Fiata, ki je bil dražji za 100jurjev od večine ostalih tega letnika na račun tega da naj bi bil avto odličen in od prvega lastnika ter nikoli karamboliran. Kot se je izkazalo prvič ko sem šel do ličarja je bil avto že hardcore razbit in je imel barvan cel bok. Ker je blo štrihnjeno kot se spodobi se mi več ni dalo jebat z njimi. Je pa zanimivo, da sem s tem avtom kasneje doživel kr dobro prometno nesrečo , kjer je Bravo konkretno zvilo pri čelnem trčenju in kot nalašč mi ni zagrabil niti pas niti se niso sprožili airbagi
Ampak dobro, sem preživel... Edina stvar ki bi jo tam kupil je novi Nissan 350Z, kaj drugega res ne. . Pri TPV Brežice (nažalost mamo enga renaulta pr bajt), pa zgodba ni nič drugačna.Prvo nam je odstoplo kompletno tesnjenje šip na vseh steklih na Cliotu DCI, pa so se zgovarjal da se to kr pogosto dogaja. In me odslovili. Seveda je pol prletu oče in jim razložu da se to ne more kr dogajat na avtu starem še ne celo leto, sploh pa na takem malem in dragem sekretu kot je bil ta naš (vsa oprema in še doplačilo za neko barvo in nevem kaj vse)... Potem so nam poskusili to sanirati z lepilom. Zadeva je funkcionirala celih 6 dni, potem je oče znoru prpelju dol avto in reku ko bo zrihtano pokličte pa glejte da bo kmalu. Je šlo pod tovarniško garancijo, funkcionira še danes. Šoba al neki na dovodu pa nam je šla v falus itak 10 dni po izteku tovarniške garancije letos. So rekl j*** ga ni v garanciji več bo treba plačat. Seveda smo plačal okol 510 eur , za popotnico pa še češ da naj se ne sekiramo , da se to kr pogosto dogaja
Torej kako bi rekel, če malo povežem... En rabljen en nov, nikoli več. Renault nikoli več. Pri 80.000km je avto tko zanič napram kaj je prej mela mama, da je grdo za videt. To je samo moje mnenje seveda in dopuščam da to ni dejstvo, toda to sem opazil pri večih renaultih (imajo pri žlahti od moje punce 30komadov od Modusa do Vel Satisov...)
Konkretna primerjava, da je zanič je vlečena z primerjavo z 12 let starim Audijem A3, 8 let staro 145QV in 1 leto staro Hondo Civic
