nebivedu je napisal/-a:Tole si vzemi, pa nimaš problemov ne pozimi, poleti pa narediš cabrio.
Mojster Miha je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Tole si vzemi, pa nimaš problemov ne pozimi, poleti pa narediš cabrio.
Imaš probleme, imaš - povsem praktične sorte![]()
Predvsem z vidika dejstva, da avtor med željami ni omenil terenca ampak povsem navaden avto
FEROZA in podobni terenci prinasajo namreč sledeče probleme - prostora (sedeži + prtljažnik) ni veliko več kot v P 106, poraba pa je pri tem primerljiva z P 406 v bencinski motorni različici oz konkurenčnimi vozili.
Vozne lastnosti so "terenske" - kar pomeni slabše udobje, slabše vozne lastnosti - lega + vodljivost ipd. kar se pri višjih hitrostih in slabših cestah (jih ni ravno malo v SLO) se dodatno poslabša.
Na kratko : prostornost P 106, poraba P 406, neudobje, slabe vozne lastnosti ...
Za nekoga, ki išče, kot v temu primeru recimo temu navaden avto in temu primerne pripadajoče lastnosti, po mojem prepričaju povsem zgrešen.
LP
McLaren je napisal/-a:Za zdej vozim bratovega Peugeota 206 90hp. Poraba je za moj žep malce previsoka.
Ma sej tud se sam bolj nagibam k Peugeotu 106 (oziroma Citroenu Saxo).
Je pa res da je Micra prekleto zanesljiv avto kar ma tud svoje prednsoti.
nebivedu je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Tole si vzemi, pa nimaš problemov ne pozimi, poleti pa narediš cabrio.
Imaš probleme, imaš - povsem praktične sorte![]()
Predvsem z vidika dejstva, da avtor med željami ni omenil terenca ampak povsem navaden avto
FEROZA in podobni terenci prinasajo namreč sledeče probleme - prostora (sedeži + prtljažnik) ni veliko več kot v P 106, poraba pa je pri tem primerljiva z P 406 v bencinski motorni različici oz konkurenčnimi vozili.
Vozne lastnosti so "terenske" - kar pomeni slabše udobje, slabše vozne lastnosti - lega + vodljivost ipd. kar se pri višjih hitrostih in slabših cestah (jih ni ravno malo v SLO) se dodatno poslabša.
Na kratko : prostornost P 106, poraba P 406, neudobje, slabe vozne lastnosti ...
Za nekoga, ki išče, kot v temu primeru recimo temu navaden avto in temu primerne pripadajoče lastnosti, po mojem prepričaju povsem zgrešen.
LP
Kokrat si se peljal v ferozi, da veš kake so vozne lastnosti feroze in da je neudobna?
Je majhen terenc z 1.6 mašino, poraba je opd 8 do 12 litrov odvisno kako voziš in v katerem načinu. Udoben je toliko kot si ga sam nastaviš - večina jih ima amortizerje z nastavljivo trdoto, tako da lahko tudi plava po cestah če to hočeš, al je pa trd ko gokard.
Kar se tiče pa voznih lastnosti so pa boljše od P106(razen rally variante), če voziš po omejitvah je to skoraj sigurno, po snegu imaš 4x4 pogon in se P106 ne more niti primerjat, če pa hočeš driftat imaš pa zadnji pogon.
Prostora ima enako, mogoče je prtljažnik v ferozi celo večji, ker je zadaj avto višji in raven.
Poleti lahko daš dol streho in imaš kabrio varianto( še vedno imaš zadaj rollbar za varnost potnikov) in to na avtu za 400k sit, za kok denarja dobiš P106 cabrio?
Kar je pa najbolj pomembno;
Servisi so definitvno cenejši od peugeota - na uradnem servisu je menjava jermena in napenjalca 25.000 sit (delo in deli) - kok je za peugeota? Zavorne ploščice so 5500 sit, vodna pumpa je 7.800 sit. Sklopka za ta avto stane 31.000 sit (potisni ležaj in košara 13.000, karbonska sinterjeva lamela 18.000). Kok je za peugeota 106?
Podvozje je pa vzdržjivo tok, da preživi definitvno vsaj 3 komade P106.
Problem je v tem, ker mu takega avta noben ne prdstavi - vsi kažete samo na mala jajčka, ki kljub majhni mašini razvijejo dost veliko hitrost. V majhnem terencu težko razviješ veliko hitrost, tut narava avta je taka da bvoziš počasneje, definitvno pa si mnogo bolj varen v njem, saj sediš višje in ti bočni trk ne podrobi medenice, če pa se čelno zaletiš pa imaš tudi večje možnosti kot pa v saxoju ali p106.
nebivedu je napisal/-a:Mojster miha
Ne bom se kregal s tabo, ker vidim dar nisi še nikoli vozil feroze. Lahko pa prideš kdaj na testno vožnjo, pa bova šla vozit po cestah in po terenu in boš videl zmogljivosti tega majhnega avtomobila. Moti me pa tut to da govoriš, da terenec ni avto - kaj pa je če ni avto?
Aja - gume imaš na ferozi 5 let pozmi in poleti - cena je pa max 100.000 sit za vse 4 komade. Tko da 15 colske gume te za terenca pridejo v petih letih definitvno ceneje kot gume za osebni avto, če prevoziš enako kilometrov. Pa še menjat ti jih ni treba za pozimi in poleti.
Mojster Miha je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Mojster miha
Ne bom se kregal s tabo, ker vidim dar nisi še nikoli vozil feroze. Lahko pa prideš kdaj na testno vožnjo, pa bova šla vozit po cestah in po terenu in boš videl zmogljivosti tega majhnega avtomobila. Moti me pa tut to da govoriš, da terenec ni avto - kaj pa je če ni avto?
Aja - gume imaš na ferozi 5 let pozmi in poleti - cena je pa max 100.000 sit za vse 4 komade. Tko da 15 colske gume te za terenca pridejo v petih letih definitvno ceneje kot gume za osebni avto, če prevoziš enako kilometrov. Pa še menjat ti jih ni treba za pozimi in poleti.
Ne rabim vozit FEROZE za tako osnovne pojme. Mimogrede pa imam dobro desetletje izkušenj z UNIMOG-i različnih generacij oz modelov v vsemogočih razmerah ... tako, da mi vožnja s FEROZO v smislu, da se bom kej novega naučil ne pomeni praktično nič.
LP
nebivedu je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Tole si vzemi, pa nimaš problemov ne pozimi, poleti pa narediš cabrio.
Imaš probleme, imaš - povsem praktične sorte![]()
Predvsem z vidika dejstva, da avtor med željami ni omenil terenca ampak povsem navaden avto
FEROZA in podobni terenci prinasajo namreč sledeče probleme - prostora (sedeži + prtljažnik) ni veliko več kot v P 106, poraba pa je pri tem primerljiva z P 406 v bencinski motorni različici oz konkurenčnimi vozili.
Vozne lastnosti so "terenske" - kar pomeni slabše udobje, slabše vozne lastnosti - lega + vodljivost ipd. kar se pri višjih hitrostih in slabših cestah (jih ni ravno malo v SLO) se dodatno poslabša.
Na kratko : prostornost P 106, poraba P 406, neudobje, slabe vozne lastnosti ...
Za nekoga, ki išče, kot v temu primeru recimo temu navaden avto in temu primerne pripadajoče lastnosti, po mojem prepričaju povsem zgrešen.
LP
Kokrat si se peljal v ferozi, da veš kake so vozne lastnosti feroze in da je neudobna?
Je majhen terenc z 1.6 mašino, poraba je opd 8 do 12 litrov odvisno kako voziš in v katerem načinu. Udoben je toliko kot si ga sam nastaviš - večina jih ima amortizerje z nastavljivo trdoto, tako da lahko tudi plava po cestah če to hočeš, al je pa trd ko gokard.
Kar se tiče pa voznih lastnosti so pa boljše od P106(razen rally variante), če voziš po omejitvah je to skoraj sigurno, po snegu imaš 4x4 pogon in se P106 ne more niti primerjat, če pa hočeš driftat imaš pa zadnji pogon.
Prostora ima enako, mogoče je prtljažnik v ferozi celo večji, ker je zadaj avto višji in raven.
