vorteks je napisal/-a:selespeed je POLavtomatik, še vedno prestavljaš gor in dol, le da imaš ročici/lopatici za volanom.
Pa imaš samo +/- ali je tudi možnost auto načina? Večina ima auto način pri polavtomatiku.
mikko je napisal/-a:ali moraš takrat, ko daš v rikverc dati nogo na bremzo ?
kako je, če v 1. prestavi čakaš pri rdeči luči na semaforju ?
moraš dati takrat v N ?
Mojster Miha je napisal/-a:Da razčistimo okrog menjalnika oz SELESPEED različice, ker je glede na zgornje zapise še veliko nejasnega okrog le-tega.
SELESPEED je povsem navaden 5-stopenjski menjalnik s vso pripadajočo "železnino" (zobniki oz zobniški pari + sklopka - suha, enolamelna) bistven "dodatek" pa je t.i. elektrohidravličen sistem (nadomešča prestavljanje z prestavno ročico ter pritiskanje na pedala sklopke)
Bolj učen izraz za to vrsto menjalnika je robotiziran menjalnik - takšnega ima npr OPEL CORSA EASYTRONIC.
Pri SELESPEEDU je možno prestavljati
- ročno - prestavna ročica (naprej višja prestava, nazaj nižja prestava, desno nevrtralna, desno + nazaj - vzrvratna ) ali "komande" na volanu (desna navzgor, leva navzdol)
- avtomatsko - pritisk na gumb (CITY) - vse funkcije so avtomatske oz samodejne
- potem je tu še nekaj "fint" - za razliko od "klasičnega" avtomatskega menjalnika se sklopka ne vkljči s popušanjem zavore, ampak z pritiskom na plin
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
mikko je napisal/-a:Evo , se danes peljal-bom vzel, avto je hud ko strela, selespeed dela, vse štima...
Usnje notri čisto lep, skratka, super
V petek pa na trip v Bohinj za vikend
Da še kdo kakšne napotke, na kaj biti pozoren pri selespeedu, kako voziti v križišče, dati prvo v N in potem ko je rdeča, držiš bremzo in daš v 1 in nato gas ali kako ?
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 9 gostov