Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne jan 22, 2006 8:33 pm

damijana - glede na to, da si omenila, da kupuješ GOLF-a letnik 2000 oz mlajšega sklepam, da nameravaš za avto odštet okrog 2 mio SIT in si med kandidati omenila tudi FABIO ti verjetno ustreza tudi avto tega razreda.
Osebno bi raje kot FABIO vzel POLO - po možnosti z motorjem TDI - 105 "konjev". Odlična kombinacija - omogoča ti odlične zmogljivosti in športne užitke, na drugi strani pa lagodno, mirno vožnjo s katero ne bo težav narediti 1000 km z enim polnjenjem. Avto ima glede na razred kateremu pripada kakovostno izdelavo in odlične materiale v notranjosti - na žalost ima to tudi slabo lastnost - cena takega je bila recimo leta 2003 okrog 3,5 mio SIT, z kakšnim dodatkom pa si bil blizu 4 -ih milijonov. En primerek z praktično vso opremo
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=562971#
FABIA je na drugi strani glede mehanike enak avto, razlike so v kvaliteti in odličnosti materialov, ki je po "zakonih" koncerna slabša. Sicer pa če te to ne moti potem je to zate samo prednost.
Sicer pa še en predlog - nov avto, samo generacijsko starejši za primerljivo vsoto
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=612791#

LP
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Ne jan 22, 2006 8:59 pm

golf sdi je resnično prepočasen (17+sekund :pop: do 100km/h...), res zeeeelo žalostno, ampak, če pa ti je popolnoma vseeno, če kdaj prideš do 130 km/h in ti je pomemben samo stroškovni vidik, je čist v redu. poraba od 5-7.5 (široke gume in dost "živahna" vožnja)
hm, morda še komentar kolega, ki ga ima na 235/40/17 gumah...v hrib na avtocesti me je poln avtobus prehitel :x (3je v avtu in polno prtljage)

1.4 motor s 75 konji pa je bistveno bolj živahen (sm ga vozil 3 leta), spet pa jasno ni dirkalnik.
poraba je od:
6(na izzy tura)
8 (poln gas avtocesta konstantno 170+)
draganje cca 11
pospešek je cca 13s do stotke, končna cca 180 (max s pomočjo klančka 190, vedno pa gre 170)
napake in stroški:
vse je na uradnih servisih drago kot *** (kje pa ni)
redni servis 23jurjev, ampak pri meni je bil vsak nad 70jurjev:?
nekaj pri mašini se zapacava in avto vsakič ko spustiš gas avto crkne
:!: vsakič, ko so kao popravili se je kmalu zopet pojavilo (avto je mel manj kot 65kkm, ko sem ga prodal), na servisu so kao nekaj spucali in to bi naj blo to..delovalo je kakšen teden ali dva!
bočna stekla padajo dol kr naenkrat, neka plastika zmrzne.
pa žarnice NONSTOP crkujejo, čist zares se ne spomnim da bi kak teden vse gorele.
skratka, ne priporočam :ne
to so problemi, ki so se pojavljali pri vseh, ki jih poznam:!:

poglej raje za kakšnim focusom, bmw-jem(so cenejši za vzdrževanje, kot je splošno mnenje), ali pa pač drugim motorjem, če že mora biti golf.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne jan 22, 2006 10:14 pm

Malo me motijo te izjave o SDI motorju - prepočasen, ne gre nikamor. Ne vem namreč, po katerih merilih sodite.
Njegov pospešek do 100 km/h ni neka "briljantna" zadeva, ampak kolikokrat pri vožnji uporabljaš ta pospešek - zelo redko.
Na drugi strani je prožnost motorja, ki je bolj uporabna v vsakdanjih vožnjah - recimo pospešek od 50 - 80 km/h v 4. prestavi je nekje v rangu (dobro sekundo slabši od najboljših in nekoliko zmogljivešji od šibkejših) zmogljivosti 1,6 litrskih bencinskih motorjev, ki so prodajno dobro zastopani v tem razredu - ampak zavedati se je treba, da imajo ti agreagati nekje 40 - 50 "konjev" več.
Po mojih izkušnjah pomanjaknje najbolj občutih pri vožnji po AC , drugače je na navadnih cestah dovolj prožen.

Polni avtobus potnikov pri vožnji v hrib pa ni dobra primerjava zmogljivosti - ker vem iz lastnih izkušenj, kako zmogljivi so sodobni avtobusi oz tovornjaki - in bi pri tisti vožnji v klanec "zmrznil" marsikateri avto, če si šofer to samo zamisli oz zaželi.
LP
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne jan 22, 2006 10:22 pm

Glede na izbrana modela sklepam, da ti moč motorja ni pomembna in da so važni le stroški, ki jih boš imela z avtomobilom. Glede na 15kkm letno to pomeni približno 40km na dan, v dveh do štirih relacijah na dan je to med 10 in 20km na relacijo, kar dizlu ne ustreza ravno najbolje, saj pozimi potrebuje dobrih 10km da se ogreje, v tem času se pa tvoja relacija že konča, kar ni dobro za motor, ker bi bil večino časa vožen mrzel. Iz tega vidika bi se jaz odločil za 1.4 bencinerja, ki ob lepi vožnji tudi ne bo požrešen, ogrel se bo pa tudi pozimi v približno petih kilometrih in ti bo za to bolj hvaležen. (razdalja potrebna za ogrevanje je napisana za izključeno gretje kabine)

Glede serijskih napak
- 3-vratni modeli imajo plastične nosilce sprednjih šip, ki se slej ko prej polomijo in jih je potrebno zamenjati za kovinske.
- Rade se zapackajo ključavnice, tako da avto "ne ve" ali so vrata odprta ali ne.
- Guma na ročajih vrat se prehitro vidno obrabi.
- Žarnice na določenih zelo hitro pregorijo.
- Mehanizem za brisalce zarusta.
Pa verjetno še kaj, na kar sem pozabil.

Glede teh žarnic je tako, da so mi na Golfu IV 1.6 letnik 98 precej pregorevale, sedaj na TDIju letnik 2000 pa je z žarnicami mir.

Drugače so po mojem mnenju teli golfi precej hvaležni avtomobili - z 1.6 nisem imel praktično nobenega izredenga stroška, razen mojih napak in zgoraj navedenih "serijskih", pri TDIju pa sem zamenjal amortizerje in selen bloke, enkrat pa se mi je zapackal filter za nafto. S prvim sem naredil 58kkm (do 114kkm na avtomobilu), z drugem sem pri 32kkm (števec je trenutno na 127kkm). Poraba pri 1.6 je bila 8.2, pri TDIju je 6, oboje z relativno hitro vožnjo.

Še tole, 1.4 mašine imajo tam pri jermenu nek plastični del, ki rad poči, tako da je koristna bolj redna kontrola.

Uspešen nakup želim!
Slika
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Re: golf IV bencinc ali dizel?

Napisal/-a sonček Ne jan 22, 2006 11:31 pm

damijana je napisal/-a:Pozdravljeni!
Zanima me poraba in vzdrževanje Golfa IV 1.4 bencinca in Golfa IV 1.9 SDI.Možne klasične napake itd.
Morda bi lahko našla kaj drugega v istem cenovnem rangu! Prosim za vaše mnenje!
Hvala!
P.S.: Bistveno za moj nakup je mala poraba goriva in nizki stroški vzdrževanja (delam 15.000 km na leto)!


Fotr kaj naj naredim da mi bo petka manj pila. Fotr prav ja dizla si kup.

Vsekakor ti priporočam dizla........
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: golf IV bencinc ali dizel?

Napisal/-a For Po jan 23, 2006 12:25 am

damijana je napisal/-a:Pozdravljeni!
Zanima me poraba in vzdrževanje Golfa IV 1.4 bencinca in Golfa IV 1.9 SDI.Možne klasične napake itd.
Morda bi lahko našla kaj drugega v istem cenovnem rangu! Prosim za vaše mnenje!
Hvala!
P.S.: Bistveno za moj nakup je mala poraba goriva in nizki stroški vzdrževanja (delam 15.000 km na leto)!


