Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
krho
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: Pe mar 09, 2007 8:30 am

Napisal/-a krho Pe mar 09, 2007 8:40 am

Rie še nisem vozil, mi je pa vsaj na zunaj všečen avto, tako, da jo bom šel vsekakor vozit.
Kar se tiče Punta, bom povedal, kaj je motilo mene:
- navaden Punto ima preveč pedala skupaj, sem s čevljem ko sem dvigal nogo s gasa zapel pod bremzo.
- Grande Punto, fin avto pedala so ql, menjalnik je pa tak šrot (beri mehak, nobenega občutka nisem imel pri prestavljanju.)
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov in iger - http://xcollect.sf.net
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Pe mar 09, 2007 9:17 am

Moj prijatel dela na servisu, ki je pooblaščen za BMW, KIA, FIAT,MITSUBISHI,pa sem ga vprašal, katere avte majo največ na izrednih servisih...... Ugibajte katere???
Prvo kot prvo FIAT, drugi pa je BMW ;) Za KIE je pa rekel tako da še niso imeli kakšnega primera z hujšo okvaro motorja, razen rednih servisov, je pa pred kratkim imel na servisu BMW serije 3, 2,0D z 120kkm prvi lastnik, ki je imela fajn počeno glavo motorja.... Pa grande punto 1,4 kupljen pri njih pri 20kkm zanič tesnilo glave, pa hladilnik vode je spuščal...
BMW E46
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Pe mar 09, 2007 9:37 am

leoCar je napisal/-a:Moj prijatel dela na servisu, ki je pooblaščen za BMW, KIA, FIAT,MITSUBISHI,pa sem ga vprašal, katere avte majo največ na izrednih servisih...... Ugibajte katere???
Prvo kot prvo FIAT, drugi pa je BMW ;) Za KIE je pa rekel tako da še niso imeli kakšnega primera z hujšo okvaro motorja, razen rednih servisov, je pa pred kratkim imel na servisu BMW serije 3, 2,0D z 120kkm prvi lastnik, ki je imela fajn počeno glavo motorja.... Pa grande punto 1,4 kupljen pri njih pri 20kkm zanič tesnilo glave, pa hladilnik vode je spuščal...


Kdo pa ti bi verjel, da se BMW bolj kvari kot Kia :P :lol: :lol:
 
protonika
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Sr nov 03, 2004 4:19 pm

Napisal/-a protonika Pe mar 09, 2007 9:41 am

Če še enkrat citiram "Kar se tiče kakovosti, tehnologije in estetike so korejci že dosegli - v mnogih lastnostih pa celo prekašajo evropsko konkurenco - evropsko - japonski nivo" -NE, NE! Japonci so morda dosegli evropski nivo (no za moj okus so še kar zadaj za evropskimi, vsaj nemškimi avtomobili), korejci so pa tudi za japonci še daleč zadaj. Dajmo enkrat povedat tako kot je.[/quote]

Joj, sonic, od kod tebi to? Če bi malo poznal zgodovino japonskega gospodarstva, bi vedel, da je ravno Japonska inovatorka - ker je morala biti že zaradi skrajno neugodnih okoliščin, tako naravnih kot političnih pogojev. Prav Japonci so bili prvi, ki so začeli izdelovati varčnejše avte, in to že v 70. letih, med naftno krizo - danes je to prva skrb vseh evropskih proizvajalcev, samo še Američani se morajo zmigati na tem področju. Tudi pri majhnih avtih so bili prvi ravno Japonci (čeprav so tudi v Evropi izdelovali majhne avtke).
So pa morali kupce preprosto prepričati z nižjo ceno (verjetno zaradi ljudi s takšnimi predsodki, kot jih imaš ti). Tako so se Japonci prebili na prestižni trg avtov - Lexus je začel izdelovati avte na ravni mercedesov in beemvejev po ceni, ki je bila bližje avtom iz enega razreda nižje. Verjemi, da bi po parih desetletjih ljudje že ugotovili, če bi kupovali mačka v žaklju.
Samo nekaj revolucionarnih izdelkov z Japonske: pri avtomobilih je bila to poceni corona iz Toyote, potem je prelomen izdelek Sonyjev tranzistorski radio in kasneje njegov walkman, Canonove majhne fotokoprine naprave.
Južna Koreja je s svojimi avti ciljala na srednje segmente trga in jih uspešno zavzela, počasi bo najbrž začela osvajati tudi zahtevnejše kupce, ampak to se ne more zgoditi čez noč.
Zgled industrijske proizvodnje je Toyotin proizvodni sistem oziroma sistem just-in-time, kar pomeni čim manj zalog in čim hitrejše premikanje polizdelka po proizvodni liniji, tako da ne prihaja do kopičenja polizdelkov.
Mogoče pa še ena čisto banalna zadeva: zakaj imajo japonski in korejski avti že od nekdaj vsaj triletno garancijo, evropski pa so šele v zadnjih letih priplezali do dveh let, pa še to ne vsi in nekateri za podaljšano garancijo zahtevajo doplačilo? Verjetno ne zato, ker so prvi tako slabi in drugi tako dobri, da garancije itak ne rabijo?

No ja, ampak mogoče se pa ves svet moti in imaš prav ti, Sonic.
:shock:
Protonika ima bullbar.
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci Pe mar 09, 2007 10:41 am

Mislim da se je oglasil samo eden lastnik kie rio in še ta je zadovoljen vsi ostali so ti dali mnenja ki lahko bazirajo na predsodkih ali čemu drugemu sigurno pa ne iz realnih izkušenj s tem avtom.
Drugače je pa nakup avta stvar posameznika njegovih želja in zmožnosti tako da je lahko tebi nekaj vredu meni pač ni in obratno.
Jaz sem šel ta avto pogledat v salon in me je prijetno presenetil enako kot hyundai accent.Prvi vtis je vsekakor zelo dober.Je pa res da vozim renoja in sem najbrž hitro zadovoljen ;) .
Pa še dve stvari bi povedal.Primerjat hyundaia getza ki se mi zdi zelo vredu avto z cliom III, grande punto,peugeot 207 ki so zamene isti razred ko getz je nesmisel poglejte cenik pa vam bo vse jasno.Lahko pa se primerja z 206 in clio storia.

Druga stvar pa je ta da še zmeraj ne razumem izraza kvalitetni materijalov in nekvaliteta materijalov v notranjosti.Recimo ko govorimo o kvaliteti izdelave slišimo tudi zraven argumente (natančni spoji,nič škripanja) ko pa govorimo o kvaliteti materijalov pa je edini argument(plastika prijetna oziroma neprijetna na otip) nikoli pa ne slišimo za nekvalitetne materijale argumente(plastika je zbledela rzpokala,se zvija pot temperaturo).Očitno imajo nekateri čudežne prste s katerimi samo z dotikom določijo kakovost materijalov.
Hvala.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe mar 09, 2007 11:52 am

Joj, sonic, od kod tebi to? Če bi malo poznal zgodovino japonskega gospodarstva, bi vedel, da je ravno Japonska inovatorka -
Protonika, hvala za učno uro o japonskem gospodarstvu - ampak ne, hvala. Ker o njem tudi jaz kaj vem in očitno več od tebe. Če gremo res v zgodovino, je bila Japonska najprej predvsem copy-pastarka, šele potem je počasi začela biti tudi malo inovatorka.

So pa morali kupce preprosto prepričati z nižjo ceno (verjetno zaradi ljudi s takšnimi predsodki, kot jih imaš ti).
Nimam nobenih predsodkov. Imam pa svoj okus, svoja čutila in svojo glavo. Oblikujem si svoje mnenje glede na to, kar vidim in izkusim. In vse to mi pove, da so določeni avtomobili pač boljši od drugih. In v tisti skupini boljših se ponavadi znajdejo nemški in skandinavski, v oni drugi pa azijski. Ne morem pomagat, tako je.
Glej saj če bereš samo številke v katalogih in prodajne cene ter statistike, se res zdi trapasto kupiti švabski (ali pa tud kakšen francoski, no) avto, ko pa se zdi da dobiš pri drugih več, sploh pri korejcih. Ampak ko se pa noter usedeš in malo zapelješ, pa ugotoviš, zakaj so evropski in sploh nemški toliko dražji. - no čeprav včasih sploh niso toliko dražji...

Lexus je začel izdelovati avte na ravni mercedesov in beemvejev po ceni, ki je bila bližje avtom iz enega razreda nižje.
Ne ga srat no. Lexus ni na ravni Mercedesa ali BMW. Tehnično morda (ne vem), ampak posebej pri takih avtih je pomemben tudi prestiž. Vsakdo ve, kaj pomeni BMW ali Mercedes. Mnogi morda niti ne vedo dobro, kaj je sploh Lexus.

Zgled industrijske proizvodnje je Toyotin proizvodni sistem oziroma sistem just-in-time, kar pomeni čim manj zalog in čim hitrejše premikanje polizdelka po proizvodni liniji, tako da ne prihaja do kopičenja polizdelkov.
Tako kot pametovanje o Sony walkmanih ali Canon printerjih je tudi tole o proizvodnji liniji Toyote zame povsem neuporabno, pa če je njihov tekoči trak še tak čudež - Corolla je še vedno obupno smotane oblike, brezvezen avto in prav nobene želje nimam, da bi se v tak avto usedel. Mene zanima, kako avto izgleda, kako se počutim notri, kako se pelje - in da si rečem "takle avto bi pa kupil", ko ga vidim na cesti, "tole bi pa z veseljem imel" .
To si mislim, kadar vidim kakega megana, golfa, bmw, audija, saaba,.. tudi alfo pa še kaj. Če vidim kakega hyundaia, kio ali toyoto, pa si mislim... hm pravzaprav ne kaj dosti, pozabim že v naslednji sekundi....
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe mar 09, 2007 12:13 pm

Mogoče pa še ena čisto banalna zadeva: zakaj imajo japonski in korejski avti že od nekdaj vsaj triletno garancijo, evropski pa so šele v zadnjih letih
To je pa jasno, to je marketinški trik. Zato, da bi sploh kdo kupil tista j***a, očitno tudi nižja cena ni dovolj, folk vseeno ni tako glup in vidi, da so azijski avti ponavadi slabši. Amapk potem ga pa premamijo "ampak vam damo več garancije"...


No ja, ampak mogoče se pa ves svet moti in imaš prav ti, Sonic.

A se res ves svet moti? V prvi polovici leta 2006 je bil najbolje prodajan avto v Nemčiji golf. Prodali so ga 14-15 tisoč komadov. Naslednji na lestvici je bil opel astra, prodanih le pol toliko (cca 7000) Potem pa vse ostalo (VW polo recimo 6000 komadov). Ne vem kje so bili na lestvici najuspešnejši japonci (kaj šele korejci), ampak pri vrhu so bili večinoma evropski avtomobili.

To pove dovolj, ljudje so glasovali s svojimi denarnicami in tako ocenjevanje je zame najbolj merodajno. Evropski avtomobili so pač boljši. Tako pač je.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
protonika
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Sr nov 03, 2004 4:19 pm

Napisal/-a protonika Pe mar 09, 2007 1:52 pm

sonic je napisal/-a:
Mogoče pa še ena čisto banalna zadeva: zakaj imajo japonski in korejski avti že od nekdaj vsaj triletno garancijo, evropski pa so šele v zadnjih letih
To je pa jasno, to je marketinški trik. Zato, da bi sploh kdo kupil tista j***a, očitno tudi nižja cena ni dovolj, folk vseeno ni tako glup in vidi, da so azijski avti ponavadi slabši. Amapk potem ga pa premamijo "ampak vam damo več garancije"...


No ja, ampak mogoče se pa ves svet moti in imaš prav ti, Sonic.

A se res ves svet moti? V prvi polovici leta 2006 je bil najbolje prodajan avto v Nemčiji golf. Prodali so ga 14-15 tisoč komadov. Naslednji na lestvici je bil opel astra, prodanih le pol toliko (cca 7000) Potem pa vse ostalo (VW polo recimo 6000 komadov). Ne vem kje so bili na lestvici najuspešnejši japonci (kaj šele korejci), ampak pri vrhu so bili večinoma evropski avtomobili.

To pove dovolj, ljudje so glasovali s svojimi denarnicami in tako ocenjevanje je zame najbolj merodajno. Evropski avtomobili so pač boljši. Tako pač je.


A ni hecno, da v Italiji pa prodajo največ Fiatov? In na Japonskem največ japonskih avtov? V ZDA pa največ ameriških? In v Jugoslaviji se je najbolje prodajala - zastava? Hm.

:ue

In to, kaj ti občutiš, ko vidiš renaulta, je res čisto tvoj problem, upam, da veš vsaj to, da subjektivni pogled na predmete v tvoji okolici še ne pove ničesar o njihovi kakovosti, uporabnosti in lepoti. Na srečo.
Protonika ima bullbar.
 
Uporabniški avatar
kochar
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Pe jan 21, 2005 10:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kochar Pe mar 09, 2007 2:28 pm

Protonika, nima smisla. Povprečnen Slovenec očitno ne vidi dlje od cliota ter golf dizla, zato mu je pač nemogoče doumeti, da tudi v Aziji delajo dobre (oz. boljše?) avtomobile. :lol:
I'll be back.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe mar 09, 2007 3:01 pm

A ni hecno, da v Italiji pa prodajo največ Fiatov? In na Japonskem največ japonskih avtov? V ZDA pa največ ameriških? In v Jugoslaviji se je najbolje prodajala - zastava? Hm.
Ni hecno, ampak logično.
1. seveda igra vlogo tudi nacionalni čut, ampak upoštevaj, da so FIati cenejši, Italijani pa revnejši od Nemcev
2. Japonska in ZDA - druga kultura in okus kot v Evropi, upoštevaj še stroške prevoza
3. SFRJ je pa čist nerelevantno v tej debati - Zastave so bile res totalno govno od avta - ampak ni težko imeti tržnega deleža, če država ne pusti uvoza...
ne primerjat hrušk pa jabolk...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe mar 09, 2007 3:13 pm

Povprečnen Slovenec očitno ne vidi dlje od cliota ter golf dizla, zato mu je pač nemogoče doumeti, da tudi v Aziji delajo dobre (oz. boljše?) avtomobile
Ga moram pa še videt, ta boljši azijski avto.
Od cliota (mk2) je bil Hyundai getz leta 2004 precej slabši. Po vseh merilih. Kot en primer.

Saj verjamem, da lastniki korejskih kant niso najbolj navdušeni nad tem kar vozijo - pa morajo sami sebe slepiti, da so njihovi avtomobili boljši in da so sklenili dobro kupčijo. Potem pa mahajo okoli z par številkami na papirju, po katerih naj bi bil v eni(!) lastnosti njihov avto boljši (ampak samo na papirju) ali pa se celo zatekajo v take nesmisle kot "ja imajo pa boljše organizirane tovarne" - who gives a shit. Končni produkt je pa točno to - šit. Pa še grd.

No saj ne rečem. Ko voli, nek izvoli. Če ima veselje s tem, da vozi Kio ali Hyundaia in če pri tem celo halucinira, da je ta avto boljši od VW, Renaulta, Saaba... bog naj mu požegna.

Bi pa raje videl, če ljudje ne bi kupovali azijskih avtomobilov (kaka Honda recimo izvzeta). Na cesti sem namreč vsak dan in grdi avtomobili niso pogodu mojemu estetskemu čutu. :twisted:
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Pe mar 09, 2007 3:24 pm

sonic je napisal/-a:

Bi pa raje videl, če ljudje ne bi kupovali azijskih avtomobilov (kaka Honda recimo izvzeta). Na cesti sem namreč vsak dan in grdi avtomobili niso pogodu mojemu estetskemu čutu. :twisted:


Daj no sonic, zdaj pa že malo pretiravaš
Slika
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe mar 09, 2007 3:37 pm

Ja, Sigor, zato je pa bil twisted smiley raven... :D

Nekaj resnice pa je.

Poleg tega, če je bil tisti stavek "malo pretiravanje", sklepam da po tvojem vse ostalo drži, kar sem napisal. 8)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
kochar
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Pe jan 21, 2005 10:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kochar Pe mar 09, 2007 4:07 pm

sonic je napisal/-a:
Povprečnen Slovenec očitno ne vidi dlje od cliota ter golf dizla, zato mu je pač nemogoče doumeti, da tudi v Aziji delajo dobre (oz. boljše?) avtomobile
Ga moram pa še videt, ta boljši azijski avto.
Od cliota (mk2) je bil Hyundai getz leta 2004 precej slabši. Po vseh merilih. Kot en primer.

Saj verjamem, da lastniki korejskih kant niso najbolj navdušeni nad tem kar vozijo - pa morajo sami sebe slepiti, da so njihovi avtomobili boljši in da so sklenili dobro kupčijo. Potem pa mahajo okoli z par številkami na papirju, po katerih naj bi bil v eni(!) lastnosti njihov avto boljši (ampak samo na papirju) ali pa se celo zatekajo v take nesmisle kot "ja imajo pa boljše organizirane tovarne" - who gives a shit. Končni produkt je pa točno to - šit. Pa še grd.

No saj ne rečem. Ko voli, nek izvoli. Če ima veselje s tem, da vozi Kio ali Hyundaia in če pri tem celo halucinira, da je ta avto boljši od VW, Renaulta, Saaba... bog naj mu požegna.

Bi pa raje videl, če ljudje ne bi kupovali azijskih avtomobilov (kaka Honda recimo izvzeta). Na cesti sem namreč vsak dan in grdi avtomobili niso pogodu mojemu estetskemu čutu. :twisted:


Res je, da so imeli starejši Korejci (pod)povprečen dizajn, se pa tudi ti časi spreminjajo (novi santa fe, cee'd, sonata, coupe..). Res je tudi, da je kvaliteta materialov v notranjosti pri Korejcih praviloma še vedno slabša kot pri kakšnih Nemcih, a razlike se manjšajo. Japonci imajo pa itak za moje pojme praviloma povsem solidne materiale in dober dizajn, a to je vse subjektivno.
Dejstvo pa je, da so oboji svetlobna leta pred evropo na področju zanesljivosti in ko bo tvoj clio že zrel za odpad, bo getz l. 2004 najbrž še vedno delal.
;)
I'll be back.
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Pe mar 09, 2007 4:18 pm

No, no. Dejmo se nehat kregat. Dejstvo je, da so korejski avti povsem soliden izdelek, je pa res, da vsaj cenejši modeli malce zaostajajo za evropskimi, kar se tiče fines(dizajn, armaturka) pa morda imajo malce slabšo zvočno izolacijo. Kar se ostalega tiče pa so povsem dorasli evropski konkurenci in govoriti drugače je širjenje neresnice. :lol:
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
Corleone
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: So feb 03, 2007 6:44 pm

Napisal/-a Corleone Pe mar 09, 2007 5:14 pm

sonic je napisal/-a:
Povprečnen Slovenec očitno ne vidi dlje od cliota ter golf dizla, zato mu je pač nemogoče doumeti, da tudi v Aziji delajo dobre (oz. boljše?) avtomobile
Ga moram pa še videt, ta boljši azijski avto.
Od cliota (mk2) je bil Hyundai getz leta 2004 precej slabši. Po vseh merilih. Kot en primer.

Saj verjamem, da lastniki korejskih kant niso najbolj navdušeni nad tem kar vozijo - pa morajo sami sebe slepiti, da so njihovi avtomobili boljši in da so sklenili dobro kupčijo. Potem pa mahajo okoli z par številkami na papirju, po katerih naj bi bil v eni(!) lastnosti njihov avto boljši (ampak samo na papirju) ali pa se celo zatekajo v take nesmisle kot "ja imajo pa boljše organizirane tovarne" - who gives a shit. Končni produkt je pa točno to - šit. Pa še grd.

No saj ne rečem. Ko voli, nek izvoli. Če ima veselje s tem, da vozi Kio ali Hyundaia in če pri tem celo halucinira, da je ta avto boljši od VW, Renaulta, Saaba... bog naj mu požegna.

Bi pa raje videl, če ljudje ne bi kupovali azijskih avtomobilov (kaka Honda recimo izvzeta). Na cesti sem namreč vsak dan in grdi avtomobili niso pogodu mojemu estetskemu čutu. :twisted:


WORD! se strinjam popolnoma. enako mnenje o AZIJSKIH (ne le korejskih) avtomobilih, čeprav iz tovarn nissan (evropski vpliv), honda in toyota zapelje kako zanimivo vozilo še vedno očiten zaostanek na področju designa proti Evropi. Mene odbija stik s kakim azijskim vozilom in veliko raje vozim svojega lepega, privlačnega in "pokvarljivega" renaulta, ko pa obupno oblikovanega korejca, ki bo "zdržal 300k kilometrov brez generalke" :twisted:
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Pe mar 09, 2007 7:24 pm

Sej je nesmisel pisat sploh še kej tukaj, ker je tema itak že zašla v čisto drugo smer kot je bila namenjena. :P Sej veste kako se reče VSAK TELE MA SVOJ VESELE! :lol: Samo da eni ne vejo, da avto ni samo oblika in 'kvalitetni' materiali, ampak je bistvo avta, da te pripelje od točke A do točke B brez da ga morš vmes porivat k ti trikrat crkne.
Glede japoncev, oni so svetlobno leto pred evropo v tehnologiji (če se pri njih vrti stroj z 15000 obrati na minuto se v evropi z polovico teh obratov približno :shock: ) tko da ne govorit da japonci zaostajajo za evropo, zelo podobno se zdaj dogaja z južno korejo, ki je kar kmalu za japonci. Narejenih je bilo že ogromno raziskav o napakah na avtomobilih, in vedno so v vrhu japonske in korejske znamke, kdaj pa kdaj zaide kakšna evropska vendar zelo zelo redko kakšna nemška.
Pa še to v ZDA se proda skoraj 50% tujih znamk, skoraj vse azijske, in domačim znamkam gre zelo slabo (preberte malo o fordu :o )
Tko da Kia Rio je povsem zrel in kvaliteten avto za potrebe povprečnega slovenskega uporabnika, ne moremo pa od avta za 10k€ pričakovati neko razkošje. Evropski avti v tem razredu pa so bistveno dražji z tako opremo (mal cenike poglejte ;) )
 
Uporabniški avatar
Corleone
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: So feb 03, 2007 6:44 pm

Napisal/-a Corleone Pe mar 09, 2007 9:08 pm

Ok, res je, da je debata zašla. Nekatere izjave so pretirane, ampak azijski avtomobili na področju estetike še vedno šepajo in to je dejstvo. Bistvo avtomobila za vse ljudi ni, da te pripelje iz točke A v točko B temveč užitek v vožnji in užitek v lastništvu.

Če si želiš avtomobila, da te pripeljele iz točke A v B, potem je odločitev za korejski avto kajpak najboljša. ;)
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Pe mar 09, 2007 9:28 pm

Corleone maš prav! Pomemben je tudi užitek v vožnji in užitek lastništva. Samo nekateri raje uživamo v avtomobilih v katerih se vozimo brez skrbi, da bi ostali nekje na cesti. In smo ponosni na avtomobile kateri to zmorejo in se ne pritužujemo, če avtomobil ni podoben vesoljski ladji, kot so nekateri evropski, ali če nima nekih 'mehkih' kao 'kvalitetnih' materialov. :twisted:
To je večna tema in še najbolje bi bilo če zaključimo debato o tem in se raje posvetimo prvotni temi :!:
 
Uporabniški avatar
Corleone
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: So feb 03, 2007 6:44 pm

Napisal/-a Corleone Pe mar 09, 2007 9:48 pm

kakorkoli odločitev je v rokah tistega, ki je odprl temo, mi pač povemo svoja mnenja. se pač razlikujejo, ne vidim problema. sam bi se odločil drugače in podpiram tiste, ki so omenili izbor evropskih avtomobilov, ker se mi azijski pač ne dopadejo. če se pobudniku teme pač ok. bom dal še eno polemično izjavo, za 10k € bi si kupil rabljen avto in sicer bi kupil v višjem razredu. Ampak to je samo moje mnenje :P
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov