Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če mar 23, 2006 3:05 pm

Cyrus je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:Odrezal se je glih malenkost bolje kot tavelik lonček od borovničovega jogurta.


:D :D :D


Tudi jst sem se, ko sem prebral to pošteno :rofl

Res je dobra primerjava :tomidelej:.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Ne mar 26, 2006 2:23 pm

Aveo te bo vsaj peljal, 6-letni passat pa bo imel abonma na servisu.
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti Ne mar 26, 2006 2:43 pm

[quote="air_man"]
Pa ne mislim koga užalit tukaj gor, vendar evropskim avtom kvaliteta močno upada, kar za vzhod ne velja tolko ...[/quote]ž

se popolnoma ne strinjam, seveda pa pride tja pa sem kakšen avto z napako, ...

No od frenda mama je kupila aveo-ta 1.2 in....POPOLNA katastrofa (govorim za motor) avto je za stare none k grejo enkrat na teden po štruco kruha v trgovin ki je oddaljena 500m od hiše. Avto nima nobenih pospešku, (končna hitrost ni tako pomembna) da ne govorimo o legi na cesti ( brez veze zgubljat besede :D) pač korejec brez srca kot je že nekdo omenil, varnost tudi čista nula, da ne govorim o notranjosti ki mi ni nič ušeč in še bi lohko naštevali...

Evropski avti dobijo skoraj vsi več ku 4 zvezdice na testiranju trkov,... in poberejo vičino nagrad za avto leta in podobno edini ki so lahko boljši so japonci
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne mar 26, 2006 3:40 pm

hladni je napisal/-a:to je zaj spet reko nekdo v stilu: baba čula baba rekla! je stric kupil novega a4 za 7mil.! vsak teden je na servisu, tak da ne prosim govorit neumnosti. pa je teh primerov malo morje od golfov da o polotih niti ne govorim. pr passatu če po 1 do 2 let ni nč crknilo, potem je zeeeelo malo verjetno da bo kaj crnknilo po 6 letih, razen pač malenkosti in stvari ki se znucajo.
Passat: abs, esp,velik,VAREN!!!,zanesljiv...drži ceno!
aveo in podobni novi avti: abs(odvisno...največkrat za doplačilo), esp(kaj je že to), 2 airbaga(4 vprašanje...), varen(malo si crash teste poglejte pa vam bo jasno), zanesljivost(v več kot polovici so težave). padec cene je pa tako velik, ko da bi denar šenkal komu na cesti.
Sicer pa če se kdo z mano ne strinja si naj pogleda na auto bild, kjer so primerjali kaj se bolj splača kupit: al novega logana al pa starega golfa,passata,audija. najbrž vemo kaj!
LP

posluš kaj se bol splača kupt starga ferarija za 15 mio al nov avto- bilokater za ta denar?
NOV AVTO JE NOV AVTO- tisti ki to še niste probal ne morte vedet- ni dost da si je oče al pa sosed kupu nov avto- avto diši po novem- kar nekaj let - veš kaj se je dogajalo z njim.....
kar se tiče pa passata- kaj bi rad povedal- da se passati starejši od 2 let ne kvarjo?- če se ni pokvarl v prvih dveh letih se ne bo, če se pa je se pa ne bo več- tko da folk kupujte passate s prevrtenimi kilometri ker so nepokvarljivi
pa pustmo to da je kolega- pa ni baba čula baba rekla- zmetu slab mio na 7 let starga passata v pol leta- pol je pa še totalko naredu- sam to ni vw kriv :roll:
lp
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Ne apr 02, 2006 6:54 pm

Daewoo je postal s prevzemom Chevroleta ameriški. Kar mu je ne žalost škodovalo :(

lp, mm[/quote]

Daewoo je že dolga leta pod GM! V chervoleta pa so ga preimenovali šele pred kakšnim letom ,da bi se povečala prodaja! Mislim ,da so so s tem bolj škodovali ameriškim Chevyjem.
Si Predstavljaš:Daewoo corvette, Daewoo camaro... :EE
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Ne apr 02, 2006 8:03 pm

Jaz pa govorim iz lastnih izkušenj: korejca NIKOLI več!!
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne apr 02, 2006 8:24 pm

Lignage je napisal/-a:Tale prehod iz Daewoo-ja v Chevrolet je malce čuden in se vleče že ves čas...

Najprej so bili Daewoo Kalos in Daewoo Nubira. Nekaj kasneje je prišel še Lacetti. V prvi fazi so zamenjali samo Daewoojeve znake v Chevroletove na starih daewoojevih maskah. Potem so spreminjali obliko prednje maske, nato so ukinili ime Nubira, tako da se zdaj 4-vratna in wagon imenujeta lacetti, zdaj ko je prišel ven Aveo, (ki je v bistvu samo močno oblikovno spremenjena 4-vratna izvedba kalosa), so pa še ime 3 in 5-vratnega kalosa preimenovali v Aveo.

Mislim da take zadeve še dodatno škodujejo že tako skrhanemu ugledu Chevroleta.

So korak nazaj v varnosti nadomestili z bolj uglednim chevroletovim znakom :?:

(Lanos in Matiz sta v primerjavi s sedanjim Aveotom in Sparkom dosegle boljše ocene varnosti na testih Euroncap)

lp, mm


Odličen povzetek ;)

Se strinjam s tabo, ampak menim, da se bo kljub vsemu ta znamka prodajala vedno bolje in bo imela tudi vedno boljši imidž. Ko postane blago manj pomembno od načina prodaje...

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne apr 02, 2006 10:27 pm

cruiser1 je napisal/-a:
lignage je napisal/-a:Daewoo je postal s prevzemom Chevroleta ameriški. Kar mu je ne žalost škodovalo :(

lp, mm


Daewoo je že dolga leta pod GM! V chervoleta pa so ga preimenovali šele pred kakšnim letom ,da bi se povečala prodaja! Mislim ,da so so s tem bolj škodovali ameriškim Chevyjem.
Si Predstavljaš:Daewoo corvette, Daewoo camaro... :EE


Zgoraj, ko sem napisal sem naredil napako: Pravilno bi bilo: Daewoo je postal s prevzemom GM ameriški. Kar mu je na žalost škodovalo

Ampak to ne drži, da je Daewoo že dolga leta pod GM. Daewoo je bil z GM, potem sta šla narazen in pred leti, ko je Daewoo zašel v krizo, ga je GM spet kupil. Takrat, ko so bila dogovarjanja, kdo bo kupil Daewoo je bil v igri tudi Hyundai.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne apr 02, 2006 10:40 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Odličen povzetek ;)

Se strinjam s tabo, ampak menim, da se bo kljub vsemu ta znamka prodajala vedno bolje in bo imela tudi vedno boljši imidž. Ko postane blago manj pomembno od načina prodaje...

LP,
don CONSIGLIO


Hvala, don CONSIGLIO ;)

Ampak nas, ki vemo v čem je finta, že ne bodo potegnili za nos. Bodo pa tiste, ki se na avte ne spoznajo. Vsakemu za katerega bom vedel, da ga hoče kupiti, ga mu bom toplo odsvetoval.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne apr 02, 2006 11:31 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Aveo te bo vsaj peljal, 6-letni passat pa bo imel abonma na servisu.


S tem se jaz strinjam...

Ampak tukaj se jaz tolažim, da v tem razredu ne obstaja samo Aveo.

Če bi jaz naprimer sam kupoval avto v nižjem razredu v sedan varianti bi v tem izboru, ki ga seveda imamo rajši izbral Dacio Logan; če bi mi finance dopuščale kaj več, pa zagotovo Škodo Fabio Sedan.

Seveda si pa moramo priznati, da te limuzine niso ravno kakšen oblikovni uspeh. Logan se zdi kot kakšen avto izpred petnajstih let; Albea je očitno videti cenena in njena oblika je medla, nič kaj Fiatovska; Fabia sedan je na hitro narejena iz karavanske, ravno tako na hitro se zdi narejena Thalia, kjer so Cliotu samo nataknili rit, brez da bi naredili še kaj; Zgodba o Aveotu, čeprav se vam verjetno zdi v tej druščini še najlepši, pa je tako ali tako znana.

Včasih se mi zdi da ljudje pogrešajo v tem segmentu stari Polo Classic (novega na žalost nimamo, sem ga pa videl pri nas z avstrijskimi tablicami) in staro Seat Cordobo, ki sta bila oblikovana podobno kot takrat avtomobili kompaktnega razreda in nista imela predolgih zadnjih delov. Se spominjam, da so nekateri mislili, ko so kupili Seat Cordobo, da so kupili poceni avto v nižjem srednjem razredu, verjetno je bilo tudi zato starih Cordob na cestah veliko več kot jih lahko opazimo sedaj.

lp, mm
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Po apr 03, 2006 5:45 am

Oblika o kateri govoriš - recio POLO CLASSIC - torej avtomobil razreda POLO + zadek (4 vrata) je pogoj za prodajni uspeh na nekaterih trgih. Kupci imajo pač tak okus - "navaden" POLO (3 oz 5 vrat) zanje ni zanimiv. In to ne od danes, ampak vrsto že let. Predhodnik THALIE na teh tržičih je imel recimo osnovo R 5 prve generacije oz po domače "petica" z zadkom.

LP
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Po apr 03, 2006 6:42 am

Svak ma Laccetija karavan. Bil je znižan iz 3,2 MIO SIT na mislim da 2,7 MIO SIT. Drgač relativno visoka cena, sam avto pa sploh ni slab. Oblika mi je všeč. Ima ful prostora, tudi zadaj se dobro sedi. Za materiale pravijo, da so ceneni (predvsem plastika), ampak meni se pa ne zdijo prav ceneni. Plastika je grobe površine, kar se mi ful dopade. Pomembno je, da nč ne škripa. Avto ima vse, kar moderen avto mora imeti, se pravi abs, esp, klima itd. Motor je 1,6 in je s svojimi 106 al kolk že konji čisto soliden za normalno vožnjo. Avtoradio s CD se upravlja na volanu. Si sploh ne bi mislil, ampak mene je avto zelo pozitivno presenetil. Zdaj ga ma že kao 2 leti (tm nekje) in je vse bp. Edino, kar me malenkost moti je, da se še vedno previsoko sedi in da je podvozje mal mehkejše. Če se dobro nastaviš, je ta avto vreden svojega denarja.
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Po apr 03, 2006 6:05 pm

Sem tud en izmed (hvalabogu) bivsih lastnikov daewoo-ja(nexie), in vsakemu ki samo omeni to znamko ga zelo toplo odsvetujem..
Ko je bil avto kupljen nov, sploh ni bil poceni(let. 96-malo manj kot 2miljona), za tak denar pa si tedaj dobil za primer-Cliota s kar dosti opreme, na razliko od nexie, kjer je bila oprema 1(z besedo en) airbag, pa se za tega se je skozi lucka przigala..
Ko je avto prisel v moje roke, sem ga prodal v najkrajsem casu, ker glede na to, da je z avtom kar velik stroskov, se velik pije za 78.5 KM-pod 7.5 je slo bolj tezko..
Glede na to, da je bil avto let. 96, 27.000 prevozenih, brez pikce rje, brez ene praske, pa se na uradnem servisu servisiran, prodan za borih 400k sit, se lahko vprasas zakaj...
Za golfa mkIII, recimo 1.4CL model, ki je nov stal mogoce 100k sit vec, bi ga v takem stanju prodal za najmanj 800k sit, pa se bolj kvalitetno je izdelan, delovna doba motorja pa je priblizno ista..
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To apr 04, 2006 11:17 am

Mojster Miha je napisal/-a:Oblika o kateri govoriš - recio POLO CLASSIC - torej avtomobil razreda POLO + zadek (4 vrata) je pogoj za prodajni uspeh na nekaterih trgih. Kupci imajo pač tak okus - "navaden" POLO (3 oz 5 vrat) zanje ni zanimiv. In to ne od danes, ampak vrsto že let. Predhodnik THALIE na teh tržičih je imel recimo osnovo R 5 prve generacije oz po domače "petica" z zadkom.


Ja, ampak na našem trgu ne.

Hotel sem povedati, da je bila oblika nekdanjega Polo classic in Seat Cordobe podobna takrat kombilimuzinam (prejšnji megane, xsara, brava...) in, da je bila zato uspešnejša, ker mnogi niso ločili, da je Seat Cordoba v nižjem razredu, megane pa v nižjem srednjem.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To apr 04, 2006 11:24 am

Ko sem gledal slike v ameriki prodajanega Saturna Ion-a sem opazil, da ima le-ta isti avtoradio kot ga ima Chevrolet Aveo:

Slika

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To apr 04, 2006 1:40 pm

Ta oz. morda zgolj oblikovno enak radio je posvojil cel GM:

Chevy Impala:
Slika

Buick Lucerne:
Slika

Saab 9-5:
Slika

Cadillac BLS:
Slika

Gotovo je še kateri...

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To apr 04, 2006 7:57 pm

To je pa res dobro za ugled SAABa, da ima isti avtoradio kot pa Chevrolet Aveo :(

Potem pa ni čudno, da GM s SAABom ne more niti malo ogroziti primata nemške premijske konkurence.

GM bo samega sebe pokopal. Mislim da bi bila kakšna ločitev znotraj samega koncerna nujna, čeprav bi bila zelo težka.

lp, mm
 
Aleš Trtnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Pe apr 07, 2006 5:30 pm

Napisal/-a Aleš Trtnik Pe apr 07, 2006 6:09 pm

Zanima me če ima še kdo kakšno specifično mnenje oz. izkušnjo s charvoletjem lacetti, ki je bil v tej temi že omenjen.
Hvala
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Pe apr 07, 2006 8:20 pm

Jaz nevem od kje vam trditev da bo 6 let star passat aboniran na servisu. Seveda, če voznik zakuri sklopko vsakih 15.000 km, seveda če voznik zakuri zavore na vsakem klancu, kjer ne zna zavirat z motorjem, logično da bo avto crnku če se ga mrzlega sili na obrate, normalno da bo narobe, če se ga ne redno servisira - veliko ljudi menjava filtrer olja šele vsako drugo menjavo olja. Za klimo se tudi redko kdo pobriga preden mu crkne - treba je menjat plin vsak vsake 2 -3 leta, pa tudi sušilec plina obstaja in tega je tudi koristno menjat.
So pa tudi avti, ki so pravi zmazki že iz tovarne. Jebiga, se zgodi da crkne vitalni del motorja brez nobene krivde voznika, sigurno ni nič razen plačevanja davkov in umreti.
Sem pa 100% prepričan, da je marsi kateri 6 let star avto boljši od veliiiikooo novo narejenih konkurenčnih primerkov. Je pa tudi res, da vsak berač svojo malho hvali.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe apr 07, 2006 10:02 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Jaz nevem od kje vam trditev da bo 6 let star passat aboniran na servisu. Seveda, če voznik zakuri sklopko vsakih 15.000 km, seveda če voznik zakuri zavore na vsakem klancu, kjer ne zna zavirat z motorjem, logično da bo avto crnku če se ga mrzlega sili na obrate, normalno da bo narobe, če se ga ne redno servisira - veliko ljudi menjava filtrer olja šele vsako drugo menjavo olja. Za klimo se tudi redko kdo pobriga preden mu crkne - treba je menjat plin vsak vsake 2 -3 leta, pa tudi sušilec plina obstaja in tega je tudi koristno menjat.
So pa tudi avti, ki so pravi zmazki že iz tovarne. Jebiga, se zgodi da crkne vitalni del motorja brez nobene krivde voznika, sigurno ni nič razen plačevanja davkov in umreti.
Sem pa 100% prepričan, da je marsi kateri 6 let star avto boljši od veliiiikooo novo narejenih konkurenčnih primerkov. Je pa tudi res, da vsak berač svojo malho hvali.


Zaradi vseh naštetih razlogov in še kakšen bi se našel se včasih zdi nov poceni avto neprimerljivo boljša izbira kot pa rabljen 6 let. Nekateri pač pazijo na avte, drugi manj, tretji delajo z njimi kot svinja z mehom.

Sam resnično nimam izkušnje s kakšnimi Passati. Mi je pa znanec, ki ga ima, nekaj časa nazaj potarnal, da ima s par let starim Passatom, ki je bil sicer rabljen uvožen iz Nemčije, same stroške s popravili in da so deli zelo dragi, ki pa jih baje, tako mi je rekel, niti ne bi imeli vedno na zalogi in da mora na določen del še čakati.

lp, mm
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: danci1973, Google [Bot] in 6 gostov