SDI se sploh ne more primerjati z 1.4, lahko ga primerjamo z trivaljnikom 1.2, ker oba imata 68 KM... ;)

maniac, daj tole preberi prosim! ;)

Tukaj je popoln seznam vseh stroškov (mogoče 2-3 žarnice manjkajo :lol: ) ki sem jih imel do zdaj.
Poraba ni šla nikoli čez 7,3

Golf IV 1.4 55 kW (75KM)------- 09. 2001

22.05.2002
Prvi servis 15.000 km--------------------------------- ---------21.189,00 sit

14.02.2003
Drugi 30.000 km------------------------------------------------- 31.806,00 sit

16.09.2003
Tretji 45.000 km------------------------------------------------- 32.909,00 sit

18.11.2003
Pri 50.000 km sem hotel da spucajo dušilno enoto
Samodiagnoza pomnilnika napak
Čiščenje in nastavitev dušilne enote
Meritve termoelementov
Varovalka 30A
Gumica brisalca
Vse skupaj------------------------------------------------------- 10.673,00 sit

09.04.2004
Četrti servis 60.000 km---------------------------------------- 43.572,00 sit

23.09.2004
Peti servis 75.000 km------------------------------------------ 24.742,00 sit

28.092004
Demontaža montaža LAMBDA sonde
Kontrola ispušnih plinov
Lambda sonda-AXP
Vse skupaj-----------------priznana kulanca 50,00%---- 28.797,00 sit

03.03.2005
Zobati jermen je ohlapen in poškodovan
Menjava zobatega jermena--------------------priznana kulanca 100,00%

04.03.2005
Šesti servis 90.000 km-----------------------------------------47.762,00 sit

31.05.2005
Demontaža in montaža obloge sprednjih vrat
Demontaža in montaža nosilca agregata vrat
Popravilo nosilca vrat
Sponka
Nosilci dvigalca stekla 3 – SD
Vse skupaj---priznana kulanca 50,00%-------------11.263,56 sit

30.08.2005
Sedmi servis 105.000 km
in demontaža in montaža gumic stabilizatorja--------29.839,00 sit

18.01.2006
116.000 km
Demontaža in montaža vijačne vzmeti--------------1.962,00 sit
Demontaža in montaža vzmetne noge--------------10.464,00 sit
Vzmet-SD zelena, modra, modra--- dva kosa-------------priznana kulanca 100,00%

Demontaža in montaža stikala zavorne luči----------1.308,00 sit
Samodiagnoza pomnilnika napak----------------------1.308,00 sit
Stikalo stop luči 4 p--------------------------------------1.854,00 sit

5x registracija
5x kasko
1x komplet zimskih gum
1x komplet letnih gum
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Po jan 23, 2006 12:36 pm

izjema (če lahko temu tako rečem) potrjuje pravilo ;)

aja pa pri mojem sem pozabu napisati še popolno odpoved ključavnice za vžig pri cca 5.000 km, pa vse malenkosti sem izpustil seveda-to je le bilo kr nekaj let nazaj.
pa fotra je 2 krat pustil na cesti, pa ne vem točno kaj je bilo narobe...takrat še ni bil moj!

mi smo bili zeeeeeeeeeelo razočarani nad kvaliteto in zanesljivostjo golfa...
je bil pa fajni za vozit, tudi lega je bla kul, pa bremze so bile odlične.
lp
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Po jan 23, 2006 1:14 pm

Moje mnenje se tudi pridruzuje pristasom bencinskih motorjev, ce dela gospodicna le 15k km na leto in glede na nabavne cene dizlov se dosti bolj splaca bencinar.Pa magari 1.6 ce so vprasljive zmogljivosti...
Drugace ti pa hitra kalkulacija pove da bo prihranek pri gorivo minimalen pri teh km:
15k km z bencinarjem, povprecje porabe 7,5/100 in 15k km z dizlom, povprecje porabe 5,5/100km, je prihranek 500sit na 100 km je to okoli 70 jurjev na leto (maximalno), in glede na nabavne cene bos morala narediti veliko km da bos v plusu,+vec tveganj okvar pri dizelski razlicici, ce je TDi recimo...Pa ce upostevas se davek ki bo na take dizlske agregate v prihodnje - ce ga mislis dalj casa met...je odgovor na dlani - bencinar.


LP Miholl
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Po jan 23, 2006 2:06 pm

Nisem bral prejšne odgovore, samo če se boš odločila za dizla vzemi SDI ker je veliko boljši motor od TDI-ja glede pokvarljivosti. (ni tako občutljiv na slab bencin kot ga mamo na Petrolu)
 
Pepo25
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Sr dec 21, 2005 7:26 am

Napisal/-a Pepo25 Po jan 23, 2006 2:55 pm

Diesel je prava izbira! Glede na to da delaš 15.000 km/leto se ti izplača. Pri rabljenih ni velika razlika v ceni med dizlom in bencinarjem, v denarnici se ti bo pa vsakokrat poznalo ko boš tankala na bencinski.Priporočam ti pa Leona, al pa Ibizo. Sam sem imel Toledota (9let pri hiši), nobenega stroška, nobenega vzdrževanja, razen olja in filtrov, na 100.000km veliki servis cca 45.000SIT, nikol z njim nobenih problemov...Res pa je da SDI ni avto za norenje, za normalno vožnjo pa dovolj...tud po AC...
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Po jan 23, 2006 5:34 pm

maniac je napisal/-a:izjema (če lahko temu tako rečem) potrjuje pravilo ;)

aja pa pri mojem sem pozabu napisati še popolno odpoved ključavnice za vžig pri cca 5.000 km, pa vse malenkosti sem izpustil seveda-to je le bilo kr nekaj let nazaj.
pa fotra je 2 krat pustil na cesti, pa ne vem točno kaj je bilo narobe...takrat še ni bil moj!

mi smo bili zeeeeeeeeeelo razočarani nad kvaliteto in zanesljivostjo golfa...
je bil pa fajni za vozit, tudi lega je bla kul, pa bremze so bile odlične.
lp

Vse je odvisno od tega, kakšen odnos imaš do avta. A mu privoščiš osnovne servise, a kdaj začutiš da nekaj ni v redu pa greš na servis(prenventivno!), ali pa čakaš da crkne, potem pa rečeš da te je pustil na cedilu :roll: Z avtom je treba kot z ženo.... če se mu ne posvetiš dovolj, ne moreš pričakovati da ti bo "zvest" ;)

Če si pozorno prebral, si videl da sem jaz imel kar nekaj nepredvidenih okvar, ampak nikoli me ni pustil na cesti! Vse te nepredvidene okvare so bile na račun Volkswagena-ZASTONJ, al pa vsaj 50 procentna kulanca!

Glede dizla in bencinarja.... mogoče bo tale tema zanimiva za prebrati. ;)
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po jan 23, 2006 5:36 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Malo me motijo te izjave o SDI motorju - prepočasen, ne gre nikamor. Ne vem namreč, po katerih merilih sodite.
Njegov pospešek do 100 km/h ni neka "briljantna" zadeva, ampak kolikokrat pri vožnji uporabljaš ta pospešek - zelo redko.
LP


Si ti kdaj vozu SDI-ja in pa kateri avto jst ti povem SDI pri Golfu IV je nepremičnina in to dobesedno SDI motorji so za bolj lahke avtomobile golf ma okol 1200kg in SDI ga res komaj premika glede pospeškov pa nebom komentiral :D
Jst sem recimo že pri Leonu mislil kupit 90Hp motor pa sem preizkusil tko 90 kot 110 konsko različico pa oba sta TDI-ja in ti povem že tle je razlika kaj boš pol reku ko se kdaj peljem z SDI-jem to je za avte ki so veliki kot Polo in podobni za Golfa SDI dejansko ni in ne more bit priporočen razen če si star čičo in se rad pelješ počasi ter občuduješ naravo pol ti definitivno priporočam SDI-ja :D
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Po jan 23, 2006 6:21 pm

seat - nekje zgoraj sm zapisal, da ima GOLF IV SDI po meritvah prožnosti (praktično to "uporabljaš" pri recimo prehitevanjih ) primerljiv rezultat, kot 1,6 l bencinski motorji v avtomobilih tega razreda - torej, če je ta motor kot si ti rekel "za stare čičote" - ali potem to po tvojem pomeni, da je tudi večina 1,6 l bencinski motorjev "za stare čičote" ?
SDI-ja nism vozil posebno veliko časa, ampak imam med drugimi tudi recimo še šibkejši agregat v GOLF-u 2 generacije 1,6 dizel - ima približno 200 kg manj kot 4 generacija, dobrih 10 "konjev" manj in manj navora - ampak z njim se da dosegat lepa potovalna povprečja, recimo: Gorica - Kozina (okorg 80 km) v eni uri , po večinoma navadni cesti, le nekaj km je avtoceste, vmes pa je še znameniti klanec Rebernice (okoli 10 km), kjer je prehitevanje tovornjakov "ruska ruleta" in voziš za njimi nekje 30-40 km/h
Zdej - če jo to zate vožnja " za stare čičote " ... potovalno povprečje okrog 80 km/h po navadnih cestah - misim, da se bi glede na to, da ima GOLF IV še boljšo lego na cesti, več konjev, boljši navor .... dalo doseči enako dober, če ne celo boljši rezultat z SDI agregatom.

LP
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Po jan 23, 2006 6:33 pm

No mal je neumestno primerjat 1.6 bencinski 100-110 konjski motor in 68konjskega dizla. Ce ze gres prehitevat, das normalno v nizjo prestavo da izkoristis moc motorja, ce pa ne gre na tesno da mas cajt pa je tak vseeno...Verjamem pa vsem ki pravijo da je 68 non-turbo dizl v 1200kg tezkem avtu len motor - sej tut temu je namenjen...leni voznji po mestu in primestju.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Po jan 23, 2006 6:47 pm

Miholl - očitno nisi prebral vsega .. - 80 km poti v eni uri po navadni cesti + klanci + kolona ...
Je to zate "lena" vožnja, počasen avto oz premalo zmogljiv motor ?

LP
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Po jan 23, 2006 7:33 pm

Ma, tale SDI je po mom mnenju katastrofa. Edino kar je pozitivno pri tem motorju je poraba. Imel sem priložnost zadnjič vozit(500 km) Polota s tem motorjem, in mi ni nič všeč. Glede na to da razlika v moči motorja ni velika (navajen sem Golfa IV 1.4), pa še Polo je tolk lažji.....ne morem govoriti nič o pospeških, prehitevanjih in hitrosti, ker, niti en od ta dva motorja nima ne vem kako dobrih pospeškov.

Grobost, hrup in vibracije ki jih provzroča SDI so malo pretirane. Najbolj sem ga bil vesel ko sem se več kot uro premikal v koloni, in sem veliko časa imel noge na stopalkah sklopke in zavore, in moram reči da tiste vibracije z pedal, blagodejno vplivajo na stopala. Zastonj masaža! :)

Drugač pa, glede tega 1.4 motorja, boste ogromno informacij in podatkov najdli, če kliknete moj podpis. ;)
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Po jan 23, 2006 7:48 pm

No tko ti bom povedu v avtošoli furam 1.9 SDI-ja, doma mamo pa 1.4 16V benzarja pa ti povem par razlik pa ker bi biu bolši. Zdej kar se servisov tiče to bojo definitivno pr usakem avtomobilu k ga maš. Niso nardil še take stvari k je nebi blo treba kdaj popravt :) tko da hehe. No here is my point dizlca je za spelat pa za lepo vožnjo kr uredu se da pelat 130 po AC se da pelat 70 al pa 90 po navadnih cestah in se čist lepo pele po mestu 50. Ok dirkalnik ni to je jasn je ljudski avto kar VW je :) torej če se vozš dost po mestu pa ti je speljevanje tko tko dizla sto posto. Poraba pr dizlci je ful mejhna tko da to je še ena dobra stvar (pa običajno jst ne maram dizlov). Pospešek je res da je počasnejši od bencinskega sej je bencinski bolš pa tut če ma kkšno napako. No doma mamo pa benzarja pa se tut čist lepo premika u klanc z čolnom zadi prikolco polnim prtlažnikom kolesom na strehi pa trugo tut pa lepo služ že leta. Oba avta sta uredu samo da te bencinski pride cenej glede cene kokr dizlski porabo mata oba mejhno in peleta se uba lepo zdej kaj pa bo ko bosta stara dizl bo začeu ropott tko kokr usi traktorji(DIZLI brez zamer prosm) pr bencinarju pa bo še zmeri lep zvok zdej odločitev je tvoja jst ti priporočam oba
povem pa ti da klele usi k neki govorijo čez napake takšne pa drugačne ker avto jih pa nima noone is perfect tko da jst navijam za benzarja in to je to

uf sm se raspisu ... :)

p.s. do zdej smo mel čist use golfe pa so usi bli benzarji noben ns nikol ni pustu na cedilu ... DO THE RIGHT THING :twisted: 8)

to je to :-P ;)
>>ZIDEK<<
Slika
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po jan 23, 2006 8:27 pm

Mojster Miha je napisal/-a:seat - nekje zgoraj sm zapisal, da ima GOLF IV SDI po meritvah prožnosti (praktično to "uporabljaš" pri recimo prehitevanjih ) primerljiv rezultat, kot 1,6 l bencinski motorji v avtomobilih tega razreda - torej, če je ta motor kot si ti rekel "za stare čičote" - ali potem to po tvojem pomeni, da je tudi večina 1,6 l bencinski motorjev "za stare čičote" LP


No tle si se pa pošteno usšel pa ne da bi se prepiral z tabo al ti hotel vsilit moje mnenje ampak 1.6 bencinci pokosijo vsakega SDI-ja tko v pospeških in prožnosti ki jo tko omenjaš sori sam toj res.Lej SDI-ja sem kr velik prevozu in to Golfa IV pa ti povem da kar se tiče pospeškov in vsega je bla moja bivša Ibiza 1.2 12V skor ptimerljiva ker roko na srce SDI je počasen in pač mal izboljšan "navaden" dizel
Zj če je v igri dizel naj bo vsaj TDI :D
Lej ti opevaš teh 80km/h povprečne vožne,to ti ne oporekam SDI pride do 80km/h sam vprašanje je v kolikem času :D lej SDI motorji so pač namenjeni privržencem dizelskih agregatov,ki ne potrebujejo moči, ki jo nudi turbina :D so pa varčni to je pa destvo sam prožni pa nikakor in pod nobenim pogojem to mi vrjem SDI+Golf IV=nepremičnina :D:D:D
SDI-ja lahk kvečejemu primerjaš z 1.4 motorji in naikakor ne z 1.6 agregati ker tle pa bencinci pokažejo zobe :D
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
audi-fan
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Po mar 24, 2003 2:34 pm

Napisal/-a audi-fan Sr jan 25, 2006 8:25 am

Naj Vam bo v razmislek, da so v Nemčiji prodali največ golfov IV s 1.4 75KM bencinskim motorjem (okoli 30%). Tudi vsak 5 golf V. generacije je s 1.4 bencinskim motorjem, kljub vsem AC, ki jih imajo.
LP
jaz bi vzel 1.4 bencinca
 
Uporabniški avatar
audi-fan
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Po mar 24, 2003 2:34 pm

Napisal/-a audi-fan Sr jan 25, 2006 8:26 am

Naj Vam bo v razmislek, da so v Nemčiji prodali največ golfov IV s 1.4 75KM bencinskim motorjem (okoli 30%). Tudi vsak 5 golf V. generacije je s 1.4 bencinskim motorjem, kljub vsem AC, ki jih imajo.
LP
jaz bi vzel 1.4 bencinca
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov