Napisal/-a r4tl Sr jan 24, 2007 7:59 am
Lej ce mas Campusko mas za nastavt samo kot odpiranja platin in tocko vziga (najlazje to storis s stroboskopsko lucko), pri cemer je pomembno, da platine niso obrabljene (tako kontakti, kot tudi drsnik), drugo, kar je je to da nastavis zmes zraka in goriva, kar storis s mejhnim vijakom na levi strani vplinjaca in sicer tako da imas najvisje obrate v prostem teku (med nastavljanjem obcasno mal gas pohod, da bencin cez frgazer potegne, da bo viden rezultat), potem pa samo nastavis obrate prostega teka s vijakom na desni strani (tm k je zajla gor). Aja pa pomembno je tud, da mal svecke pregledas in to je to... glede nastavitev na Five petki... tm pa vplinjaca nimas kej nastavljat, ker je rac voden, tk da... je pa bolezen teh petk sestavljen zaug in auspuh kolektor, kjer na spoju rado mal zraka vlece, pa se zacnejo obrati prostega teka zvisevat... ponavadi to spremlja (usaj na zacetku) nedlezno piskanje)... aja..pa redni servisi in sicer na vsake 12kkm menjaj olje, olnji filter in preglej zračnega, svečke in platine (pri campuski).
PS: Petke pa gnijejo.... spredaj pod tesnilom prednje sipe, na pragu, kjer je le ta sestavljen skupaj (pod voznikovimi vrati) pa... se posebi so gnile petke TOP FUN, ker so uporabljali yugo pleh, tk da... teh se izogibi!
PS2: Pa glede motorja...motor ob pravilni uporabi in vzdrževanju zdrzi veliko (beri usaj 400kkm) paziti moras le na mansetne volanske letveve, ki se rade trgajo, pa na pocene prednje fedre (vidis, da avto visi).
LP
R4TL
Hm... oče mi je zmeraj pravil da nikoli ne veš vsega;))