Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch To sep 26, 2006 3:17 pm

Ghostrider u got a point! Sej clovk je spraseval po tem, da zeli poceni dizla in da gre 130-140, pospeski ga ne zanimajo. Najbol primeren je zato res SDi, kar se pa stroskov tice, pa tako ali tako pelje scat katerega koli turbo dizla, saj je logicno a ni?
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To sep 26, 2006 5:01 pm

lenivec je napisal/-a:je alfa in je francoz ki nardi take kilometre.

pa je še ena velik razlika, rajev alfi alpa francozu delam 800km kot pa v SDI dizlu 1100...


Iz mojih izkušenj zgoraj zapisano ne drži.

HDI in JTD porabita več kot TDI - gremo s prijatelji skupaj na morje, vozimo skupaj - v koloni (torej primerljiva dinamika vožnje), avtomobili enakega razreda (GOLF in konkurenčna "druščina" primerljive moči) primerljivo "obteženi" - TDI naredi nekje 100 - 200 km več na rezervoar goriva

BTW - razlika je tudi v starejših agregatih GOLF 2 dizel brez težav naredi 1000 km brez tankanja, R 5 dizel nikoli ;)

LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To sep 26, 2006 5:06 pm

Dejch je napisal/-a:Ghostrider u got a point! Sej clovk je spraseval po tem, da zeli poceni dizla in da gre 130-140, pospeski ga ne zanimajo. Najbol primeren je zato res SDi, kar se pa stroskov tice, pa tako ali tako pelje scat katerega koli turbo dizla, saj je logicno a ni?


Glede vzdrževanja motorja SDI : TDI po mojih izkušnjah ni bistvene razlike

Sicer pa me zanima, po čem ti sklepaš oz ugotavljaš, da je "logično" SDI cenejši ?

LP
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider To sep 26, 2006 5:08 pm

Pravim zaradi nakupa. 1. je avto cenej, 2. ne more met rasfukane turbine.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch To sep 26, 2006 5:34 pm

Tako je, ni pac turbine in s tem se izognes dragemu problemu, potem tud nima raznih LMMov itd.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To sep 26, 2006 6:28 pm

Na turbino je treba bit previden pri nakupu - sicer pa je turbo "problem" bolj ali manj predsodek - mnogi TDI-ji naredijo nekaj 100.000 km brez kakršnih koli težav s turbinami. Pogoj je redno vzdrževanje - pri ostalih je kot je - možnosti okvar so večje in pogostejše.
Velikokrat je tudi na števcu magičnih "malce čez 100.000 km - v resnici jih ima avto nekaj 100 tisoč in je jasno temu primerna tudi obraba vseh delov - posebno vitalnejših
Merilec masnega pretoka ravnotako predsodek - mislim, da je boljši izraz "fenomen", ki je posledica dejstva, da lastnik vozil na pooblašenih servisih ne znajo uveljavljat svojih pravic - ta merilec je bil serijska napaka in VW jih je brezplačno zamenjal (meni so po 6 letih - jasno brezplačno) - seveda pa so naši vrli SLO servisi tole lepo izkoristili in so strankam enim bolj, drugim malo manj "mastno" zaračunali. Stvari je treba poznat, pa dobro "zmasirat" te serviserje

V bistvu je iz mojih izkušen tako - pred nakupom preverit kaj človeku ustreza SDI:TDI in se na podlagi slednjega odločit. Osebno (tudi zaradi odličnih izkušenj s TDI 90) bi za vsakodnevne daljše poti svetoval TDI-ja - že če je "samo" TDI 90 bo recimo pot iz Obale proti prestolnici čez Črni Kal in vse ostale klance nekaj povsem drugega - posebno pa je razlika pri prehitevanjih, klancih in obteženem vozilu - in bo pri primerljivih (visokih) hitrostnih povprečjih TDI rabil še kakšno kapljo manj - vzdrževanje pa pri primerljivo dobro ohranjenih in vzdrževanih vozilih ne bi smeli bit bistveno drugačno glede stroškov.

LP
 
Uporabniški avatar
gorki
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: So apr 29, 2006 9:42 am

Napisal/-a gorki To sep 26, 2006 7:30 pm

Poleg tega pa je najverjetneje vozil ves cas v zavetrju.
Lp, Gorki
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To sep 26, 2006 7:48 pm

lenivec je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:HDI in JTD porabita več kot TDI - gremo s prijatelji skupaj na morje, vozimo skupaj - v koloni (torej primerljiva dinamika vožnje), avtomobili enakega razreda (GOLF in konkurenčna "druščina" primerljive moči) primerljivo "obteženi" - TDI naredi nekje 100 - 200 km več na rezervoar goriva

so bili tudi rezervarji enako veliki, gume enake in aerodinamika avta enaka? če si na vse odgovoril pritrdilno lahko govoriš o manjši porabi. drugače je pa enostavno preveč ostalih stvari ki vplivajo na porabo.


Nekateri rezervoarji celo večji kot tisti od GOLF-a, gume in ostale zadevščine kot rečeno primerljivo - sicer pa tudi sam nisem verjel, dokler nisem videl in doživel ;)

LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To sep 26, 2006 7:51 pm

gorki je napisal/-a:Poleg tega pa je najverjetneje vozil ves cas v zavetrju.


GOLF vedno spredaj - "šef" najbolje pozna pot ;)

LP
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To sep 26, 2006 7:54 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
gorki je napisal/-a:Poleg tega pa je najverjetneje vozil ves cas v zavetrju.


GOLF vedno spredaj - "šef" najbolje pozna pot ;)

LP


jebemti te tvoje tdi-je..niso slabi sam ni pa zdej da sam tdi je motor ostalo pa crap :twisted: ..

kars e tiče moje izjave o jtd, nikjer nism trdil da je jtd uber alles ampak je vsaj primerljiv z vsakim tdi, pa tišji je vsekakor.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man To sep 26, 2006 8:26 pm

Glede preizkušenosti TDIjev - preizkušeni so tisti s starim sistemom (mislim da so 90 in 110 konjski - naj kak poznavalec potrdi/ovrže tole), ostali ki so na novem pumpe duse sistemu, pa so manj preizkušeni kot recimo JTDji. JTD je bil prvi common-rail dizel, in je prišel ven prej kot pumpe-duse TDIji, da ne govorimo o tem, da to tehnologijo dandanes uporabljalo že praktično vsi. Celo VW v nekaterih novih modelih, kar tud nekaj pove...

Glede turbo dizlov in SDI-ja - normalno vzdrževanje samo po sebi ne bi smelo bit kaj bistveno dražje pri motorjih s turbino kot pri SDIju, je pa res da je slednji veliko manj riskanten rabljen nakup. Cena tega je, da zadeva ni ravno poskočna...
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider To sep 26, 2006 8:45 pm

speedfreak je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
gorki je napisal/-a:Poleg tega pa je najverjetneje vozil ves cas v zavetrju.


GOLF vedno spredaj - "šef" najbolje pozna pot ;)

LP


jebemti te tvoje tdi-je..niso slabi sam ni pa zdej da sam tdi je motor ostalo pa crap :twisted: ..

kars e tiče moje izjave o jtd, nikjer nism trdil da je jtd uber alles ampak je vsaj primerljiv z vsakim tdi, pa tišji je vsekakor.


Za primerjavo2.4jtd in 2.5 tdi se strinjam. 1.9 nikakor ni tišji. Aja pa tdi ni več v rangu cene, za katero on kupuje avto, so precej dražji(če seveda avto ni predpotopen). Tale nabijanje gre pa tud men na k..... Pa naj bo od enega ali od drugega. Poglej moj podpis.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Napisal/-a kalbo Sr sep 27, 2006 8:54 am

ghostrider je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
gorki je napisal/-a:Poleg tega pa je najverjetneje vozil ves cas v zavetrju.


GOLF vedno spredaj - "šef" najbolje pozna pot ;)

LP


jebemti te tvoje tdi-je..niso slabi sam ni pa zdej da sam tdi je motor ostalo pa crap :twisted: ..

kars e tiče moje izjave o jtd, nikjer nism trdil da je jtd uber alles ampak je vsaj primerljiv z vsakim tdi, pa tišji je vsekakor.


Za primerjavo2.4jtd in 2.5 tdi se strinjam. 1.9 nikakor ni tišji. Aja pa tdi ni več v rangu cene, za katero on kupuje avto, so precej dražji(če seveda avto ni predpotopen). Tale nabijanje gre pa tud men na k..... Pa naj bo od enega ali od drugega. Poglej moj podpis.

Ja in po napisanem sodeč voziš Golfa po možnosti SDI...Samo Da Ide. Pa ni važn, kok je dnarja sam da je Golf Dizl, ker je ostalo itak zanič. Omejenost na višku.
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Sr sep 27, 2006 12:51 pm

kalbo je napisal/-a:
ghostrider je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
gorki je napisal/-a:Poleg tega pa je najverjetneje vozil ves cas v zavetrju.


GOLF vedno spredaj - "šef" najbolje pozna pot ;)

LP


jebemti te tvoje tdi-je..niso slabi sam ni pa zdej da sam tdi je motor ostalo pa crap :twisted: ..

kars e tiče moje izjave o jtd, nikjer nism trdil da je jtd uber alles ampak je vsaj primerljiv z vsakim tdi, pa tišji je vsekakor.


Za primerjavo2.4jtd in 2.5 tdi se strinjam. 1.9 nikakor ni tišji. Aja pa tdi ni več v rangu cene, za katero on kupuje avto, so precej dražji(če seveda avto ni predpotopen). Tale nabijanje gre pa tud men na k..... Pa naj bo od enega ali od drugega. Poglej moj podpis.

Ja in po napisanem sodeč voziš Golfa po možnosti SDI...Samo Da Ide. Pa ni važn, kok je dnarja sam da je Golf Dizl, ker je ostalo itak zanič. Omejenost na višku.

:bonk Če bi prebral moj prvi post in komentirani post do konca, sedaj ne bi izpadel i****. Nisem ne taspodn, niti nimam golfa sdi, hočem sam povedat da so sdi velik velik cenej kot tdi že za kupit(tuki si spet i**** izpadu). Resda kurijo več kot tdi, vendar ob pametni vožnji zanemarljivo več, servis je pa sigurno pri tdi, dci, jtd, hdi... dražji in pogostejši, pri čemer me noben ne prepriča nasprotno. Edini problem je to, da je ful slabo ali nelogiš opremljen.
Predvidevam kalbo, da lastiš kakega fr ali it dizla, pri čemer pa se tudi tu pokaže kdo je omejen in resničnost mojega podpisa..
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Napisal/-a kalbo Sr sep 27, 2006 1:15 pm

Če sem i****, sem pač i****, jebiga. Pol itak bolš da se ne ukvarjaš z mano...tepec!!!
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Napisal/-a kalbo Sr sep 27, 2006 1:24 pm

No in zdaj sem se na pamet naučil tvoj originalni post...in kaj pol? JTD mašina je po tvojem kalitetna sam če je pravilno vzdrževana. TDI je pa tok huda, da dela tud če ji olja ne zamenjaš al kaj. Kdo je zdej i****?

In ja, vozim se s Fiatom in JTD mu piše odzadej, to pa izključno zaradi visoke razlike v ceni in nikakršne v kvaliteti. Vsaj sam je nisem opazil. Pa vozim službeno od HDIja do TDIja. Poznam pa sevede TDI freake, ki živijo v iluzijah, da je edin TDI zakon, ostalo je pa krš. Med te pa očitno spadaš tudi ti, glede na to, da misliš, da TDI ne potrebuje vzdrževanja.

O SDIju pa nebi zgubljal besed. Mnogo preveč denarja za močno zastarelo in oskubljeno tehnologijo.
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Sr sep 27, 2006 2:04 pm

Itak lahko je bit pameten pr 80000 prevoženih. Ko jih boš imel 200 in več, takrat se duvej(itak vem, da bom to vidu v naslednjem postu). Pa govoru sem o sdi in ne o tdi, da potrebuje manj vzdrževanja, saj je to avto kot prevozno sredstvo in ne kot raketa za podirat rekorde in za frajart. Nisem rekel, da je oh in sploh, marsikateri avto je lahko narejen samo za vožnjo in ne za luksuz, samo govorim, da je vzdrževanje te tvoje zastarele tehnologije cenejše, nakup je pa tudi manj riskanten kakor pri mašinah s turbino. Pomoje, da ima tdi tudi turbino, se mi zdi in govoril sem o motorjih s turbino na sploh. Če pa se gremo pljuvanje čez določene motorje, pa ti lahko povem nekaj dejstev: Kolega ima hdi 307-ko, ki mu kuri 8l povprečno-na servisu pravjo, da je to normaln in ima 160 končne, kar je baje tudi normalno. Brat ima enako hdi 307-ista poraba in iste lastnosti. Znanec ima 1.9 jtd alfo- za moje pojme je avto vse drugo kot tih in servis mu je drugi dom zaradi kiljavega prejšnjega lastnika. O onem dci ne bom še enkrat razpravljal-živa katastrofa, ravno tako pa tudi tdi niso oh in sploh, sploh 2.5 ne. prijatelj ima znanca na pooblaščenem servisu in pravi, da so baje problemi s turbinami dokaj pogosti, kar pa se dogaja tudi pri 1.9 mašinah, vendar redkeje. Konec koncev je turbina le nekako šibkejši člen v teh motorjih pa naj bo to katerikoli motor. Sigurno pa je vsak tdi varčnejši od prej naštetih. Iz nule ne moreš naredit popolen izdelek,kar ni niti tdi niti vsi ostali, ki pa se uporabljajo komaj nekaj let. Pa če si vozu službenga, sigurn nisi dojel, kateri več žre, ker ti ga itak šef tanka. Tukaj se ne gre za neko zasanjanost in zaljubljenost v svoje, gre se za dejstva. Moram pa priznat, da ima jtd zelo kvalitetne vozne lastnosti, je pa treba delat lepo s temi motorji, ravno tako kakor s tdi motorji. Sdi pa žal moraš turirat da kam prideš in glede na to, da imajo manj okvar, lahko rečem, da so kvalitetnejši. Sem pa mnenja da je popoln avto sestavljen iz italianskega disajna in nemške tehnologije- tudi pri svojem boš opazil da je temu tako. Pa preberi si še enkrat moj podpis in se zasekiraj. :bonk
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr sep 27, 2006 2:18 pm

ghostrider sam eno ti bom reku...bullshit :D ..sej ne bom reku da sdi ni bulletproof, ampak sem mel priliko vozit se bol "kao" neunicljiv avto, navadn 1.9d od allmighty vw..in je bil avto več na servisu kot doma, pa tudi edini avto do zdaj ki me je pustil na cesti...pa je mel mal več kot 80kkm..sam nisem ljubitelj pežojev ampak tist o hdi da gre 160 je pa milo rečeno izmišlotina...Dns je bol ko ne vse isto sranje, ker jih večina tak iz nemcije prpelana s ao 100+KKM ( v resnici bol 300+ kkm), in brez vzdrzevanja NOBEN avto ne zdrzi..niti SDI! ..
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr sep 27, 2006 2:21 pm

nočem se mešat v vročo debato, samo na dve stvari bi opozoril
ghostrider je napisal/-a: Kolega ima hdi 307-ko, ki mu kuri 8l povprečno-na servisu pravjo, da je to normaln in ima 160 končne, kar je baje tudi normalno. Brat ima enako hdi 307-ista poraba in iste lastnosti.

Naj taki lastniki končno poiščejo dobrega serviserja, ker taka poraba ni normalna. Marsikateri lastnik takih HDI-jev ima porabo pod 6 l. Tudi nepotrebna vožnja v obratih naredi svoje. Znanec je vozil isti dan isto laguno na isti relaciji z 10 km/h večjo povprečno hitrostjo, pa je imel dva (!) litra manjšo porabo (po rač in po tankanju) kot prej njegov stric.
Še manj je normalno mehanikovo zagovarjanje take porabe. Je še v garanciji, ne znajo popravljat...?

ghostrider je napisal/-a:Sem pa mnenja da je popoln avto sestavljen iz italianskega disajna in nemške tehnologije- tudi pri svojem boš opazil da je temu tako.

Tudi nemška tehnologija je daleč od opevane. Spomni se vpoklicev BMW, MB in ne vem koga še zaradi Boschevih črpalk. Te so mimogrede en najbolj kvarljivih delov na PSA avtih. Spomni se, kdo je naredil common rail, ki ga zdaj hočeš nočeš uvaja tudi VW/AUDI - že vedo zakaj.
lp
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov