kljukec je napisal/-a:uglavnem- začnimo od začetka- razlike ni 1 mio- ampak 505.400 sit- 2109 eur - s tem, da dobiš pri dizlu še večje alu feltne 17'' namest 16''
lp
ghandaed je napisal/-a:bencinarja + predelava na plin
400 tisočakov dodatno, stroški manjši kot pri dizlu!
As simple as that.
Neyo-Neyo je napisal/-a:sam vozim bencinarja hondo in sem zadovoljen sicer ne vem kako se obnese tanov accord dizel varianta ampak vem pa da sam osebno še ne prisegam na dizle. Na začetku sem biv navdušen nad dizli prjiatelji ki so si kupil dizle so se bahali in jaz sem jim takrat kar malo zavidal > priznam ampak z leti se pokažejo tudi slabosti
naprimer prijateljev Peugeot 307 HDi > po pov leta mu je šla turbina so mu o zamenjali in potem čez cca 1 leto spet isto samo da potem je moral plačat iz lastnega žepa novo
potem golf 4 1.9 TDI 130KM pri 130.000km mu je šla turbina seveda avto ni biv več pod garancijo in spet je šlo iz lastnega žepa
in na koncu avto nad katerim sem biv res navdušen
Audi A6 2.5 TDI 150KM res avto u nulo zvok V6 fenomenalen samo ko je blo treba pa turbino menjat pri 85.000 km me je pa use minil![]()
tako da sam ostajam na bencinarjih res da plačam tistih par € več za bencin samo ne dam pa toliko za servis
damek1a je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:uglavnem- začnimo od začetka- razlike ni 1 mio- ampak 505.400 sit- 2109 eur - s tem, da dobiš pri dizlu še večje alu feltne 17'' namest 16''
lp
Če gledamo na najcenejšega bencinarja (5.500.000) in najcenejšega dizla (6.500.000) vidimo, da je 1mio razlike. Sicer je nekaj opreme v prid dizlu, vendar je vsa potrebna oprema že itak zajeta v osnovnem paketu.
Morda se ga bo res dalo bolje prodati čez 5 let, vendar bo glede na to, da je danes ob nakupu takšen hud naval na dizle, dizlov na trgu kot smetja in bo tudi cena temu primerna. Današnjo situacijo na trgu ne moremo primerjati, ker pred 5 leti folk ni masovno kupoval dizle in tudi "in" še niso bili tako kot recimo dandanes. Vprašanje tudi kaj bo s turbinami, raznimi šobami ipd. po 150k km.
Sam vozim accorda 2.0 in sem zadovoljen. Nisem pa še nikoli imel dizla. Mogoče je to razlog, da se malo bolj nagibam k bencinskemu motorju. Drugo, kar sem opazil je, da ima dizelski motor prostornino 2.2 litra. Kako to vpliva na razne plačilne razrede in potem na prodajo? Vemo, da se danes najbolj prodajajo ravno 1.9tdi motorji....
no, še vedno ni padla odločitev in še vedno bom vesel vsakega mnenja. hvala!
Mick Jerry je napisal/-a:Neyo-Neyo je napisal/-a:sam vozim bencinarja hondo in sem zadovoljen sicer ne vem kako se obnese tanov accord dizel varianta ampak vem pa da sam osebno še ne prisegam na dizle. Na začetku sem biv navdušen nad dizli prjiatelji ki so si kupil dizle so se bahali in jaz sem jim takrat kar malo zavidal > priznam ampak z leti se pokažejo tudi slabosti
naprimer prijateljev Peugeot 307 HDi > po pov leta mu je šla turbina so mu o zamenjali in potem čez cca 1 leto spet isto samo da potem je moral plačat iz lastnega žepa novo
potem golf 4 1.9 TDI 130KM pri 130.000km mu je šla turbina seveda avto ni biv več pod garancijo in spet je šlo iz lastnega žepa
in na koncu avto nad katerim sem biv res navdušen
Audi A6 2.5 TDI 150KM res avto u nulo zvok V6 fenomenalen samo ko je blo treba pa turbino menjat pri 85.000 km me je pa use minil![]()
tako da sam ostajam na bencinarjih res da plačam tistih par € več za bencin samo ne dam pa toliko za servis
Eee kolkr vem je 2,5 TDI 5 valjnik?
Ee dejte no turbina ne crkne kr od smeha. Je treba bit pazliv pa zadeva laufa. Če pa delaš kot svina z mehom, pol se pa hitr kej upre ja.
On topic: če gledamo čisto tehnološko je trenutni dizel malce v zaostanku sodobne tehnike, še zmeraj pa nism slišal graj čez njega tko da bi znal bit zelo dobra odločitev. Je pa tud mene navdušu tih tek.
Neyo-Neyo je napisal/-a:Mick Jerry je napisal/-a:Neyo-Neyo je napisal/-a:sam vozim bencinarja hondo in sem zadovoljen sicer ne vem kako se obnese tanov accord dizel varianta ampak vem pa da sam osebno še ne prisegam na dizle. Na začetku sem biv navdušen nad dizli prjiatelji ki so si kupil dizle so se bahali in jaz sem jim takrat kar malo zavidal > priznam ampak z leti se pokažejo tudi slabosti
naprimer prijateljev Peugeot 307 HDi > po pov leta mu je šla turbina so mu o zamenjali in potem čez cca 1 leto spet isto samo da potem je moral plačat iz lastnega žepa novo
potem golf 4 1.9 TDI 130KM pri 130.000km mu je šla turbina seveda avto ni biv več pod garancijo in spet je šlo iz lastnega žepa
in na koncu avto nad katerim sem biv res navdušen
Audi A6 2.5 TDI 150KM res avto u nulo zvok V6 fenomenalen samo ko je blo treba pa turbino menjat pri 85.000 km me je pa use minil![]()
tako da sam ostajam na bencinarjih res da plačam tistih par € več za bencin samo ne dam pa toliko za servis
Eee kolkr vem je 2,5 TDI 5 valjnik?
Ee dejte no turbina ne crkne kr od smeha. Je treba bit pazliv pa zadeva laufa. Če pa delaš kot svina z mehom, pol se pa hitr kej upre ja.
On topic: če gledamo čisto tehnološko je trenutni dizel malce v zaostanku sodobne tehnike, še zmeraj pa nism slišal graj čez njega tko da bi znal bit zelo dobra odločitev. Je pa tud mene navdušu tih tek.
kar malo bolj se pozanimaj pa boš videl da je V6
pa še o ravnanju za peugeota pa golfa ne bom trdil kako so ravnali z njem za audija pa vem da ga je vedno preden je kam šel pustil laufat 10minut da se je segrev mal in tud pol ga ni nikol terov pa je šla turbina, poleg tega je on mehanik in pomoje ve kako je treba dizla vozt![]()
lahko pa tud omenim da ima polek audija tudi opel combo 1.7 D ta avto pa je praktično neuničljivvse kar je menju na njem je biv naftni filter
OT
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Neyo-Neyo je napisal/-a:sam vozim bencinarja hondo in sem zadovoljen sicer ne vem kako se obnese tanov accord dizel varianta ampak vem pa da sam osebno še ne prisegam na dizle. Na začetku sem biv navdušen nad dizli prjiatelji ki so si kupil dizle so se bahali in jaz sem jim takrat kar malo zavidal > priznam ampak z leti se pokažejo tudi slabosti
naprimer prijateljev Peugeot 307 HDi > po pov leta mu je šla turbina so mu o zamenjali in potem čez cca 1 leto spet isto samo da potem je moral plačat iz lastnega žepa novo
potem golf 4 1.9 TDI 130KM pri 130.000km mu je šla turbina seveda avto ni biv več pod garancijo in spet je šlo iz lastnega žepa
in na koncu avto nad katerim sem biv res navdušen
Audi A6 2.5 TDI 150KM res avto u nulo zvok V6 fenomenalen samo ko je blo treba pa turbino menjat pri 85.000 km me je pa use minil![]()
tako da sam ostajam na bencinarjih res da plačam tistih par € več za bencin samo ne dam pa toliko za servis
Neyo-Neyo je napisal/-a::lol: kaj pa avto na mestu pol prižgan dela se hladi aneres da na minimalnih obratih se zelo počas segreva ampak se ne boste verjeli
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Neyo-Neyo je napisal/-a::lol: kaj pa avto na mestu pol prižgan dela se hladi aneres da na minimalnih obratih se zelo počas segreva ampak se ne boste verjeli
davorkat je napisal/-a:Ogreje se,vendar traja 5*dlje kot med vožnjo, normalno delovanje vseh motorjev (benz in dizel) je je pri cca. 90C, zato je normalno zaželjeno da čim prej doseže delovno temperaturo, ne pa da ga na mestu matraš pol ure da mašina dela dela na 20C LOL![]()
![]()
![]()
q_verde je napisal/-a:davorkat je napisal/-a:Ogreje se,vendar traja 5*dlje kot med vožnjo, normalno delovanje vseh motorjev (benz in dizel) je je pri cca. 90C, zato je normalno zaželjeno da čim prej doseže delovno temperaturo, ne pa da ga na mestu matraš pol ure da mašina dela dela na 20C LOL![]()
![]()
![]()
normalno delovanje motorja je >>kaksno<< stopinjo visje. a ti mislis, da je tisti stevec za temperaturo motorja? ha, ha!!! prijatelj, motis se!!!
ops:
ops:
ops:
Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov