Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So maj 26, 2007 8:08 pm

Ja lahko pa tud menjaš vetrobransko steklo, ker si mel od kamenja napikano, al pa kaki večji kamen priletel, pol pa dopovej ti nekomu, da nisi avta skup vdaro do predne šipe. :?
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Gorch
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:08 pm

Napisal/-a Gorch So maj 26, 2007 9:35 pm

hmm...ne vem za tebe,ampak jaz bi sigurno raje vzeu Cliota.Razlog je ta,ker za tak denar dobiš novejšega,manj prevoženega in verjemi,da je tudi bolj udoben(ni TDI-jev traktorski zvok :lol: )
Glede porabe....pri meni je bila najmanjša 3,7L-lepa umirjena vožnja...drugače pa imam okoli 4,6!!
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne So maj 26, 2007 9:52 pm

no če si se potem res odločil za ibizo, bi vsaj lahko počakal na kašen lepše ohranjen primerek, ker tale ma pa res veliko napakic...

če ti je reku da sta bila sprednji in zadnji odbijač menjana, je pa res čisti "slučaj" da sta tut sprednja in zadnja šipa z drugačnimi letnicami

pa poraba je tut nekam velka.. pa rja.. pa volan... pa trdota, ropot - nevem nevem, jaz sem še zmeraj na strani cliota...
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So maj 26, 2007 10:28 pm

Imel ibizo bencinca isti letnik kot je ta, ki jo kupuješ. Najprej moraš vedet nekaj: ibiza je bila "mišljena" kot šport wannabe car, je nemški avto (delali ga v španiji, govorimo zdej o osnovi) in vsi Seati so, ker se vozim v njih že celo življenje so bolj ali manj trdi, zato pa se vsaj ibize (tudi ta tvoj model) prekleto drži ceste. Clio je francoz ter s tega stališča res bolj mehak avto. Sam imam tudi kolega, ki je serviser in mi že skos popravlja avtomobile: za renault niti slišat noče, čez Seate pa nima veliko zapovedat. Prav tako smo imeli doma že 5 novih Seatov pa ni bilo nobenega problema, pa mama vozi Schumacher wanna be. In njena zadnja dva modela ki jih je vozila, se še vedno vozita po naših cestah :D. Seveda pa ti nič od navedenega ni garancija, da je ibiza boljša od nagledanega clia. Važno je kako, se je z avtom ravnalo - skratka ne zaleti se na vrat na nos.
V osnovi če bi izbiral med Ibizo in Cliom, gre moj glas Ibizi, če pa gledaš na stroške, so glede zavarovanja in skladov nižji tisti za clia. Vendar poglavitno je stanje avtomobila. Če sta bila menjana oba odbijača + avto vleče v levo + ... vsaj meni to ni noben dober znak. Če ti je do avta, ga vzami in ga pelji h kakemu mehaniku, da ti avto priklopi na tester in pogleda, če je vse uredu, potem ga naj dvigne in pogleda podvozje (če je kje udarjeno, fejst porisano, ipd fore...). Namreč v eno stran avto lahko vleče iz več dejavnikov: ena guma manj napolnjena kot druga, necentrirana kolesa, posledice udarne jame (potrebna optika), potem pa pridejo na vrsto še hujše stvari. Nebi tudi škodilo preveriti v kakšnem stanju je jermen in turbina, glede na število km. Glede notranjosti je pa takole: v te ibize so vgrajevali en falus od plastike in ravno kluke (z notranje strani), naslon za roke (kjer je gladka plastika), tipke se prekleto hitro znucajo (ko ti bo kluka v roki ostala se ne preveč čudit - na svoji ibizi sem menjal na obeh straneh, na toledu eno modelno leto nazaj enako). Če pa so zmatrani sedeži, volanski obroč, strop pa je že druga pesem. V kolikor rabiš ti pošljem nekaj svojih slik ibize preden sem jo letos prodal - pa primerjaš. Prevoženih je imela 98500 km. Rje pa na 7 let starem avtu, moj je bil ob vožnji po snegu spran v wapom (oz v avtopralnici na pranju podvozja), ves čas zunaj, pa ni bilo sledu o rji.
Sedaj pa k porabi: če si avto tistih 5 km bolj tiščal, potem je poraba 8.2/l na 100km nekje normalna (motor se šele ogreva, olje prav tako, samo speljevanje pa žre). Sicer taisti motor v Seat Toledu (isto modelno leto) pije po mestu 7.5l / 100km, na relacije pa med 4.5l do 5.5l / 100km, s klimo in nežno na nogo. Poraba avta je visoka: daj človeku 10€, pa se pelji z njim 30km in preveri porabo. Če je čez 6l ob normalni (bolj nežno naravnani vožnji), potem avtu nekaj fali. Še več: npr moj Leon 1.9 TDI 105 KM, ki je od Ibize še za slabih 300kg težji in nežni tački popije dobrih 7-7.5l po mestu, nekje tukaj je tudi poraba dobre pol tone težjega WV Tourana (mestni ciklus, isti motor). Zato ti pravim, da maš to nekam visoke številke. Seveda pa gas, bremzanje 2m pred semaforjem, nabiješ s katerimkoli avtom po mestu tudi 12l / 100km brez problema. Če malo pogledaš še na http://www.poraba.com, ti avto več kot 5.7l/100km ne sme piti na kratko povedano.
Torej odkar sem na svetu, smo imeli doma kar nekaj seatov: dve cordobi, dva toleda, sedaj Leona, mama pa je šaltala na WV. Nikoli nobene težave, kljub temu, da mama motorju ni pustila dihat. Kakšna žarnica, kljuka, varovalka, to je vse. Je pa bil vsak avto res redno na servisu, potem garažiran in mama je počakala da se ogreje, potem pa gasa. Sam pa sem kupil pred 3 leti 4 leta staro Seat Ibizo; avto zunaj zgkedal kot nov, ni bil razbit, tudi šel je normalno... a crkovalo je kasneje vse po vrsti: v 3 letih sem menjal: na 70.000km zobati jermen (50.000 km prehitro), altenator, celoten auspuh (zadnji in sprednji lonec al kako je že), vse zavorne diske, filtre, kable do valjev, obe kljuki z notranje strani, kable zavor, senzor za temperaturo motorja, senzor za vbriz goriva (a je tu tista neka lamba sonda al neki takega), sklopko,... pa še kaj bi se našlo. Več kot očitno torej, je ta avto, kljub temu, da naj bi bili redni servisi (žigi uradnega servisa) prekleto utrujen. Ko se mi je na koncu naredilo k*** šlus v volanu med vožnjo, se iz volana začelo kaditi in je volan blokiral, tako da me je skoraj odneslo še iz ceste, sem dal avto popravit, prodal. Tudi poraba za 1.4 motor s 60 konji je bila s klimo katastrofalna. Ob začetku (torej na 58.000km ko smo avto kupl) je bila ta 11l / 100km. Po prvem servisu, je padla na 9.5l/100km. Ko so le menjali altenator, kable za vžig in kasneje še filtre, je po servisu na 90.000 upadla na sprejemljivih 6.0 do 6.5l/100km, kar je spremenljivo - spet praktičen dokaz, kaj pomenijo redni servisi za avto. Če si ga vozil po vseh popravil s klimo je šlo za odtenek pod 8, mesto 9. Iz vseh teh servisov in problemov, lahko potegnem, da avto ni bil zlat, kot je ob nakupu zgledal, vendar kljub temu da je bil zgonjen in zgleda nesevisiran kot bi moral biti (o veredostojnost tistih žigov še vedno ne verjamem), pa kljub vsem odpovedim (npr altenator, raznorazni kabli, kurcšlus) nisem nikoli obstal za dlje kot 10min na cesti - vedno sem se prpelu do servisa, kar je tudi svojevrstem dosežek in priča, da je WV ne odpove do konca dokler, res kaj kritičnega ne gre. Težav, kot je puščanje olja in podobne zadeve, pa nikoli nisem imel. Tako, da brez temeljitega pregleda, nikakor ne kupi avta. Če te še kaj zanima glede ibize, pa piši :).
P.S: recimo, da se odločiš za Ibizo, poglej si malo avto.net - imaš kar nekaj podobnih cen, tudi novejših modelov za ta denar... pojdi in vsaj pelji še kako ibizp dizla, da boš avto poznal, in vedel, lej tale gre pa mnogo lepše k un tam... kljub vsemu, je pa nekaj. Vgradnja voltmetra in merilca temperature olja, bi meni sicer sličilo na človeka, ki ve, kako ravnati z dizelskim motorjem (ko se zagreje še olje, damo gasaaa) - problem, pa je, da je mogoče hotel zgledat pošten, ko je povedu, da je odbijače menjal,... v resnici pa je bilo kaj hujšega. Mogoče pa ga pobaraš za račun tega popravila, zapisnik servisa, kaj podobnega, si sposodiš merilec debeline laka pa ga malo pomeriš. Avto na slikah izgleda relativno uredu, kar se da razbrati seveda. V tipa rahlo dvomim zaradi tiste štorijo o čigumiju in podobnih forah... (čeprav poznam nekoga, po imenu mama, ki je imela fleke na avtu, pa jih je šla s glici gobico dol drgnit in neprešaj, kaj je naredilo z lakom... )
 
Sphero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe jun 13, 2003 8:33 am

Napisal/-a Sphero Ne maj 27, 2007 8:20 am

Najlepša hvala vsem za dosedanje komentarje. Jih z veseljem preberem.

Kar se Ibize tiče, se sploh še nisem odločil, ker si Clia še nisem ogledal ... danes najbrž. Na vrat na nos avta ne nameravam kupovat. Ko se bom za enega odločil, ga bom peljal na AMZS, dal tistih nekaj 10 eurov, da mi ga pregledajo in povedo, kako pa kaj. Enako bi naredu v primeru z Ibizo. Ampak ne vem, ker sem pred 5 leti mel slabo izkušnjo s takratnim nakupom rabljenega avta sem zato dandanes toliko bolj previden.

Pri sami Ibizi mi nasplošno ni všeč tisto s čigumijem, odbijača ponavadi ne menjaš, če je samo malce popraskana plastika ... haaaa ... zdaj sem se spomnil, da mi je model po telefonu najprej rekel, da je bil sprednji odbijač menjan, ker je pred leti zletel s ceste na poledici, včeraj pa mi je rekel, da je bil en vogal sprednjega odbijača samo popraskan iz parkirišč. Sem čisto pozabil to skupaj povezati. Ne vem, možno, da se je zmotil, ampak je pa zdaj že toliko nekih slučajev, da že kar pošteno dvomim v verodostojnosti.

Sicer je servisna knjižica potrjena od samega začetka pa do trenutnih kilometrov, lastnik je bojda prvi, več ali manj razen vseh teh malenkosti zgleda ok. Kar se porabe na teh cca. 5km vožnje tiče je bla resda znotraj Maribora, ampak daleč od tega, da bi motor pritiskal ... sem vozil bolj po jajcih, ker me je vselej zanimalo, zakaj vleče v levo. Izjema je bila ravnina proti koncu, ko sem zadevo pohodil, ampak je bila poraba do takrat že sama po sebi malce čez 8 litrov.

Zaenkrat bom tole Ibizo malce odmislil, pa še kakšno drugo pogledal skupaj s Cliom. Možno, da delam krivico prodajalcu, ampak imam slab občutek, tako da zaenkrat se niti za pregled na AMZSju ne bi odločil pri tem avtu. Je pa zanimivo, da tip prodaja avto že kar 2 tedna, kar pa glede na to, da v tem času podobnih Ibiz pri nas ni blo veliko naprodaj, je malo čudno, ker mi je rekel, da je bilo takih, ki so si avto ogledovali kar nekaj, a kupil ga ni nihče.
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Ne maj 27, 2007 8:29 am

najdi enga lepo ohranjega dCi-ja z vsaj dynamique opremo pa je to to.

Glede ibize.. 7.1 se mi zdi vseeno malo preveč pa tudi če je kao samo mestna vožnja... Tok še niti nima moja mati z 130km passatom...

lp,
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Ne maj 27, 2007 8:35 am

DaDek je napisal/-a:najdi enga lepo ohranjega dCi-ja z vsaj dynamique opremo pa je to to.
Glede ibize.. 7.1 se mi zdi vseeno malo preveč pa tudi če je kao samo mestna vožnja... Tok še niti nima moja mati z 130km passatom...
lp,

Popravek: tip je napisal 8.1 in sedaj smo mu našteli tudi pol tone težje avte, ki žrejo vsaj liter manj. Mislim, da si se prav odločil, da na to ibizo pozabiš.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Ne maj 27, 2007 9:15 am

Lumpy_ je napisal/-a:Ja lahko pa tud menjaš vetrobransko steklo, ker si mel od kamenja napikano, al pa kaki večji kamen priletel, pol pa dopovej ti nekomu, da nisi avta skup vdaro do predne šipe. :?


če se vsaj malo človek spozna na avte,potem vidi po prepirungah itd. itd. da ni bil počen ;)
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
bajs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne mar 18, 2007 7:53 pm

Napisal/-a bajs Ne maj 27, 2007 9:39 am

 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony Ne maj 27, 2007 9:40 am

pregled avta pred nakupom na AMZS ni samo 10 evrov, ampak kar precej več. Osnovni pregled (karoserija, lufti, ...) stane cca 100 evrov, polni paket pa stane cca 180 evrov.
Jst sm ga peljal na pregled kar na pooblaščen servis in plačal 30 evrov za celoten pregled.
LP
 
Sphero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe jun 13, 2003 8:33 am

Napisal/-a Sphero Ne maj 27, 2007 9:59 am

Jony, saj nisem rekel, da stane pregled samo 10 eurov, ampak par 10 eurov, se pravi hitro lahko pridemo do 100ke.

Bajs, sem gledal tole Ibizo po oglasih ja, pa se mi je tudi zdela dokaj zanimiva ponudba. Edino kilometrov ima kar nekaj... Bom še videl, morda jo grem celo pogledat.

Aja, pa še to ... sem na Hondi Civic 2 leti stari od moje punce gledal oznake stekel in so oznake stranskih 4 stekel enake, vetrobransko in zadnje steklo pa imata čisto druge cifre. Pa ni bil avto nikoli zaleten, prav tako ni bilo nobeno steklo menjano zaradi takšnih ali drugačnih razlogov.
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Ne maj 27, 2007 10:09 am

Kar se tice Ibize in trdote...podvozje vsekakor ni sportno naravnano, ker nagib kabine v ovinkih je kot na ladji...trsi so sedezi, ki dajejo trd obcutek in servo mehanizem. Izdelava znotraj je res preeeveec plasticna in nekvalitetna, kar povzroca nemalo crickov med voznjo.

Osebno s svojo 1.4 mpi v 6 letih nism imel tezav, po 3 letih mi je crknil edino daljinc za zaklepanje, sicer samo redni servisi.

Ce so ti vsec avteki, kjer dobis obcutek sportnosti, poglej za Puntom 1.3 multijet...prava mala igracka.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Ne maj 27, 2007 10:27 am

bajs je napisal/-a:tole bi jest nabavu
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1459144

Sedaj kar se tiče letnika avtomobila in števila prevoženih kilometrov, si tukaj vsaj malo bolj prepričan, da ima avto realne kilometre. Po slikah sodeč izgleda vreden ogleda, vendar opozorilo: ni napisano, da je nepoškodovan ali nekaramboliran - tako da glede tega previdno; prav tako ni napisano koliko lastnikov je menjal. Seveda, pa se da to vse izvedeti preko telefona. Tudi model avtomobila je zadnji; ko boš prodajal bo zunaj že nov model ibize, ki pride prihodnje leto - kar je gotovo boljše, kot če imaš dva modela nazaj.
Vendar bi te opozoril dvoje: 1.4 TDI 75KM, so sedaj nadomestili motorji 1.4 TDI 70 KM in 1.4 TDI 80 KM DPF. V tej ibizi je torej starejši model motorja, kar sicer ni nič slabega, so pa vsi trije motorčki trivaljniki. To je dovolj za mestno vožnjo, za regionalne ceste v kolikor si nežen voznik, za avtoceste pa je ta motor prešvoh, če želiš potovalne hitrosti nad nekje 120 km na uro. Gate parajočih pospeškov in podobnih zadev pa od tega motorčka ni za pričakovati - ob navijanju v visoke obrate, da bo avto "letel", pa se ti bo zvišala poraba: to je glavni očitek testa novejšega motorja na http://avtomoto.siol.net/default.asp?article_id=11181010608040947330. Če pa boš nežen, pa je pod 5l tamanjši problem. Druga stvar: preveri ali je bil na tem vozilu že opravljen veliki servis - če še ni bil, dodaj ceni avtomobila še vsaj 400 € za opravljanje servisa (upam, da maš kakega kolega, ki ti bo to naredil).
P.S: dobro pazi pri tem avtomobilov, saj je vsaj na avtonetu, izmed vseh dizlov letnik 2003 ibiza 1000 € cenejši. V nečem mora biti vzrok...
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Ne maj 27, 2007 10:40 am

če si član amzs-ja je pregled zastojn. in ne par 10eur (celo 180) kot eni pravite :)
 
Sphero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe jun 13, 2003 8:33 am

Napisal/-a Sphero To maj 29, 2007 12:12 pm

DaDek, mislim, da se motiš. Na AMZSjevi spletni strani je podatek, da je osnovni pregled rabljenega avtomobila 90€, podrobnejši pa 180€. Za člane AMZSja obstaja popust in sicer 10%, kot je napisano na spletni strani ... a, čudno, v MBju so v servisni delavnici rekli, da je popusta 20%, če si njihov član, tako da ... zgleda ima vsaka poslovalnica vse skupaj mal na oko podatke.

Da bi bilo pa zastonj pa ... hm ... če veš kje DaDek, mi lahko prosim poveš! :) Hvala!
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To maj 29, 2007 12:33 pm

100€ je pri amzs...bil en mesec nazaj
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek To maj 29, 2007 12:54 pm

Sphero je napisal/-a:DaDek, mislim, da se motiš. Na AMZSjevi spletni strani je podatek, da je osnovni pregled rabljenega avtomobila 90€, podrobnejši pa 180€. Za člane AMZSja obstaja popust in sicer 10%, kot je napisano na spletni strani ... a, čudno, v MBju so v servisni delavnici rekli, da je popusta 20%, če si njihov član, tako da ... zgleda ima vsaka poslovalnica vse skupaj mal na oko podatke.

Da bi bilo pa zastonj pa ... hm ... če veš kje DaDek, mi lahko prosim poveš! :) Hvala!


aja jaz cenikov nisem gledal, ko pa sem bil tam na tehničnem sem rekel da kupujem avto in če ga lahko pripeljem na pregled in kok stane, pa mi je rekel pripelji pa bomo zastonj pregledali in res je bilo tako..

sry za napačno info.
 
Sphero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe jun 13, 2003 8:33 am

Napisal/-a Sphero To maj 29, 2007 1:15 pm

No, saj ni panike. Si pač "pršparal" stotaka! ;)

Sicer sem šel pa med vikendom gledat še enega Clia, 2003 letnik, 46kkm, 1.5 dCi, 5 vrat, klima, billabong verzija, pa sem bil kar zmerno navdušen, tako, da sem se dogovoril še za AMZS pregled, pa v primeru, da bo več ali manj ok, ga bom verjetno kar vzel.

Dejansko se mi je vožnja veliko bolj dopadla kot v Ibizi, pa tud sam avto je bil precej manj sumljiv in ok, razen malenkostnih napakic (čisto malo razpokane barve na zadnjem odbijaču, odbijač nepoškodovan - zgleda da kakšno parkirišče ali kaj podobnega, pa ene 2 zažgani mali pikici na tapetah od vrat - zaradi kajenja kot kaže).

Pelje se lepo, nikamor ne vleče, zgledalo je tako, kot bi naj bilo. Lastnica je že od samega začetka neka ženska v svojih zrelih letih, ki pa je avto imela bolj za krajevno vožnjo, za relacijske poti naj bi uporabljala službeno vozilo.

Zaenkrat je samo mal neugodno še to, da hčerka, ki za avto vse skupaj rihta (mama ima baje službene dolžnosti in je ni do konca tedna), ne ve kje ima mama servisno knjižico, ampak jo bo do konca tedna že našla oz. povprašala mamo. V avtu je namreč ni bilo.

To je to, za več pa povem v četrtek, ko bodo znani rezultati s pregleda.
 
atko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Če mar 04, 2004 10:12 am
Kraj: mb

Napisal/-a atko To maj 29, 2007 1:26 pm

no jz pa se nebi z vami prepiral pa bom rekel,da v vsakem primeru bi dal glas za Seata pa ne zato ker imam že 4 ibizo ampak potrjeno da se manj kvari od cliota.
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p To maj 29, 2007 1:50 pm

Lastim si Ibizo s 110KM TDI motorjem in ti lahko povem, da je odlicen avtek. Ga ne zamenjam za Cliota, nikoli!

Brez problema ga vozim med 1500 in 2000 obr, kadar se mi ne da vozit hitro. Pa je poraba med 4.8 in 5.4.

Kadar sem pri volji za hitrejso voznjo, se brez tezav vrti do 4000obr - do tja precej zvezno vlece. Poraba naraste do 6l. Vec kot 6l na tem motorju pomeni, da je nekaj narobe (LMM?).

Pospeski so odlicni, se posebej od obiska pri RSRju :) Predvsem pa preprica navor, zaradi katerega je voznja povsem neutrujajoca.

Dam pa ti prav, da je avto trd. Volan, menjalnik, podvozje, sedezi... vse je trdo. Meni to sicer pase, marsikomu pa ne.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov