Mojster Miha je napisal/-a:Denarnega limita nisi navedel - glede na to, da si s ceno nekaterih od naštetih blizu 30.000 EUR, bi osebno nekaj dodal in izbral ...
... BMW 130 - edinstven avto v tem razredu, pri konkurenci njegovi "poslastic" ne dobiš - recimo zadnji pogon, idealna razporeditev teže, vrhunsko podvozje, volanski mehanizem ..... "pika na I" je motor - predvsem mi je všeč njegov "karakter" - uporaben je v velikem razponu vrtljajev - lahko ga voziš pri nizkih vrtljajih, kjer bo "basiral", lahko se "rezko" zavrti do 7000 vrtljajev . Dalje je tu lepa zaloga navora, katero "črpa" iz treh litrov delovne prostornine, na voljo je že pri nizkih vrtlajih , pa da o "poeziji" šestvalnjika niti ne ne izgubljam besed.
Od ostalih - težko - bom ostal pri BMW-ju
LP
Take reči me malo motijo na forumu, če človek sprašuje po določenih modelih, pa se štulijo drugi, ki recimo niti niso primerljivi z temi katere zanima avtorja

Predvsem se štulijo zraven razni BMWji Afdiji in podobno. Če sem iskren enke nebi imel nikol k je grda za popizdit, meni en grših avtov sploh.Če je tko bi se spogledoval z 3jko. Ampak pustimo to,ker to so že druge sfere.
Gremo naprej, ko je nekdo omenil Clia RS novega. Pride enkrat kmalu oz. poleti se ga bo dalo kupit pri nas. Verjamem da bo sprva cena astonomsko visoka za tak avto.Verjamem pa tud da jo bodo kmalu občutno znižali, če bodo hoteli kakega prodati

Primerjat po zmogljivosti z Megani, Astrami in Golfi ne gre. Bo pa verjetno poezija na zaprti ovinkasti cesti, kar je že zdajšen Clio

Novi RS je res hud, samo z moje strani bi lahko spremenili oz izboljšali veliko stvari. V Celju je imel RS recimo plastični difuzor, WTF dajejo plastiko tja

Je pa še vedno hud in lep.
Kaj jaz vem. Resno bi ti priporočal Megana, saj Renault Sport res zna poskrbeti za super lego na cesti in zelo mamljive performanse
Konec koncev z nobenim nebi zgrešil.
