Sem nov na forumu, zanima pa me, če bi npr. sam odšel v Nemčijo po avto (kar pa definitivno ne bom, bi me takoj "nategnil" Sad ), koliko bi moral še dodati ceni, ki je napisana npr. na mobile.de, oz. če je avto vreden 10.000 eur, koliko bi me prišel (približno), če bi ga kupil preko nekoga, ki te avtomobile vozi iz Nemčije ?
Če je na mobile.de napisana cena 10000 eur moraš ti plačat max 100 eur več, saj je ene 300-400 eur se spustijo ceno. Drgac pa ce gres sam ne mores nc velik zajebat, ker nemčija ni balkan. Jaz sem šel lani avgusta po mojo vectro gor. Nič drugega ne rabš kot eurote. Zaželeno je da imaš nekoga zdraven, k obvlada nemško. Jaz sem imel..... Drgač je pa bolj bistvenega pomena da imaš čas če ne greš kupit dotični avto...
Kajti če si prisiljen hitro kupit avto, ga po vsej verjetnosti ne boš dobrega dobil.... Murphy pač....
Stroški prevoza (pišem za 1.6 16v 74kw Vectro 98 letnik)
- 150 eur zavarovanje+registracija za 14 dni
- 80-100 eur bencin + cestnine (bil sem v Wolsburgu - 1000km stran od LJ)
- 22000 SIT na LPP za homologacijo
- cca 36k za reciklažo in davek (reciklaža: 14SIT/kg, davek: po lestvici)
Avto vreden 5k eur se ne splača gor hodt iskat, pri ceni 15k pa je že razlika.....