Dariooo je napisal/-a:Kael je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:he he...ti si se pa poglobil

no sdi res nebi imel ker zopet 30km/h ne mislim vozit, to kar si reku da 6. prestav za 80km je prevec ja

mas res...hehe
ma glej tudi to sem razmisljal o novem ja, se bi moral it pozanimat, ker ce tko pogledas kot ti pravis recimo kupim 03-04 letnik in enih 70-80k km...a clio na kolko km ima velik servis? no recimo da me cez eno leto pride velik servis, ki pride 700 eurov, pol se 4 nove gume, ki so se enih 400 eurov je to ze 1000 eurov, pol se kak problemcek tu pa tam......tako da imas skorja prav....
ej a clio storia novi so samo 65 konski??

glede ostalih avtov, so pa precej drazji oz dobim precej manj za ta denar in starejsi model

aja...kiri clioti so imeli neke probleme ki pravis??
hmm...50km na dan ni dosti? no ti povem da letos jih teh 50km na dan nisem pocel pa sm v enem letu naredil 20k km....niti js ne vem od kje

, tko da raje kupim enega dizelcka, glede na to da mi zdaj benzinc pije 10

aja...glede vecjega avta...kaj pa vem....ker ni da ki mi je problem ga kam stlacit in da nebi vedel velikega avta parkirat ampak preprosto nimam potrebe po tem, tko da si bom kupil mickenega pa bo tudi ok

LP pa hvala za pomoc

Poglobil... ma niti ne, itak bolj kot o avtih razmišljaš, bolj te glava boli in tako ali drugače lahko brcneš v temo. Imel podobne dileme pred 3 leti ko sem kupoval rabljen avto in sedaj, ko sem kupil novega. Kaj kupit, koliko dat, pa bencin al dizel ipd. fore. Kar se tiče rabljenih vozil z moje strani samo ena beseda: če bi avto od prvega dne poznal (npr: dober kolega, soseda,...) potem bi ga ob temeljitem tehničnem pregledu morda kupil, sicer pa se rabljenih avtov ogibam na kilometre. Tudi mene je privlačila nižja cena, pa samo 50.000 km prevoženih, pa servisna knjiga, pa prva lastnica, pa napravljen pregled pri mehaniku - vse špilalo, tudi cena je bila za sam avto višja - se pravi upoštevani vsi "predlogi", kak kupit rabljen avto, pa sem brcnil mimo. Očitno je bil avto teran in sem menjaval del, za delom. Ko zraven še berem po internetu, forumih, slišim kake probleme vse ima folk ko kup rabljene avtomobile (drugi spet super zadovoljni) nekako moje znanje ne zadošča, da bi še enkrat poizkusil fuknit denar stran, za rabljen avto. Pa je bil tisti avto Seat ibiza, takrat 3 leta stara in bencinec... in Seati niso slabi avtomobili, ampak če ne znaš vozit, tudi BMW počasi prične umirat. In ko te enkrat začne avto jebat, pa maš en servis, pa drug servis, pa tam tist fuka, ti povem, da ti dol pade za vsak košček dodatne opreme, katero si seveda lahko pri rabljenih avtomobilih izbiraš za bistveno nižjo ceno, kot če kupuješ nov avto. Takrat svoj pomen dobi zanesljivost, sicer pa bol razmišljaš "kuk opreme", pa 50 conska klima, pa 2500 airbagov, pa tak motor, pa... čeprav zadnje, je res, več je boljše je. Ko se mi je taista ibiza med vožnjo še "vžgala" in zablokiralo volan, sem vedu, da zdej pa dovolj in je šla takoj po servisu od hiše... in takrat se spet začela saga... kaj kupit, za koliko, ipd... zato če kdo tako sprašuje, z veseljem napišem... pač en pomaga tebi, drug meni

. Da zaključim o rabljenih vozilih: ti kupuješ dizla in ravno dizle, je treba še malo bolj pazit kot bencince: lepo uvozit motor prvih 2000 km, nikoli priganjat mrzlega, pazit kako ugašaš če si bolj teral motor in tako najprej... in tega ves folk ne počne... in ko gre turbina, si ob 250 jurjev. Ja super ane, rabljenga dizla js kupil - pa sploh ni pogojev zato. Svojega Leona sem prov načrtno uvozil: prvih 1500 km drugega kot avtocesto in relacijsko vožnjo sploh ni videl. 2x izlet do Kopra iz Celja (avtocesta, 110 na uro), vožnja na Krk, v Avstrijo v Grac, ... pa se je nafural tistih prvih 1500 km.
Jasno, pa je tudi nakup novega vozila svojega denarja vreden. Avtomobili so tako ali drugače dragi, prva leta sploh zgubijo na na ceni, a po drugi strani (če ni serijske napake) usodo svojemu vozilu od prvega kilometra pišeš sam: se pravi vse je novo, sedaj je pa od tebe odvisno, v kakem stanju bodo npr: armortizerji, sklopka,... po npr: 100.000 km. Ako ceniš vsak €, katerega daš za avto, boš trikrat premislil, preden boš npr. s 50 na uro čez policaje žgal, železniški prehod ipd fore... s čimer lahko stroške vzdrževanja avta spet znižaš, kot če bi se ti zanj jeb**. Sam odkar imam novega Seat Leona, skbim zanj skoraj tako kot za punco

, se pravi avto je če se da vedno v senci, po nakadamu vozim ne, ležeči policaji as počasi as possible, če se le da ni kratkih voženj, motorja ne teram, slaba cesta ustrezno počasi, redno čiščenje in tako naprej. Ma en svoj pomen to, če je tvoj od prvega dne

ops: . Še ena beseda za tistih 3.000 € doplačila, preden se spustim do clia: čez 4 leta, si boš spet glavo razbijal, kaj bi kupil... in spet iskal. Če pa kot zgoraj napisano, na avtek paziš, pa 10 let, 250.000 km prevozit, ni noben problem. Pa ga imaš sedaj kot prvi avto, kasneje pa s punco skupaj kupit enega večjega npr... ko se spomnem vsega tistega dela okoli registracije, prepisa, unega papirja, tiste pizde in zizde, ob že tako napornem življenju. Pa kje se mi pa da

.
Zdej kuker sem gledal cenike pred slabima 2 mescema, dizla ranga clia pod 13,14.000 €, če češ kej več kot volan pa zice, ne dobiš. Edini cenejšii dizel, katere ime človek pozna je tako Clio Storia 1.5 DCI s 65 konji in ta avto sem sam, s paketom opreme Team (10.200 € za 3 V, 10.600 € za 5 V) hotel tudi vzeti. Razen kakšnega življenja od motorja, sploh ob vključeni klimi ni ane, ampak se da spodobno peljati. Sploh pa ko veš, da se pelješ namesto za 2400 sit / 100 km za 1000 sit / 100km. In ko sem si sam to mal preračunal, sem pršu do zaključka, da bom ta avto vzel... pa nakoncu, sta tastara dva primaknila razliko do novega Leona 1.9 TDI s 105KM v obliki prispevka za kredit, sicer mojega sanjskega avtomobila, ampak sam nad nakupom nisem zadovoljen, o tem kdaj drugič. In ko gledaš clia v tej luči, se vsaj meni zdi relativno veliko avtomobila, za 2.4 mio... pojdi vsaj na test, pa probaj če ti ustreza. Mogoče še ena informacija: sam sicer "živim" za avtomobilsko znamko Seat (kolegica lastnica avtohiše) + odkar pomnim imamo doma Seate, pa razen tiste ibize, ki ni bila pri njej kuplena nobenga problema. In v slabem letu dni, na tržišče prihaja nova Seat Ibiza, katere cena bo za osnovni model 3mio. Trenutno pa pride npr Ibiza Sportrider 1.4 TDI s 75 KM 12.900 €. Takrat, bodo cene trenutnemu modelu ibiz padle kar precej, in takrat bo taka ibiza stala blizu clia - pa tudi kakšno še nižjo cene od tedanje prodajne lahko zrihtamo

... seveda, pa se moraš tudi vedet, kakšen avto paše tvojemu stilu vožnje. Meni osebno npr: clio sploh ne paše (premehek, kupil pa bi za izključno zaradi ugodne cene), medtem ko sem v Ibizi ali npr. Polu, kot doma -fajn trd avto, kljub temu, da imam bolj ležerno vožnjo

.
Še to: v kolikor imaš 7.000 € itak ql, če pa boš vzel kredit, pa si preračuanaj še nekaj: kredit + obresti = toliko denarja za rabljeno vozilo + prvi servis takoj ko kupiš, ter renault clio + renault kredit (super nizka obrestna mera) + 0 servis, koliko razlike pride potem... ...ako te začne matrat razlike al bi dizla al bi bencinca: ob razliki 2.5l na 100 km, prihraniš 80.000 - 90.000 sit na 10.000 km. Še en razlog, zakaj sem vzel Leona dizla (poraba 5.7 l / 100 km s klimo, napram bencincu s slabimi 8.5 - 9 l s klimo).
Update: mimo sem malo udaril le pri eni stvari: 3v Grande puto Diesel se dobi z osnovnim paketom opreme, ker imajo trenutno akcijo za 800€ popusta za 10.600 €, motor 1.3 75 KM. Mogoče velja preučiti tudi ta avto, ako se odločaš za novo vozilo in ne rabljeno
