Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne jan 08, 2006 1:52 pm

se eno uprasanje imam za vas ki se bolj spoznaste na audi-je ;)
zanima me kako ima lahko audi tolko konjev, kot sem zasledil en oglas na a.com in sicer 131 kW / 179 KM.Ker kolko vem s3 jih ima krepko vec.mozno da je bila napaka pri vnosu oz da je kej predelan. buuu
evo link http://a.avtooglasnik.com/oglas18056

LP ;)
 
spiller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne okt 23, 2005 7:42 pm

Napisal/-a spiller Ne jan 08, 2006 2:03 pm

Kar se tice Audija A3, imajo razvite naslednje (bencinske) motorje:
1.6 100 KM
1.8 125 KM
Turbinci:
1.8 T 150 KM
1.8T 180 KM
Ter S3:
S3 letnik 1999-2001 ima 210 KM
S3 letnik 2001-2003 pa 225 KM+vec dodatne opreme kot prejšnji

Torej 1.8T 180 KM ne štejemo med S3 ampak med "navadne" turbince.
Druguče pa kar se tiče S3-ja pa lahko rečem da je hkrati dobr športnik z veliko udobja in temu primerno ceno. :D
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne jan 08, 2006 2:08 pm

spiller je napisal/-a:Turbinci:
1.8T 180 KM


tudi to obstaja?? :shock: :shock: :shock:
hvala za informacijo :D
 
spiller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne okt 23, 2005 7:42 pm

Napisal/-a spiller Ne jan 08, 2006 2:17 pm

Malenkost :D Obstaja ja, samo jih je zelo malo in še večina kar sem jih opazu jih je v 5 vratni različici.Tisti motor je lih umes 1.8T 150KM in S3, tko da se raje kupci odločajo za 1.8T 150KM (cenejš in manjši stoški), oz.se dobi vsako toliko kdo ki ima vec denarja za S3 :D Upam da bom tud jaz eden tistih ponosnih lastnikov ki imajo S3 (čez nekaj časa) :D :D :D
 
butara
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne jun 26, 2005 11:00 pm

Napisal/-a butara Ne jan 08, 2006 3:21 pm

uzami tistega za 150 boš mel tudi cenejšo registracijo pol si ga tunni pa boš mel 180 konjičev :roll:
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne jan 08, 2006 3:48 pm

butara je napisal/-a:uzami tistega za 150 boš mel tudi cenejšo registracijo pol si ga tunni pa boš mel 180 konjičev :roll:


kaj pa mislis kaka je razlika? samo v racunalniku al je se mogoce v turbini al kje druge?pomojem je blok motorja, gredi pa vse to enako, je samo elektronika drugace nastelana.....ima kdo kej izkusenj s tem??
lP

uh samo je pa hudis, ker ta ki ima 131 kw gre lih v kategorijo neomejeno in namrec nad 130kw....uh to ni zdravo ne....pride kr 30.000sit vec registracija....
pol dam raje 100.000sit za tunung ;)
LP
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne jan 08, 2006 3:50 pm

Pomoje so tisti 131kW napacni, ker 180KM pomeni 132kW, to pa je zal tudi razlog za najdrazji registracijski razred - nad 130kW.
Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3874
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne jan 08, 2006 4:54 pm

Mate je napisal/-a:Pomoje so tisti 131kW napacni, ker 180KM pomeni 132kW, to pa je zal tudi razlog za najdrazji registracijski razred - nad 130kW.


132 kW ali 180 km je uradno. Je pa zanimivo da pri PSA-ju imajo motor s 130kW / 180 km(206RC, 307). In Toyota ma dizla s 130kW, za katerega pa deklarirajo pravilnih 177km...

180 konjski ima intercooler, ki ga 150 nima.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne jan 08, 2006 5:11 pm

A je možno naknadno vgradit intercooler in kok to stane?
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne jan 08, 2006 6:55 pm

Blinder je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Pomoje so tisti 131kW napacni, ker 180KM pomeni 132kW, to pa je zal tudi razlog za najdrazji registracijski razred - nad 130kW.


132 kW ali 180 km je uradno. Je pa zanimivo da pri PSA-ju imajo motor s 130kW / 180 km(206RC, 307). In Toyota ma dizla s 130kW, za katerega pa deklarirajo pravilnih 177km...

180 konjski ima intercooler, ki ga 150 nima.


ma pomojem je skoraj nemogoce da samo z intercoolerjem pridobijo 30km kaj menis ti??
intercooler se da vsekakor vgradit ampak js mocno dvomim da je samo to vzrok za visje stevilo konjev.
a res a3 ki ima 150 konjev nima intercoolerja al kaj? to mi je zelo cudno, ker turbina se zelo segreva in ne vem kolko se odvaja toplota od nje.booo....zelo mozno da je brez ampak ful cudno....
LP
 
Uporabniški avatar
Daco
Uporabnik
 
Prispevkov: 1461
Pridružen: To jan 28, 2003 1:49 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a Daco Ne jan 08, 2006 8:46 pm

Dariooo je napisal/-a:Kako pa kej s servisi??...ima kdo kej izkusenj s tem?? kolko pride en velik servis? recimo olje, filter olja, skratka vsi filtri, jermeni, zobat jermen, natezalci....pa kaj se spada sm??

Najlepse hvala vsem za pomoc :)


No jst sem lani poleti delal veliki servis in me je prislo vse skup iz glave mislim da tam okol 130-140k (sem ze mal pozabil). Seveda ne pri pooblascencu, a pri mehaniku, ki ve kaj dela.Zdej upam da imam naslednjih pet let mir. Ce te kaj vec zanima o teh A3 misllm, da je bilo ze dosti napisano vw-audi forumu... vprasas pa tudi lahko.
Slikaodkleni svojo Nokio brezplačno - www.odkleni.si
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jan 08, 2006 8:51 pm

Joj prejoj :?
140k za veliki servis. Fotr je dal lansko leto pri 105kkm (torej 15kkm "prekmalu", samo zaradi boljšega občutka) menjat še jermen z vsemi pripadajočimi pritiklinami. (sicer je na 105 "mali" servis) in je vse skupaj prišlo okrog 50k sit, natančne številke se ne spomnim več, ampak 140k te je pa veliko stalo...:(
Si mogoče menjal kakšne roke, zavorne ploščice na vseh kolesih ali kaj podobnega?
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3874
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne jan 08, 2006 8:56 pm

Dariooo je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Pomoje so tisti 131kW napacni, ker 180KM pomeni 132kW, to pa je zal tudi razlog za najdrazji registracijski razred - nad 130kW.


132 kW ali 180 km je uradno. Je pa zanimivo da pri PSA-ju imajo motor s 130kW / 180 km(206RC, 307). In Toyota ma dizla s 130kW, za katerega pa deklarirajo pravilnih 177km...

180 konjski ima intercooler, ki ga 150 nima.


ma pomojem je skoraj nemogoce da samo z intercoolerjem pridobijo 30km kaj menis ti??
intercooler se da vsekakor vgradit ampak js mocno dvomim da je samo to vzrok za visje stevilo konjev.
a res a3 ki ima 150 konjev nima intercoolerja al kaj? to mi je zelo cudno, ker turbina se zelo segreva in ne vem kolko se odvaja toplota od nje.booo....zelo mozno da je brez ampak ful cudno....
LP


Kaj prav mene si nasel za to vprasat? :D Ej nevem, +20% zaradi samega intercoolerja je dosti.. po mojem majo se kaksne druge razlike tejle dva motorji(poleg intc. in elektronike). Turbo??
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3874
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne jan 08, 2006 8:56 pm

tale post je za zbrisat
Zadnjič spremenil Blinder, dne Ne jan 08, 2006 9:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Daco
Uporabnik
 
Prispevkov: 1461
Pridružen: To jan 28, 2003 1:49 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a Daco Ne jan 08, 2006 8:58 pm

Sej so sam deli velik vec kot 50k... vodna pumpa (z metalnim rotorjem) okol 20k, pol vsi mozni filtri (oljni, zracni, mikro - en tabols kao za 9k), pa olje, pa jermen, pa napenjalci in vse kar gre zraven.... aja poleg mi je zamenjal se svecke, pa zavorne ploscice. Misllim, da me je delo prislo okol 25-30k drugo so nanesli deli. Pooblascenci so mi za isto stvar govorili da me bo prislo okol 200k. Tko da ne vem, kje ti lahko naredis veliki servis za 50k :shock:
Slikaodkleni svojo Nokio brezplačno - www.odkleni.si
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jan 08, 2006 11:47 pm

Daco je napisal/-a:Sej so sam deli velik vec kot 50k... vodna pumpa (z metalnim rotorjem) okol 20k, pol vsi mozni filtri (oljni, zracni, mikro - en tabols kao za 9k), pa olje, pa jermen, pa napenjalci in vse kar gre zraven.... aja poleg mi je zamenjal se svecke, pa zavorne ploscice. Misllim, da me je delo prislo okol 25-30k drugo so nanesli deli. Pooblascenci so mi za isto stvar govorili da me bo prislo okol 200k. Tko da ne vem, kje ti lahko naredis veliki servis za 50k :shock:


Sem napisal da se je delal mali servis(a.k.a menjava olja+filtra za olje in zrak)+menjava jermena in pritiklin. Vodna pumpa se ni menjala, svečke so se menjale pri 90k, pa tudi zavorne ploščice se niso menjale ker so se spredaj ravnotako pri 90k zadaj pa so še povsem ok. Od tod torej takšna razlika :)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po jan 09, 2006 12:39 am

Glede 1.8T: 150 ps ma K03 turbino; 180ps K03S, 210 in 225 K04. To so te čist osnovne razlike :lol: :lol:

K03 gre tm max na 220 realnih, K03S na 240, K04 tm 270 ps... Seveda ne samo z čipom :lol: :lol:

Računaj da če uzameš 1.8T bo treba 99% menjat LMM. Un 1% ostane če ga je lastnik sam menjal v roku 2 let :lol: :lol: :lol:

Glede servisov, uni normalni (olje, filtr) so dost pocen, čim se pa kej več menja se pa kr nabere. Računaj da so za tak motor svečke po 4000 itd...

Drgač bi sam 150ps verzijo uzel, vendar samo zaradi registracije ker 180 verzija dost več ponuja. Predvsem podvozje in zavore so precej boljše...Sam te pa +130kw ubije :roll: :roll: enkat na leto :lol: :lol:
Zadnjič spremenil CupraR, dne Po jan 09, 2006 12:43 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
butara
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne jun 26, 2005 11:00 pm

Napisal/-a butara Po jan 09, 2006 12:42 am

in kaj je LMM
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po jan 09, 2006 12:46 am

Luft messer, merilec pretoka zraka.. Pride za zračnim filtrom in ta k.. v 99% spusti dušo po enih 2-3 letih ne glede na km..
Če se maj vozš še hitrej gre.. hudič se zapaca in zadeva crkne. V večini primerov to pomeni da avto ne gre več tako kot treba, ti pobere moč (20 ps in več) lahko pa avto posatne nevozen... Takrat se ga pač odklop in na servis..

Ta k, je vsaj stal okol 70.000, obnovljeni tm pol manj, se je pa tut menjal pod kulanco, ne vem kako ma to sedaj Audi poštiman.
 
butara
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne jun 26, 2005 11:00 pm

Napisal/-a butara Po jan 09, 2006 1:23 am

to pol ni dobr jaz si nisem imel dobre predstave med 150 in 180 ker to toliko razlike jst sem mislu da je to minimalna razlika ampak to je že velik poseg v avto če bi hotu dobit iz 150 na 180
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 7 gostov