Cyrus je napisal/-a:Mick Jerry je napisal/-a:Odrezal se je glih malenkost bolje kot tavelik lonček od borovničovega jogurta.
![]()
![]()
Tudi jst sem se, ko sem prebral to pošteno

Res je dobra primerjava

lp, mm
hladni je napisal/-a:to je zaj spet reko nekdo v stilu: baba čula baba rekla! je stric kupil novega a4 za 7mil.! vsak teden je na servisu, tak da ne prosim govorit neumnosti. pa je teh primerov malo morje od golfov da o polotih niti ne govorim. pr passatu če po 1 do 2 let ni nč crknilo, potem je zeeeelo malo verjetno da bo kaj crnknilo po 6 letih, razen pač malenkosti in stvari ki se znucajo.
Passat: abs, esp,velik,VAREN!!!,zanesljiv...drži ceno!
aveo in podobni novi avti: abs(odvisno...največkrat za doplačilo), esp(kaj je že to), 2 airbaga(4 vprašanje...), varen(malo si crash teste poglejte pa vam bo jasno), zanesljivost(v več kot polovici so težave). padec cene je pa tako velik, ko da bi denar šenkal komu na cesti.
Sicer pa če se kdo z mano ne strinja si naj pogleda na auto bild, kjer so primerjali kaj se bolj splača kupit: al novega logana al pa starega golfa,passata,audija. najbrž vemo kaj!
LP
Lignage je napisal/-a:Tale prehod iz Daewoo-ja v Chevrolet je malce čuden in se vleče že ves čas...
Najprej so bili Daewoo Kalos in Daewoo Nubira. Nekaj kasneje je prišel še Lacetti. V prvi fazi so zamenjali samo Daewoojeve znake v Chevroletove na starih daewoojevih maskah. Potem so spreminjali obliko prednje maske, nato so ukinili ime Nubira, tako da se zdaj 4-vratna in wagon imenujeta lacetti, zdaj ko je prišel ven Aveo, (ki je v bistvu samo močno oblikovno spremenjena 4-vratna izvedba kalosa), so pa še ime 3 in 5-vratnega kalosa preimenovali v Aveo.
Mislim da take zadeve še dodatno škodujejo že tako skrhanemu ugledu Chevroleta.
So korak nazaj v varnosti nadomestili z bolj uglednim chevroletovim znakom![]()
(Lanos in Matiz sta v primerjavi s sedanjim Aveotom in Sparkom dosegle boljše ocene varnosti na testih Euroncap)
lp, mm
cruiser1 je napisal/-a:lignage je napisal/-a:Daewoo je postal s prevzemom Chevroleta ameriški. Kar mu je ne žalost škodovalo![]()
lp, mm
Daewoo je že dolga leta pod GM! V chervoleta pa so ga preimenovali šele pred kakšnim letom ,da bi se povečala prodaja! Mislim ,da so so s tem bolj škodovali ameriškim Chevyjem.
Si Predstavljaš:Daewoo corvette, Daewoo camaro...
don CONSIGLIO je napisal/-a:Odličen povzetek![]()
Se strinjam s tabo, ampak menim, da se bo kljub vsemu ta znamka prodajala vedno bolje in bo imela tudi vedno boljši imidž. Ko postane blago manj pomembno od načina prodaje...
LP,
don CONSIGLIO
Joie de vivre! je napisal/-a:Aveo te bo vsaj peljal, 6-letni passat pa bo imel abonma na servisu.
Mojster Miha je napisal/-a:Oblika o kateri govoriš - recio POLO CLASSIC - torej avtomobil razreda POLO + zadek (4 vrata) je pogoj za prodajni uspeh na nekaterih trgih. Kupci imajo pač tak okus - "navaden" POLO (3 oz 5 vrat) zanje ni zanimiv. In to ne od danes, ampak vrsto že let. Predhodnik THALIE na teh tržičih je imel recimo osnovo R 5 prve generacije oz po domače "petica" z zadkom.
Strokovnjak je napisal/-a:Jaz nevem od kje vam trditev da bo 6 let star passat aboniran na servisu. Seveda, če voznik zakuri sklopko vsakih 15.000 km, seveda če voznik zakuri zavore na vsakem klancu, kjer ne zna zavirat z motorjem, logično da bo avto crnku če se ga mrzlega sili na obrate, normalno da bo narobe, če se ga ne redno servisira - veliko ljudi menjava filtrer olja šele vsako drugo menjavo olja. Za klimo se tudi redko kdo pobriga preden mu crkne - treba je menjat plin vsak vsake 2 -3 leta, pa tudi sušilec plina obstaja in tega je tudi koristno menjat.
So pa tudi avti, ki so pravi zmazki že iz tovarne. Jebiga, se zgodi da crkne vitalni del motorja brez nobene krivde voznika, sigurno ni nič razen plačevanja davkov in umreti.
Sem pa 100% prepričan, da je marsi kateri 6 let star avto boljši od veliiiikooo novo narejenih konkurenčnih primerkov. Je pa tudi res, da vsak berač svojo malho hvali.
Po forumu brska: danci1973, Google [Bot] in 6 gostov