Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So dec 22, 2007 12:44 pm

Da bo malo lažje preveriti kakšno stvar.
Število prejšnjih SLO lastnikov avta lahko preverite na spodnjem linku.
Vidi se tudi kdaj (če) je bil avto uvožen.
https://e-uprava.gov.si/e-uprava/emrvl.euprava
To je ena stvar.

Vidim da ste nekateri bolj teotretiki.
Papirji se "lahko" izgubijo, pa potem UE izda nove. Tako, da vsi
datumi niso relevantni. Servisne, oziroma garancijske knjižice naj bi vam
danes "zrihtali" za katerikoli avto. Izpolnjene in "poštempšlane" kakor
boste želeli. Servisne listke naj bi vam zrihtali katerekoli želite. Tako, da to
kar eni naštevate ni ravno zanesljivo.

Edino zanesljivo je to, da če je bil avto servisiran na uradnem servisu,
se ta zgodovina vidi. Na vsakem uradnem servisu vam to lahko preverijo.
Npr.: VW dealer vidi servisno mrežo A in D. Smešno je, da ne vidi italijanske
servisne mreže. Fiatov dealer vidi, kolikor so mi povedali I, A in D mrežo.
Renaultov dealer vidi celotno SLO mrežo. Seveda vam tega ne bodo
povedali, oziroma preverili, ker ne smejo.

En primer:
ko je kolegica kupovala Cliota, smo na tak način preverjali zgodovino
avtomobilov. Imam pač to možnost. To bi morali videti kako ljudje lažejo.
Da o firmah, ki prodajajo avtomobile (tudi uradni dealerji) sploh ne govorim.
Na koncu je kupila tistega, ko so se podatki lastnice ujemali s podatki, ki so
bili zavedeni v servisni mreži. Eden redkih avtov, ki je bil tudi v garanciji
servisiran na uradnem servisu. 70% avtomobilov, ki smo jih preverili, je
imelo opravljeno na uradnem servisu samo prva dva servisa. Po dveh letih pa
skoraj ni bil vpisan nihče več. Kljub 4 letni garanciji večine.
Starost Cliotov - do 4 leta in 80.000km. Žalostno
Zadnjič spremenil Nasty, dne So dec 22, 2007 12:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN So dec 22, 2007 12:48 pm

kr neki
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So dec 22, 2007 1:09 pm

Ne kr neki, ampak kruta realnost.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak So dec 22, 2007 3:41 pm

Jst sm gledu Passata v Kranju, od prvega slovenskega lastnika, pa še na avtonetu je bila poslikana servisna knjiga ... Na matorju sem pa našel listek od olja, kjer je avto imel 2 meseca pred tem 40.000 km več. Pa model mi je po telefonu rekel, da lahko gremo na AC Kondor preveriti zgodovino avta. Očitno so mu na servisu tudi zbili kilometre, a zabiti so bili toliko, da niso listka, ki je bil mimogrede od enega xy mehanika in ne od pooblaščenega servisa, dol utrgali. Žal mi je edino, da se nisem naredil malo neumnega in pogledal še servisno knjigo, da bi se prepričal ali je res od tega vozila. A ko sem videl tisti listek, mi je zavrela kri in sem spokal ter odšel domov. Se je avto valjal še neki časa po oglasih, potem pa je očitno enega nafukal. In če ne bo ta menjal pogonskega jermena na 140.000 kilometrov (po števcu), ko jih bo avto imel realnih 180.000, mu bo prav kmalu razbilo motor.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN So dec 22, 2007 5:19 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Jst sm gledu Passata v Kranju, od prvega slovenskega lastnika, pa še na avtonetu je bila poslikana servisna knjiga ... Na matorju sem pa našel listek od olja, kjer je avto imel 2 meseca pred tem 40.000 km več. Pa model mi je po telefonu rekel, da lahko gremo na AC Kondor preveriti zgodovino avta. Očitno so mu na servisu tudi zbili kilometre, a zabiti so bili toliko, da niso listka, ki je bil mimogrede od enega xy mehanika in ne od pooblaščenega servisa, dol utrgali. Žal mi je edino, da se nisem naredil malo neumnega in pogledal še servisno knjigo, da bi se prepričal ali je res od tega vozila. A ko sem videl tisti listek, mi je zavrela kri in sem spokal ter odšel domov. Se je avto valjal še neki časa po oglasih, potem pa je očitno enega nafukal. In če ne bo ta menjal pogonskega jermena na 140.000 kilometrov (po števcu), ko jih bo avto imel realnih 180.000, mu bo prav kmalu razbilo motor.


