Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Brouky
Uporabnik
 
Prispevkov: 1161
Pridružen: Sr sep 07, 2005 11:00 pm
Kraj: the biggest street in sevnica

Napisal/-a Brouky Ne dec 17, 2006 4:20 pm

monster_d je napisal/-a:
Brouky je napisal/-a:avto ma bratranc...je ful ful zadovoljen,porabo ma 5,7 al pa 6... :D uglavnem hud avto.. ;)


hm.... 2.4litrski motor pod 6l? Tole mislis pomoje izvenmestno konstantno 2tisoc obratov? te bi se verjel.

ja relacija...tako kot se on vozi...mestna vožnja pa ne vem koliko...dejstvo je,da je pije minimalno,za to kar ti ta mašina nudi... ;)
Hyundai accent 1.3LS supercharged with my heavy leg :P
 
Uporabniški avatar
Dejan1
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: So maj 01, 2004 4:01 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Dejan1 Ne dec 17, 2006 7:04 pm

avto pije od zelo umirjene vožnje po AC tm okol 5L, če pelješ po AC bolj dinamično tm do 7L po mestu pa odvisno od vožnje in voznika...od dobrih 6 pa do 9L, s tem da je 9 že kr konkretna vožnja.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Po dec 18, 2006 7:52 am

jst sm mel tak motor v 156 in nisem nikol prišel s porabo preko 7,3 pa ga nism pazu. je pa res, da avta s takim motorjem ne moreš vozit z 2000 obrati. se ne spodobi... :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
Brouky
Uporabnik
 
Prispevkov: 1161
Pridružen: Sr sep 07, 2005 11:00 pm
Kraj: the biggest street in sevnica

Napisal/-a Brouky Po dec 18, 2006 10:22 pm

men je zlo zanimiv...da ta mašina v 156ki je do 200 vzporedna z 2.5 V6 bencincom...pa je razlike 40 konjev... :D sam pol nad dvesto pač bencinc pobegne... :twisted: :lol:
Hyundai accent 1.3LS supercharged with my heavy leg :P
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po dec 18, 2006 10:42 pm

395Nm navora dela svoje ;)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Brouky
Uporabnik
 
Prispevkov: 1161
Pridružen: Sr sep 07, 2005 11:00 pm
Kraj: the biggest street in sevnica

Napisal/-a Brouky To dec 19, 2006 8:02 pm

De_Tomaso je napisal/-a:395Nm navora dela svoje ;)

absolutno da ja... :twisted:
Hyundai accent 1.3LS supercharged with my heavy leg :P
 
HUM_997S
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: So jun 11, 2005 12:32 pm

Napisal/-a HUM_997S Sr jan 03, 2007 10:55 pm

no kolega je kupu omenjeni avtomobil tudi z vaso pomocjo
a kdo ve kje bi dobiu slovenska navodila ker je biu avto kupljen v italiji(prvi lastnik)
in kje bi lahko dobiu cd za navigacijo

Lp
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr jan 03, 2007 11:27 pm

Reci kolegu da tu malo povpraša:
http://forum.alfa-klub.com/index.php
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
krawl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr jan 03, 2007 6:00 pm
Kraj: Slovenija

Re: alfa romeo 166 2.4 jtd

Napisal/-a krawl Če jan 04, 2007 10:30 am

HUM_997S je napisal/-a:lep pozdrav
mene zanima vase mnenje in mogoce izkusnje s tem avtomobilom.
zanima me za motor pa elektroniko in za avto nasplosno.


"Testiral " sem čisto ta prvo izvedenko s 136KM. vseeno sem bil presenečen kako leti. Lega na cesti super (vozil z letnimi pnevmatikami po jesensko mokrih cestah). Ko sem jo prevzel je imela povprečno porabo po bord computeru 7,1. Ko sem jo vračal nisem imel namena tankat pa sem vozil bolj varčno (v šesti prestavi 1.100 obratov, 70 km/h) in je bila poraba 5,1 (trip) skupno povprečje na koncu znašalo 6,5.
Po cca 500 km prevoženih kilometrov samo navdušenje - edini pomislek: prednja luč stane 90.000 sit (navadna) ksenonska 170.000 sit.
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Re: alfa romeo 166 2.4 jtd

Napisal/-a soso Če jan 04, 2007 10:55 am

krawl je napisal/-a:Po cca 500 km prevoženih kilometrov samo navdušenje - edini pomislek: prednja luč stane 90.000 sit (navadna) ksenonska 170.000 sit.


Zato pa obstajajo zavarovalnice ;) . LP
AH NI NAM LAHKO!
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Napisal/-a dunker Če jan 04, 2007 11:06 am

Za 166ico ne vem, ampak moj foter je imel v bivši 156ici 2.4 JTD motor in ga lahko samo pohvalim podolgem in počez. Poraba praktično zanemarljiva, motor vleeeče in na celem avtu v 120k km ni bilo niti najmanjše okvare.

Res priporočam.
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Če jan 04, 2007 12:35 pm

De_Tomaso je napisal/-a:395Nm navora dela svoje ;)


Pospesek je (osnovno gledano!) odvisen od razmerja moc motorja/teza vozila, to da se vam amatersko zdi da greste isto hito z dizlom smo pa ze vsi ugotovili.

Razlike je tocno toliko kot pise na papirju po tovarniskih podatkih. In to je ful. 1.5 s do 100. Pejte si se pogledat kaj pomeni 1.5s. Primerjajte mal avte s tok razlike pa vam bo jasno da 2.4 nima kaj praskat, razen v normalnem zivljenju ob normalni uporabi.

Bebci.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če jan 04, 2007 1:54 pm

Če že žališ potem si bebec edino ti, zgoraj je lepo omenil da do 200 2.5V6 ne more nič dizlu, nikjer ne piše da je to bilo iz štarta z mesta, najbrž pa veš da je navor tisti ki ti zelo pomaga v medpospeševanjih.
Najlažje je prebrati post tako kot ti ustreza ane :roll:
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Če jan 04, 2007 2:04 pm

alanq4 je napisal/-a:Če že žališ potem si bebec edino ti, zgoraj je lepo omenil da do 200 2.5V6 ne more nič dizlu, nikjer ne piše da je to bilo iz štarta z mesta, najbrž pa veš da je navor tisti ki ti zelo pomaga v medpospeševanjih.
Najlažje je prebrati post tako kot ti ustreza ane :roll:


KAJ TO POMENI NE MORE NIČ?????? A JE POČASNEJŠI AL HITREJŠI??????

Uglavnem 2.5 je hitrejsi na pospeskih. Hitreje doseze 30kmh, 100 kmh hitreje doseze 200 kmh

Razlike se naredijo zaradi razlicnih krivulj navora in moci in zaradi prestavnih razmerij. logicno da bo nekaj trenutkov JTD bolse vleku. PA KAJ!!!!!! Se vedno je manj mocen in pospesek bo na neke do neke ustaljene hitrosti ki obema ustreza podobno (glede na prest. razmerja, krivulje in obr/min.) kazal v prid 2.5 BENCINARJU.

Ce govorimo o dirkanju na progi je dizlar se u vecjem sranju ker ma tezji nos.

Uglavnem, nehite ze s temi barskimi debatami. Res pretiravate.

Pa lahko zdaj pisete kar hocete.

Tisto o cemer vi govorite se imenuje elasticnost motorja. Zelo uporabna stvar v normalnem zivljenju ampak z dirkanjem nima ravno neke ogromne veze.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če jan 04, 2007 3:39 pm

MN mi lahko prosim na kratko razložiš in z eno enačbo razložiš kako sta povezana navor in moč motorja. Pa recimo konkretno koliko navora ima pri 4000 obratih motor, ki ima pri teh vrtljajih 116 konjev. Za primer mi lahko tudi razložiš koliko ima pri 2000 obratih konjev 2.4 JTD, ki ima takrat 395Nm navora.


Motorznanstvo je pač stvar, ki me že od nekdaj zanima.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Če jan 04, 2007 4:33 pm

De_Tomaso je napisal/-a:MN mi lahko prosim na kratko razložiš in z eno enačbo razložiš kako sta povezana navor in moč motorja. Pa recimo konkretno koliko navora ima pri 4000 obratih motor, ki ima pri teh vrtljajih 116 konjev. Za primer mi lahko tudi razložiš koliko ima pri 2000 obratih konjev 2.4 JTD, ki ima takrat 395Nm navora.


Motorznanstvo je pač stvar, ki me že od nekdaj zanima.



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Poglej obratno.

Cist enostavna enacba. Navor x obrati v minuti x A (neka konstanta reciva ji A, ki uredi vse enote oz razmerja) = moč

Se pravi veliko obratov, veliko navora = velika moč => hiter pospešek.

Bencinar veliko obratov malo navora
Dizel malo obratov veliko navora

zakaj ma pa bencinar manj navora in zakaj se dizel ne more (sme) hitreje vrteti pa glede na to da studiras motoroznanstvo itak ves.


Upam da ti ne rabim pisat tocno te enacbe, te pa vprasam nekaj.

Koliko procentov casa, ko res dirkas, vozis bencinarja pod recimo 4000obrati?
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne Če jan 04, 2007 4:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če jan 04, 2007 4:38 pm

Zato pa vrtiš bencinarja ne pa matraš. Pri dizlu se konča ko Alfina V6- zapoje, da se zjočeš zraven... In je hitrejša kakorkoli... Ni treba znanstvene fantastike.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če jan 04, 2007 4:54 pm

Enačba za moč, pri poznanem navoru in obratih:
P = M * w = M * 2 * pi * f = 2 * pi * M[Nm] * f[min-1] / 60[s/min]
M je navor v Nm, f je število obratov na minuto, moč se dobi v wattih.

Za tvoja dva primera:
f = 4000 min-1, P = 116KM = 85kW.
M = P * 60 / (2 * pi * f[min-1]) = 85000 * 60 / (2 * 3,14 * 4000) = 205 Nm
f = 2000 min-1, M = 395 Nm.
P = 2 * pi * M * f[min-1] / 60 = 82700W = 82,7kW = 112KM
Slika
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Če jan 04, 2007 4:54 pm

Pa se nekaj...

Govorili smo o alfi z "40 konji manj" se pravi z modelom ki ima 305nm navora.

2.5v6 pa ima nekaj cez 220nm.

Zdaj pa poglej se razliko v delavonju glede na rpm (pri dirkanju!) in ugotovil bos da je 2.5 mocnejsi avto in ima s tem tudi posledicno boljse pospeske.

Zdj se pejt pa se mal motoroznanstvo ucit. Aja pa ne pozabi na enacbo teza /moc ki je tisockrat bol pomembna od razporeditve navora (oz elasticnosti motorja) ce gledamo samo brutalne pospeske. Aja pa ne pozabi na obrate!! ;)

Jao jao

Aja pa ne pozabi tako kot B nima stalno 190 KM nima D 305NM. Razlika je sicer pri D manjsa a vseeno ne pridonese toliko kot drugi dejavniki.
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Če jan 04, 2007 5:07 pm

sam 2.5 V6 ne gre nikamor, čudno da ga 2.4 JTD ne poči....... sm skoz mislu da gre dizel bolš, vsaj zdel se mi je tak
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov