Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev

Kaj kupiti?

Honda Accord 2.2 icdti
46
62%
Honda Accord 2.0 i-vtec
28
38%
 
Skupaj glasov : 74
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr jan 31, 2007 2:54 pm

uglavnem- začnimo od začetka- razlike ni 1 mio- ampak 505.400 sit- 2109 eur - s tem, da dobiš pri dizlu še večje alu feltne 17'' namest 16''
hondin dizel naj bi bil najtišji dizel na trgu
karakteristike so praktično enake - malce v prid bencinarju- razen porabe seveda
jst pač nebi razmišljal- ti bodo pa nekateri rekl, da honda ne more bit dizel, tko kot ti bodo nekateri rekl, da bmw mora bit 6 cilindraš....
teh 2000 eur se definitivno pridobi nazaj-1 mio bi bla res mal velka razlika za doplačat
kar se tiče pa razlike v porabi- 2.0 bencinar ob dinamični vožnji z lahkoto preseže 10-11l
s tem 2.2 na 5. prestavah, pa težko 7.5l- na 6. pa je vrjetno poraba še malce nižja pri visokih hitrostih
lp
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Sr jan 31, 2007 5:52 pm

Samo to bi povedal, da sem pred par meseci srečal na parkplacu enega Accorda, ki se je neki vrtel tam. Pogledam zadaj napis, in gor piše CTDi. Nisem mogel verjet. Čeprav je vozil praktično pod štartgasom, sem bil po zvoku sodeč prepričan da je bencinc.
 
Uporabniški avatar
damek1a
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po jan 10, 2005 4:48 pm

Napisal/-a damek1a Sr jan 31, 2007 7:06 pm

kljukec je napisal/-a:uglavnem- začnimo od začetka- razlike ni 1 mio- ampak 505.400 sit- 2109 eur - s tem, da dobiš pri dizlu še večje alu feltne 17'' namest 16''
lp


Če gledamo na najcenejšega bencinarja (5.500.000) in najcenejšega dizla (6.500.000) vidimo, da je 1mio razlike. Sicer je nekaj opreme v prid dizlu, vendar je vsa potrebna oprema že itak zajeta v osnovnem paketu.
Morda se ga bo res dalo bolje prodati čez 5 let, vendar bo glede na to, da je danes ob nakupu takšen hud naval na dizle, dizlov na trgu kot smetja in bo tudi cena temu primerna. Današnjo situacijo na trgu ne moremo primerjati, ker pred 5 leti folk ni masovno kupoval dizle in tudi "in" še niso bili tako kot recimo dandanes. Vprašanje tudi kaj bo s turbinami, raznimi šobami ipd. po 150k km.
Sam vozim accorda 2.0 in sem zadovoljen. Nisem pa še nikoli imel dizla. Mogoče je to razlog, da se malo bolj nagibam k bencinskemu motorju. Drugo, kar sem opazil je, da ima dizelski motor prostornino 2.2 litra. Kako to vpliva na razne plačilne razrede in potem na prodajo? Vemo, da se danes najbolj prodajajo ravno 1.9tdi motorji....

no, še vedno ni padla odločitev in še vedno bom vesel vsakega mnenja. hvala!
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Sr jan 31, 2007 7:38 pm

ghandaed je napisal/-a:bencinarja + predelava na plin

400 tisočakov dodatno, stroški manjši kot pri dizlu!

As simple as that.

Se strinjam.Najcenejša možna varianta ;)
Ampak to še ni vse, zraven dobite še: dober občutek, ker skrbite za okolje, podaljšana doba motorja in katalizatorja, če je nuja imaš možnost preklopa na bencin...
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Sr jan 31, 2007 8:21 pm

sam vozim bencinarja hondo in sem zadovoljen sicer ne vem kako se obnese tanov accord dizel varianta ampak vem pa da sam osebno še ne prisegam na dizle. Na začetku sem biv navdušen nad dizli prjiatelji ki so si kupil dizle so se bahali in jaz sem jim takrat kar malo zavidal > priznam ampak z leti se pokažejo tudi slabosti

naprimer prijateljev Peugeot 307 HDi > po pov leta mu je šla turbina so mu o zamenjali in potem čez cca 1 leto spet isto samo da potem je moral plačat iz lastnega žepa novo

potem golf 4 1.9 TDI 130KM pri 130.000km mu je šla turbina seveda avto ni biv več pod garancijo in spet je šlo iz lastnega žepa

in na koncu avto nad katerim sem biv res navdušen
Audi A6 2.5 TDI 150KM res avto u nulo zvok V6 fenomenalen samo ko je blo treba pa turbino menjat pri 85.000 km me je pa use minil :shock:

tako da sam ostajam na bencinarjih res da plačam tistih par € več za bencin samo ne dam pa toliko za servis 8)
....
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr jan 31, 2007 9:25 pm

Neyo-Neyo je napisal/-a:sam vozim bencinarja hondo in sem zadovoljen sicer ne vem kako se obnese tanov accord dizel varianta ampak vem pa da sam osebno še ne prisegam na dizle. Na začetku sem biv navdušen nad dizli prjiatelji ki so si kupil dizle so se bahali in jaz sem jim takrat kar malo zavidal > priznam ampak z leti se pokažejo tudi slabosti

naprimer prijateljev Peugeot 307 HDi > po pov leta mu je šla turbina so mu o zamenjali in potem čez cca 1 leto spet isto samo da potem je moral plačat iz lastnega žepa novo

potem golf 4 1.9 TDI 130KM pri 130.000km mu je šla turbina seveda avto ni biv več pod garancijo in spet je šlo iz lastnega žepa

in na koncu avto nad katerim sem biv res navdušen
Audi A6 2.5 TDI 150KM res avto u nulo zvok V6 fenomenalen samo ko je blo treba pa turbino menjat pri 85.000 km me je pa use minil :shock:

tako da sam ostajam na bencinarjih res da plačam tistih par € več za bencin samo ne dam pa toliko za servis 8)


Eee kolkr vem je 2,5 TDI 5 valjnik?

Ee dejte no turbina ne crkne kr od smeha. Je treba bit pazliv pa zadeva laufa. Če pa delaš kot svina z mehom, pol se pa hitr kej upre ja.

On topic: če gledamo čisto tehnološko je trenutni dizel malce v zaostanku sodobne tehnike, še zmeraj pa nism slišal graj čez njega tko da bi znal bit zelo dobra odločitev. Je pa tud mene navdušu tih tek.
Slika
 
Uporabniški avatar
Paris
Uporabnik
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: To okt 17, 2006 7:35 pm
Kraj: Somewhere over the rainbow

Napisal/-a Paris Sr jan 31, 2007 9:32 pm

HOOONNDAAAaa... in se zapelje mimo! :bow
Jst bi kr dizla vzel...
Slika
 
Uporabniški avatar
momo
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: Ne feb 19, 2006 10:19 am
Kraj: SAVINJDSA DOLINA

Napisal/-a momo Sr jan 31, 2007 9:51 pm

No tko moje mnenje sm tut že imeu Hondo res, da bencinca sam nevem, zdej imam TDIja in sm zadovoljen tko, da če bi se odločeval med tem ko jih ti ponujaš bi kupu dizla. Mislim da je hondin motor dovol močn in zanesliv je pa res, da je v dizlih kr velik tuning potencijala.
Kr se tiče pa turbin je pa velik odvisno od ravnanja z dizelskim motorji, turbina negre kr tko v k... če mal popaziš(osnovna pravila) in seveda redno uzdrževanje.

Tko, moje mnenje gre v prid dizla, odloč se pa sam, da nebom js kej kriv.... :D
Audi.... zakon!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr jan 31, 2007 11:10 pm

damek1a je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:uglavnem- začnimo od začetka- razlike ni 1 mio- ampak 505.400 sit- 2109 eur - s tem, da dobiš pri dizlu še večje alu feltne 17'' namest 16''
lp


Če gledamo na najcenejšega bencinarja (5.500.000) in najcenejšega dizla (6.500.000) vidimo, da je 1mio razlike. Sicer je nekaj opreme v prid dizlu, vendar je vsa potrebna oprema že itak zajeta v osnovnem paketu.
Morda se ga bo res dalo bolje prodati čez 5 let, vendar bo glede na to, da je danes ob nakupu takšen hud naval na dizle, dizlov na trgu kot smetja in bo tudi cena temu primerna. Današnjo situacijo na trgu ne moremo primerjati, ker pred 5 leti folk ni masovno kupoval dizle in tudi "in" še niso bili tako kot recimo dandanes. Vprašanje tudi kaj bo s turbinami, raznimi šobami ipd. po 150k km.
Sam vozim accorda 2.0 in sem zadovoljen. Nisem pa še nikoli imel dizla. Mogoče je to razlog, da se malo bolj nagibam k bencinskemu motorju. Drugo, kar sem opazil je, da ima dizelski motor prostornino 2.2 litra. Kako to vpliva na razne plačilne razrede in potem na prodajo? Vemo, da se danes najbolj prodajajo ravno 1.9tdi motorji....

no, še vedno ni padla odločitev in še vedno bom vesel vsakega mnenja. hvala!

ja maš prov- vstopni model dizla in bencinarja je 1 mio razlike- sam dizel je vseen ''le'' slabih 400.000 tolarjev dražji zarad mašine same- vse ostalo je pa v opremi
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Če feb 01, 2007 7:03 am

Mick Jerry je napisal/-a:
Neyo-Neyo je napisal/-a:sam vozim bencinarja hondo in sem zadovoljen sicer ne vem kako se obnese tanov accord dizel varianta ampak vem pa da sam osebno še ne prisegam na dizle. Na začetku sem biv navdušen nad dizli prjiatelji ki so si kupil dizle so se bahali in jaz sem jim takrat kar malo zavidal > priznam ampak z leti se pokažejo tudi slabosti

naprimer prijateljev Peugeot 307 HDi > po pov leta mu je šla turbina so mu o zamenjali in potem čez cca 1 leto spet isto samo da potem je moral plačat iz lastnega žepa novo

potem golf 4 1.9 TDI 130KM pri 130.000km mu je šla turbina seveda avto ni biv več pod garancijo in spet je šlo iz lastnega žepa

in na koncu avto nad katerim sem biv res navdušen
Audi A6 2.5 TDI 150KM res avto u nulo zvok V6 fenomenalen samo ko je blo treba pa turbino menjat pri 85.000 km me je pa use minil :shock:

tako da sam ostajam na bencinarjih res da plačam tistih par € več za bencin samo ne dam pa toliko za servis 8)


Eee kolkr vem je 2,5 TDI 5 valjnik?

Ee dejte no turbina ne crkne kr od smeha. Je treba bit pazliv pa zadeva laufa. Če pa delaš kot svina z mehom, pol se pa hitr kej upre ja.

On topic: če gledamo čisto tehnološko je trenutni dizel malce v zaostanku sodobne tehnike, še zmeraj pa nism slišal graj čez njega tko da bi znal bit zelo dobra odločitev. Je pa tud mene navdušu tih tek.


kar malo bolj se pozanimaj pa boš videl da je V6
pa še o ravnanju za peugeota pa golfa ne bom trdil kako so ravnali z njem za audija pa vem da ga je vedno preden je kam šel pustil laufat 10minut da se je segrev mal in tud pol ga ni nikol terov pa je šla turbina, poleg tega je on mehanik in pomoje ve kako je treba dizla vozt ;)
lahko pa tud omenim da ima polek audija tudi opel combo 1.7 D ta avto pa je praktično neuničljiv :!: vse kar je menju na njem je biv naftni filter
OT
....
 
Uporabniški avatar
davorkat
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 12, 2003 2:13 pm

Napisal/-a davorkat Če feb 01, 2007 2:31 pm

Neyo-Neyo je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:
Neyo-Neyo je napisal/-a:sam vozim bencinarja hondo in sem zadovoljen sicer ne vem kako se obnese tanov accord dizel varianta ampak vem pa da sam osebno še ne prisegam na dizle. Na začetku sem biv navdušen nad dizli prjiatelji ki so si kupil dizle so se bahali in jaz sem jim takrat kar malo zavidal > priznam ampak z leti se pokažejo tudi slabosti

naprimer prijateljev Peugeot 307 HDi > po pov leta mu je šla turbina so mu o zamenjali in potem čez cca 1 leto spet isto samo da potem je moral plačat iz lastnega žepa novo

potem golf 4 1.9 TDI 130KM pri 130.000km mu je šla turbina seveda avto ni biv več pod garancijo in spet je šlo iz lastnega žepa

in na koncu avto nad katerim sem biv res navdušen
Audi A6 2.5 TDI 150KM res avto u nulo zvok V6 fenomenalen samo ko je blo treba pa turbino menjat pri 85.000 km me je pa use minil :shock:

tako da sam ostajam na bencinarjih res da plačam tistih par € več za bencin samo ne dam pa toliko za servis 8)


Eee kolkr vem je 2,5 TDI 5 valjnik?

Ee dejte no turbina ne crkne kr od smeha. Je treba bit pazliv pa zadeva laufa. Če pa delaš kot svina z mehom, pol se pa hitr kej upre ja.

On topic: če gledamo čisto tehnološko je trenutni dizel malce v zaostanku sodobne tehnike, še zmeraj pa nism slišal graj čez njega tko da bi znal bit zelo dobra odločitev. Je pa tud mene navdušu tih tek.


kar malo bolj se pozanimaj pa boš videl da je V6
pa še o ravnanju za peugeota pa golfa ne bom trdil kako so ravnali z njem za audija pa vem da ga je vedno preden je kam šel pustil laufat 10minut da se je segrev mal in tud pol ga ni nikol terov pa je šla turbina, poleg tega je on mehanik in pomoje ve kako je treba dizla vozt ;)
lahko pa tud omenim da ima polek audija tudi opel combo 1.7 D ta avto pa je praktično neuničljiv :!: vse kar je menju na njem je biv naftni filter
OT


Tolk neumnisti že dolgo nism vidu na enem kupu!!!!!

1.) o 307 se ne splača zgublat besed ker še bog ne ve keri so večji podn dizli al bencinarji,...
2.)to da pa avto prižgeš in ga pustiš na mestu laufat je pa aburd, še dost km je naredu če si to delal z njim. !!!!! Preberi si navodila od avta kjer za take bebce z debelimj tiskom piše da se avto na mestu ne ogreva temveč se ko ga vžgeš takoj odpelje.
3.) leto in pol imam golfa IV (130KM), naredim 50 tisoč km letno, trenutno ima avto 105000km in je turbina OK, bomo vidli dalje, aja poraba 5,5l/100km , teža avta je 1300Kg
4.) testiral sem Accorda 2,2 CDTI (l.2004) ,in je perfekten avto, tanovi imajo 6 brzin, avto ima ful navora in je eden najtišjih dizlov nasploh. Ko je prišel Accord dizel na trg je podrl kar nekaj svetovnih rekordov v tem razredu dizlov, najbolj neverjetnio pa je da je na testu v Nemčiji dosegel na relaciji porabo 3,09 l/100km kar je za tak avto čudež. Pred golfom sem imel hondo Civic bencinarja 6 let, vseeno lahko zatrdim da bo Accord 2,2 CDTI moj naslednji avto. Enostavno ga moraš probat peljat.
5.)Poraba
bencinar okoli 9l/100km
http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=3288
dizl okoli 6l/100km (ta ki sem ga osebno testiral)

6.) Kot sem omenil imam ternutno Golfa dizl, res je da se dizl mašina kasneje ogreje,vendar se po mojih iskušnjah tudi veliko kasneje ohladi (1-3 ure odvisno od temp.) tako da ko ga bo tvoj oče ogrel bo avto praktično skoz ogret in se ne bo imel časa 12kreat ohladit v enem delovniku. To govorim iz osebnih izkušenj,moja Honda bencinar (in od žen Carisma bencinar) se takoj ogrejeta vendat sta v 15 min hladna.

P.S. NIKOL AVTA NA MESTU OGRAVAT :roll: :roll: :roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če feb 01, 2007 2:46 pm

Neyo-neyo, kar pri bencinarjih ostani, o dizlih očitno nimaš pojma. :lol:
Če pa še malo pomigaš možgančke ozr. tipkovnico, boš zasledil, da je vzdrževanje turbo diesla cenejše od vzdrževanja turbo bencinca, tako, da je vsaka trditev v tvojih zadnjih postih neresnična.
Ostalo ti je že vse davorkat napisal.

Kar se pa tiče izbire motorja pri accordu je več ali manj odločitev posameznika, oba sta dobra.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Pe feb 02, 2007 6:58 am

:lol: kaj pa avto na mestu pol prižgan dela se hladi ane :lol: res da na minimalnih obratih se zelo počas segreva ampak se ne boste verjeli ;)
....
 
Uporabniški avatar
q_verde
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Po nov 20, 2006 10:26 am

Napisal/-a q_verde Pe feb 02, 2007 8:28 am

Neyo-Neyo je napisal/-a:sam vozim bencinarja hondo in sem zadovoljen sicer ne vem kako se obnese tanov accord dizel varianta ampak vem pa da sam osebno še ne prisegam na dizle. Na začetku sem biv navdušen nad dizli prjiatelji ki so si kupil dizle so se bahali in jaz sem jim takrat kar malo zavidal > priznam ampak z leti se pokažejo tudi slabosti

naprimer prijateljev Peugeot 307 HDi > po pov leta mu je šla turbina so mu o zamenjali in potem čez cca 1 leto spet isto samo da potem je moral plačat iz lastnega žepa novo

potem golf 4 1.9 TDI 130KM pri 130.000km mu je šla turbina seveda avto ni biv več pod garancijo in spet je šlo iz lastnega žepa

in na koncu avto nad katerim sem biv res navdušen
Audi A6 2.5 TDI 150KM res avto u nulo zvok V6 fenomenalen samo ko je blo treba pa turbino menjat pri 85.000 km me je pa use minil :shock:

tako da sam ostajam na bencinarjih res da plačam tistih par € več za bencin samo ne dam pa toliko za servis 8)


jaz imam enih 10 dobrih kolegov, ki vozijo dizle (razlicnih znamk). niti enemu se ni sla turbina. poznam pa se ogromno lastnikov sodobnih dizlov in tudi med temi nisem zasledil, da bi kdo menjaval turbino. to so zgolj osamljeni primeri, se ti pa to vsekakor lahko zgodi (zgolj slucaj ali slabo ravnanje z avtom)! ti pa osebno poznas kar 3 take!!!
al si mehanik, ki popravlja le turbine, ali pa imas kolege rojene pod nesrecno zvezdo!

kar se pa tice honde: oba sta zelo dobra motorja in oba zelo vzdrzljiva. na dolgi rok ni neke velike razlike v ceni. vzame pa naj tistega, ki ga bolj preprica. test: obcutek za volanom je tisti pravi!!!
BMW e91 320d
AR 156 1.9 m-jet (čip digiTEC 180KM/380Nm) bivsi
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So feb 03, 2007 8:31 pm

Neyo-Neyo je napisal/-a::lol: kaj pa avto na mestu pol prižgan dela se hladi ane :lol: res da na minimalnih obratih se zelo počas segreva ampak se ne boste verjeli ;)


Diesel se na mestu v sanjah ne ogreje nad 50 ali celo 60 stopinj, kar je daleč od delovne temperature. Iz tega razloga je predgrevanje dizelskega motorja nesmisel.
Dejansko pride do neke temperature in tam ostane, to ni bencinski motor, ki z iskro detonira bencin, temveč se diesel vžge zaradi kompresije in grelnih svečk. V leru je dovajanje goriva minimalno, minimalne so zato tudi eksplozije težje vnetljivega diesla, nima kaj segreti motorja.
Še kabina se ne ogreje, motor pa teče hladen, s hladnim oljem, kar vsi vemo, da ni dobro, pa še veliko bolj smrdi kot navadno.
Že tako se moraš zapeljat čez pol Ljubljane, da se diesel ogreje, ne vem kako se bo na mestu v parih minutah čudežno ogrel... :roll:
Več škode kot koristi.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
davorkat
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 12, 2003 2:13 pm

Napisal/-a davorkat Po feb 05, 2007 10:04 am

Neyo-Neyo je napisal/-a::lol: kaj pa avto na mestu pol prižgan dela se hladi ane :lol: res da na minimalnih obratih se zelo počas segreva ampak se ne boste verjeli ;)


Ogreje se,vendar traja 5*dlje kot med vožnjo, normalno delovanje vseh motorjev (benz in dizel) je je pri cca. 90C, zato je normalno zaželjeno da čim prej doseže delovno temperaturo, ne pa da ga na mestu matraš pol ure da mašina dela dela na 20C LOL :roll: :roll: :roll:

Nekje na forumu jue bilo lepo razloženo da se struktura olja spremeni če ga na mestu ogrevaš in se pol veselo voziš z "v kurcu" oljem,...

sploh pa ti svetujem da napišeš mail vsem proizvajalcem avtomobilov in njihove inženirje mal pučiš kako se mašine ogrevajo, da pol ne bojo več v NAVODILA O UPRABI posamenega avta pisal neumnosti kako se avto ogreva!!!! :shock:
 
Uporabniški avatar
q_verde
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Po nov 20, 2006 10:26 am

Napisal/-a q_verde To feb 06, 2007 7:46 am

davorkat je napisal/-a:Ogreje se,vendar traja 5*dlje kot med vožnjo, normalno delovanje vseh motorjev (benz in dizel) je je pri cca. 90C, zato je normalno zaželjeno da čim prej doseže delovno temperaturo, ne pa da ga na mestu matraš pol ure da mašina dela dela na 20C LOL :roll: :roll: :roll:


normalno delovanje motorja je >>kaksno<< stopinjo visje. a ti mislis, da je tisti stevec za temperaturo motorja? ha, ha!!! prijatelj, motis se!!!

:oops: :oops: :oops:
BMW e91 320d
AR 156 1.9 m-jet (čip digiTEC 180KM/380Nm) bivsi
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' To feb 06, 2007 7:10 pm

bencin. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
davorkat
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 12, 2003 2:13 pm

Napisal/-a davorkat Sr feb 07, 2007 2:48 pm

q_verde je napisal/-a:
davorkat je napisal/-a:Ogreje se,vendar traja 5*dlje kot med vožnjo, normalno delovanje vseh motorjev (benz in dizel) je je pri cca. 90C, zato je normalno zaželjeno da čim prej doseže delovno temperaturo, ne pa da ga na mestu matraš pol ure da mašina dela dela na 20C LOL :roll: :roll: :roll:


normalno delovanje motorja je >>kaksno<< stopinjo visje. a ti mislis, da je tisti stevec za temperaturo motorja? ha, ha!!! prijatelj, motis se!!!

:oops: :oops: :oops:


vidm da lih nisi dojel tematike :idea: :idea: :idea: , sploh to ni point a je 90C al je 92C..., govorimo o segrevanju avta na mestu. :roll: :roll: :roll:

LP D
 
Uporabniški avatar
q_verde
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Po nov 20, 2006 10:26 am

Napisal/-a q_verde Pe feb 09, 2007 9:42 am

Govorimo o temperaturi motorja ali o termostatu (temperatura hladilne tekočine)?
Temperature motorja v izgorevalni komori so med polnim delovanjem med 400-800 st.C (odvisno od vrste motorja Otto diesel in takta), temperatura hladilne tekočine pa okoli 90. blok motorja je nekje vmes (zunaj bolj hladen kot znotraj, ni pa to 90 st.). Ceprav vsi govorimo tukaj o temperaturi motorja!!!

Vodno hlajeni motorji imajo dva sistema hlajenja:
1. Odprt sistem, kjer voda iz morja s pomočjo črpalke po opravljeni cirkulaciji v motorju nazaj odteče v morje (colni ...).
2. Zaprt sistem, kjer vedno ista hladilna tekočina cirkulira s pomočjo črpalke v motorju. Za konstantno temperaturo hladilne tekočine v motorju med obratovanjem pa skrbi termostat. ce je kaj narobe in pride preko 100 stopinj, ti avto zakuha!!!


je pa tako, ko meni cajger pokaze cca 90 stopin vem, da je takrat tudi motor priblizno segret in ga komaj takrat zacnem priganjat.
BMW e91 320d
AR 156 1.9 m-jet (čip digiTEC 180KM/380Nm) bivsi
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov