Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac So jan 28, 2006 9:42 am

Neyo-Neyo je napisal/-a:
maniac je napisal/-a: poraba pa bo kakšen liter večja, kot pri hondi...
lp

zaminivo :lol: če bi blo to res bi si tud jaz kupu bmwja 8) Ne mislm zdej žalt BMWja men je avto ušeč je prava makina sem imel tud sam razlog met ga samo se mi zdi da bi biu to prevelik strošek zame. Drugač se ja pa hudo furat u njemu lepo se peleš povno ene opreme udobje na višku kakovosti res prava bavarska limunzina ;)



koliko pa misliš da moderni BMWji pijejo :?:
528 pije od 8-12, kolega je mel povprečje 9.5 vsakodnevno 10 km vožnje na šiht.
crx pa ma od 7-11, s povprečjem 8-9 ob podobnih pogojih...
torej cca liter manj. ;)
servisi so tu nekje (bmw nima jermena-odpadejo veliki servisi...), zanesljivost tudi, registracija pa je 528 2 razreda višja (ultimatna...enaka kot, če maš 5.0 s 400 konji)

absolutno se bolj splača prodat CRX-ko, ker jih je malo na trgu in dosegajo hudo pretirane cene :!:
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So jan 28, 2006 9:43 am

Sodeč po teh oglasih govorimo o avtomobilih vrednosti okrog 1,5 mio SIT. Velika večina kupcev v SLO, bi za tak denar izbirala povsem druge avtomobile - zato sta tako en kot drugi bolj kot ne razred zase oz se ne ravno "lepita" na kupce. Tako, da se ne bi povsem strinjal, da boš CRX-a prej prodal kot 528 - E 39.
CRX je jasno cenejši pri vsemu kar zahteva država (cestnina, zavarovanje ....), gorivu in še čem - ampak, koliko kupcev bo imelo interes kupovati avto, ki ima vsega dva sedeža in prtljažnik, ki komaj zasluži to ime in ga praktično ni.
528 je ravno obratno - 4 oz 5 sedežev take sorte (udobje, zmogljivosti, lega na cesti, vodljivost ...) da, za ta denar težko dobiš boljše, žal pa država zahteva svoje - v tem primeru precej. Poraba tudi ne sodi med poglavje "zaželena".
Na kratko: kupec naj se raje vpraša kaj potrebuje - CRX je najbližje nekomu, ki mu je na kratko všeč, dalje roadster-ju in vsem užitkom in manjšim stroškom - ampak v vseh ostalih poglavjih je BMW boljši - zmogljivosti, udobje, prostornost .... avto ima za dobre 1,5 t teže zmogljivosti, ki bi se jih ne sramoval noben športnik - skratka veliko več kot navaden kupec pričakuje - zato se jasno povsem neupravičeno jezi na porabo, ki pa je po mojem prepričanju glede na zmogjivosti ugodna. Verjetno bi pri nekje 130-150 km/h bila primerljiva z kašnim občutno šibkejšim in "ugodnejšim" avtomobilom povprečnega SLO kupca.

LP
 
Uporabniški avatar
kochar
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Pe jan 21, 2005 10:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kochar So jan 28, 2006 3:21 pm

Mojster Miha je napisal/-a: zato sta tako en kot drugi bolj kot ne razred zase oz se ne ravno "lepita" na kupce.

Sta oba razred zase, a je precej večja verjetnost da bo prej prodal CRX-a - samo poglej kakšne cene dosegajo rabljeni :?
Pri BMW-ju registracija&vzdrževanje naredita svoje.. mularija je še nekako pripravljena plačat 1.5 mio za starega, najverjetneje že sesutega CRX-a brez opreme, plačevat registracijo za avto z 2.8 mašino& še-pa-još kW in ga obenem še servisirat je pa že druga stvar ;)
I'll be back.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne jan 29, 2006 5:38 pm

Kochar - ne oporekam tvojemu mnenju, jst osebno imam čisto drugačno.

Predstavljaj si SLO kupca, ki ima na voljo okrog 1,5 mio SIT in kupuje avto - velika večina bo kupila avto razreda CLIO, nekoliko manj razred GOLF in mogoče razred MONDEO. CLIO nekje okrog letnika 2003, ostala dva primerno starejša.
Zdej pa ti med te "naj" avtomobile po prodaji postavi CRX oz 528 na nekem prodajnem mestu - ta dva avtomobila bodo kupili redki, zdej ali bo več enih al drugih ??? Po mojem prepričanju bo relativno malo enih in drugih. Pri obeh je "problem" starost, pri HONDI je dodaten problem samo 2 sedeža + nič prtljažnika - verjetno ga bodo kupili samo zanesenjaki HONDE oz vsega kar ponuja roadster.
BMW-ja "tepe" visoke dajatve, predvsem pa misel o visoki porabi in še čem.
Ampak - po mojem prepričanju dober poznavalec oz nekdo, ki si želi avto, ki ponuja od udoja do odličnih zmogljivosti in to zna ceniti bo izbral BMW-ja. In bo dobil odličen avto za več kot ugodno ceno Zakaj ?
Če je avto nekaramboliran, redno vzdrževan in z nekje 150 - 200.000 km zlahka pričakuješ še enkrat toliko km brez posebnih težav oz z rednim vzdrževanjem. Torej bo zlahka vzdržal vsaj toliko kolikor velika večina SLO lastnikov prevozi v življenski dobi avtomobila.
Cena zvarovanja in vzdrževanja ?
Raje nekaj dejstev - 2,8 l delovne prostornine, 6 valjev, skoraj 200 "konjev" in 280 Nm navora - s "podpisom" BMW - če to "preliješ" v zmogljivosti : do 100 km/h v 7,5 s, končna prek 230 km/h - za ilustracijo nekaj takega kot HONDA CIVIC TYPE-R ali GOLF IV GTI in podobna druščina, ampak zavedati se moraš, da se voziš v nekje 200 - 300 kg težji limuzini, udobje je neprimerno večje. Če gremo v svet limuzin - Francozi v tem razredu danes komaj ponudijo primerno zmogljiv avto po konjih (PEUGEOT + 20, RENAULT + 50), po pospeških recimo pa so okrog sekunde počasnejši .... torej, ti je sedaj bolj jasno kaj kupiš s primerno ohranjenim primerkom - lahko bi rekel "GTI z limuzinskim udobjem" - pač za redke poznavalce, ki za slaba 2 milijona dobijo avto, kateri je po zmogljivostih občutno več od SLO povprečja, udobja pa spet ne primankuje.
Zdej govorit o stroških, glede na to kar ti nudi se mi zdi nesmiselno - kdor hoče varčevat naj si kupi TDI-ja al kašn podoben agregat, ali pa en bencinski 1,4 - 1,6 l - užitke in zmogljivosti pa naj pusti poznavalcem .... predvsem pa ne omenjat porabo, ker je pri takih zmogljivostih nekaj povsem samoumevnega, če ne celo ugodnega.

LP
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov