 2006 11:36 am

Karkoli izbereš je lahko bodisi jeba, bodisi tankaj in vozi. :roll:
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr jan 04, 2006 11:37 am

Aja, avto ki ga gledaš (seveda govorim spet o BMWju) je po slikah sodeč zelo lepo ohranjen. Že to da zici niso videt čisto nič oguljeni in strgani ti marsikaj pove. Pa tudi drugih nepravilnosti ni videt.

LP, N
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jan 04, 2006 11:54 am

milankregar je napisal/-a:Karkoli izbereš je lahko bodisi jeba, bodisi tankaj in vozi. :roll:


Sam nasvet z moje strani in kokr pravjo esi lastniki... Zelo rizičen motor...

Drgač pa BMW ti ponuja več udobja itd je "več" avta, Civic pa pač mala a hitra zadeva.. Tako da tukaj je kr velka razlika glede namena, tako da če veš kaj ti bl sede ni težka izbira....
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Sr jan 04, 2006 12:06 pm

nevem zakaj bi bil esi motor slab.8si ga mel) mam kolega k je naredu z njo ze 250k km ma na stevcu 310k km pa ne pozere kaplce olja men pa tud ne sm nevem kak je razlika med masinama 125 pa 130 km(cupra r) ce mi lahk razlozis me res zanima k mislim zdej neki novejsga kupt (hondo)
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Sr jan 04, 2006 12:33 pm

Vse je odvisno od bivših lastnikov, tudi esi-ji pretirano ne žrejo olja, razen tistim, ki jo konstantno vlečejo v blokado :twisted:

Lp
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Sr jan 04, 2006 12:39 pm

tocno tako RR ce ni blokade je vse kul vem pr svojem.same ni mal pretiravajo
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr jan 04, 2006 12:51 pm

Bmw-ja ali hondo. Oboje je kvaliteta, kar pa za forda ne morem z gotovostjo trditi. Honda je bolj športna in če si si jo vedno želela si jo privošči. ;)
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jan 04, 2006 1:14 pm

rover416 je napisal/-a:nevem zakaj bi bil esi motor slab.8si ga mel) mam kolega k je naredu z njo ze 250k km ma na stevcu 310k km pa ne pozere kaplce olja men pa tud ne sm nevem kak je razlika med masinama 125 pa 130 km(cupra r) ce mi lahk razlozis me res zanima k mislim zdej neki novejsga kupt (hondo)


Lih to je k... esi je sohc vtec z eno odmično, 130PS pa klasični non VTEC dohc z dvema :D

Ni slab motor daleč od tega, je pa zelo težko ohranjenga dobit in to je problem. Tako ohranjeno k ma tvoj kolega težko dobiš, ker je folk pač ne proda ker dela bp
Sej ni panike generalno narest pa vse poštimat sam je spet strošek :D

Hočm samo svetovat da se zadeva preveri!!! pač en od malenkosti na katero morš bit pozoren pr esi-ju..
BTW če je desn zadnji baltnik kej rjav ne paničart majo Civic z tem probleme, vsaj večina...

Glede blokade, ni tok fora v nabijanju ampak enostavno ma max moč skor pr blokadi in treba enostavno gnat v rdeč polje da gre na polno.. In pr esi-ju to pomeni da začne hitr olje pit, ni sveda nujno, je pa zelo pogosto pr motorji z +120.000km..
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Sr jan 04, 2006 1:29 pm

ja ker civice pa majo dohc vtec 1.5 motor ma?mene zanima dolga civic sedan 96 letnik
 
Uporabniški avatar
Pohorc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Sr jan 04, 2006 1:26 pm
Kraj: zreče

Napisal/-a Pohorc Sr jan 04, 2006 1:33 pm

vsekakor ti priporočam hondo. je zelo poskočen avto z majhno porabo, vendar pazi ko kupuješ ker je malo teh hond nekaramboliranih.
bol ga pijemo, lepši smo
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jan 04, 2006 1:35 pm

DOHC oz 2 odmične ima samo 1.6 VTI z 160 ps... to govorim za 5G (92-95) in 6G (95-00) 1.5 je isto sohc, sam je drug sistem kot stari esi motor, (je sicer tut novejši esi, vendar sam v crx-ih 96+letnik) kot prvo ma 3stage vtec itd...
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Sr jan 04, 2006 2:12 pm

CupraR je napisal/-a:
rover416 je napisal/-a:nevem zakaj bi bil esi motor slab.8si ga mel) mam kolega k je naredu z njo ze 250k km ma na stevcu 310k km pa ne pozere kaplce olja men pa tud ne sm nevem kak je razlika med masinama 125 pa 130 km(cupra r) ce mi lahk razlozis me res zanima k mislim zdej neki novejsga kupt (hondo)


Lih to je k... esi je sohc vtec z eno odmično, 130PS pa klasični non VTEC dohc z dvema :D

Ni slab motor daleč od tega, je pa zelo težko ohranjenga dobit in to je problem. Tako ohranjeno k ma tvoj kolega težko dobiš, ker je folk pač ne proda ker dela bp
Sej ni panike generalno narest pa vse poštimat sam je spet strošek :D

Hočm samo svetovat da se zadeva preveri!!! pač en od malenkosti na katero morš bit pozoren pr esi-ju..
BTW če je desn zadnji baltnik kej rjav ne paničart majo Civic z tem probleme, vsaj večina...

Glede blokade, ni tok fora v nabijanju ampak enostavno ma max moč skor pr blokadi in treba enostavno gnat v rdeč polje da gre na polno.. In pr esi-ju to pomeni da začne hitr olje pit, ni sveda nujno, je pa zelo pogosto pr motorji z +120.000km..


Popolnoma se strinjam s tabo
Je pa potrebno opozorit še na to, da se z tole Hondico ni dobr zaletet, v tem primeru si z BMW na boljšem :?
Lp
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jan 04, 2006 2:27 pm

Ja to sm pa pozabu glede varnosti je katastrofa :shock: ne govorim na pamet ampak na podlagi uradnih crash testov, eden od razlogov da so jo sam 3 leta delal. Vem da avto ni za zaletavat se vendarm nekaj tut šteje.

BTW; civic 1.5 LSI z 90ps je tut čist fajn zadeva, pa še lažje dobiš lepo...
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Sr jan 04, 2006 2:47 pm

to to civic sedan 1.5 lsi mene zanima ful je huda.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jan 04, 2006 2:55 pm

najbrš maš v mislih 1.5 iLS z 114ps. LSi je 90 ps non vtec in še 5G...

Ni švoh, kr dost ponuja, ni pa spet ne vem kaj, pač Civic :P

Aja če te kej zanima glede tega 1.5 114 Civica sam upraš, sicer mam HB sam je itak vse isto :P
Zadnjič spremenil CupraR, dne Sr jan 04, 2006 7:03 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Sr jan 04, 2006 3:00 pm

aha zanima me ce kej pase od stare 5g.a mas mogoce msn da se t kej pomenmo
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov