sonček je napisal/-a:Mah naj gre vse v tri pi* d* ma*rn*. Denar naj počaka na banki za bolj pomebne reči kot avto.
Golf pa naj ostaja moje prevozno sredstvo.
Dost mam teh avtov, ker vidm, da bom za 3000-4000 evrov kupu strošek.
Ajd fajn se mejte pa adijo.
lp
Kot bi prebral ugotovitev : avto je strošek - zato je bolje pešačit ali se z biciklom okrog prevažat !
Stvari ne smeš gledat "črno-belo" - če vzameš za primer določeno popravilo GOLF-a 3.generacije s TDI 90 agregatom, te bo na pooblaščenem servisu stalo manj kot za GOLF-a 5.generacije z istim agregatom.
Upoštevaj, da gre za enaka agregata, kar pomeni enak material, preostane ti še zgolj storitev-delo. Pri VW imajo starejši avtomobili popust na storitve - nad 9 let je - 30 %
Sploh pa: avto je danes nujno zlo, ki za povrh ni poceni - 500 EUR stroška na letni ravni je za povprečen avto praktično minimalen strošek - ker te toliko velja zgolj zavarovanje + cestnina + 1x servis (olje + kakšen filter) - pa naj si gre za GOLF 3 ali 5 generacije ali karkoli drugega primerjaš med novim in starejšim
In tudi s tvojim starim GOLF-om ne moreš pričakovat bistveno manjše stroške, kot jih bi imel z novejšim, npr. normalno vzdrževanim GOLF-om 3 generacije. Glede na zmogljivosti in vozno dinamiko 1,6 D : 1,9 TDI, ter generacijsko razliko (udobje, varnost, ... oz vse kar je boljšega v novejši generaciji) so praktično zanemarljivi.
LP