Poleti lahko daš dol streho in imaš kabrio varianto( še vedno imaš zadaj rollbar za varnost potnikov) in to na avtu za 400k sit, za kok denarja dobiš P106 cabrio?
Kar je pa najbolj pomembno;
Servisi so definitvno cenejši od peugeota - na uradnem servisu je menjava jermena in napenjalca 25.000 sit (delo in deli) - kok je za peugeota? Zavorne ploščice so 5500 sit, vodna pumpa je 7.800 sit. Sklopka za ta avto stane 31.000 sit (potisni ležaj in košara 13.000, karbonska sinterjeva lamela 18.000). Kok je za peugeota 106?
Podvozje je pa vzdržjivo tok, da preživi definitvno vsaj 3 komade P106.
Problem je v tem, ker mu takega avta noben ne prdstavi - vsi kažete samo na mala jajčka, ki kljub majhni mašini razvijejo dost veliko hitrost. V majhnem terencu težko razviješ veliko hitrost, tut narava avta je taka da bvoziš počasneje, definitvno pa si mnogo bolj varen v njem, saj sediš višje in ti bočni trk ne podrobi medenice, če pa se čelno zaletiš pa imaš tudi večje možnosti kot pa v saxoju ali p106.
nebivedu je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Mojster miha
Ne bom se kregal s tabo, ker vidim dar nisi še nikoli vozil feroze. Lahko pa prideš kdaj na testno vožnjo, pa bova šla vozit po cestah in po terenu in boš videl zmogljivosti tega majhnega avtomobila. Moti me pa tut to da govoriš, da terenec ni avto - kaj pa je če ni avto?
Aja - gume imaš na ferozi 5 let pozmi in poleti - cena je pa max 100.000 sit za vse 4 komade. Tko da 15 colske gume te za terenca pridejo v petih letih definitvno ceneje kot gume za osebni avto, če prevoziš enako kilometrov. Pa še menjat ti jih ni treba za pozimi in poleti.
Ne rabim vozit FEROZE za tako osnovne pojme. Mimogrede pa imam dobro desetletje izkušenj z UNIMOG-i različnih generacij oz modelov v vsemogočih razmerah ... tako, da mi vožnja s FEROZO v smislu, da se bom kej novega naučil ne pomeni praktično nič.
LP
Hmm, Primerjati delovni stroj (ki ima rabljen in zmahan in 30 let star ceno za 5 feroz) skoraj brez vzmetenja z ferozo , ki ima nastavljivo podvozje v parih stopnjah iz kabine je pa tapravo, ja!
Kar sem pa imel v mislih je bila pa vožnja pocesti, da ti dokažem, da je zadeva dost udobna za vožnjo po cestah.
nebivedu je napisal/-a:
Kar je pa najbolj pomembno;
Servisi so definitvno cenejši od peugeota - na uradnem servisu je menjava jermena in napenjalca 25.000 sit (delo in deli) - kok je za peugeota? Zavorne ploščice so 5500 sit, vodna pumpa je 7.800 sit. Sklopka za ta avto stane 31.000 sit (potisni ležaj in košara 13.000, karbonska sinterjeva lamela 18.000). Kok je za peugeota 106?
Podvozje je pa vzdržjivo tok, da preživi definitvno vsaj 3 komade P106.
nebivedu je napisal/-a:
Kar se tiče pa voznih lastnosti so pa boljše od P106(razen rally variante), če voziš po omejitvah je to skoraj sigurno, po snegu imaš 4x4 pogon in se P106 ne more niti primerjat, če pa hočeš driftat imaš pa zadnji pogon.
McLaren je napisal/-a:Ja, pač situacija je taka da si lahko za prvi avto privoščim enega malčka. Za zdej mi je glavno da je zanesljiv, majhna poraba, pa da so servisi kolikor toliko vredu.
Odločam se pa med:
Peugeotom 106
Nissan Micro
Ford Fiesto
Daewoo Matizom
Lancia Y
Fiat Punto
morda Hyundai Atosom
Ker od teh se vam zdi "najboljši, sem pa odprt tudi za druge predloge.
PS: pogoj je max 500.000 - 600.000 SIT
HVALA
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov