Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
{B}3[A]S[T]!_X™
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: Sr nov 08, 2006 7:41 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a {B}3[A]S[T]!_X™ Če dec 28, 2006 9:21 am

Servisi so pri vseh v nekem istem rangu. Tudi registracija je ista, ker gre za rang isto zmogljivih avtomobilov. Poraba je okoli 4-7 l odvisno od vožnje. Jaz osebno francoza nebi vzel, odločal bi se med korejcem, fordom, fiatom.
lp, beasty
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če dec 28, 2006 10:22 am

nebivedu je napisal/-a:Tole si vzemi, pa nimaš problemov ne pozimi, poleti pa narediš cabrio.


Imaš probleme, imaš - povsem praktične sorte ;)

Predvsem z vidika dejstva, da avtor med željami ni omenil terenca ampak povsem navaden avto

FEROZA in podobni terenci prinasajo namreč sledeče probleme - prostora (sedeži + prtljažnik) ni veliko več kot v P 106, poraba pa je pri tem primerljiva z P 406 v bencinski motorni različici oz konkurenčnimi vozili.
Vozne lastnosti so "terenske" - kar pomeni slabše udobje, slabše vozne lastnosti - lega + vodljivost ipd. kar se pri višjih hitrostih in slabših cestah (jih ni ravno malo v SLO) se dodatno poslabša.
Na kratko : prostornost P 106, poraba P 406, neudobje, slabe vozne lastnosti ...

Za nekoga, ki išče, kot v temu primeru recimo temu navaden avto in temu primerne pripadajoče lastnosti, po mojem prepričaju povsem zgrešen.




LP
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Če dec 28, 2006 10:53 am

Jaz ti priporočam 106, saxo, micra, če dobiš 1.4 16V, ki ima 87km pa 800kg
Za nisane vem da so zanesljivi, ker mam iskušnje z njimi, kar se tiče pa 106 in saxoja pa prav tako slednjega vozi moja punca in lahko povem avto vreden svojega denarja: Majhna poraba dokaj živahen motor(1.1 60km) in pa poceni vzdrževanje, 106 pa je tako ali tako skoraj isti avto, kot saxo, samo je mogoče za odtenek bolše izdelan ;) ( smo primerjali).
Vsekakor s temi tremi malčki ne boš zgrešil :)
BMW E46
 
Uporabniški avatar
oorosh
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 513
Pridružen: Sr okt 11, 2006 4:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a oorosh Če dec 28, 2006 10:56 am

Za 500-600 jurjev močno dvomim, da bi se dalo dobiti 106 ali Saxoja z 1.4 motorjem. Tudi 1.1 (44 KW) je dovolj močan za prvi avto.

Čeprav mi je uspelo najti enega na avtonetu: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1193376
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 28, 2006 11:03 am

Mojster Miha je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Tole si vzemi, pa nimaš problemov ne pozimi, poleti pa narediš cabrio.


Imaš probleme, imaš - povsem praktične sorte ;)

Predvsem z vidika dejstva, da avtor med željami ni omenil terenca ampak povsem navaden avto

FEROZA in podobni terenci prinasajo namreč sledeče probleme - prostora (sedeži + prtljažnik) ni veliko več kot v P 106, poraba pa je pri tem primerljiva z P 406 v bencinski motorni različici oz konkurenčnimi vozili.
Vozne lastnosti so "terenske" - kar pomeni slabše udobje, slabše vozne lastnosti - lega + vodljivost ipd. kar se pri višjih hitrostih in slabših cestah (jih ni ravno malo v SLO) se dodatno poslabša.
Na kratko : prostornost P 106, poraba P 406, neudobje, slabe vozne lastnosti ...

Za nekoga, ki išče, kot v temu primeru recimo temu navaden avto in temu primerne pripadajoče lastnosti, po mojem prepričaju povsem zgrešen.




LP


Kokrat si se peljal v ferozi, da veš kake so vozne lastnosti feroze in da je neudobna?

Je majhen terenc z 1.6 mašino, poraba je opd 8 do 12 litrov odvisno kako voziš in v katerem načinu. Udoben je toliko kot si ga sam nastaviš - večina jih ima amortizerje z nastavljivo trdoto, tako da lahko tudi plava po cestah če to hočeš, al je pa trd ko gokard.

Kar se tiče pa voznih lastnosti so pa boljše od P106(razen rally variante), če voziš po omejitvah je to skoraj sigurno, po snegu imaš 4x4 pogon in se P106 ne more niti primerjat, če pa hočeš driftat imaš pa zadnji pogon.

Prostora ima enako, mogoče je prtljažnik v ferozi celo večji, ker je zadaj avto višji in raven.
Poleti lahko daš dol streho in imaš kabrio varianto( še vedno imaš zadaj rollbar za varnost potnikov) in to na avtu za 400k sit, za kok denarja dobiš P106 cabrio?

Kar je pa najbolj pomembno;
Servisi so definitvno cenejši od peugeota - na uradnem servisu je menjava jermena in napenjalca 25.000 sit (delo in deli) - kok je za peugeota? Zavorne ploščice so 5500 sit, vodna pumpa je 7.800 sit. Sklopka za ta avto stane 31.000 sit (potisni ležaj in košara 13.000, karbonska sinterjeva lamela 18.000). Kok je za peugeota 106?
Podvozje je pa vzdržjivo tok, da preživi definitvno vsaj 3 komade P106.

Problem je v tem, ker mu takega avta noben ne prdstavi - vsi kažete samo na mala jajčka, ki kljub majhni mašini razvijejo dost veliko hitrost. V majhnem terencu težko razviješ veliko hitrost, tut narava avta je taka da bvoziš počasneje, definitvno pa si mnogo bolj varen v njem, saj sediš višje in ti bočni trk ne podrobi medenice, če pa se čelno zaletiš pa imaš tudi večje možnosti kot pa v saxoju ali p106.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Če dec 28, 2006 11:28 am

ManIAK je napisal/-a:Neuničljiva je definitivno micra... Jaz bi to... Je pa mela sestrična fiesto in je recimo na 2 tanka bencina spila liter olja... Tud rja zna bit problem.. Z drugimi avtami nimam izkušenj.. Pa čimboljši nakup ;)


Fordove najboljše mašine so zetec mašine
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
gold hamster
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: So maj 06, 2006 1:24 pm

Napisal/-a gold hamster Če dec 28, 2006 11:30 am

Jz bi se odloču za Fiata.
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3366
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Če dec 28, 2006 11:31 am

Za zdej vozim bratovega Peugeota 206 90hp. Poraba je za moj žep malce previsoka.
Ma sej tud se sam bolj nagibam k Peugeotu 106 (oziroma Citroenu Saxo).
Je pa res da je Micra prekleto zanesljiv avto kar ma tud svoje prednsoti.
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Če dec 28, 2006 12:14 pm

iz p106 smo prišli na ferozo :bonk
Vzami saxoja. Lažje in ceneje boš dobil isto kot je P106
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če dec 28, 2006 12:15 pm

McLaren je napisal/-a:Za zdej vozim bratovega Peugeota 206 90hp. Poraba je za moj žep malce previsoka.
Ma sej tud se sam bolj nagibam k Peugeotu 106 (oziroma Citroenu Saxo).
Je pa res da je Micra prekleto zanesljiv avto kar ma tud svoje prednsoti.


Če gre verjet statistikam je P 106 bolj zanesljiv kot MICRA

http://www.oemtc.at/netautor/pages/ress ... ml#1081264


LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če dec 28, 2006 1:00 pm

nebivedu je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Tole si vzemi, pa nimaš problemov ne pozimi, poleti pa narediš cabrio.


Imaš probleme, imaš - povsem praktične sorte ;)

Predvsem z vidika dejstva, da avtor med željami ni omenil terenca ampak povsem navaden avto

FEROZA in podobni terenci prinasajo namreč sledeče probleme - prostora (sedeži + prtljažnik) ni veliko več kot v P 106, poraba pa je pri tem primerljiva z P 406 v bencinski motorni različici oz konkurenčnimi vozili.
Vozne lastnosti so "terenske" - kar pomeni slabše udobje, slabše vozne lastnosti - lega + vodljivost ipd. kar se pri višjih hitrostih in slabših cestah (jih ni ravno malo v SLO) se dodatno poslabša.
Na kratko : prostornost P 106, poraba P 406, neudobje, slabe vozne lastnosti ...

Za nekoga, ki išče, kot v temu primeru recimo temu navaden avto in temu primerne pripadajoče lastnosti, po mojem prepričaju povsem zgrešen.




LP


Kokrat si se peljal v ferozi, da veš kake so vozne lastnosti feroze in da je neudobna?

Je majhen terenc z 1.6 mašino, poraba je opd 8 do 12 litrov odvisno kako voziš in v katerem načinu. Udoben je toliko kot si ga sam nastaviš - večina jih ima amortizerje z nastavljivo trdoto, tako da lahko tudi plava po cestah če to hočeš, al je pa trd ko gokard.

Kar se tiče pa voznih lastnosti so pa boljše od P106(razen rally variante), če voziš po omejitvah je to skoraj sigurno, po snegu imaš 4x4 pogon in se P106 ne more niti primerjat, če pa hočeš driftat imaš pa zadnji pogon.

Prostora ima enako, mogoče je prtljažnik v ferozi celo večji, ker je zadaj avto višji in raven.
Poleti lahko daš dol streho in imaš kabrio varianto( še vedno imaš zadaj rollbar za varnost potnikov) in to na avtu za 400k sit, za kok denarja dobiš P106 cabrio?

Kar je pa najbolj pomembno;
Servisi so definitvno cenejši od peugeota - na uradnem servisu je menjava jermena in napenjalca 25.000 sit (delo in deli) - kok je za peugeota? Zavorne ploščice so 5500 sit, vodna pumpa je 7.800 sit. Sklopka za ta avto stane 31.000 sit (potisni ležaj in košara 13.000, karbonska sinterjeva lamela 18.000). Kok je za peugeota 106?
Podvozje je pa vzdržjivo tok, da preživi definitvno vsaj 3 komade P106.

Problem je v tem, ker mu takega avta noben ne prdstavi - vsi kažete samo na mala jajčka, ki kljub majhni mašini razvijejo dost veliko hitrost. V majhnem terencu težko razviješ veliko hitrost, tut narava avta je taka da bvoziš počasneje, definitvno pa si mnogo bolj varen v njem, saj sediš višje in ti bočni trk ne podrobi medenice, če pa se čelno zaletiš pa imaš tudi večje možnosti kot pa v saxoju ali p106.


Neumnosti lahko praviš mularji

Gre namreč za preprosto dejstvo - če je FEROZA terenec z dobrimi terenskimi lastnostmi, potem ne more bi enako dobra na navadnih oz urejenih cestah oz je temu primerno slabša od osebnega avtomobila. Posebno to drži na urejenih cestah slabše kakovosti (luknje, grbine .... in druge recimo jim neravnine). Dovolj je pogled na ustroj podvozja - o slednjem nima smisla izgubljat besed. In če si kratko malo ekstremist glede voznih lastnosti ( ker zagotavljaš, da ima FEROZA enako oz celo boljšo lego kot P 106) potem najdi enakega ekstremista v P106 pa ti bo pokazal razliko.

Terenec na kratko ni avto - v primeru urejenih podlag oz cestišč je brez smisla razglabljati kateri je boljši

Stroški - o tem koliko več daš za gorivo, gume ipd. ne gre razglabljat, o varnosti pa tudi ne - pri trku v oviro (drevo, skale ... ) nisi nič bolj varen kot v P 106, glede slabše lege na cesti + vodljvosti pa smo tudi že razčistili. Nenazadnje pa avto ne kupiš, da boš "zvezdice" preizkušal ampak, da se boš vozil. Predsodke o varnosti pa sm že zdavnaj "prebolel" - enako brez skrbi se na pot podam s KATRO ali tovornjakom. Varnost je predvsem v glavi voznika (vožnja + vzdrževanje vozila)


LP
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 28, 2006 1:23 pm

Mojster miha
Ne bom se kregal s tabo, ker vidim dar nisi še nikoli vozil feroze. Lahko pa prideš kdaj na testno vožnjo, pa bova šla vozit po cestah in po terenu in boš videl zmogljivosti tega majhnega avtomobila. Moti me pa tut to da govoriš, da terenec ni avto - kaj pa je če ni avto?

Aja - gume imaš na ferozi 5 let pozmi in poleti - cena je pa max 100.000 sit za vse 4 komade. Tko da 15 colske gume te za terenca pridejo v petih letih definitvno ceneje kot gume za osebni avto, če prevoziš enako kilometrov. Pa še menjat ti jih ni treba za pozimi in poleti.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če dec 28, 2006 3:10 pm

nebivedu je napisal/-a:Mojster miha
Ne bom se kregal s tabo, ker vidim dar nisi še nikoli vozil feroze. Lahko pa prideš kdaj na testno vožnjo, pa bova šla vozit po cestah in po terenu in boš videl zmogljivosti tega majhnega avtomobila. Moti me pa tut to da govoriš, da terenec ni avto - kaj pa je če ni avto?

Aja - gume imaš na ferozi 5 let pozmi in poleti - cena je pa max 100.000 sit za vse 4 komade. Tko da 15 colske gume te za terenca pridejo v petih letih definitvno ceneje kot gume za osebni avto, če prevoziš enako kilometrov. Pa še menjat ti jih ni treba za pozimi in poleti.


Ne rabim vozit FEROZE za tako osnovne pojme. Mimogrede pa imam dobro desetletje izkušenj z UNIMOG-i različnih generacij oz modelov v vsemogočih razmerah ... tako, da mi vožnja s FEROZO v smislu, da se bom kej novega naučil ne pomeni praktično nič.

LP
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Če dec 28, 2006 4:01 pm

Med predlagane avte bi dodal se AX-a.

Razlike med 106, Saxojem in AXom so minimalne. Razen tega, da dobis kaksno leto starejsega in po veliko nizji ceni (100 do 200K). Ce te skrbi "image", pa napacne avte gledas ;)

Sicer se bos moral malo potrudi, da dobis dobrega. Predvsem na primorskem jih je veliko in so precej dobro ohranjeni za svoja leta :D

Predvsem bi gledal od L93 naprej in to z 1.1i masino ali pa 1.5 diesel.

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 28, 2006 4:47 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Mojster miha
Ne bom se kregal s tabo, ker vidim dar nisi še nikoli vozil feroze. Lahko pa prideš kdaj na testno vožnjo, pa bova šla vozit po cestah in po terenu in boš videl zmogljivosti tega majhnega avtomobila. Moti me pa tut to da govoriš, da terenec ni avto - kaj pa je če ni avto?

Aja - gume imaš na ferozi 5 let pozmi in poleti - cena je pa max 100.000 sit za vse 4 komade. Tko da 15 colske gume te za terenca pridejo v petih letih definitvno ceneje kot gume za osebni avto, če prevoziš enako kilometrov. Pa še menjat ti jih ni treba za pozimi in poleti.


Ne rabim vozit FEROZE za tako osnovne pojme. Mimogrede pa imam dobro desetletje izkušenj z UNIMOG-i različnih generacij oz modelov v vsemogočih razmerah ... tako, da mi vožnja s FEROZO v smislu, da se bom kej novega naučil ne pomeni praktično nič.

LP


Hmm, Primerjati delovni stroj (ki ima rabljen in zmahan in 30 let star ceno za 5 feroz) skoraj brez vzmetenja z ferozo , ki ima nastavljivo podvozje v parih stopnjah iz kabine je pa tapravo, ja!
Kar sem pa imel v mislih je bila pa vožnja pocesti, da ti dokažem, da je zadeva dost udobna za vožnjo po cestah.
Old subarus never die, they just get faster!
 
VLEKAR
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: Ne feb 12, 2006 4:34 pm
Kraj: cviček land

Napisal/-a VLEKAR Če dec 28, 2006 5:10 pm

nebivedu je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Tole si vzemi, pa nimaš problemov ne pozimi, poleti pa narediš cabrio.


Imaš probleme, imaš - povsem praktične sorte ;)

Predvsem z vidika dejstva, da avtor med željami ni omenil terenca ampak povsem navaden avto

FEROZA in podobni terenci prinasajo namreč sledeče probleme - prostora (sedeži + prtljažnik) ni veliko več kot v P 106, poraba pa je pri tem primerljiva z P 406 v bencinski motorni različici oz konkurenčnimi vozili.
Vozne lastnosti so "terenske" - kar pomeni slabše udobje, slabše vozne lastnosti - lega + vodljivost ipd. kar se pri višjih hitrostih in slabših cestah (jih ni ravno malo v SLO) se dodatno poslabša.
Na kratko : prostornost P 106, poraba P 406, neudobje, slabe vozne lastnosti ...

Za nekoga, ki išče, kot v temu primeru recimo temu navaden avto in temu primerne pripadajoče lastnosti, po mojem prepričaju povsem zgrešen.




LP


Kokrat si se peljal v ferozi, da veš kake so vozne lastnosti feroze in da je neudobna?

Je majhen terenc z 1.6 mašino, poraba je opd 8 do 12 litrov odvisno kako voziš in v katerem načinu. Udoben je toliko kot si ga sam nastaviš - večina jih ima amortizerje z nastavljivo trdoto, tako da lahko tudi plava po cestah če to hočeš, al je pa trd ko gokard.

Kar se tiče pa voznih lastnosti so pa boljše od P106(razen rally variante), če voziš po omejitvah je to skoraj sigurno, po snegu imaš 4x4 pogon in se P106 ne more niti primerjat, če pa hočeš driftat imaš pa zadnji pogon.

Prostora ima enako, mogoče je prtljažnik v ferozi celo večji, ker je zadaj avto višji in raven.
Poleti lahko daš dol streho in imaš kabrio varianto( še vedno imaš zadaj rollbar za varnost potnikov) in to na avtu za 400k sit, za kok denarja dobiš P106 cabrio?

Kar je pa najbolj pomembno;
Servisi so definitvno cenejši od peugeota - na uradnem servisu je menjava jermena in napenjalca 25.000 sit (delo in deli) - kok je za peugeota? Zavorne ploščice so 5500 sit, vodna pumpa je 7.800 sit. Sklopka za ta avto stane 31.000 sit (potisni ležaj in košara 13.000, karbonska sinterjeva lamela 18.000). Kok je za peugeota 106?
Podvozje je pa vzdržjivo tok, da preživi definitvno vsaj 3 komade P106.

Problem je v tem, ker mu takega avta noben ne prdstavi - vsi kažete samo na mala jajčka, ki kljub majhni mašini razvijejo dost veliko hitrost. V majhnem terencu težko razviješ veliko hitrost, tut narava avta je taka da bvoziš počasneje, definitvno pa si mnogo bolj varen v njem, saj sediš višje in ti bočni trk ne podrobi medenice, če pa se čelno zaletiš pa imaš tudi večje možnosti kot pa v saxoju ali p106.


pa kaj tako hvališ to ferozo??

tudi sam sem jih imel že kar nekaj,ne moreš pričakovati za male pare ne vem kaj od terenca
vozilo kot vozilo
kit bo zacelil use,kit bo polepšal avto le.....
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če dec 28, 2006 6:11 pm

nebivedu je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Mojster miha
Ne bom se kregal s tabo, ker vidim dar nisi še nikoli vozil feroze. Lahko pa prideš kdaj na testno vožnjo, pa bova šla vozit po cestah in po terenu in boš videl zmogljivosti tega majhnega avtomobila. Moti me pa tut to da govoriš, da terenec ni avto - kaj pa je če ni avto?

Aja - gume imaš na ferozi 5 let pozmi in poleti - cena je pa max 100.000 sit za vse 4 komade. Tko da 15 colske gume te za terenca pridejo v petih letih definitvno ceneje kot gume za osebni avto, če prevoziš enako kilometrov. Pa še menjat ti jih ni treba za pozimi in poleti.


Ne rabim vozit FEROZE za tako osnovne pojme. Mimogrede pa imam dobro desetletje izkušenj z UNIMOG-i različnih generacij oz modelov v vsemogočih razmerah ... tako, da mi vožnja s FEROZO v smislu, da se bom kej novega naučil ne pomeni praktično nič.

LP


Hmm, Primerjati delovni stroj (ki ima rabljen in zmahan in 30 let star ceno za 5 feroz) skoraj brez vzmetenja z ferozo , ki ima nastavljivo podvozje v parih stopnjah iz kabine je pa tapravo, ja!
Kar sem pa imel v mislih je bila pa vožnja pocesti, da ti dokažem, da je zadeva dost udobna za vožnjo po cestah.


UNIMOG sm ti omenil zgolj zato, da boš vedel, da iz izkušenj ločim oz dobro poznam pojma teren in cesta. Imam pa tudi (sicer ne tako obsežne) izkušnje tudi z drugimi terenci.
Iz tega sodeč se boš moral sprijaznit s preprostim dejstvom : če je zate FEROZA dober terenec, potem ne more imet voznih lastnost, ki so blizu avtomobila. Če pa trdiš, da ima slednje potem to ni terenec ampak je SUV. Slednje pa menda ljubitelji terencev ne slišite preveč radi - kajne ;)
In če že hočeš dober kompromis med enim in drugim je to FORESTER - ampak FEROZA je glede tega kompromisa zelo, zelo daleč.

LP
 
Uporabniški avatar
gorki
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: So apr 29, 2006 9:42 am

Napisal/-a gorki Če dec 28, 2006 6:12 pm

nebivedu je napisal/-a:
Kar je pa najbolj pomembno;
Servisi so definitvno cenejši od peugeota - na uradnem servisu je menjava jermena in napenjalca 25.000 sit (delo in deli) - kok je za peugeota? Zavorne ploščice so 5500 sit, vodna pumpa je 7.800 sit. Sklopka za ta avto stane 31.000 sit (potisni ležaj in košara 13.000, karbonska sinterjeva lamela 18.000). Kok je za peugeota 106?
Podvozje je pa vzdržjivo tok, da preživi definitvno vsaj 3 komade P106.


Sam vozim p106 l97 1.1 in trenutno ima prevozenih 186000 km.

Glede stroskov z avtomobilom ti povem, da je poceni za vzdrzevati seveda, ce ga ne vozis na pooblascene servise.
Jaz sem mojega vozil prvih 60.000 km na pooblascenega, od takrat naprej, pa ga peljem vsakih 15.000 km k lokalnemu mehaniku.
Mali servis (olje, oljni filter, delo) me stanejo 10.000 SIT. Ce pa se dam menjat zracni filter, svecke hladilno in zavorno tekocino me kosta okoli 25.000 SIT.
Zobati jermen menjujem na 75000km. Prvic sem menjal samo jermen, pri 150.000 pa se vodno crpalko, napenjalec, svecke, zracni filter, ojni filter, olje, zav. tekocino in hladilno tek., prednje zav. ploscice in me je stalo vse skupaj z delom 50.000 SIT. Po 140.000 prevozenih km sem menjal tudi komplet sklopko s kosaro in potisnim lezajem. Vred z delom sem placal 43.000 SIT.

Tudi zavarovanje in registracija sta nizka. (120.000 SIT brez bonifikacije)
Gume (155/70 R13) dobis ze za 7000 SIT/kom , jaz imam sicer na avtu poleti continentalke 165/70R13 (10.000 SIT/kom) in sedaj zadnjo 4.sezono GY UG6 (11.000 SIT/ kom). Gume (tako letne kot zimske) menjujem nekje na 4 sezone.

Moram recti, da avto za svojih 60KM zelo dobro gre, saj po avtocesti doseze tudi 170 km/h, pospesek pa ima priblizno 13 s do 100km/h.
Poraba je pri mojem 6,3 l/100km poleti tudi pod 6-imi litri.

Glede varnosti pa je tak. Moj ima sicer eno zracno blazino , vendar jaz pravim, da je najboljsi tisti airbag, ki se ne rabi nikoli odpret. Nic ti ne pomaga pri varnosti drugega kot zrelost in lastna razsodnost v prometu.
Zadnjič spremenil gorki, dne Če dec 28, 2006 6:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp, Gorki
 
Uporabniški avatar
gorki
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: So apr 29, 2006 9:42 am

Napisal/-a gorki Če dec 28, 2006 6:31 pm

nebivedu je napisal/-a:
Kar se tiče pa voznih lastnosti so pa boljše od P106(razen rally variante), če voziš po omejitvah je to skoraj sigurno, po snegu imaš 4x4 pogon in se P106 ne more niti primerjat, če pa hočeš driftat imaš pa zadnji pogon.


Glede handlinga (voznih lastnosti) imas tukaj en zanimiv video! :twisted:

Med testiranimi je tudi povsem serijski S16 oz. GTI
Zadnjič spremenil gorki, dne Če dec 28, 2006 6:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp, Gorki
 
rozy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: So mar 04, 2006 12:56 pm
Kraj: radovljica

Re: Kater majhen avto

Napisal/-a rozy Če dec 28, 2006 6:44 pm

McLaren je napisal/-a:Ja, pač situacija je taka da si lahko za prvi avto privoščim enega malčka. Za zdej mi je glavno da je zanesljiv, majhna poraba, pa da so servisi kolikor toliko vredu.
Odločam se pa med:
Peugeotom 106
Nissan Micro
Ford Fiesto
Daewoo Matizom
Lancia Y
Fiat Punto
morda Hyundai Atosom

Ker od teh se vam zdi "najboljši, sem pa odprt tudi za druge predloge.

PS: pogoj je max 500.000 - 600.000 SIT
HVALA


jest ti mojga prodam če te kej zanima pm, je pa Daewo Matiz
lp aleš
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov