piagolo je napisal/-a:Ob enaki vožnji ne bo pol litra razlike v porabi. Poglej si malo statistike na poraba.com. Imaš na prvem mestu SDIje s 4,6 do 5,1 l/100km, takoj naslednji pa je TDI z 90KM s 5,1 l/100km.
A ni en TDi (110 KM), ki ima porabo 4,8 ?1?
VW je v času Golfa IV, Seat Leona 1, Seat Toleda imel meddrugim motor 1.9 TDI s 110 KM, kateri je bil pumpi zelo prijazen. V Seat Toledu naprimer, v kateri je težji od Golfa in Leona, je porabil ob relacijski nežni vožnji 4.3l, po avtocesti do 110 tam okoli 4.8-5.0, po mestu dobrih 6. Ob teranju do maximuma, čez 8 nisi prišel. O tem, da je avto, če potrebuješ s tem motorjem mini raketa škoda da sploh govorim. Ta motor je biser proti njegovemu nasledniku 1.9 TDI s 105 KM.
Glede nakupa SDI: prednost maš res cenejše vzdrževanja, ampak kljubi bog, avto je skoraj nepremičnina. Posebej ko koga zraven pelješ, je malo hriba in maš kako malenkost v prtlažniku. Preden kupte SDI, naj mama resno proba peljat SDI. Pomojemje odločitev za 1.9 TDI s 90 konji bolj realna. Tisti avto bo uporaben še za kaj druga, kot vožnjo naravnost
Sam poznam samo eno osebo, primerno za za SDI motor: naša soseda, stara okoli 50, ki se sama v življenju z avtom še ni peljala več kot 90, tudi po avtocesti ne. Prehiteva nikoli, razen kakšen traktor, vozi pa res, kot da je zunaj meter snega, in 4 m leda. Saj nimam nič proti, a za njo, ko misli, da je gas digitaln, s popeškom od 0 do 100 v 40 sekundah, je kaj več kot SDI, res stran vržen dnar. Prav tako, več kot košare s trga, oziroma sina do štadijona ne pelje - na morje ipd fore vozi mož z drugim avtom. Če je mama tak voznik, SDI da, sicer pa bo 90 konjski dizel povsem zadovoljiv. Res odličen motor, z nizko porabo, če znaš vozit, pa je 1.9 TDI s 110 KM, ampak edini problem tega motorja so KW, kjer prideš za malenkost v višji razred...