
ti samo še kaj vpraši...

lp
mito155 je napisal/-a:jest sem jih menjal po slabem letu (v garanciji) .. glede na to da sta avtomobila sestavljena iz istih delov, vzameš tistega kateri ti je bolj všeč... oblikovno je ibiza malce bolj zanimiva, za voziot pa raje fabijo...
3 vrata fabija ni obstajal... obstaja samo bodi kit - kit WRC za cca 1500€ vključno z ogromnim zadnjim spojlerjem... in TUV...
lp
SAVINJCAN je napisal/-a:razlika v registraciji je 170 evrov osnove, kasko je zelo podoben, poleg tega pa se mi zdi, da je čipanje iz 160 na 190 že kar tvegano za motor 1900 kubov tako da v končni fazi bi raje vzel motor 130 konjev. kaj pravite na to moje razmišlanje?
mito155 je napisal/-a:Sem imel fabijo RS... 2 leti bi bila stara - pa sem jo prodal... nekdo je rekel da je bolj odrasel avto... in je res... armatura je iz boljše plastike, manj čričkov je notri.... podvozje je pri obeh isto, z gewindami se avto pelje kot po tirnicah... original gre 16,1 s na 402m (brez reakcije)... kolega ima čipano in je navečja razlika v 3. in 4. prstavi, kjer se čipana dobesedno odlima naprej... standardna napaka so kolesni ležaji (sam se imel 18 col feltne gor in je bilo še tok huje)... v 50000km mi je spila nič olja, povprečna poraba je bila 6,8 ... to da pije 5l si lahko iz glave zbrišeš razen če misliš delati gužve po cestah... 6 stopenjski menjalnik je odličen, prestavna razmerja so izrčunana odlično, je pa res da so full kratka... klanci zanjo (v kolikor ni popolnoma obtežena in ne lezeš na avstriski strani na ljubelj v 3. prestavi) ne obstajajo, vrhniški klanec je poezija, z malce treniranja se lahko postaviš ob bok marsikatermu avtočku... in pa do 160kmh je vožnja popolnom znosna - 3000 obratov... po števcu je pa šla moja 225kmh pri 4200 obratih, kar pa je tudi nek maksimum za ta motor.. še boljši občutek je pa ko v 4. prestavi pri 50kmh pohodiš gas in avto dobesedno utrga iz asfalta...
ti samo še kaj vpraši...
lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov