shot je napisal/-a:Lej sam sem zagret motorist in imam ninjo 636, yamaho r6 ter yamaho r1.
Če bo to tvoj pri cestni motor ti ne priporočam dobenega od teh treh ker so zelo neobvladljivi motorji razen ninja 636 ta še pride v poštev, pri drugih dveh pa imajo glavno vlogo iskušnje na motorju. Najbolj ti priporočam hondo cbr 600rr za začetek in pridobivanje izkušenj je no1. To je moje mnenje in mnenje marsikoga drugega vrjamem.
Takih besed pa res ne bi pričakoval od zagretega motorista.....
Strinjam se samo s tem da so to močni motorji za začetek.....
...samo kaj ti ostane, pol lahko začneš z Aprilio 125, narediš ene 20000km, pol greš na kako Aprilio RS250 in tko naprej ...... sam pol boš že star ratu.
Jaz sem šel tko, samo imam motorje že 6let (sej vem da to ni velik sam še nisem star :P )
Cestni motorji 600ccm so po zmogljivostih in brutalnosti vožnje povsem primerljivi, enim se bolj dopade ta drugim drugi. (beri podobni letniki) 110 do 120KM ali pa 120 do 133, tu ni razlik takih da bi lahko reku da te bo en razmetal po cesti, drugi pa nea nikam ne gre :P
Pri cestnih motorjih 1000ccm je situacija ista 150 do 170KM ali 170 do 185KM
Vozil sem že skoraj vse motorje imel pa sem jih tudi že dosti.
Moja punca vozi CBR 600RR ima pa dobrih 50kg. Balanca je športno nizka.
Courage povej nam če že imaš kaj izkušen z motorji ali ne?
Misliš punco dosti vozit s seboj? To zna biti zlo pomembno pri izbri.
Če imaš dnar pa cajt ti bolj priporočam da najprej vzameš kakega naked ali pa CBR 600FS ki je že Sport verzija (samo za to ker ima balanco višjo) s temi je lažje začet in po kakih parih kkm prešaltaš na Supersport če ti je to cilj. Drža na takem motorju ti že sama po sebi šopa adrenalin, vsaj meni :P
Verjemi pa tudi to da se da NAUČIT in VOZIT POČASIs popolnoma vsakim motorjem, tudi če bi si kupil 1000ccm, čeprav je po normalnih cestah večji užitek vozit 600ccm. (ga lahko bolj navijaš in šaltaš pa te fore).
Fora je v tem da je registracija ista za 600 ali pa 1000ccm sportake.
Odloči se kateri ti je vizualno najlepši, potem pa samo vzemi nekoga ki malo bolj pozna motorje s seboj, falit ne moreš spljoh glede firme.
Sem pa še vedno mnenja da se bolj splača kupit rabljen motor ker ta kot nov zgubi ceno, potem pa ne več toliko. Vedno je možno kupit v redu motor samo ne smeš se zaletet v prvega ki ga vidiš.
CBR 600RR l.2003