passat je bil srebrne barve?
 
Uporabniški avatar
TooOldVehicle
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr mar 21, 2007 7:25 pm

Napisal/-a TooOldVehicle So dec 22, 2007 6:30 pm

xxxl je napisal/-a:in če en diler kupi na mesec v tujini več kot 150 avtov (na leasing hišah), je jasno, da pač dobi toliko boljšo ceno in razliko na kateri lahko zasluži, kot pa če si vsak od nas išče en tak avto po tujini in ga pride lahko dražje kot pa v SLO ...


Ja kupi 150 avtov v tujini, dobi popust, pripelje u slo in še zavrti kilometre, zakaj, ker je grebator, če bo lahko izkoristu šanso jo bo, to je 1x1, ljudje pa žal naivni!

Kdor ima veliko hoče še več, ponudiš palec odtrga roko,....pregovorov je mali milijon in vsi držijo kot pribito!
Slika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So dec 22, 2007 7:24 pm

xxxl;
tudi ti boš moral biti malo bolj realen. Prvo se poznaimaj kako kupujejo avtomobile v tujini, potem pa piši. Osebno poznam kar nekaj lastnikov firm, ki uvažajo rabljena vozila iz Nemčije, Italije, Belgije,....

le v razmislek ... ;)
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak So dec 22, 2007 7:29 pm

Savinjčan: Passat je bil limuzina, letnik 2001 temno siv metalik, s krom paketom 1.9 TDI 96 kw, noter svetlo beige usnje in alkantara. Bilo pa je letos poleti.

Kakorkoli, s potrpljenjem sem oktobra le našel res dober primerek takega oziroma še boljšega Passata. Splačalo se je čakati in biti potrpežljiv.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So dec 22, 2007 8:01 pm

150 vozil na mesec je prehuda številka, ene 5x majn pa je bol realna. Avte od lizing hiš se kupuje v večini primerov preko licitacije. Večino avtov se zadnje čase uvaža iz belgije, francije ipd, ker v nemčiji so avti predragi ratali.
In potem pa pridemo do kilometrov. Čezdalje več prodajalcev jih ne vrti več, ker se ljudje čezdaljebolj zavedajo svojih pravic in enostavno zgubi preveč, če ga dobijo.
Kilometri pa se ne vrtijo nazaj zato da bi meli višjo ceno, ampak ker avta enostavno nemoreš prodat, ker so ljudje ovce. Mi smo prodajali a6 2.5tdiz 250k km pa je vsak reko kolk km ma, avto pa je letnik 99(sej si znate zračunat kolk km na leto je to). Seveda smo pol ga raje nehali prodajat, ker je vsak zbijo ceno zarad kilometrine, a avto je bolš ohranjen ko pa večina ko jih ma majn ko 150k km. Ovce pač :roll:
LP Rok
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne dec 23, 2007 5:23 am

Drocky: no no, ni treba takoj ljudi enačit z ovcami če so modro imeli premisleke o kilometrini. 250k km je precej (ne mi o tem da se pri Audiju pri 250k km šeče komaj ulaufa mašina :roll: )! Boljše ohranjeno je tudi vprašljivo. Morda odzunaj. A motor s toliko kilometrine zna zajebavat. Popravila pa draga. Seveda pa to ne moremo vedeti tko prek neta ampak je potrebno iti pogledat ;) Je pa tko da je material zagotovo že precej zmatran pri taki kilometrini. Tudi to niso več vozi iz 80's ki so BP preživeli po 500k km brez pretiranih zajebancij! Skratka avto ima prevoženih na leto čist povprečno število km. Če je bil motor in podobno dobro vzdrževano ni problema, če pa ne potem pa zna bit voz vreča brez dna
se strinjam z XXXL-om :tomidelej:
Res je: vsi bi radi avte kot iz salona (to da se spravte gledat ene 6 let stare vozove itak nima veze), brez najmanjših praskic (to seveda pri rabljenem ne gre - za to se kupi novo vozilo), z max. dodatno opremo (ki naj po možnosti po ceniku presega vrednost rabljenega vozila - samo oprema :roll: ), kar je 100k km in več prevoženih je praktično še samo za v graben... :roll: Nekateri si res slabo tolmačijo/tolmačite pojem "rabljenega vozila". Napakice je treba vzeti v zakup!
Še glede dodatne opreme: nekateri mislijo da bodo s polno naloženim novim vozilom le tega čez čas lažje in dražje prodali. Morda lažje že. Dosti dražje pa vsekakor ne! Skratka vsi bi kupovali dobro opremljena vozila po ceni najnižje ocenjenega avta na avto.net. Pri Audijih/BMWjih si na 7-8k EUR dodatne opreme prej kot rečeš besedo "Akdjsakhjashd" v enem dihu. Ko boš prodajal boš če boš imel srečo lahko izboril morda max. 1000EUR višjo ceno od slabo opremljenega istega vozila. :roll:

Tko da jaz osebno raje vzamem leasing na 4-5 let, se ne sekiram s tem kakšno barvo vozila bom vzel da bo všeč tudi prihodnjim kupcem rabljenega vozila, kakšno mašino bom moral vzeti da bo všeč kupcem (sedaj je trend pač dizel), kakšno opremo bom moral vzeti ipd! Ter se potem zajebaval še s prodajo in čakal na petičneže, ki bi imeli 5 let star voz v tip-top stanju, <100k prevoženih in z opremo od usnja do navigacije...
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Ne dec 23, 2007 6:20 am

SAVINJCAN je napisal/-a:tale ma zihr fajn zbite, ko vidim volan mi kr mine

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1780687#


To je pa"kvalitetno" Renaultovo usnje v kombinaciji s švicnatimi rokami... :roll:
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Ne dec 23, 2007 12:40 pm

Tudi rabljeno vozilo je lahko "kot iz salona", posebno če je res garažirano. Nevem zakaj bi moral imeti 5 let star avto bunke in praske na vseh koncih. Če do tega pride, se lahko vse popravi pri ličarju, kar v kombinaciji z zavarovanjem "parkirišče" ne stane prav nič. Sam tak tip lastnika, da ne morem gledati pobunkanega avta in dam to takoj popraviti. Imel sem golfa GTI starega 13 let in je bil kar se tiče ohranjenosti res odličen, pa sem z njim delal letno najmanj 25.000 km. Bil je res boljše ohranjen od marsikaterega 5 let starega avta iz oglasa, ki sem si ga šel ogledat. Ohranjenost avta je slika od lastnika. Ko sem kupovat rabljen avto v starosti do 5 let, sem enega lastnika po telefonu vprašal, če ima kaj podrsane lita platišča, pa me je model nahrulil, da kaj me to sploh briga, če pa kupujem rabljen avto - hvala in nasvidenje sem mu rekel. Gospod od katerega sem kupil avto, mi je na isto vprapanje odgovoril, da to pri njemu odpade, ker zna vozit in avta niti pod razno ne rine v robnike. To veliko pove na vse zgoraj opisano in prosim da ne posplošujete, da so rabljeni avti po spisku razsuti in slabo vzdrževani. Potrpljenje je treba, pa se dobi kar se išče, ne pa da se "vrat na nos" kupi prvo ki pride pod roke in se tolažiti, da se itak boljšega ne more dobiti.
Zadnjič spremenil Strokovnjak, dne Ne dec 23, 2007 12:46 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne dec 23, 2007 12:45 pm

Dr.M3: avto je bil kuplen v sloveniji, oče je 2. lastnik in je redno vzdrževan(zamenjan LMM,zamenjane komplet vse roke, amortizerji, zavore,pa kdo še pri vlkem servisu na tem avtu preventivno menja tut visko ventilator??) No pa tak ni panike, ker bo avto še kr neki časa raj pri hiši ostal, razen če bo šel v kratkem v račun za nov avto.
Ljudem je važna ob nakupu sam cena in pa št kilometrov, pa da avto laufa normalno in da zunaj in noter ni preveč zmaha. Vse ostalo začnejo študirat šele ko je avto že doma.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne dec 23, 2007 1:19 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Tudi rabljeno vozilo je lahko "kot iz salona", posebno če je res garažirano. Nevem zakaj bi moral imeti 5 let star avto bunke in praske na vseh koncih. Če do tega pride, se lahko vse popravi pri ličarju, kar v kombinaciji z zavarovanjem "parkirišče" ne stane prav nič. Sam tak tip lastnika, da ne morem gledati pobunkanega avta in dam to takoj popraviti. Imel sem golfa GTI starega 13 let in je bil kar se tiče ohranjenosti res odličen, pa sem z njim delal letno najmanj 25.000 km. Bil je res boljše ohranjen od marsikaterega 5 let starega avta iz oglasa, ki sem si ga šel ogledat. Ohranjenost avta je slika od lastnika. Ko sem kupovat rabljen avto v starosti do 5 let, sem enega lastnika po telefonu vprašal, če ima kaj podrsane lita platišča, pa me je model nahrulil, da kaj me to sploh briga, če pa kupujem rabljen avto - hvala in nasvidenje sem mu rekel. Gospod od katerega sem kupil avto, mi je na isto vprapanje odgovoril, da to pri njemu odpade, ker zna vozit in avta niti pod razno ne rine v robnike. To veliko pove na vse zgoraj opisano in prosim da ne posplošujete, da so rabljeni avti po spisku razsuti in slabo vzdrževani. Potrpljenje je treba, pa se dobi kar se išče, ne pa da se "vrat na nos" kupi prvo ki pride pod roke in se tolažiti, da se itak boljšega ne more dobiti.


Men se tole razmišljanje zdi mal smešno....ni lih odraz voznika oz. osebe ampak odraz na kak način in zakaj se je avto uporabljal.....Mne se osebno ne gre da rabljen avto nima praskic ali pa da nima podrsanih felg..... osebno se mi gre da bo motor,podvozje in menjalnik u tip top stanju......To pa lahko kr hitro ugotoviš....tist da je zbunkan od parkirišča...ali pa da ima tu pa tam podrsan odbijač je za men najman moteče....če že hočeš se da to popravit za male pare..... je pa res da pač tak avtek ne more met cene enake kot ostali avti istega razreda....in na tak način lahko kupiš avto zelo poceni ampak pač moraš se zavedat da pač ni nov in, da praskice in podobne zadeve so pač avto znižale ceno.....Men je pač osebno važno da bo me avto pripeljal tja kamor bom želel pa ni važno koliko praskic ali vdrtin ima.... enim je pač važno da bo lep in oh in sploh a na prvem ovinku bo zatrokiral....

Kok ma prevoženih in kak je bil vzdrževan ( tu predvsem mislim motor in ostale sklope ki so na avto) pleh me ne zanima,ker 5 ali več let star avto ne more bit kot iz " škatlilce" ....vse na avto more delat.... pa ni važn al je to radio al je to lučka v pritljažniku..... jermeni ne smejo bit popokani.... vžgat more s prve pa čeprav je stal ne vem kok časa.......motor ne sme bit opran more se videt vsranija stara par let......na šipki za olje mora bir rabljeno olje ki ga ne sme manjkat ampak ne sme bit pa čist zasvinjano...( kajti če je novo je bil narjen servis....mogoče z namenom ker žre olje?) . Notranjost in vse ostale kopmponente se pa morejo skladat s prevoženimi kilometri...In treba je vzet v zakup , da ko se kupi rabljeno vozilo je treba naredit veliki servis (jermeni,olje,filtr,zavore...) kajti samo tako boš lahko mirno spal da je avto res vredu....pa tudi če ima ne vem kake servisne knjige in ne vem kaj vse....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne dec 23, 2007 2:25 pm

JEREMIJA79 je napisal/-a:
SAVINJCAN je napisal/-a:tale ma zihr fajn zbite, ko vidim volan mi kr mine

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1780687#


To je pa"kvalitetno" Renaultovo usnje v kombinaciji s švicnatimi rokami... :roll:


to sploh ni usnje!!! obicna plastika/guma
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
primozek69
Novinec
 
Prispevkov: 330
Pridružen: Ne nov 04, 2007 2:43 pm

Napisal/-a primozek69 Ne dec 23, 2007 2:30 pm

Lisko, ni res, da mora vžgat iz prve. Škoda octavia je stala na parkingu pred salonom ne vem kolk časa, pa je mela 3kkm, 2.0 benc.,pa jo je mogu z boosterjem vžgat.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne dec 23, 2007 2:53 pm

primozek69 je napisal/-a:Lisko, ni res, da mora vžgat iz prve. Škoda octavia je stala na parkingu pred salonom ne vem kolk časa, pa je mela 3kkm, 2.0 benc.,pa jo je mogu z boosterjem vžgat.


Ker je mela slab akku al ker se je štarter matral pol ure preden je motor začel kašljat in nato po 10tih minutah normaln zalaufal? O slabem akku tle ni govora... poleg tega je to tko al tko potrošni material.
Jaz ko sem šel mojga gledat sem prodajalca presenetu.....poklical ko sem bil v bližini..... ko sem prišel je bil akku res prazen......ob priklopu kablov...pa je štarter pognal motor za 10 sekund.... nato minuto premora... in nato je vžgal s prve.. ni skadil ni zakašljal ampak vžgal. Motor še sedaj po prevoženih 20.000km vžiga pri minus 15 brez problema......pa je dizel z 320 tisoč prevoženimi.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Ne dec 23, 2007 3:18 pm

lisko je napisal/-a:
primozek69 je napisal/-a:Lisko, ni res, da mora vžgat iz prve. Škoda octavia je stala na parkingu pred salonom ne vem kolk časa, pa je mela 3kkm, 2.0 benc.,pa jo je mogu z boosterjem vžgat.


Ker je mela slab akku al ker se je štarter matral pol ure preden je motor začel kašljat in nato po 10tih minutah normaln zalaufal? O slabem akku tle ni govora... poleg tega je to tko al tko potrošni material.
Jaz ko sem šel mojga gledat sem prodajalca presenetu.....poklical ko sem bil v bližini..... ko sem prišel je bil akku res prazen......ob priklopu kablov...pa je štarter pognal motor za 10 sekund.... nato minuto premora... in nato je vžgal s prve.. ni skadil ni zakašljal ampak vžgal. Motor še sedaj po prevoženih 20.000km vžiga pri minus 15 brez problema......pa je dizel z 320 tisoč prevoženimi.


to pa je reno a ne :P
 
Uporabniški avatar
primozek69
Novinec
 
Prispevkov: 330
Pridružen: Ne nov 04, 2007 2:43 pm

Napisal/-a primozek69 Ne dec 23, 2007 3:23 pm

Ja ja, verjamem. Jest sm mislu sam tist, k si napisal, da mora iz prve vžgat,pa ni važn kaj je.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov