Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy To jan 23, 2007 3:22 pm

No sej, zato bi rad dubu maherja da mi pregleda avto pa oprav vse nastavitve tko, da bo pila minimalno.
 
CAB DRIVER
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Pe sep 17, 2004 6:21 pm
Kraj: CELJE

Napisal/-a CAB DRIVER To jan 23, 2007 4:36 pm

Imel 3 5-ke.
Vse so bile odlične. Prvo Five sem kupil novo in naredil 256000 km, brez problemov. Samo redni servisi na 10000 km. Vožena je bila super športno. Poraba - sitnica.

Edina velika napaka pri vseh treh je bilo ogrevanje notranjosti. Bratova 5-ka pa je grela odlično. Tudi menjava pečic ni pomagala.
Avto nima veliko problemov z rjo, razen če je bila že razbita. Ponavadi pa se pojavi na spr. blatnikih in voznikovih vratih pri šipi.
 
Uporabniški avatar
r4tl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne jan 08, 2006 2:43 pm
Kraj: Ljubljana- Polje

Napisal/-a r4tl Sr jan 24, 2007 7:59 am

Lej ce mas Campusko mas za nastavt samo kot odpiranja platin in tocko vziga (najlazje to storis s stroboskopsko lucko), pri cemer je pomembno, da platine niso obrabljene (tako kontakti, kot tudi drsnik), drugo, kar je je to da nastavis zmes zraka in goriva, kar storis s mejhnim vijakom na levi strani vplinjaca in sicer tako da imas najvisje obrate v prostem teku (med nastavljanjem obcasno mal gas pohod, da bencin cez frgazer potegne, da bo viden rezultat), potem pa samo nastavis obrate prostega teka s vijakom na desni strani (tm k je zajla gor). Aja pa pomembno je tud, da mal svecke pregledas in to je to... glede nastavitev na Five petki... tm pa vplinjaca nimas kej nastavljat, ker je rac voden, tk da... je pa bolezen teh petk sestavljen zaug in auspuh kolektor, kjer na spoju rado mal zraka vlece, pa se zacnejo obrati prostega teka zvisevat... ponavadi to spremlja (usaj na zacetku) nedlezno piskanje)... aja..pa redni servisi in sicer na vsake 12kkm menjaj olje, olnji filter in preglej zračnega, svečke in platine (pri campuski).

PS: Petke pa gnijejo.... spredaj pod tesnilom prednje sipe, na pragu, kjer je le ta sestavljen skupaj (pod voznikovimi vrati) pa... se posebi so gnile petke TOP FUN, ker so uporabljali yugo pleh, tk da... teh se izogibi!

PS2: Pa glede motorja...motor ob pravilni uporabi in vzdrževanju zdrzi veliko (beri usaj 400kkm) paziti moras le na mansetne volanske letveve, ki se rade trgajo, pa na pocene prednje fedre (vidis, da avto visi).

LP

R4TL
Hm... oče mi je zmeraj pravil da nikoli ne veš vsega;))
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy Sr jan 24, 2007 11:41 am

Uf, hvala za tele nasvete!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov