RENO911 je napisal/-a:Nevem kje ste vi vidli tihe dizle, ampak vem da teh ni v Golfu IV, niti v Audiju A4, pa so to vse TDI. V ostalih dizlih pa mislim da stanje ni drugačno, razen pri avtih, ki so dizli zaradi drugačnih razlogov, motorji pa so od 3.0L pa naprej. Tam je zvok res drugi. Ti mali dizelčki so še vedno traktorji in je boljše vzet 1.4 ali 1.6L bencinarja, ki ima, v kolikor se ga ne priganja, komot kar fajn nizko porabo, od 6L/100km pa naprej.
Ampak dokler se vozijo ljudje okrog v dizel piksnah, ki imajo ceno kot kak avto...
Nočem smetiti teme, ampak za tole se jo pa splača.
Priporočati 1.4 ali 1.6 motor, ker je mali dizelček traktor sploh ni primerno, ne da se dodatno utemelji. Dobro, za kratke relacije ne rečem, bi tudi sam raje vzel bencinerja. Za dolge relacije in vožnjo po AC pa pri tej primerjavi (1.4 oziroma 1.6) dizla. Na avtocesti ob vzdrževanju hitrosti do 170 km/h se motorja skoraj ne sliši. Golf IV s 6. prestavami in "neuglajenim" PD sistemom se pri 170 km/h lepo vrti s 3000 obrati in ima, odvisno od moči še 20 do 40 km/h rezerve do končne hitrosti. 1.4 motor se mora pa pri svojih 170km/h vrtet z najmanj 5000 obrati, kjer pa že lepo tuli. Pri tej hitrosti bo TDI še vedno nekje zadovoljen s 7 l/100km, 1.4 pa jih bo že lepo pil okrog 9.
Kar se pa zvoka tiče, vsaka ušesa imajo svojega skladatelja (al kaj že) in tako nekateri dizlov ne prenesete (pa tudi če jih sploh še slišite ne), drugim so nam pa všeč. Malo pod 2000 obratih pa zvok popestri še turbina, ki je pa pri 1.4 motorjih še vedno bolj izjema kot pravilo (na žalost).