Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če nov 02, 2006 8:07 pm

super98 je napisal/-a:
TUNING_BOY je napisal/-a:
Hvala dobr si tole povedu! Ka pa se da 8v bol navit sam s tem da mu spremeniš parametre? Da spremeniš vbrizg pa to? Al kak se ga splača navit?

LP ;)



8Vja se ne da navit s spremembo parametrov, moraš vedet da je to v osnovi bolj "kruzing" motor (koda 2E, v osnovi iz passata 35i), ne vem koliko se ti ga sploh splača navijat, tudi efekta ni bogve kakšnega. 8V in 115 konjev je za trojko ki tehta okrog 1200kg enostavno malo premalo da bi lahko s ponosom nosi značko GTI.


poznam primer ko je šla gor Turbina ... in dobro jo nosi na cca 260 km ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Če nov 02, 2006 8:09 pm

Mad je napisal/-a:
super98 je napisal/-a:
TUNING_BOY je napisal/-a:
Hvala dobr si tole povedu! Ka pa se da 8v bol navit sam s tem da mu spremeniš parametre? Da spremeniš vbrizg pa to? Al kak se ga splača navit?

LP ;)



8Vja se ne da navit s spremembo parametrov, moraš vedet da je to v osnovi bolj "kruzing" motor (koda 2E, v osnovi iz passata 35i), ne vem koliko se ti ga sploh splača navijat, tudi efekta ni bogve kakšnega. 8V in 115 konjev je za trojko ki tehta okrog 1200kg enostavno malo premalo da bi lahko s ponosom nosi značko GTI.


poznam primer ko je šla gor Turbina ... in dobro jo nosi na cca 260 km ... L.p. Mad


Resno ti to? Sej mogoč bom pa res meu kake take podvige! :P
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če nov 02, 2006 8:58 pm

... Kit ATP - (Advanced Tuning Products), ki zajema silikonske cevi za zrak , izpušni kolektor z flanžo (prirobnico) za turbino + puliran povečan sesalni kolektor, Turbina Turbonetics Super 60 z zunanjim Waste gate-om, Pop off ventil, Turbo timer od Greddy-ja, intercooler, višje tesnilo glave motorja (jekleni obroči) za zmanjšano kompresijsko razmerje, Remus izpušni sistem, športni zračni filter, dodatni zunanji oljni hladilnik, močnejšo benzinsko pumpo in novo centralo elektronike motorja, ki uravnava vse od predvžiga do injectiona in tlaka turbine, sklopka ... Če sešteješ stroške ... jaz bi si kupil raje A 4 1.8 TQ in ga predelal :P :P :P L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Če nov 02, 2006 9:00 pm

Iz lastnih izkušenj: 2.0 16V
Motor zelo vzdržljiv.
Poraba na relacijo poleti pod 7.5l brez problema, je pa chipan.
Rjavi zadnja hauba nad tablico skoraj pri vseh.
Bolezni pri prostem teku (nihanje obratov) a se porihta s čičšenjem motorčka za prosti tek in lopute zraka.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Pe nov 03, 2006 8:35 pm

Aja pa še to ... menjalnik ima predolga prestavna razmerja in predolge hode prestavne ročice. Za res živahno prehitevanje je treba u drugo brzino šaltat, sicer ni problema, ker vleče v nji čez 120, pa še ne pride do blokade, a vseeno bi tudi v tretji lahko malo bolj cuknil. Navkljub 150 konjem se pospeški precej poslabšajo, že pri dveh običajno težkih sopotnikih.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe nov 03, 2006 8:55 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Aja pa še to ... menjalnik ima predolga prestavna razmerja in predolge hode prestavne ročice. Za res živahno prehitevanje je treba u drugo brzino šaltat, sicer ni problema, ker vleče v nji čez 120, pa še ne pride do blokade, a vseeno bi tudi v tretji lahko malo bolj cuknil. Navkljub 150 konjem se pospeški precej poslabšajo, že pri dveh običajno težkih sopotnikih.
zato pa ne pijeeee ;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Pe nov 03, 2006 9:48 pm

U drugi prek 120? Hm.. S passatom 150KM gre druga mal čez 100 tretja pa 165 četrta pa okol 200, še nism probal blokade! ;)
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Ne nov 05, 2006 11:15 am

TUNING_BOY je napisal/-a:U drugi prek 120? Hm.. S passatom 150KM gre druga mal čez 100 tretja pa 165 četrta pa okol 200, še nism probal blokade! ;)


Passati imajo drugačne (krajše) vsaj prve 3 brzine - ker so težji avtomobili, zato gre druga "samo" mal čez 100. Ne govorim na pamet.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov