Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Ne sep 23, 2007 9:35 am

cavalli1979 je napisal/-a:Hvala za predloge,

Se opravičujem če tečnarim, vendar je izbire toliko, hkrati pa težko izbrati tistega, ki bi bil ugoden, z ugodnim servisiranjem in udoben ter varčen na avtocesti.


V tem tvojem zadnjem stavku se nahajata dve zahtevi, ki ne sodita ravno skupaj oz ena drugo bolj ali manj izključujeta - kompromisi pa so po naravi nehvaležni
- ugoden z ugodnim servisiranjem
- udoben in varčen na AC

1.) najbolj ugoden z ugodnim servisiranjem je nov avto ! Za nekaj več kot je tvoj limit (dobrih 10.000 EUR) dobiš nove avtomobile razreda CLIO ali še manjše z varčnimi dizelskimi motorji. Če računaš z 1000 km tedensko pomeni v letu dni okrog 50.000 km – v tem primeru pomeni da imaš servis ali dva (odvisno od predpisanega servisnega intervala), od ostalega pa samo točiš gorivo in se voziš – imaš pa tudi boljšo garancijo. Pri rabljenem nikoli ne veš na kaj naletiš – če samo pomisliš, da te čaka t.i. velik servis, moraš avto »preobut« (nove gume) ipd. moraš računat z dodatnimi min. 500 – 1.000 EUR stroškov, če pa naletiš na slabo vzdrževan avto, avto, ki ni zanesljiv, ima kakšne skrite napake ipd lahko kaj hitro naletiš na še več stroškov - poleg tega boš kot rečemo več na servisih kot na cesti.

2.) udoben in varčen na AC – jasno je da ta pogoj razred prej omenjenih »malčkov« pri višjih hitrostih ni več varčen, 200 km dnevno pa zanje pomeni » se nekako moraš navadit-sprijaznit« - ni pa tako kritično.
Ampak – tudi vozila o katerih se tu največ govori (razred GOLF oz LAGUNA z 1,9 l dizli med nekje 70 in 90 kW) pri višjih hitrostih (eden do tvojih pogojev govori o 150 km/h) niso več tako varčni – pri razredu GOLF moraš računat z dobrimi 6 -7 l/100 km, večji razredi zahtevajo dodaten liter, dva. Če imaš kdaj možnost opravi testno vožnjo z 2,5 l bencinskim agregatom vozila razreda BMW E 60 – pri hitrosti 150 km/h ne bo bistveno bolj »žejen« kot omenjeni dizli – agregat se »vrti« v ugodnejšem območju vrtljajev, končna hitrost pa je bistveno večja – zato je za tak »potovalnik« hitrost 150 km/h nič posebnega, med tem, ko so priljubljeni dizli razreda GOLF z okrog 80 Kw bolj »muči« - je blizu končne hitrosti. Hočem reči : visoke hitrosti zahtevajo temu primerno "konjenico", udobje je pogojeno z razredom vozila.

Skratka v razmislek o dveh skrajnostih v tvojih zahtevah : višje hitrosti, več udobja zahteva svoj davek v obliki večjih stroškov – na drugi strani imaš (z nekaj doplačila) nove »malčke«, kjer boš na 50.000 km v praktično samo točil gorivo.

V primeru, da se ne spoznaš dobro na kupovanje avtomobilov bi raje še nekoliko doplačal, in kupil novega npr. CLIO STORIA, novi TWINGO ipd. ter se sprijaznil z »udobjem« in lastnostmi tega razreda vozil.

Vse v prid stari modrosti » raje vrabca v roki, kot goloba na strehi«.

LP
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne sep 23, 2007 11:29 am

Pa še nekaj ste pozabili verjetno za teh 1000km teden ne dela za 500€ na mesec mislim plača tako, da nehaj jamrat glede porabe drgač si pa službo bližje najdi in verjetno ima plačane potne stroške, drgač si pa službeno vozilo omisli.
Za veliko km in večina po Ac mora biti vozilo udobno in močno drgač si nepremičnina v klancih, sploh poleti ko klima na polno laufa.
Moj predlog vsaj 2.5 D ter vsaj 150KM do 175KM ter ogromno navora in max oprema se dobi nekaj za tvoj limit in Obvezno KASKO polni. :-P ;) 8) :D

Jaz ko dosežem 50% popusta na reg. bom spet na ta močnih vozilih 1.8 mi je premalo.
Sem pa glih prebral test nova Fabia 1.6 Šport 105KM poraba na testu 10l :shock: in gre tudi do 12l noro :shock: :shock: :shock: .
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Ne sep 23, 2007 12:50 pm

kaj pa kaksen 2000 letnik mercedes E klasa, dizel? ali bencinar v6 s priredbo na plin?
 
cavalli1979
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe sep 21, 2007 7:54 am

Napisal/-a cavalli1979 Ne sep 23, 2007 4:29 pm

Hvala za odgovore:

Najprej glede Megana II - če sem iskren in nočem po krivem nikogar spraviti v slabo voljo, sem se do sedaj poskušal renaultem v kar največji možni meri izogibat, saj slišim in berem najslabše možne stvari o renaultih na splošno in od kolegov in znancev tudi slišim negodovanja. Se pa zgodi da komu seveda Renault dobro služi in takrat je avto fantastičen, saj so relativno ugodni in ponujajo veliko opreme in udobja. Po zadnjem postu bom v seznam dodal tudi megana. Ravno taki posti so mi všče, mnenja uporabnikov, ki imajo podobne izkušnje.

Kar se pa tiče nasprotnih si trditev ugodno in udobno pa se strinjam, da sta si to dva nasprotna pola in ravno na kompromis ciljam.
Ne strinjam se da moraš kupiti nov avto in malčka in zanj odšteti celo premoženje le zato da ne bo stroškov. Dejstvo je, da so novi avtomobili precej dragi. Že res da imaš garancijo, a to ne odtehta. Drugo je tudi to, da moraš servisirat na pooblaščenem servisu, kjer je vse drago, sploh je dražje za nove avtomobile. Če pa kupiš rabljenega se pa lahko al zaserješ al pa dobro skozi prideš, saj rabljen avto, če je bil primerno vožen in vzdrževan lahko služi še dolgo. Malčki na avtocesti so pa rahlo neudobni (sej se da pelat z njim) in čim po gasu stopiš začne bit žejen kot ta velki.
K italjanom se ne nagibam zaradi subjektivizma, temveč zato, ker se mi zdijo dober komprimis, recimo Stilo MW letnik 2004 s 100.000 prevoženimi stane toliko kot VW Golf 2000 s 150.000 kilometri (+/-), verjamem pa da je zanesljivost vprašljiva, a tu vidim rešitev v poceni servisih.
Nekoč sem slišal namig v prid Lancii Lybra,češ da te avtomobile, ko so bili še novi, so vozili verjetno starejši profil ljudi, lepo počasi in vestno, ne pa kaki divji mladeniči z Alfo 156 ali BMW-ji.

Sej ne vem kaj je najbolj pametno, vaši nasveti so več kot dobrodošli! Predvsem za Megane II nisem razmišljal, kjer je bil uporabnik v isti situaciji. In ravno nasveti takih uporabnikov štejejo največ. Zelo pozitivna mnenja s strani kilometrašev sem slišal tudi za Octavio. Za italjane pa ne toliko, h katerim se zaradi financ najbolj nagibam.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Ne sep 23, 2007 6:00 pm

Skratka opcij imaš ogromno, precej več kot jih ne napisanih v tej temi. Če bi jaz bil ti, bi si začrtal eno pot ki jo dodobra poznam, in po njej zaplejal na testno vožnjo potencialne avte. Na koncu bi se odločil pač za tistega ki bi mi bil najbolj všeč. Kajti dandanes najdeš bolj težko res slab avto, zato se je pomojem najlažje odločiti po občutku ki ti ga vse v zvezi s tem avtom daje. Vsakemu odgovarja svoje, zato le zapelji ene 10 potencialnih avtov in kateri ti bo najbolj ugajal ga uzemi.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Ne sep 23, 2007 7:23 pm

cavalli1979 je napisal/-a:
Kar se pa tiče nasprotnih si trditev ugodno in udobno pa se strinjam, da sta si to dva nasprotna pola in ravno na kompromis ciljam.
Ne strinjam se da moraš kupiti nov avto in malčka in zanj odšteti celo premoženje le zato da ne bo stroškov. Dejstvo je, da so novi avtomobili precej dragi. Že res da imaš garancijo, a to ne odtehta. Drugo je tudi to, da moraš servisirat na pooblaščenem servisu, kjer je vse drago, sploh je dražje za nove avtomobile. Če pa kupiš rabljenega se pa lahko al zaserješ al pa dobro skozi prideš, saj rabljen avto, če je bil primerno vožen in vzdrževan lahko služi še dolgo. .


Glede cene servisov oz celotnih stroškov vzdrževanja pri 50.000 km letno

Nov "malček" ima lahko servisni interval na 30.000 km - torej boš v naštetem obdobju imel vsega en servis. Po moji oceni lahko pričakuješ okrog 100 EUR stroška pri pooblaščenem serviserju - praktično pa je tudi edini omembe vreden strošek.

Rabljenega, ki bo imel ugodnejše servisiranje oz celotne stroške v tem obdobju (50.000 km) boš po vsej verjetnosti težko našel.

Glede stroškov tudi to - malce se pozanimaj in razmisli glede izgube vrednosti oz katerega boš lažje in bolje prodal - "novega" z 50.000 km (1 leto) ali recimo 100.000 km (2 leti) ali rabljenega z isto kilometrino + "podlago" (št. km ob nakupu).

Sicer pa : prisluhni še ostalim mnenjem in izberi tisto, kar je zate na kratko najboljše.

LP
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Po sep 24, 2007 9:30 am

Res je najboljše če greš in sprobaš željene avtomobile. Ampak test naj bo vsaj 15-20 minuten, da boš lahko vsaj približno dobil filing vožnje če ti sploh odgovarja.

Lepo, da ti je moj prispevek vsaj nekoliko pripomogel. Sicer sem tudi sam slišal za Renault nekaj slabih stvari...pravzaprav naj bi bila elektronika slaba za ostalo pa ne vem.

Pomoje je tukaj še najbolj pomembno, da boš dobil ohranjenega oz. da ne bo bilo z njim takoj vse narobe ali pa po obrokih. Torej dobro preglej vitalne dele, če ne znaš sam vzemi s sabo koga, ki vsaj približno ve za kaj se gre.

Vsekakor pa bi odmislil 2.5 bencinarja, ki ti ga je nekdo omenil. Večje bederije pa res ne vem če bi lahko naredil kot je nakup tazga bencinarja. Potem je že boljše 2.2 vectra ali pa laguna oz. kar koli z nad 2.0 diesel motorjem, če je že slučajno velika moč v igri. Mene ne bo nobened prepričal da bo 2.5 bencinar z 1.5 tone kuril manj kot 1.9 oz. ker koli diesel z do 1.35 tone. Sicer pa imaš stran poraba.com in si lahko približno pogledaš porabe. Kolkor sem jaz gledal bmw 325 noben ne pokuri manj kot 9l, kar pa je polovico več od nekega povprečnega 1.9 diesela (6l). Pri taki kilometrni je to ogromna razlika oz. iz moje iskušnje, ko redno tankam vsaj 4 tanke na mesec (se pravi cca tank na teden...800-900km na teden) bi potem tankal vsaj 5-6 tankov... meni osebno je to pač prevelika razlika 25.000sit oz. 100€. Se pravi v letu skoraj 1200€ razlike. Torej v 2-3 letih dobiš nazaj denar, ki si ga dal več za diesla napram bencinarju.

Tolk z moje strani. Želim ti uspešen nakup, kar koli že kupiš.
 
cavalli1979
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe sep 21, 2007 7:54 am

Napisal/-a cavalli1979 Po sep 24, 2007 9:42 am

Hja, nakup novega avtomobila je velik strošek, rabljenega pa odvisno od avtomobila in "sreče":
Recimo iskal sem malčka, ki bi bil nov in ne pred kratkim prenovljen, da lahko pogledam izgubo vrednosti:
Ford Fiesta 1.4 Tdci 2007, 1000 km stane 12.000 €
Ford Fiesta 1.4 Tdci 2005, 50.000 km stane 7.800 €
torej v dveh letih pade cena za 4200 € pri 50.000 prevoženih. To je točno tolarski miljon. Meni se zdi to veliko, miljon v dveh letih za enga malčka.
Ford Fiesta 1.8 TD 2001, 150.000 km stane 4200 €
torej v 4 letih pade cena za 3600 € pri 100.000 prevoženih. To je več kot pol manj. Res pa je, da ni več v garanciji in lahko prišteješ še dodatne servise.

Tko da, če delaš veliko km, se novega po mojem ne splača, ker cena preveč pade, kaj šele da bi kupu novga audija al pa BMW-ja:

Audi 2.0 TDI 2007, nov stane 30.000 € --- 7000 € samo v enem letu!!!
Audi 2.0 TDI 2006, 43.000 stane 23.500 €
Audi 2.0 TDI 2005, 60.000 stane 20.900 €
Audi 1.9 TDI, 1999, 150.000 km stane 8.300 €
 
Uporabniški avatar
adamovc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 518
Pridružen: So jul 29, 2006 8:07 pm

Napisal/-a adamovc Po sep 24, 2007 9:55 am

Jaz bi dodal samo to, da če misliš delati po 1000 km tedensko po avtocestah OBVEZNO kupi avto s tempomatom.
 
cavalli1979
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe sep 21, 2007 7:54 am

Napisal/-a cavalli1979 Po sep 24, 2007 10:07 am

Ja do zdej sploh nisem pomislu da je ta stvar uporabna, vendar pa slišim od tistih, ki ga imajo, da je nadvse super zadeva.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Po sep 24, 2007 10:07 am

adamovc je napisal/-a:Jaz bi dodal samo to, da če misliš delati po 1000 km tedensko po avtocestah OBVEZNO kupi avto s tempomatom.


Res je. Nižja poraba + zdrava noga :)
 
cavalli1979
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe sep 21, 2007 7:54 am

Napisal/-a cavalli1979 Po sep 24, 2007 10:40 am

FBR povej, tvoj Megane je 1.9 dci z 120 KM in 6. prestav ane. Povej kolk hitro greš potem lahko po avtocesti v 6. prestavi, pa da si nekje v varčnih nizkih vrtljajih? Se šesta prestava pozna?
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Po sep 24, 2007 11:14 am

cavalli1979 je napisal/-a:FBR povej, tvoj Megane je 1.9 dci z 120 KM in 6. prestav ane. Povej kolk hitro greš potem lahko po avtocesti v 6. prestavi, pa da si nekje v varčnih nizkih vrtljajih? Se šesta prestava pozna?


Res je.

Po pravici povedano sem od 6. prestave vseeno malo več pričakoval. Je pa tako, da se jaz večinoma vozim 142 kmh po AC. Se pravi, če se en motim, je to ravno okoli 2000-2500 obratov. Če primerjam z prejšnjim dieslom, ki je mel 5. prestav je bilo to ravno 3000 obratov. Kolkor jaz gledam na to, je manj obratov = manjša poraba. Poraba po ravnini pa bi bila recimor okoli 5,5l v 6. in ~140 (ampak to je po potovalnemu računalniku). Teško ti še čisto točno rečem, ker ga imam šele dober mesec in niso prišle še v igro dolge relacije (NM-KP). Zdej v homologaciji piše da ima avto kombinirano porabo 5,5 samo imam jaz trenutno 6,4. Je pa res, da imam trenutno samo mestno vožnjo z izjemo poti v LJ in nazaj, pa še to se cestnini ognem. Torej po uradnih podatkih bi bila poraba na AC celo pod 5l. Vse je seveda odvisno od načina vožnje.

Kot sem rekel, moram iti enkrat v KP in bom v prvo smer peljal po občutku 140, medtem ko bom nazajgrede peljal izključno s tempomatom. Ravno zato, da vidim razliko, ker do LJ je premajhna razdalja, da bi bilo verodostojno. Kar pa sem testiral tempomat se pa je izkazal za varčnejšega, saj ti avtomatsko odvzema plin, ko doseže ukazano hitrost, medtem ko sam zlahka prekoračim 140 kmh (sploh ob prehitevanju) in se nato pelem nekaj časa 150-160.

Torej strnjeno: AC, 6. prestava, ~140kmh = 5-6l

PS: Z res samo vožnjo po avtocesti in nekje 130km/h bi moral imeti približno takšno porabo: http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=561
 
cavalli1979
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe sep 21, 2007 7:54 am

Napisal/-a cavalli1979 Po sep 24, 2007 12:53 pm

Evo, to je super in to so kvalitetni podatki! Res pa je odvisno od načina vožnje, nekateri tud ne znajo varčno vozit, prehitro pospešujejo itd.
Ja, zlo dobra bi bila Megane II z 1.9 dci in 120 KM in 6. prestavo! In še ne preseže 100 kw zaradi registracije, tako kot Fiat/Alfa. Fajn bi bil tud že omenjeni TDI 96 kW in 6 prestav, vendar so avtomobili s temi motorji precej dražji od megana in fiatov.

Seznam dizlov z okol 90-100 kW in 6 prestav do 10.000€:
Megane II 1.9 88 kW, 6 prestav, cca 100.000 km - 8.000 €
Laguna 1.9 88 kW, 6 prestav, cca 100.000 km - 9.000 €
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96 kW, 6 prestav, cca 110.000 km - 8.500 €
Nissan Primera 2.2 Dci 100 kW, 6 prestav, cca 120.000 km - 8.500 €
Peugeot 307 2.0 HDI 100 kW, 6 prestav, cca 100.000 km - 9.000 €
Opel Astra 2.2 Dti 92 kW, 6 prestav. cca 100.000 km - 8.000 €
VW Golf 1.9 TDI 96 kW, 6 prestav, cca 100.000 km - 10.000 €
mogoče še kej ....

U bistvu je nekaj izbire. Poleg ostalih s 5 prestav.
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR Po sep 24, 2007 4:48 pm

OT: Opel Astra 2.2 Dti 92 kW, 6 prestav. cca 100.000 km - 8.000 €

Takih aster niso nikol delal!
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Po sep 24, 2007 4:52 pm

poglej malo na mobile.de... pa boš vido DA OBSTAJAJO lol :P nisem edino ziher za 6 speed
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
cavalli1979
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe sep 21, 2007 7:54 am

Napisal/-a cavalli1979 Po sep 24, 2007 6:13 pm

 
Uporabniški avatar
AudiBoy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1534
Pridružen: So jul 01, 2006 1:17 pm
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a AudiBoy Po sep 24, 2007 6:30 pm

pomoje ja...
[size=75]Volvo. For life.[/size]
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Po sep 24, 2007 8:13 pm

cavalli1979 je napisal/-a:Je to pol nateg:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1592159


Sodeč po sliki menjalnika je nateg.

Sicer pa ti lahko poročam nekaj več o porabi in sicer o mestni. Ravnokar sem se pripeljal domov iz mesta. Potovalnega sem zresetiral in si rekel: "Zdaj pa šparovno čez mesto kolkor gre do doma." Se pravi vsega skupaj je bilo cca 15-20 km. Bila je res šparovna vožnja z semaforji hribi in vsem kar spada v neko mestno vožnjo. Bil sem presenečen. 5,5L!!! Se pravi, da res z zelo lepo vožnjo + avtocesta (enako res šparovna vožnja) prideš na 5,5 brez panike. Zgleda, da pri meni nastane problem, ker je avto kar poskočen in me avtomatično odnese, da ga parkat po ravnini preveč prtisnem... Tolk z moje strani o porabi :)
 
cavalli1979
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe sep 21, 2007 7:54 am

Napisal/-a cavalli1979 To sep 25, 2007 8:58 am

Uf to je kr dosežek 5,5 v mestu. predvsem za tako velik in močan motor. Sej jest mam tud 5.5 sam vozim puntota 1.2 in ni primerljivo. No odlično, tale megane je zgleda dobra odločitev, zdej samo držmo pesti da bo delal čim dlje kot se šika.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov