Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Sr dec 12, 2007 12:40 pm

MacTron je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:Pa tudi bolj pogosto,ker na tehle amerikancih hitr kej crkne.
Jih je mel od kolega fotr kar nekej pa so bli skoz neki po servisih. ;)


to se ni noben pokazatelj ce je imel od tvojega kolega oce te tezave oz vedno
po servisih...


Jah njemu je bil to pokazatelj zato je bil to njegov zadnji avto iz tega koncerna. ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 12, 2007 12:59 pm

JEREMIJA79 je napisal/-a:
MacTron je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:Pa tudi bolj pogosto,ker na tehle amerikancih hitr kej crkne.
Jih je mel od kolega fotr kar nekej pa so bli skoz neki po servisih. ;)


to se ni noben pokazatelj ce je imel od tvojega kolega oce te tezave oz vedno
po servisih...


Jah njemu je bil to pokazatelj zato je bil to njegov zadnji avto iz tega koncerna. ;)


Tudi meni je to nek pokazatelj. In to tak, da je servis na katerega je vozil vozilo slab in da se ga je treba izogibat. Poznam človeka, ki ima vedno in samo jeepe in jih tudi servisira in predeluje. Večinoma avtomobili, ki pridejo z njegovega servisa ne delajo nobenih težav.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Sr dec 12, 2007 1:35 pm

No samo so "amerikanci" bl po kaubojsk narjeni.Samo poglej ML je najslabši Mercedes ker je narejen v ameriki žal tako je,preden me napadete da to ni res moram še povedat da sem bral članek o tem. ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 12, 2007 1:47 pm

JEREMIJA79 je napisal/-a:No samo so "amerikanci" bl po kaubojsk narjeni.Samo poglej ML je najslabši Mercedes ker je narejen v ameriki žal tako je,preden me napadete da to ni res moram še povedat da sem bral članek o tem. ;)


Da ne boš mislil, da sta ford ranger ali pa mazda b2500 kerj drugače kot pa po kavbojsko narejena. Navara je že nekaj drugega, ampak stari ranger je pa kišta neudobna, s slabo lego na cesti in zelo malo terenskih zmogljivosti.

Kar se tiče pa GC, pa lahko povem to, da ga izdelujejo v Gradcu v avstriji in da ni čisti tipični američan, ampak bolj evropejec. Če pa vzameš GC z quadra drive II, je pa to trenutno eno izmed najboljših podvozij in pogonskih sistemov.
- 3 elektronsko vodene zapore diferenciala
- hidravlično delujoče lamelne sklopke za optimalno trakcijo da v primerih zdrsa gume prenesejo vso moč na tisto kolo, ki poganja avto in se ne vrti v prazno, kar pomeni, da je lahko avto s tremi gumami na ledu in z eno na površini, kjer ima oprijem, pa se bo avto peljal (to imajo samo še humerji in unimogi, pa predelani terenci, ki imajo vse 3 špere).
- dodatno imaš pa še reduktor

Vsega tega nimata b2500 ali ranger. Pa če gremo malo mašine gledat im tudi GC veliko bolj odzivno in hkrati verčjo moč in večji navor.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Sr dec 12, 2007 2:00 pm

nebivedu je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:No samo so "amerikanci" bl po kaubojsk narjeni.Samo poglej ML je najslabši Mercedes ker je narejen v ameriki žal tako je,preden me napadete da to ni res moram še povedat da sem bral članek o tem. ;)


Da ne boš mislil, da sta ford ranger ali pa mazda b2500 kerj drugače kot pa po kavbojsko narejena. Navara je že nekaj drugega, ampak stari ranger je pa kišta neudobna, s slabo lego na cesti in zelo malo terenskih zmogljivosti.

Kar se tiče pa GC, pa lahko povem to, da ga izdelujejo v Gradcu v avstriji in da ni čisti tipični američan, ampak bolj evropejec. Če pa vzameš GC z quadra drive II, je pa to trenutno eno izmed najboljših podvozij in pogonskih sistemov.
- 3 elektronsko vodene zapore diferenciala
- hidravlično delujoče lamelne sklopke za optimalno trakcijo da v primerih zdrsa gume prenesejo vso moč na tisto kolo, ki poganja avto in se ne vrti v prazno, kar pomeni, da je lahko avto s tremi gumami na ledu in z eno na površini, kjer ima oprijem, pa se bo avto peljal (to imajo samo še humerji in unimogi, pa predelani terenci, ki imajo vse 3 špere).
- dodatno imaš pa še reduktor

Vsega tega nimata b2500 ali ranger. Pa če gremo malo mašine gledat im tudi GC veliko bolj odzivno in hkrati verčjo moč in večji navor.


Se strinjam zato pa kupi Landroverja mi smo šraufal enga k je mel motor od Mercedesa 115 300D pet cilindrov brez turba,to je bil pa res taprav terenc. :bow
 
donVito
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po mar 08, 2004 10:26 pm
Kraj: Podlehnik

Napisal/-a donVito Sr dec 12, 2007 3:27 pm

Ta Jeep je s www.magnasteyr.com
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 12, 2007 4:57 pm

Taki odgovori so mi že bolj všeč :)

Drgač pa vem ja da je bil jeep nagrajen za najbolšga terenca... Glede okretnosti se z mojim lahko skoraj kosam z mercedesem C klase ( od fotra) tako da imam izkušnje... glede terena pa... je bolj tko kot je nebivedu povedal.. se raj kje mal hitrej peljem kot pa po nekem ornk terenu....in za to kar jaz rabim ( ali ljubitelsko ali ob vikendih ko greš kam na izlet) je za mene popolnoma dosti vodljiv in okreten... in verjem da ko se ga navadiš ga je lažje sparkirat kot petko (visoko sedišče-dober razgled)

Maky: se ga da registrirat kot tovorno vozilo.. vendra ima ob tem samo še dva sedeža ker ostalo se smatra kot nakladalni prostor....

Da pa so Jeepi kavbojsko narjeni se pa žal morem strinjat... vsak ki ga je kdajkoli šravfal ve zakaj... pod armaturki ni barvan (goli pleh) ...na robu strehe ma letvice pod njimi pa ni barve samo osnovna zaščita :shock: .....do letnika 98 je v njih "yugo" plastika ( za ostale ne vem)...pri menjavi termostata motorja moraš razjemat pol glave.....če ti crkne žarnica moraš imet poleg skoraj vso orodje da jo zamenjaš ( vzet moraš namreč celo luč ven....da to nardiš moraš snet vso plastiko okol luči...)
Ampak to je samo izdelava.....kar se pa tiče pogonov, reduktorja,križev....motorja....so pa po srcu pravi amerikanci ( neuničljivo ob primerni uporabi...)
Kako so pa novejši narjeni pa nimam izkušenj.
In ja vzdrževanje ( mojga ki ga imam trenutno) je skoraj cenejše od vzdrževanja osebnega avta ( z izjemo porabe in gum) poceni deli....šravfam sam....vprašanje ki nastane pa je če bi novejšega še tudi znal šravfat ( elektronika v avtih mi ne diši najbolj)

Tist kaj pa komu crkne je pa tko... če crkuje vsem je neki narobe.. če pa crkuje enmu pa men osebno nič ne pomen... je pač tko da lahko pri vsakem avto neki narobe...

Pač odločam se še vedno med tema dvema... tako da mnenja še vedno dobrodošla.. mudi se mi pa tudi ne.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 12, 2007 5:01 pm

lisko je napisal/-a:Taki odgovori so mi že bolj všeč :)
Maky: se ga da registrirat kot tovorno vozilo.. vendra ima ob tem samo še dva sedeža ker ostalo se smatra kot nakladalni prostor....


To pa ni res. Ostanejo ti še vedno zadnji zici. Samo prtljažnik je tovorni prostor.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Renault Co
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Če okt 11, 2007 2:41 pm

Napisal/-a Renault Co Sr dec 12, 2007 5:08 pm

Ford :D
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr dec 12, 2007 5:53 pm

Slika
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Sr dec 12, 2007 6:00 pm

U jebenti tale ja pa naredu harmonko. :shock:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 12, 2007 6:20 pm

Velika hitrost u drevo nardi tole ja :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če dec 13, 2007 12:48 am

Glej pozitivno... Voznikov sedez je skoro neposkodovan :lol:
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če dec 13, 2007 12:54 am

jr pa šlo bliz 200 :P
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 13, 2007 7:31 am

Tole je 5.9 V8, ki iam blokado na 240km/h, tko da je bilo verjetno nad 200km/h.

Si pa ne zamišljam, kako se bi obnesel ranger pri takem trku, ker že pri 10km/h, ko se povalja(bratranec z L200) podrobiš havbo, streho, keson in na koncu ne ostane nič celega. Zvrnil se je pa na bok in potem čisto počasi na streho, ker bok in streha nista zdržala in se je streha počasi mečkala, tako da je avto končal na strehi. Na srečo je imel rollbar za kabino in je zadnji del kabine ostal nepoškodovan, tisti zadaj niso mogli skočit ven, ker ima samo dvoje vrat, tako da so ostali celi in nepoškodovani.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Če dec 13, 2007 10:28 am

pa ni to photo shop slučajno ?:D se nebi avto malo odbil od drevesa? sploh pri taki hitrosti ?:D
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Če dec 13, 2007 12:34 pm

nebivedu je napisal/-a:Tole je 5.9 V8, ki iam blokado na 240km/h, tko da je bilo verjetno nad 200km/h.

Si pa ne zamišljam, kako se bi obnesel ranger pri takem trku, ker že pri 10km/h, ko se povalja(bratranec z L200) podrobiš havbo, streho, keson in na koncu ne ostane nič celega. Zvrnil se je pa na bok in potem čisto počasi na streho, ker bok in streha nista zdržala in se je streha počasi mečkala, tako da je avto končal na strehi. Na srečo je imel rollbar za kabino in je zadnji del kabine ostal nepoškodovan, tisti zadaj niso mogli skočit ven, ker ima samo dvoje vrat, tako da so ostali celi in nepoškodovani.


Lahko da ma blokado na 240km/h ampak ne gre ta avto tolk ,smo se vozil pa tiščal pa ni šel čez 220km/h in je tudi kolega povedal,da tudi ko je še bil čist nov ni šel več kot tolk. ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 13, 2007 12:42 pm

JEREMIJA79 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Tole je 5.9 V8, ki iam blokado na 240km/h, tko da je bilo verjetno nad 200km/h.

Si pa ne zamišljam, kako se bi obnesel ranger pri takem trku, ker že pri 10km/h, ko se povalja(bratranec z L200) podrobiš havbo, streho, keson in na koncu ne ostane nič celega. Zvrnil se je pa na bok in potem čisto počasi na streho, ker bok in streha nista zdržala in se je streha počasi mečkala, tako da je avto končal na strehi. Na srečo je imel rollbar za kabino in je zadnji del kabine ostal nepoškodovan, tisti zadaj niso mogli skočit ven, ker ima samo dvoje vrat, tako da so ostali celi in nepoškodovani.


Lahko da ma blokado na 240km/h ampak ne gre ta avto tolk ,smo se vozil pa tiščal pa ni šel čez 220km/h in je tudi kolega povedal,da tudi ko je še bil čist nov ni šel več kot tolk. ;)


Jst sm z 5.2 V8 vozil čist normalno 220km/h po števcu. Tut če laže je to vseeno veliko za tako škatlo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Če dec 13, 2007 12:51 pm

kolesar je napisal/-a:Slika

Zdej pa vem, da so drevesa nevarna, ker skočijo pred avto.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe dec 14, 2007 11:29 pm

Glede varnosti mi je znano....sem pogledu neki adacovih testov jeepov.....presenetljivo dobri. Ampak od rangerja pa ne najdem nič. Itak pa gledam dizla tak da več ko 160 tak ne bo šel :D Aja pa btw ve kdo če ima ta nov model jeepa že možen stalen štir kolesni pogon? (comand trac pogon) Na novem Cherokeeju vem da sem videl, da ima stalen pogon in pa dodatno možnost srednje blokade......Ker v današnjih razmerah se je blo mal težko vozit .....samo zadnji pogon ni zadoščal.....4x4 pa blokira srednji dif. (oz. ga nima) in avto sili v ovinkih s sprednjim koncem ven.....ali pa prideš na del ceste kjer je moker asfalt in trpijo pogoni ....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov