Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To mar 27, 2007 6:07 pm

poraba:
relacija - tudi kak deci pod 9
mesto - 10 do 12
teren -> če se z reduktorjom in špero igraš prideš tudi na 20+

samo to je tko...
pred sabo meter snega, v prvi v reduktorju na 5000obr/min hitrost 5km/h

in recimo da za 5km klanca pokuriš cel liter ali še več.
ti se pa pripelji do klanca z golfom, potem pa peš gazi 5km po celem snegu.
me zanima kok boš zapravu za šnopc pa sendviče!!!

W_Golf je napisal/-a:Sramota, da se za tak avto sploh tema odpre...


boš vidu k ti bom zapelu čez tvojga W

totalka :D za kupon se bo pa nebivedu s tabo zmenu beri: pozabu jih bom doma. -> to bo sramota. W pa trd pleh.


par odgovorov v tej temi... :bonk fak ane

umirte se, js sem se ravnokar.........
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr mar 28, 2007 12:40 pm

esem je napisal/-a:Tole piše v članku
Niva, ki jo je že zdavnaj povozil čas, se še dandanes dobro prodaja.

V državah tranzicije velja za eno najbolje prodajanih terenskih vozil. Jasno, zakaj. Odločilna je cena. Nemški vozniki bodo morali za jubilejni model odšteti nekaj manj kot 10.000 evrov.


Sramota, da ima nekdo, ki piše take neumnosti, dostop do medijev in posledično poneumlja ljudi! Splošno znano je, da Nive glede terenskosti (in predvsem temu je namenjena) še zdaleč ni povozil čas. Ravno obratno! S pojavom raznoraznih crkujočih elektronskih pomagal v večini SUV-ov in terencev (ki jih Niva nima in torej manj crkuje) je za marsikoga, ki s terenom resno misli, celo vedno bolj zanimiva (dokaz je že pojavljanje predelovalcev) in spet "in". Poleg tega je glede terenskih zmožnosti Niva povečini boljša od tudi 5 in već krat dražjih SUV-ov in tudi od marsikaterega uradnega terenca. Da ne govorimo o tem, da je ravno nizka cena eden od razlogov - a čisto drugačnih od navedenih v članku - za priljubljenost pri vožnji po terenu - je pač ni tako škoda, zaradi enostavnosti so popravila manj zahtevna in hitrejša itd. Verjetno ima marsikateri "terenski" voznik več kot dovolj pod palcem, da bi si lahko privoščil modno pošast, pa noče. Le zakaj?

Skratka, v članku so nekatera dejstva povsem izkrivljena. Ubogo naše "uravnoteženo" novinarstvo.


In tvoj post je pa biser učenosti - ne vem kdo bolj poneumlja ljudi - sploh pa koliko imaš izkušen s terenci ?

Zgolj za informacijo : avtomobilsko industrijo dežele, iz katere prihaja NIVA je že zdavnaj povozil čas. In če tvoje razmišljanje oz proti argument "NIVO je povozil čas" bazira na terenskosti, robustnosti ... naj ti povem, da obstajajo konkurentje, ki prav tako ponujajo take sorte terencev s pripadajočimi lastnostmi in zmogljvostmi, poleg tega so s tehniko bistveno bolj napredovali kot NIVA. In če že hvališ odsotnost "crkujočih el. pomagal" - vzemi za primer kakšno TOYOTO L.C. - kljub vsem "el. pomagalom", letom in kilometrom še vedno vsaj toliko (glede na "tradicijo" tudi bolj) zanesljiva kot nova NIVA ne glede to kje se boš z njo prevažal.

In ko hvališ enostavnost ... nezahtevnost in hitrost popravil - pri TOYOTI L.C. jih praktično ni, ker je veliko bolj kvalitetno in zanesljivo narejena. NIVO je proti TOYOTI tudi na tem področju že zdavnaj povozil čas - pravzaprav se s TOYOTO ni mogla nikoli primerjat.

Sicer pa ti bo verjeno bolj kot vsa razlaga povedala testna vožnja - najdi ohranjeno in vzdrževano TOYOTO L.C. pa jo testiraj in primerjaj z čisto novo NIVO - mogoče boš po tem bolj razumel zakaj je NIVO povozil čas.

Ali z drugimi besedami - za 10.000 EUR raje nabavim dobro TOYOTO L.C. - kljub letom in km je še vedno boljši nakup kot nova LADA NIVA.




LP
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 28, 2007 2:09 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Zgolj za informacijo : avtomobilsko industrijo dežele, iz katere prihaja NIVA je že zdavnaj povozil čas. In če tvoje razmišljanje oz proti argument "NIVO je povozil čas" bazira na terenskosti, robustnosti ... naj ti povem, da obstajajo konkurentje, ki prav tako ponujajo take sorte terencev s pripadajočimi lastnostmi in zmogljvostmi, poleg tega so s tehniko bistveno bolj napredovali kot NIVA. In če že hvališ odsotnost "crkujočih el. pomagal" - vzemi za primer kakšno TOYOTO L.C. - kljub vsem "el. pomagalom", letom in kilometrom še vedno vsaj toliko (glede na "tradicijo" tudi bolj) zanesljiva kot nova NIVA ne glede to kje se boš z njo prevažal.

Avtomobilsko industrijo rusije je povozil čas, ampak glede majhnih terencev, pa nive ni povozil čas in resnično še vedno ni konkurenta za tako ceno in robustnost.
Ne moreš pa primerjat nive z LC, ki je 2x večja in 2X težja in ti s tem ko primerjaš lado nivo in toyoto LC primerjaš recimo petko turbo iz leta 1985 in subaru imprezo STI iz leta 1998. Oba avta sta sicer dovolj zmogljiva, ampak vemo, kako je s tem.
Skor tko kot da bi primerjal LC z Unimogom za vožnjo po terenu.

Mojster Miha je napisal/-a:In ko hvališ enostavnost ... nezahtevnost in hitrost popravil - pri TOYOTI L.C. jih praktično ni, ker je veliko bolj kvalitetno in zanesljivo narejena. NIVO je proti TOYOTI tudi na tem področju že zdavnaj povozil čas - pravzaprav se s TOYOTO ni mogla nikoli primerjat.

Glede enostavnosti, boš pa težko našel toyoto, ki bi jo s štririmi navadnimi ključi in dvema šraufencigerjema popravljal. Lada niva res ni kvalitetno narejena, samo zanesljiv avto pa je definitvno.
Mene osebno ne moti, če se vrata ne zaprejo nežno, ampak jih moraš z močjo zapirat, važno je da me pipelje do cilja in na terenu te niva vedno pripelje do cilja, tako kot toyota.

Mojster Miha je napisal/-a:Sicer pa ti bo verjeno bolj kot vsa razlaga povedala testna vožnja - najdi ohranjeno in vzdrževano TOYOTO L.C. pa jo testiraj in primerjaj z čisto novo NIVO - mogoče boš po tem bolj razumel zakaj je NIVO povozil čas.
Ali z drugimi besedami - za 10.000 EUR raje nabavim dobro TOYOTO L.C. - kljub letom in km je še vedno boljši nakup kot nova LADA NIVA.

Tukaj ti pa dam prav da za 10.000 evrov kupiš raje toyoto kot novo nivo, ampak nekateri hočejo nov avto - probaj dobit kateregakoli novega terenca za ta denar, al pa celo katerokoli drugo 4x4 osebno vozilo (osebno zato, ker bi drgač kake quade dal zraven, ki pa so kitajski samo malo cenejši od nive, ostali pa kr nekaj dražji od nje)
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny Sr mar 28, 2007 2:26 pm

berlingoman je napisal/-a:...sej toti vlki bencinci citroeni
na AC je pa kriza ko 4motion :D tak tuli nad sto-tu je brezveze radijo



:?: Kaj ima VWjev 4motion tu ? Prvič slišim, da bi tulil nad 100
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr mar 28, 2007 2:58 pm

nebivedu je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Zgolj za informacijo : avtomobilsko industrijo dežele, iz katere prihaja NIVA je že zdavnaj povozil čas. In če tvoje razmišljanje oz proti argument "NIVO je povozil čas" bazira na terenskosti, robustnosti ... naj ti povem, da obstajajo konkurentje, ki prav tako ponujajo take sorte terencev s pripadajočimi lastnostmi in zmogljvostmi, poleg tega so s tehniko bistveno bolj napredovali kot NIVA. In če že hvališ odsotnost "crkujočih el. pomagal" - vzemi za primer kakšno TOYOTO L.C. - kljub vsem "el. pomagalom", letom in kilometrom še vedno vsaj toliko (glede na "tradicijo" tudi bolj) zanesljiva kot nova NIVA ne glede to kje se boš z njo prevažal.

Avtomobilsko industrijo rusije je povozil čas, ampak glede majhnih terencev, pa nive ni povozil čas in resnično še vedno ni konkurenta za tako ceno in robustnost.
Ne moreš pa primerjat nive z LC, ki je 2x večja in 2X težja in ti s tem ko primerjaš lado nivo in toyoto LC primerjaš recimo petko turbo iz leta 1985 in subaru imprezo STI iz leta 1998. Oba avta sta sicer dovolj zmogljiva, ampak vemo, kako je s tem.
Skor tko kot da bi primerjal LC z Unimogom za vožnjo po terenu.

Mojster Miha je napisal/-a:In ko hvališ enostavnost ... nezahtevnost in hitrost popravil - pri TOYOTI L.C. jih praktično ni, ker je veliko bolj kvalitetno in zanesljivo narejena. NIVO je proti TOYOTI tudi na tem področju že zdavnaj povozil čas - pravzaprav se s TOYOTO ni mogla nikoli primerjat.

Glede enostavnosti, boš pa težko našel toyoto, ki bi jo s štririmi navadnimi ključi in dvema šraufencigerjema popravljal. Lada niva res ni kvalitetno narejena, samo zanesljiv avto pa je definitvno.
Mene osebno ne moti, če se vrata ne zaprejo nežno, ampak jih moraš z močjo zapirat, važno je da me pipelje do cilja in na terenu te niva vedno pripelje do cilja, tako kot toyota.

Mojster Miha je napisal/-a:Sicer pa ti bo verjeno bolj kot vsa razlaga povedala testna vožnja - najdi ohranjeno in vzdrževano TOYOTO L.C. pa jo testiraj in primerjaj z čisto novo NIVO - mogoče boš po tem bolj razumel zakaj je NIVO povozil čas.
Ali z drugimi besedami - za 10.000 EUR raje nabavim dobro TOYOTO L.C. - kljub letom in km je še vedno boljši nakup kot nova LADA NIVA.

Tukaj ti pa dam prav da za 10.000 evrov kupiš raje toyoto kot novo nivo, ampak nekateri hočejo nov avto - probaj dobit kateregakoli novega terenca za ta denar, al pa celo katerokoli drugo 4x4 osebno vozilo (osebno zato, ker bi drgač kake quade dal zraven, ki pa so kitajski samo malo cenejši od nive, ostali pa kr nekaj dražji od nje)


- glede "povozil čas", cenenosti, robustnosti iz prakse - v podjetju smo imeli 2 NIVI, obe kupljeni novi - cena je zgolj en vidik, robustnost - ti ne morem potrdit - razmeroma kmalu je vse skupaj dobilo "luft", olje puščalo in podobne stvari, vedno kej za šaraufat itd., tako, da robustnost je zgolj v grobi izdelavi - sedaj imamo nekaj let MAZDO B 2500 - vozi približno iste relacije in teren kot NIVI pred njo - ampak z MAZDO ni nikoli težav - servisni interavli in enostavno vozi.
- in to je tudi odgovor na drugo vprašanje - kašni 4x navadni ključi in 2 izvijača - pri MAZDI je kot rečeno 1x leto servis pa amen - pri NIVI tega "luksuza" ni bilo nikoli - vedno kej za "šarafuat"
- TOYOTO L.C. sm dal zgolj v primerjavo kaj dobiš za ceno nove NIVE

NIVA je zgolj poceni nakup - vendar je kvaliteta materialov, izdelave in še česa temu primerna - povozil pa jo je čas - preprosto zato, ker je konkurenca šla naprej, in ponudi marsikaj boljšega - kar se nenazadnje odraža tudi na tržišču.

LP
Zadnjič spremenil Mojster Miha, dne Sr mar 28, 2007 3:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Napisal/-a berlingoman Sr mar 28, 2007 2:59 pm

Se oproščam,se nisem mogu zadržat-4motion :D
in to sam zaradi MOJSTRA MIHATA in njegove ljubezni do totih golfov.

sem čist zasovražu golfa ko berem te poste od mojstra mihata,
sej prej so mi bili čist OK,
ampak ne maram hvaljenja svojga avto :twisted:

Niva je pa čist OK avtek,
res da ni golf ampak rusko sranje
ampak delana je bla 'pa tud za rusko sranje in to velikrat prav pride :!:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 28, 2007 3:06 pm

Mojster Miha je napisal/-a:- glede "povozil čas", cenenosti, robustnosti iz prakse - v podjetju smo imeli 2 NIVI, obe kupljeni novi - cena je zgolj en vidik, robustnost - ti ne morem potrdit - razmeroma kmalu je vse skupaj dobilo "luft", olje puščalo in podobne stvari, vedno kej za šaraufat itd., tako, da robustnost je zgolj v grobi izdelavi - sedaj imamo nekaj let MAZDO B 2500 - vozi približno iste relacije in teren kot NIVI pred njo - ampak z MAZDO ni nikoli težav - servisni interavli in enostavno vozi.
- in to je tudi odgovor na drugo vprašanje - kašni 4x navadni ključi in 2 izvijača - pri MAZDI je kot rečeno 1x leto servis pa amen - pri NIVI tega "luksuza" ni bilo nikoli - vedno kej za "šarafuat"
- TOYOTO L.C. sm dal zgolj v primerjavo kaj dobiš za ceno nove NIVE

NIVA je zgolj poceni nakup - vendar je kvaliteta materialov, izdelave in še česa temu primerna - povozil pa jo je čas - preprosto zato, ker je konkurenca šla naprej, in ponudi marsikaj boljšega - kar se nenazadnje odraža tudi na tržišču.

LP


Spet primerjaš 3x dražji avto z nivo. Takoj kupim mazdo za 10.000 eurov novo, samo če imaš kakšno.
Primerjaj samuraja, kratko vitaro ali ferozo z nivo. Ali pa kakšno kio sportage.
Me zanima kok časa se vozijo samuraj ali vitara ali kia brez šraufanja naokoli, feroza vem da se iz prve roke, ker delam samo redne servise in pri 300.000km sem menjal prvo sklopko.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr mar 28, 2007 3:06 pm

berlingoman je napisal/-a:Se oproščam,se nisem mogu zadržat-4motion :D
in to sam zaradi MOJSTRA MIHATA in njegove ljubezni do totih golfov.

sem čist zasovražu golfa ko berem te poste od mojstra mihata,
sej prej so mi bili čist OK,
ampak ne maram hvaljenja svojga avto :twisted:

Niva je pa čist OK avtek,
res da ni golf ampak rusko sranje
ampak delana je bla 'pa tud za rusko sranje in to velikrat prav pride :!:


In kje ti vidiš v mojem postu karkoli o GOLF-u.

In raje kot izzivaš prepir in žališ ljudi - nauči se brat in pisat - otroci v osnovi šoli znajo bolje sklanjat kot ti

Če pa iščeš prepir uporabi ali svojo vaško gostilno ali pa mi "na privat" povej kaj te muči

LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr mar 28, 2007 3:11 pm

nebivedu je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:- glede "povozil čas", cenenosti, robustnosti iz prakse - v podjetju smo imeli 2 NIVI, obe kupljeni novi - cena je zgolj en vidik, robustnost - ti ne morem potrdit - razmeroma kmalu je vse skupaj dobilo "luft", olje puščalo in podobne stvari, vedno kej za šaraufat itd., tako, da robustnost je zgolj v grobi izdelavi - sedaj imamo nekaj let MAZDO B 2500 - vozi približno iste relacije in teren kot NIVI pred njo - ampak z MAZDO ni nikoli težav - servisni interavli in enostavno vozi.
- in to je tudi odgovor na drugo vprašanje - kašni 4x navadni ključi in 2 izvijača - pri MAZDI je kot rečeno 1x leto servis pa amen - pri NIVI tega "luksuza" ni bilo nikoli - vedno kej za "šarafuat"
- TOYOTO L.C. sm dal zgolj v primerjavo kaj dobiš za ceno nove NIVE

NIVA je zgolj poceni nakup - vendar je kvaliteta materialov, izdelave in še česa temu primerna - povozil pa jo je čas - preprosto zato, ker je konkurenca šla naprej, in ponudi marsikaj boljšega - kar se nenazadnje odraža tudi na tržišču.

LP


Spet primerjaš 3x dražji avto z nivo. Takoj kupim mazdo za 10.000 eurov novo, samo če imaš kakšno.
Primerjaj samuraja, kratko vitaro ali ferozo z nivo. Ali pa kakšno kio sportage.
Me zanima kok časa se vozijo samuraj ali vitara ali kia brez šraufanja naokoli, feroza vem da se iz prve roke, ker delam samo redne servise in pri 300.000km sem menjal prvo sklopko.


Za SAMURAJ-a ti lahko povem iz izkušenj prijateljev, da je zelo hvaležna zadeva, pa noben ni pretirano nežen z njimi - prednost SAMURAJA na naših koncih je tudi v tem, da ima ožji kolotek in je bolj pripraven za vožnjo po kolovozih

MAZDA ni 3 x dražja - 2x pa je - ampak glede na neproblematičnost napram NIVI je vredna vsakega eura.

Sicer pa - vsak naj kupi kar ga je volja - jst kot rečeno raje karkoli drugega (predvsem Japonskega) rabljenega v isti vrednosti kot nova NIVA - najraje kot rečeno L.C.

LP
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Napisal/-a berlingoman Sr mar 28, 2007 3:18 pm

Mene pa to muči,
ker je MOJSTER MIHA tak mojster
da mi gre na bruhanje.
Mam skoz občutek da ne služiš svojga dnarja ampak maminega in atovega :D

Sej ni nobedn reku da je niva super avto,
sam je pa ziher daleč najbolša lada vseh časov pa za svoj dnar velik nudi
ti ko si pa tak car bi si pa že sigurn namest nive kupu novga land cruiserja,

zmeri vse pošpukaš kar ni nemško al pa slučajn japonsko če je v konkurenci rus

kaj to pomen da so bli naši stari tulk zabiti ko so se vozli z zastavo,škodo in lado
NE ampak niso mel drugih možnosti
ti pa tega ne razumeš,sorry
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr mar 28, 2007 3:29 pm

berlingoman je napisal/-a:Mene pa to muči,
ker je MOJSTER MIHA tak mojster
da mi gre na bruhanje.
Mam skoz občutek da ne služiš svojga dnarja ampak maminega in atovega :D

Sej ni nobedn reku da je niva super avto,
sam je pa ziher daleč najbolša lada vseh časov pa za svoj dnar velik nudi
ti ko si pa tak car bi si pa že sigurn namest nive kupu novga land cruiserja,

zmeri vse pošpukaš kar ni nemško al pa slučajn japonsko če je v konkurenci rus

kaj to pomen da so bli naši stari tulk zabiti ko so se vozli z zastavo,škodo in lado
NE ampak niso mel drugih možnosti
ti pa tega ne razumeš,sorry


Občutki te varajo in to močno - verjetno si še mlajši do mene in imaš manj vozniških izkušenj ;)

Glede terencev - imam dovolj izkušenj- tako, da o pojmu teren in terenec me ni treba učit.

LADA je lahko zate OK, ampak ne zavedaš se da je konkurenca naredila še kaj boljšega in šla s tehnologijo naprej

Naši "ta stari" so imeli to kar so si pač kupili - niso bile samo ZASTAVE, ŠKODE, LADE


LP
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr mar 28, 2007 7:27 pm

Zdej mi pa povejte ker 'b****' bo šel z novim terencem v blato na eni hard off road progi.
Tist b****, ki ima (novo) Nivo, ki je štrapacna in je ni škoda če jo butneš ali pa prevale delaš, jo malo poklepaš pa gasa naprej. Me zanima kdo se upa to delat s terencem za ceno nove Nive, kaj šele z novim.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Če mar 29, 2007 12:07 am

j*** vas maslo. Ne mi primerjat tukej toyot, niv, golfov.

Pač niva je delovni stroj. Po terenu zz primerno obutvijo pelem scat marsikaterega "tazaresnega" terencea. Z njo lahko delam kar hočem, se valim po grivah (ampak se ne, pa ne zaradi vrednosti v $, ampak zaradi vloženih mojih prostih ur v njo), vozim hard, vozim po poumetrskem snegu, grem u trte, grem delat drve,... Nobene praska (kaj praska, lukna!) mi ni žal... Tudi ko utržem polosovino se ne sekiram - razen za delo za menjavo. :D Ni pa za neka potovanja, avtocesto... Ampak krajše relacije še zmiri lahko voziš normalno in z normalno porabo. Še zmiri mi klapa ne verjame da sm vozu 1.7i lado po avtocesti iz celja cca. 170km/h in prehitevu nobel avte. Face prehitevanih za popizdit.

Nivo dobiš že za 150eur in za ta dnar garantirano ne dobiš bujšega 4x4 vozila. Deli so itak poceni (kupeš kar še eno lado za dele - tko mam jst). Pazit morš da ni lih preveč gnila po podvozju, blatniki kar naj cvetijo, tisto nima veze. Res je da ni nek višek trdnosti, ampak z original gumami in kolikortoliko vzdrževanim podvozjem (olja,...) težko kaj zlomiš v podvozju. Drugo je z gumami ki grabijo, jst sm v enem letu zjebu dva prednja in tri zadnje difrenciale, ampak ko dobiš malo občutka, z zadevo ni več težav (zdaj že leto in pou nič lomov - pa jse ne vozim lih ku pičke) Pač porabva me ne briga, ker imam še osebni avto za ostale potrebe, za terensko vožnjo pa ostali terenci nebi popili dosti manj. Ja nič, kaj ne rečem za zaključek, pobrala mi je že dosti fraj cajta (predelave, servisi, lomi), malo denarja (predvsem vitel) in mi v zameno nudila DOSTI užitkov v terenski vožnji, pa tudi precej solidno mesto na hard dirki z terenci vrednimi najmanj 5x več, pa eni verjetno tudi 20x več. Prjatu ki je vozu spretnostno je samo z zamenjanimi amortizerji (edina predelava na sicer original nivi) vozu scat od 100 konskin samurajev, do 80 konskih feroz, ter 120 konski pajerotov. Pa ne da so bli ostali lih slabi vozniki... Avto je kar se tega tiče zelo konkurenčen...

No to bo z moje strani use, zame je niva legenda!

Prosim dajte me še kaj okurčit da se bom smeju, k eni posti so prow na nivoju osebkov ki še lade niso vidli, kaj šele vozili v njej v njenjen domačem okolju. :twisted:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če mar 29, 2007 2:09 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Za SAMURAJ-a ti lahko povem iz izkušenj prijateljev, da je zelo hvaležna zadeva, pa noben ni pretirano nežen z njimi - prednost SAMURAJA na naših koncih je tudi v tem, da ima ožji kolotek in je bolj pripraven za vožnjo po kolovozih

MAZDA ni 3 x dražja - 2x pa je - ampak glede na neproblematičnost napram NIVI je vredna vsakega eura.

Sicer pa - vsak naj kupi kar ga je volja - jst kot rečeno raje karkoli drugega (predvsem Japonskega) rabljenega v isti vrednosti kot nova NIVA - najraje kot rečeno L.C.

LP


Mazda B2500 4WD stane malo pod 7 miljonov ali skoraj 30.000 eurov, 2Wd je cenejša. Ampak nova niva stane pa manj kot 10.000 eurov, to pomeni, da je mazda 3x dražja.

V isti vrednosti kot nive ne boš nič dobil, še yugota ne. 20 let staro lado nivo dobiš za manj kot 100 evrov, 20 let stara toyota LC te pride pa skor tok kot kaka nova dacia.

Samuraj zdrži res ogromno, ampak zaenkrat se na tekmah lomijo uglavnem samuraji, nive ponavadi pridejo čist normalno čez ciljno črto.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Če mar 29, 2007 2:36 pm

yugo stane v beogradu malo pod miljon slovenskih toilarjev (nov). vsaj dobro leto nazaj je bilo tako

lp
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če mar 29, 2007 3:25 pm

nebivedu je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Za SAMURAJ-a ti lahko povem iz izkušenj prijateljev, da je zelo hvaležna zadeva, pa noben ni pretirano nežen z njimi - prednost SAMURAJA na naših koncih je tudi v tem, da ima ožji kolotek in je bolj pripraven za vožnjo po kolovozih

MAZDA ni 3 x dražja - 2x pa je - ampak glede na neproblematičnost napram NIVI je vredna vsakega eura.

Sicer pa - vsak naj kupi kar ga je volja - jst kot rečeno raje karkoli drugega (predvsem Japonskega) rabljenega v isti vrednosti kot nova NIVA - najraje kot rečeno L.C.

LP


Mazda B2500 4WD stane malo pod 7 miljonov ali skoraj 30.000 eurov, 2Wd je cenejša. Ampak nova niva stane pa manj kot 10.000 eurov, to pomeni, da je mazda 3x dražja.

V isti vrednosti kot nive ne boš nič dobil, še yugota ne. 20 let staro lado nivo dobiš za manj kot 100 evrov, 20 let stara toyota LC te pride pa skor tok kot kaka nova dacia.

Samuraj zdrži res ogromno, ampak zaenkrat se na tekmah lomijo uglavnem samuraji, nive ponavadi pridejo čist normalno čez ciljno črto.


MAZDA o kateri govorimo velja pri nas od dobrih 23.000 EUR - oz starih 5,7 mio SIT naprej

Cena rabljene NIVE pri nas je zelo različna - pred leti jo je prijatelj predelano in lepo "porihtano" - dizel motor + vrgajena klima in še veliko druge opreme - prodal za "mastne" denarce.

LP
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Napisal/-a berlingoman Če mar 29, 2007 6:01 pm

ja,tako kot pravi mojster miha

lada Niva je dober avto in tud ceno drži pa saj miha to ve ampak ne prizna miha :D
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Napisal/-a erixon Če mar 29, 2007 6:14 pm

V rusiji se da kupit tudi petvratno Lado nivo. Sem imel nekje sliko pa je sedaj ne najdem. Če kdo ima naj prosim prilepi.

Niva je pa dober avto, samo vrata me spominjajo na tista iz Fiata 126.


najdu...


Slika
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Pe mar 30, 2007 12:25 am

Letos v sarajevu:

Slika
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Pe mar 30, 2007 7:14 pm

Če greš tle levo gor v enosmerno prideš v stari del mesta - Bakšarđijo. :D
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov