Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Po feb 06, 2006 5:38 pm

OK, kdorkoli govori da se v malih avtih vozi komot, se moti. Seveda lahko obstajajo komot mali avti, ampak so na nivoju "normalnih" velikih avtov (da ne govorimo o "komot" velikih avtih.

Že širina in globina sedal, položaj, prostor za noge, ipd. naredijo veliiiiko razliko. Da ne govorim o "pravih" naslonih za roke (širine 15cm in več) in ne "palčke" v malih avtih. Če greš višje, imaš na voljo še sedeže nastavljine na X koncih, napihljive predele, masažo hrbta, ipd.

Sam (če bodo finance dale) ne bom šel nikoli več na mahjen avto (in ja, sem se vozil v cliotu in še kakem drugem novem malčku s "komot" sedeži)!

Seveda vedno zadnjo reče denar (velik avto je tudi dražji za vzdrževat ipd).
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po feb 06, 2006 6:03 pm

phoebus je napisal/-a:OK, kdorkoli govori da se v malih avtih vozi komot, se moti. Seveda lahko obstajajo komot mali avti, ampak so na nivoju "normalnih" velikih avtov (da ne govorimo o "komot" velikih avtih.

Že širina in globina sedal, položaj, prostor za noge, ipd. naredijo veliiiiko razliko. Da ne govorim o "pravih" naslonih za roke (širine 15cm in več) in ne "palčke" v malih avtih. Če greš višje, imaš na voljo še sedeže nastavljine na X koncih, napihljive predele, masažo hrbta, ipd.

Sam (če bodo finance dale) ne bom šel nikoli več na mahjen avto (in ja, sem se vozil v cliotu in še kakem drugem novem malčku s "komot" sedeži)!

Seveda vedno zadnjo reče denar (velik avto je tudi dražji za vzdrževat ipd).


Tudi jaz sem na začetki vozil male avte in danes bom si reku nikol več tiste gajbe,.,,prvič zaradi prostora,.......mislš da bo vse razpadl.......lp
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po feb 06, 2006 6:27 pm

Jst mu vsekakor tko kt mnogi priporočam dizelski agregat po možnosti TDI in pa če že dela veliko kilometrov naj vzame vsaj vozilo v nižjem srednjem razredu torej Leon,Octavia,Golf IV,mogoč kateri AUDI res se bo kdo zj javil pa pribil da so to sami avti iz VAG koncerna sam večina lahk pove,da so ti motorji preizkušeni in vzdržljivi in nikakor mu ne priporočam nižjega razreda Clio in podobni ker to je mestni avto in ne avto za dnevne relacije :D se velik lepše in udobnejše pelješ v kakem Leonu kot pa v Cliotu pa ne blatim zj Cliota al pa drugih majhnih avtov,sam dejstvo je,da za dolge vožnje mora bit vsaj nižji srednji razredtorej modeli ki sem jih prej naštel
Odločitev je pa tak njegova :D
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Po feb 06, 2006 6:49 pm

Moje izkušnje z majnihm avtom + dizel agregat - cca 8 let z R 5 dizel. Z njo sem delal občasno tudi nekje 600-700 km relacije dnevno, 150 km pa dokaj pogosto. Za nekje uro sedenja (150 km - 75 v eno smer) so bili čisto spodbno udobni. Kot rečeno, tudi na daljše relacije ni bila "kriza". Zdej o tem kakšni sedeži so bili v R 5 campus in kakšne ima danes CLIO mislim, da ni treba izubljat časa in besed.
Povsem jasno je, da z prehodnom v višji razed dobiš večje udobje ..... na drugi strani pa starejši avto, manj garancije, večjo porabo ... kaj ima kdo raje - naj odloči sam.
Osebno sem mnenja, da so sedeži avtomobilih kot so CLIO, PUNTO .... in podobnih za uro vožnje čisto dovolj udobni in neutrujajoči. So pa tudi sedeži sami "od - do" znotraj posameznega modela in med konkurenti - torej na kratko različni po lastnostih. Čisto možno pa je, da nekomu ne ustrezajo - zato pa so testne vožnje.

LP
 
AS_
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne dec 04, 2005 2:53 pm
Kraj: Vas na Gorenjskem:)

Napisal/-a AS_ Po feb 06, 2006 8:51 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Moje izkušnje z majnihm avtom + dizel agregat - cca 8 let z R 5 dizel. Z njo sem delal občasno tudi nekje 600-700 km relacije dnevno, 150 km pa dokaj pogosto. Za nekje uro sedenja (150 km - 75 v eno smer) so bili čisto spodbno udobni. Kot rečeno, tudi na daljše relacije ni bila "kriza". Zdej o tem kakšni sedeži so bili v R 5 campus in kakšne ima danes CLIO mislim, da ni treba izubljat časa in besed.
Povsem jasno je, da z prehodnom v višji razed dobiš večje udobje ..... na drugi strani pa starejši avto, manj garancije, večjo porabo ... kaj ima kdo raje - naj odloči sam.
Osebno sem mnenja, da so sedeži avtomobilih kot so CLIO, PUNTO .... in podobnih za uro vožnje čisto dovolj udobni in neutrujajoči. So pa tudi sedeži sami "od - do" znotraj posameznega modela in med konkurenti - torej na kratko različni po lastnostih. Čisto možno pa je, da nekomu ne ustrezajo - zato pa so testne vožnje.

LP


jah petka je razred zase. Sem jo imel dobri 2 leti in sem tudi dnevno delall relacije od 60-200km. Je imela tak fajne in udobne zice..mmm :D
osebno mislim, da so francoski avtomobili udobnejsi od ostalih,vendar pa jih ostali prekasajo pri kvaliteti. In ker je rekel, da potrebuje avto, ki bi mu brez problema deloval vsaj se 5let, resnicno priporocam kaksnega iz VAG koncerna, saj so na meni pustili zelo dobre vtis kar se kvalitete tice.

bi pa priporocal kaj takega
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=611748
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=582062
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=617633
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=629445
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=500392
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=546980
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=613558
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=631325

jaz bi izbral nekaj izmed tega

lp AS_
GTi rocks?!
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Po feb 06, 2006 10:17 pm

Ne vem kdaj si ti nabavil "petico" - jst mojo let 1994 - za tiste čase je bil množičen avto in časom primerno udoben. Je pa bila CAMPUS oprema res socialna - če si videl kakšno "Made in France" s kakšno GTS oznako so se ti kr sline cedile, da ne govorim o kašni GTX ali Baccara (sm imel priliko kupit v Italiji in je bla .... za tiste čase ... z eno besedo luksuz)
 
Uporabniški avatar
davorkat
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 12, 2003 2:13 pm

Napisal/-a davorkat To feb 07, 2006 10:35 am

Mojster Miha je napisal/-a:davorkat - od kod tebi te informacije o počutju oz udobju v CLIU oz kot si sam zapisal "ker se bo v mahnem avtu (beri Clio) po 150 km počutu k da ga je en z lopato po hrbtu nesekou" ? Si kdaj vozil avto tega razreda z dizel motorjem in če si ga koliko ?


Vozu sm se z dostimi majnihimi avti... rajš ne bi komentiral :oops:
Pa še neki bi rad omenil naj pomisli na VARNOST ko kupuje (airbagi, ABS, velikost avta,...), pri teh km/dan je verjetnost da bo doživel nesrečo mal večja in verjamite ko pride do tega, si noben ne želi sedet v gajbici (beri Clio), takrat je vsakemu žal da je šparou tistih par destakov pri reg. oz par stotakov pri nakupu avta. Sploh če končaš na kakih berglah al pa vozičku...

LP davor
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar To feb 07, 2006 11:45 am

davorkat je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:davorkat - od kod tebi te informacije o počutju oz udobju v CLIU oz kot si sam zapisal "ker se bo v mahnem avtu (beri Clio) po 150 km počutu k da ga je en z lopato po hrbtu nesekou" ? Si kdaj vozil avto tega razreda z dizel motorjem in če si ga koliko ?


Vozu sm se z dostimi majnihimi avti... rajš ne bi komentiral :oops:
Pa še neki bi rad omenil naj pomisli na VARNOST ko kupuje (airbagi, ABS, velikost avta,...), pri teh km/dan je verjetnost da bo doživel nesrečo mal večja in verjamite ko pride do tega, si noben ne želi sedet v gajbici (beri Clio), takrat je vsakemu žal da je šparou tistih par destakov pri reg. oz par stotakov pri nakupu avta. Sploh če končaš na kakih berglah al pa vozičku...

LP davor


ja sej clio ima serijsko 4 air-bage in abs tud, pa se klimo za tople dni...... 8)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 7 gostov