kolesar je napisal/-a:mene zanima če avti še dost km zdržijo če s ene kvarjo dost pol ko majo že enkrat 100.00 km al je enak ko recimo pr passatu al slabše?
ker pasati bi naj zdržali 300.000 km z rednimi servisi...
Hmmm...še ne tako dolgo nazaj sem se precej prevozil s Cliotom 1.5Dci(65km) ki je bil vedno natočen pri petrolu, ker je bil petrol pač najbližje in v 80kkm ni bilo nikakršnih problemov z motorjem v povezavi z gorivom. No tudi drugih ni bilo, vendar zaradi petrolovega goriva avto z dotičnim motorjem NI imel problemov...dopuščam pa tudi možnost da je imel zgolj srečo z avtom.IcEm4n je napisal/-a:50? zanimiv! Ti pa priporočam, da pozimi ne tankaš petrola, ker je na njihovo nafto preveč občutljiv.
cliopower je napisal/-a:kolesar je napisal/-a:mene zanima če avti še dost km zdržijo če s ene kvarjo dost pol ko majo že enkrat 100.00 km al je enak ko recimo pr passatu al slabše?
ker pasati bi naj zdržali 300.000 km z rednimi servisi...
Mislim ti pa maš vprašanjatud hyundai ti bo zdržu 300.000km če ga boš redno servisiral in skrbel za svoj avto. Ne sam passat
BMWz0r je napisal/-a:cliopower je napisal/-a:kolesar je napisal/-a:mene zanima če avti še dost km zdržijo če s ene kvarjo dost pol ko majo že enkrat 100.00 km al je enak ko recimo pr passatu al slabše?
ker pasati bi naj zdržali 300.000 km z rednimi servisi...
Mislim ti pa maš vprašanjatud hyundai ti bo zdržu 300.000km če ga boš redno servisiral in skrbel za svoj avto. Ne sam passat
AAAHAHAHAHAHAAHAHAH
TO PA JE BIL VIC OF THE YEAR
Cisto realno in iskreno. Reanult,hyundai,opel,golfici in ostala j***a so avtomobili ki nekaj veljajo samo ko so novi. Takoj ko imaj cez 100.000 km so ze na pol kaput, pa ceprav je avto kot nov, brez raskice itd. Moj frend ima laguno 1.8 140.000km, menjalnik mu steka, avto mi ne uziga iz prve, k je mrzu se trese kot en traktor itd. Pa ima redne servise in use in ga sam zarai tega noce prodat, ker je on prvi lastnik in ve kaj fura.
Medtem ko BMW ti z 400.000km laufa perfekt. Se posebej je poudarek na E39 ki grejo do 500.000km brez problem z rednimi servisi.Se pravi redna menjava olja,filtrov,sveck,bremz itd
Sam pa se nisem videl avto cez 200.000km, razen od sodelavca bravota, sam tisti avto je pa res, samo se za dinos.
Patrik_A3 je napisal/-a:BMWz0r je napisal/-a:
Medtem ko BMW ti z 400.000km laufa perfekt. Se posebej je poudarek na E39 ki grejo do 500.000km brez problem z rednimi servisi.Se pravi redna menjava olja,filtrov,sveck,bremz itd
ko boš samo sedel v BMW-ju pol bodi glasen m****n
Patrik_A3 je napisal/-a:BMWz0r je napisal/-a:
Medtem ko BMW ti z 400.000km laufa perfekt. Se posebej je poudarek na E39 ki grejo do 500.000km brez problem z rednimi servisi.Se pravi redna menjava olja,filtrov,sveck,bremz itd
ko boš samo sedel v BMW-ju pol bodi glasen m****n
adis je napisal/-a:@BMWz0r:
kaj ti pišeš![]()
tko za info samo, fotr je imel passata letnik 1989 z katerim je prevozil čez 450.000 kmbratranec ima istega passata - letnik 1992 in je še zmeraj vožen kljub 15 letom starosti ter z čez 300.000 prevoženimi km
![]()
to da nisi videl avta, ki ima čez 200.000km je pa![]()
BMWz0r je napisal/-a:Patrik_A3 je napisal/-a:BMWz0r je napisal/-a:
Medtem ko BMW ti z 400.000km laufa perfekt. Se posebej je poudarek na E39 ki grejo do 500.000km brez problem z rednimi servisi.Se pravi redna menjava olja,filtrov,sveck,bremz itd
ko boš samo sedel v BMW-ju pol bodi glasen m****n
m****n jest sem ze presedel v toliko razlicnih BMWjih kot ti ne bos v zilvjenju avtov.
Med drugimi sem ˝osedlal˝ ze novo M3, E90 in coupe E92.
Da sem lastnik/voznik BMWja ti raje ne bom razlagal.
Po forumu brska: burek66 in 7 gostov